Vempulat hoitajat

Anonyymi

Äitini oli aikoinaan vihnuksen hoitokodissa marian pirtissä äina kun kävin äitiä katsomassa hän valitti että yöllä ei pääse vessaan hänellä oli hälytysranneke talon puolesta,kunnes sitten kerran kävin ja ihmettelin että missä on ranneke hoitaja valehteli kirkkain silmin että ranneke hukkui sauna reissulla,kysyin että öikö ole uutta hoitaja sanoi että ei ole,ranneke oli otettu äidiltä pois kun soitti sitä liikaa,että tällaisi vempuloita hoitajat ,ja vielä palkkaa lisää tällaisille.

25

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on laiskoja ja veteliä hoitajia. Vähät välittää potilaista ja hoidettavista.

    • Anonyymi

      En tiedä miten on nykyisin, mutta ennen yöhoitajat tekivät paljon muutakin kuin hoitotyötä. Yöaikaan pesivät asukkaiden pyykit, siistivät yleisiätiloja ym. Muistamaton saattaa "pahimmassa" tapauksessa painaa hälytyspainiketta heti hoitajan poistuttua huoneesta. Mikä sitten on oikea tapa hoitaa tilanne?

      • Anonyymi

        Valitettavasti äitini ei ollut muistisairas,vaan hoitajat ei hoitanut työtehtäviään,muistakaa kaikki viisastelijat myös te vanhenette miettikää miltä tuntuisi maata sängyssä 8 h vaipat täynnä sitä itteensä.miettikääpä millaisen vanhuuden te itsellenne haluatte viisastelijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti äitini ei ollut muistisairas,vaan hoitajat ei hoitanut työtehtäviään,muistakaa kaikki viisastelijat myös te vanhenette miettikää miltä tuntuisi maata sängyssä 8 h vaipat täynnä sitä itteensä.miettikääpä millaisen vanhuuden te itsellenne haluatte viisastelijat.

        Paksu lompakko täytyy nykyisin olla jos apua haluaa kotiin tai mielii hoivakodin asukkaaksi. Vanhustenhoidon karu tilanne tulee monelle yllätyksenä, kun oma läheinen ikääntyy ja tarvitsee apua ja hoivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti äitini ei ollut muistisairas,vaan hoitajat ei hoitanut työtehtäviään,muistakaa kaikki viisastelijat myös te vanhenette miettikää miltä tuntuisi maata sängyssä 8 h vaipat täynnä sitä itteensä.miettikääpä millaisen vanhuuden te itsellenne haluatte viisastelijat.

        Valitettavasti, mitä valittamista siinä on jid äiti ei ole muistisairas? Viisastelijat?
        Miettikääpä?

        Ala kehittämään itseäsi, opiskele. Ala miettimään, jotta voit viisastella.


      • Anonyymi

        pesukone pesee pyykit ei hoitaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti äitini ei ollut muistisairas,vaan hoitajat ei hoitanut työtehtäviään,muistakaa kaikki viisastelijat myös te vanhenette miettikää miltä tuntuisi maata sängyssä 8 h vaipat täynnä sitä itteensä.miettikääpä millaisen vanhuuden te itsellenne haluatte viisastelijat.

        "miettikää miltä tuntuisi maata sängyssä 8 h vaipat täynnä sitä itteensä"

        Otitko vieressä sekkarilla aikaa, kauanko vaipat oli?


    • Anonyymi

      Menkää itse hoitajiksi, ilmaista rahaa ilman työtä?

      • Anonyymi

        Miksi te ääliöt olette valinnut hoitajan ammatin jos ei työ yhtään kiinnosta,menkää siwan kassalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te ääliöt olette valinnut hoitajan ammatin jos ei työ yhtään kiinnosta,menkää siwan kassalle.

        Et todella ole fiksu etkä uskottava tuolla viestintätyylilläsi. Siwan kassatyö on myös tärkeä, kunnioitettava ja pitkäjänteisyyttä vaativa työ.
        Vaikutat epätasapainoiselta ääliöltä itse. Ole tyytyväinen että äitisi saa hoitoa kun et siihen itse pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todella ole fiksu etkä uskottava tuolla viestintätyylilläsi. Siwan kassatyö on myös tärkeä, kunnioitettava ja pitkäjänteisyyttä vaativa työ.
        Vaikutat epätasapainoiselta ääliöltä itse. Ole tyytyväinen että äitisi saa hoitoa kun et siihen itse pysty.

        ääliö siwan kassalla.


    • Anonyymi

      Miksi et hoida äitiäsi itse?

      • Anonyymi

        Jopas on lapsellinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas on lapsellinen kommentti.

        Taisi osua kohdalleen. Laiska vätys joka kääntää kylkeä sängyssä ja odottaa korvausten kilahtamista tilille.


    • Anonyymi

      Totta kai ranneke otetaan pois jos käyttäjä ei osaa/ymmärrä sen käyttötarkoitusta. Ei ymmärtänyt äitinikään vaan paineli nappia jatkuvasti ja sehän ei ole tarkoitus. Ikävintä laitokseen joutumisessa on että viikossa ennen vessassa kävijästä tulee "vaippaikäinen", se on alentavaa. Enemmän hoitoapulaisia hoitajien tilalle vanhusten hoitoon niin hoidon taso noussee. Ei vessaan taluttajan tarvi olla sairaanhoitaja.

      • Anonyymi

        Ihan oikeesti kai te kaikki vempulat ymmärrätte otta lopputilin,ihan oikeest kuinka moni pääsee samoihin töihin samaan työpaikkaan.


    • Anonyymi

      Veteläpersehoitajat voisivat mennä oikeisiin töihin.

    • Anonyymi

      Servaus ja solvaus on kuin pakkasella housuun lorottelu. Hetken se lämmittää, mutta...

    • Anonyymi

      Facebookki on hoitajille tärkeämpi kuin se itse työ.

      • Anonyymi

        Puhelimen käyttö työ ja kouluaikana tulisi kieltää. Tehdään niitä töitä, eikä kyylätä sitä ruutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimen käyttö työ ja kouluaikana tulisi kieltää. Tehdään niitä töitä, eikä kyylätä sitä ruutua.

        Miksi ihmiset kyylää sitä puhelinta ilman taukoa ? ? Aikuisetkin..


    • Anonyymi

      Tämä on jo vähän vanhentunut ketju, mutta otan silti kantaa. Hoitakaa te omat hommanne ja antakaa hoitajien hoitaa omansa. Nimettömänä huuteleminen on todella sivistymätöntä ja noloa.

      • Anonyymi

        Näin on, eikö teitä hävetä?


    • Anonyymi

      Ihan hyvinhän ne hommat hoituu.
      Idiootit turhia ilmoille noituu.

    • Anonyymi

      Eikös Piku siellä itseään panettanut? Nykyään jo eläkkeellä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe