Toiveenani on löytää 1h-2h k kokoinen asunto, autopaikalla tai mahdollisella ilmaisella katupysäköinnillä. Sauna olisi plussaa.
Olen hiljattain eronnut ja lasten vuoksi asunto olisi siis oltava tästä syystä Ikaalisten Ahdetiellä.
Valitettavasti minulla ei ole luottotiedot kunnossa 10v sitten mönkään menneen yritystoiminnan vuoksi mutta nämä on kohtapuoliin kuitattu ja kunnossa.
Olen vakituisessa työssä ja minulla on vakituiset tulot, toimin esimiesasemassa. Olen vastuuntuntoinen ja alkoholikaan ei ole elämäntapa eikä myös savukkeet. Viimeksi poltin savukkeita Mäntyrinteen työmaalla.
Mikäli sinulla olisi tarjota asuntoa vuokralle niin laitahan viestiä minulle niin voimme keskustella asiasta lähemmin.
Olen valmis tekemään vuokrasopimuksen 1.5 alkaen. Saako Ikaalisissa kattoa päänsä päälle vai joutuuko muuttamaan poikakodin johtajan luokse?
Asuntopula Ikaalinen
Anonyymi
9
882
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102