Hyvät toimittajat.
Löytyisikö mitään paikallista kerrottavaa?
Täytän kyllä itsekin ristikoita, mutta mielestäni sivun kokoinen ristikko paikallislehdessä vie tilaa paikkakunnan asioista.
Sampo-lehti ja sivun kokoinen ristikko.
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kallis ristikkolehti.
Toimittajat jalkautumaan! - Anonyymi
Tänään oli uudistettu lehti odottamassa lukijaa. Pyöreät kuvat oli vähän lapselliset mutta kivasti toimii keskisuomalaisen pikkusiskonsa lehti. Kaipaan enemmän yleisönosastokirjoituksia, tekstiviestipalsta olisi kiva. Ei tietenkään toimi niin hyvin kun ilmestyy harvemmin kuin ksml. Paikallisista ihmisistä on kiva lukea, tänäänkin hyviä haastatteluja, kesää kohti kannattaisi mainostaa oman kylän palveluja, vietetään ihana kesä saarijärven kauniissa suvessa.
- Anonyymi
Ilmeisesti joillakin se on sivut täytettävä, kun jutunaiheet loppu 🤔
- Anonyymi
Nyt on jännää eihän tässä pysy pöksyissään kääkk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on jännää eihän tässä pysy pöksyissään kääkk
Kesä on tulossa, kohta tarkenet ilman pöksyjäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä on tulossa, kohta tarkenet ilman pöksyjäsi!
No siinä sitä on katseltavaa, nam!
- Anonyymi
Huvittaa kun päätoimittaja valistaa jokaisessa pääkirjoituksessa "valeuutisista", vaikka itse jättää kertomatta epämieluisista asioista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684