Olen 78 vuotias eläkeläismummo. Tein 4.3.2022 sopimuksen Telian kanssa puhelimesta, laajakaistasta ja viihdepaketista. 16.3.2022 sovimme asiakaspalvelija Mikon kanssa sopimuksen purkamisesta, koska nettiä ei saada toimimaan osoitteessamme. Sopimuksen purun syy oli virheellinen tuote. Samassa puhelussa sovimme, että palautan Telian digiboxin ja modeemin IsonOmenan Telian myymälään loppulaskun jälkeen. Seuraavaksi Telia lähetti laskun 541,88 euroa laitemaksusta. Puhelinjonotuksen ja keskustelun jälkeen minulle soitettiin ja kehotettiin samalla laskun viitenumerolla maksamaan 34,89 euroa. Tämän jälkeen lähetettiin puhelinlasku, johon sisältyi sovitun paketin lisäksi 7,90 euroa lisämaksu Telian yritysnumeroon. Maksettuani tämän laskun ja palautettuani Telian laitteet Isoon Omenaan, luulin päässeeni Teliasta eroon. Sain kuitenkin vielä laskun 32,28. Soitin ja tiedustelin, mikä lasku tämä oli. Telia veloitti erikseen digiboxista. Ilmoitin, etten maksa laskua, koska en voinut käyttää laitetta mihinkään netin toimimattomuuden takia.Teliasta soitettiin, että laskua ei tarvitse maksaa.
Koska puhelut nauhoitetaan, olisi Telian ollut helppo tarkistaa, että laitteiden palautuksesta on sovittu. Minulle jäi käsitys, että Telia yritti aiheettomia laskuja sillä perusteella, että ikä-ihminen maksaa hänelle tulevat laskut. Varokaa vanhukset Teliaa.
Ritva Matilainen
Kirkkonummi
Vanhuksilla ei ole varaa Teliaan
8
2893
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun olisi pitänyt linkittää puhelimesi netti muihin laitteisiin niin et maksaisi mitään muiden laitteiden netinkäytöstä.
- Anonyymi
sua kusetettii lol
- Anonyymi
Pitää just niin paikkaansa. En myös saanut toimimaan c-morea ja nyt siitä sitten laskutetaan vaikka en ole päivääkään katsonut.
Asiakaspalvelija ei suostunut auttamaan aktivoinnissa vaikka myyntitilanteessa näin luvattiin
Hirvittävää kun näitä kaupataan tuossa paikallisen Citymarketin aulassa.
Sanoin puhelinliittymän heti irti eikä kukaan kertonut jotta tämä c- more pitää sanoa eri paikasta.
Takuulla rahastavat " turhasta" todella paljon
Tietää pysyä ikuisesti erossa Teliasta. - Anonyymi
Yleensä nuo kaupalliset ovat jonninjoutavia.
Mulla oli 2 vuotta viihdetv. Lopetin. - Anonyymi
sinulla pitää olla 23e kuukaudessa rajaton nettikännykkä , jonka linkität tietokoneeseen . Elämä on valintoja , mitä enemmän tiedät sen paremmin pärjäät.
- Anonyymi
Teliaa ei kiinnosta asiakkaan palvelu, vaan he luulevat että asiakkaat ovat tyhmiä.
Myydään 300 megan nettiliittymää, joka oikeasti on teholtaan noin 50-70 megaa. Lisäksi netti pätkii...Laskujen saanti s.postilla ei onnistu. Parempi vaihtaa operaattori, niin ei tarvitse Telialle maksaa huonosta palvelusta ja liittymien huonosta laadusta. - Anonyymi
Olin 90- luvulta lähtien telian kännykkäliittymän asiakkaana, vaihdoin muutama vuosi sitten pois ylimielisen suhtautumiseen kyllästyneenä .
- Anonyymi
Älkää ostako mitää noilta kauppakeskuksen myyjiltä.
Eikä kannata ostaa mitään puhelinmyyjiltä.
Jos kaikki noudattavat noita ohjeita lakkaavat he kaupittelemasta niitä.
Vastaavat palvelut ja laitteet saa hyvin ostettua muumälöistä.
Agressiivisilta myyjiltä ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774