mua kaipailisit ku et edes osaa päättää kaipaatko miestä vai naista, eikä tilanteeseen ollut tullut mitään selkoa vieläkään.. 😢😢 Jää hyvästi 💔
Pyh ja pah että sä muka
4
221
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitä se kaikki muukin sekoilu on, kun mun käsittääkseni sä elät ihan normaali arkea, käyt töissä/opiskelet tmv... joka ei paljoa viinankaan kanssa sekoile. Väkisellä tässä miettii että mitkä kaikki noista jutuista on totta ja mikä ei, kun on huumeita, tuoretta eroa ja sun muuta mukavaa pohdittavaa.. Mukaan lukien se helevetin TINDER😢😢😟😞
- Anonyymi
Älä nyt ainakaan palstan perusteella päättele.
- Anonyymi
Täällä arvailemalla ei tule valmista. Metsään voi mennä monellakin tapaa.
- Anonyymi
Tämähän se on pelimiehen/-naisen taivas, lähettää vihjaileva tunnisteeton viesti, jonka jokainen pyöritettävä voi itselleen tulkita. Mikä sen helpompaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864