Kirjoitan tänne kun en sulle voi. En vaivaa sua enää koskaan. En ikinä tarkoittanut olla ahdistava tai takertuva. Tunteet heräsi enkä osannut olla tyyni ja viileä, vaikka olisi pitänyt. Olisihan se pitänyt tietää, että pilaan tämänkin ja ihan vaan olemalla oma itseni. Toivotan sulle kaikkea hyvää, kai se tosirakkaus sunkin kohdalle vielä osuu. Viisikymppisillä kun on tuota valinnanvaraa ja elämää edessä niin helvetisti.
Se siitä sitten
91
2850
Vastaukset
- Anonyymi
Juu
Voin muuttaa Hyvinkäälle- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Tiedän tuon tunteen, vaikka sisimmässään tuntee että ei saisi toiselle viestittää mutta sydän sanoo että on pakko. Vastapuoli tuntee tämän ahdisteluksi tai roikkumiseksi.
Tällaiseen kun löytyisi keinonsa jos vain molemmat osapuolet sitä haluaa. Voisi sopia miten asia hoidetaan...jo pelkästään Facebook kaveruus voisi olla ratkaisu johon syvää kaipausta tunteva ryhtyisi. Minä ainakin. Ystävä haluaisin olla ja olisinkin hyvä ystävä jos saisin olla edes Facebook ystävä.Itellä taas tuokin facebook houkuttaisi ottamaan yhteyttä. Ja jos toinen kokee senkin ahdistavaksi, niin ei voi silloin siihenkään ryhtyä.
Itellä on ainakin halu suojata toinen vaikka itseltäni, jos huomaan että toinen minusta vaan ahdistuu. Ja kokee vaivaksi.HALiMONSTERi kirjoitti:
Itellä taas tuokin facebook houkuttaisi ottamaan yhteyttä. Ja jos toinen kokee senkin ahdistavaksi, niin ei voi silloin siihenkään ryhtyä.
Itellä on ainakin halu suojata toinen vaikka itseltäni, jos huomaan että toinen minusta vaan ahdistuu. Ja kokee vaivaksi.Sitäpaitsi kävisin kurkkimassa kuvista maailman vallottavinta hymyä ja olisin taas ihan sekaisin hänestä. No varmaan aina oon sekaisin, tuskin tästä täysin tokenen. Mutta ehkä on hyvä edes yrittää hillitseviä toimia, kun kasvatella nälkäänsä?
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Sitäpaitsi kävisin kurkkimassa kuvista maailman vallottavinta hymyä ja olisin taas ihan sekaisin hänestä. No varmaan aina oon sekaisin, tuskin tästä täysin tokenen. Mutta ehkä on hyvä edes yrittää hillitseviä toimia, kun kasvatella nälkäänsä?
Ehkä olisi oltava vaan tyytyväinen että saa olla edes facekaveri koska pidettävä mielessä että toista ei voi omistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi oltava vaan tyytyväinen että saa olla edes facekaveri koska pidettävä mielessä että toista ei voi omistaa.
Itelä ei ole tarvetta omistaa, mutta helpompaa kun ei ole mitään mihin tarrautua edes mielessään.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Itelä ei ole tarvetta omistaa, mutta helpompaa kun ei ole mitään mihin tarrautua edes mielessään.
Tai ei helpompaa, mutta eteenpäin pääsemisen kannalta tehokkaampaa, kun ei voi luistaa mihinkään ruokkimaan kiinnostustaan.
- Anonyymi
Katkeruus on pahinta, mitä viljelee. Pyristele siitä eroon.
- Anonyymi
Ai, tuleeko pettäminen vasta toisena?
- Anonyymi
Ei kannata jättää asioita käsittelemättä, niillä kun on tapana nousta esiin kummittelemaan aina uudelleen ja uudelleen.
Voi olla että llian monet muut seikat vaikeuttaneet tilannetta, ja juuri kun ne olisi viimein saatu raivattua pois tilanne kärjistyi lopulta liiaksi jotta olisi uskaltanut toimia.
-K50 lokakuussa- Tuohon purkuun tämä palsta on vissiin olemassakin. Kun ei viitsi ahdistaa toista itsellään, mutta on pakko purkaa sisimmästä pois ne ajatukset ja tuntemukset johonkin. Ettei pää hajoa.
Silti välillä tuntee ittensä typeräksi ja tärähtäneeksi, kun ylipäänsä on joutunut tuohon tilaan ja jamaan, että tarraa johonkin ihan hullunaan ihan kun olisi elämänlähteen löytänyt. Järjettömästi. Käsittämättömästi. Absurdisti.
Olo on kun aasilla, mutta pakko vaan purkaa.
- Anonyymi
Oletko se joka puhuttelee jotain naista miesnaamaisena tms. Et tiedä tuntemattomien ihmisten asioista mitään. Älä osoita yksinkertaisuuttasi.
- Anonyymi
Hänen kommenttinsa on neutraali, yleinen -koskee kaikkia lukijoita. Vaikka oletkin herkässä mielen tilassa se ei kohdistu henkilökohtaisesti sinuun. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kommenttinsa on neutraali, yleinen -koskee kaikkia lukijoita. Vaikka oletkin herkässä mielen tilassa se ei kohdistu henkilökohtaisesti sinuun. Sivusta.
En minä lähtisi välttämättä siitä liikkeelle, että hän kokee tämän ns miesnaamattelun kohdistuvan juuri häneen henkilökohtaisesti. Joillain vain on tapana tuomita ikävä puhetapa ilman, että kokee sen kohdistuvan itseensä. Minäkään en tosin usko, että aloittajan kohdalla on kyseessä se sama nimittelijämies.
- Anonyymi
Aika kiva viimenen piikki. 😅
- Anonyymi
Minä ymmärsin viimeisen lauseen kylläkin niin, että hän tarkoitti sillä itseään. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ymmärsin viimeisen lauseen kylläkin niin, että hän tarkoitti sillä itseään. Sivusta
Jaa, luin uudestaan kaksi viimeistä lausetta ja pyörrän puheeni. Viisikymppisillä naisilla on vielä elämä edessä, mutta onko sellaisella joka kirjoittaa ensin mukasyvällisesti ja kertoo lopuksi, että noh ikäloppu jo olet ja tsemppiä vain sinulle, tähän koukkuun olisi kannattanut tarttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan mulle tai minä kirjoitin.
Mutta täh, kirjoitinko taas kännissä.
En kaipaa ketään enkä tarvitse ketään.
Pärjään hyvin näinkin. Itsenäinen tyrkkykö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan mulle tai minä kirjoitin.
Mutta täh, kirjoitinko taas kännissä.
En kaipaa ketään enkä tarvitse ketään.
Pärjään hyvin näinkin. Itsenäinen tyrkkykö.Olisit nyt kirjoittanut vielä asteen katkerammin tuolle ns "kurpalle" kuten n yli 25 vuotiaita naisia kauniisti nimität
- Anonyymi
Hmmm, jos ei voi ihmisille suoraan kirjoitella, sellainen ihminen kannattaa unohtaa. Ei millään pahalla:( mitä tuohon ikään tulee, en oikein jaksa uskoa, että kukaan viisikymppinen täällä kirjoittelee ja uskon, että viisikymppiset suurinosa on sinut itsensä kanssa..jos multa kysyttäisiin olisin mielummin viisikymppinen, kuin kaksikymppinen..on se niin hullu ikä. Mitä tuohon viisikymppisen valinnanvaraan tulee, niin kyllä vaan on..ja mistä kukanenkin oman elämän rajallisuuden tietää, kannattaa elää jokainen päivä niin, kuin tietäen, että voi olla viimeinen, se ei niin kovasti tuota ikää katso. Voimia sinun elämääsi, kelpaat varmasti ihan omana itsenäsi jollekkin✌
- Anonyymi
No eikö aloittaja tekstistään päätellen haluakin unohtaa, mutta sanoittaa tänne tunteitaan kun ei muuhun paikkaan voi? Sinun tekstisi oli sellaista itsestäänselvää sanahelinää että oksat pois. Älä neuvo muita miten elää ja tuntea. Peace vaan sinnekin töttöröö. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö aloittaja tekstistään päätellen haluakin unohtaa, mutta sanoittaa tänne tunteitaan kun ei muuhun paikkaan voi? Sinun tekstisi oli sellaista itsestäänselvää sanahelinää että oksat pois. Älä neuvo muita miten elää ja tuntea. Peace vaan sinnekin töttöröö. Sivusta
Jaa, mä olen kova neuvomaan..ihmiset tekee niin paljon itsestäänselvyys virheitä..monesti se neuvominenkaan ei auta, sit totean et olinks mä oikeassa. Muttta....kukin elää tyylillään ja se pitää hyväksyä, vaikka sit kantapään kautta. Tsemit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mä olen kova neuvomaan..ihmiset tekee niin paljon itsestäänselvyys virheitä..monesti se neuvominenkaan ei auta, sit totean et olinks mä oikeassa. Muttta....kukin elää tyylillään ja se pitää hyväksyä, vaikka sit kantapään kautta. Tsemit!
No todella, jokainen elää tyylillään. Pidä tsempit vaan itselläsi, ehkä tarviit sitä enemmän. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todella, jokainen elää tyylillään. Pidä tsempit vaan itselläsi, ehkä tarviit sitä enemmän. Sivusta.
Hmm..kyllä se näin menee.. tsemppejä voi ottaa aina vastaan, mutta minkä suhteen? Oon ihan tyytyväinen näin..sain elämältä minka hain ja enemmänkin sain!..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..kyllä se näin menee.. tsemppejä voi ottaa aina vastaan, mutta minkä suhteen? Oon ihan tyytyväinen näin..sain elämältä minka hain ja enemmänkin sain!..
Kyllä tuon sinun kirjoituksen taakse näkee sokea steviekin. Nauti elämästä ja anna muidenkin nauttia äläkä tuputa neuvojasi ja muka-tsemppaavia kommenttejasi. Sivusta edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuon sinun kirjoituksen taakse näkee sokea steviekin. Nauti elämästä ja anna muidenkin nauttia äläkä tuputa neuvojasi ja muka-tsemppaavia kommenttejasi. Sivusta edelleen.
Paraskin neuvomaan,
Sivusta
- Anonyymi
Kannattas vaan olla laittamatta mitään. Tekee vaan ittes tyhmäks. Jos toinen ei halua olla tekemisissä niin...
- Anonyymi
Elämässä joutuu joskus tekemään itsensä tyhmäks, se on sitä riskinottoa. Takkiin tulee harvoin, enemmän siinä voittaa. Tiedoksi vaan sinulle näin sivusta.
- Anonyymi
Niinhän aloittaja kirjoittikin, ettei suoraan voi. On tää kumma, että kontrolloidaan vissiin jo sitäkin saako tänne palstalle purkaa tunteitaan. Onko ihmisillä lukemisen ymmärtämisessä vikaa?! Tsemppiä ap!
- Anonyymi
Oikea neuvo🤣...voi herran isä! Kannattaa vähän ehkä tunnustella, mutta ei missään nimessä ottaa, eikä myöskään keskustella parisuhde ongelmista..sulkeutumisella kaikki ratkaistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä joutuu joskus tekemään itsensä tyhmäks, se on sitä riskinottoa. Takkiin tulee harvoin, enemmän siinä voittaa. Tiedoksi vaan sinulle näin sivusta.
Tää on kyllä totta. Sitten kun on jo tyhmyydestä jäänyt kii on turha enää esittää muutakaan. :"D
Nimim tyhmäksi ittensä tehnyt.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekee joskus itsensä tyhmäksi toisen / toisten silmissä, saa toisesta ihmisestä yllättävän paljon tietoja. Kannattaa kokeilla sitä joskus.
- Anonyymi
Taas on trollit liikkeellä kauniina tiistai aamupäivänä. Antakaa nyt ihmisten purkaa tunteitaan, ei ole teiltä pois. Ja sitten he jotka kuvittelevat aloituksen olevan teille, millä järjellä te palstalle kuvittelette ihmisiä joiden kanssa ette halua olla tekemisissä?
Sivusta silmiö pyöritellen.- Anonyymi
Trollaaminen tarkoittaa enemmän minun mielestäni sitä, että kirjoittelee tahallisen provosoivasti, kirjoittaa epätosia asioita tai antaa ymmärtää olevansa joku muu kuin mikä oikeasti on. Tällaisen ns itselleenkohdistumisen kohdalla määritelmä on jokin muu
- Anonyymi
kerro minullekkin kuka tuollaista paskaa kirjoittaa rupeaa jo minuakin kiinnostamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro minullekkin kuka tuollaista paskaa kirjoittaa rupeaa jo minuakin kiinnostamaan
Nyt kevät mieltä hei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaaminen tarkoittaa enemmän minun mielestäni sitä, että kirjoittelee tahallisen provosoivasti, kirjoittaa epätosia asioita tai antaa ymmärtää olevansa joku muu kuin mikä oikeasti on. Tällaisen ns itselleenkohdistumisen kohdalla määritelmä on jokin muu
Sama koskee muuten näitä muillekohdistumisen tulkintoja näin kauniisti ilmaisten
- Anonyymi
Kevät mielellä 😂🤣😅
- monihalster- Entäpä jos vaan kertoisi reippaasti ikään kuin päiväkirjaan miltä tuntuu? Kuten että sun silmät on aivan ihanat, voisin tuijotella niitä kaiken päivää. Sun suu, se on syntisen kaunis ja viettelevä, sun hymy sulatta napajäänkin ja mut, mut se saa sekoamaan. Se saa haluamaan kietoa sun upean täyteläisen vartalos käsivarsieni sisään ja pussaa sun suus ihan puhki, haukkaamaan hymyn huuliltas ja seota sinusta.
Sä saat mun sydämen pamppailemaan villisti, sä saat mut ihan pois tolaltaan. Mä pelkään sitä tunnetta samalla kun mä nautin siitä tunteesta. Se saa mut elämään. Nauttimaan elämästä. Sä tuot värisävyt mun maailmaan ja ilman sua harmaa tulee tutuksi.
Että näin vaiks..- Anonyymi
"...pussaa sun suus ihan puhki, haukkaamaan hymyn huuliltas ja seota sinusta."
Kamalan väkivaltaista tekstiä.
Sivusta Anonyymi kirjoitti:
"...pussaa sun suus ihan puhki, haukkaamaan hymyn huuliltas ja seota sinusta."
Kamalan väkivaltaista tekstiä.
SivustaHaukkaamisessa hampaattomasti. :)
Höpöhöpö sivuleikkuri. Höpsis.
- Anonyymi
Miksi 50 vuotiaalla ei olisi valinnanvaraa? Eikö niistä joka toinen ole eronnut. Tunnen yli 60 vuotiaita joilla vilkkaampi seurustellu elämä kuin monella parikymppisellä. Itsestä se on kiinni.
- Anonyymi
Naiset hakee yleensä eroa. Kuka neli-viiskymppinen nainen potkii hyvän miehen suhteesta, ei kovinkaan moni. Joten, sorry, mutta fakta, vain jollakin tapaa huonoja vaihtoehtoja on tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset hakee yleensä eroa. Kuka neli-viiskymppinen nainen potkii hyvän miehen suhteesta, ei kovinkaan moni. Joten, sorry, mutta fakta, vain jollakin tapaa huonoja vaihtoehtoja on tarjolla.
Yleensä? Älä nyt yleistä siellä yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mustavalkoinen ajatelu tapa. Jos 2 ihmistä ei sovi toisilleen niin ei tarkoita että ei sopisi jotenkin toiselle. Ja kuin noita eronneita kattoo niin kyllä siinä uudessa suhteessa tehdään kaikki mikä olisi pitänyt tehdä jo siinä ekassa tai monesko liitto nyt sattuu olemaan. Kyllä erostakin ja itsestään voi oppia jos niin tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mustavalkoinen ajatelu tapa. Jos 2 ihmistä ei sovi toisilleen niin ei tarkoita että ei sopisi jotenkin toiselle. Ja kuin noita eronneita kattoo niin kyllä siinä uudessa suhteessa tehdään kaikki mikä olisi pitänyt tehdä jo siinä ekassa tai monesko liitto nyt sattuu olemaan. Kyllä erostakin ja itsestään voi oppia jos niin tahtoo.
Joo, aika monet tälläkin on tuntunut oppivan sen, että enää ei mennä kenenkään naisen kanssa kimppaan, kun on ollut niin hirveetä ja nainen on vielä jättänyt ja kaikki vika on ollut siinä toisessa. Sori ihmiset käy monet nykyään terapioissakin ja monen parin tiedän saaneen siitä apua ja myös miehet on silloin ottaneet opikseen. Pitäiskö oikeesti uskoa, että mies joka ei oo eron uhatessa pystynyt toimintaansa muuttamaan, pystyy sitä sitten ehkä eron jälkeen muuttamaan. Ja paskan marjat, vähän aikaa voi ehkä esittää jotain, mutta eiköhän se todellisuus sieltä kaivaudu ennenpitkää esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aika monet tälläkin on tuntunut oppivan sen, että enää ei mennä kenenkään naisen kanssa kimppaan, kun on ollut niin hirveetä ja nainen on vielä jättänyt ja kaikki vika on ollut siinä toisessa. Sori ihmiset käy monet nykyään terapioissakin ja monen parin tiedän saaneen siitä apua ja myös miehet on silloin ottaneet opikseen. Pitäiskö oikeesti uskoa, että mies joka ei oo eron uhatessa pystynyt toimintaansa muuttamaan, pystyy sitä sitten ehkä eron jälkeen muuttamaan. Ja paskan marjat, vähän aikaa voi ehkä esittää jotain, mutta eiköhän se todellisuus sieltä kaivaudu ennenpitkää esiin.
Mistäs nyt vedit sukupuoli kortin mukaan. Kirjoitin neutraalisti ilman mitenkään miehiä syyllistämättä. Normaasti sihteessa 2 ihmistä jossa molemmissa vikansa . Mutta nyt ku sanoit naisena ku katsoo nykyään miehiä ovat niin julmia, ilkeitä ja pinnallisia että kyllä yksin monen naisen olisi parempi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sopii yvinkin varmaan maks 45 vuotiaisiin.
Että jos on miehentekeleen mielestä lapsellista puhua, kun voi vaan tehdä mitä huvittaa.
Kypsempi sanoo asiat suoraan, ja varmana tekee myös päätökset viisaudella eikä impulssilla tai kikkelinpäällä.
En silti usko että aloitus oikeasti on 50- vuotiaalta. Ehkä trolli. Kuka nyt ikäänsä mainitsee täällä. - Anonyymi
Alkoipa naurattaa, tiedän yhden naisen 60v ja kolmen kanssa tapailee😅..kiltin oloinen on , että tulipa hiljaista, kun kertoi. Monet asiat voi hämätä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoipa naurattaa, tiedän yhden naisen 60v ja kolmen kanssa tapailee😅..kiltin oloinen on , että tulipa hiljaista, kun kertoi. Monet asiat voi hämätä..
Mä en ymmärrä mikä ihmeen näiden 50/60 vuotiaiden eroineiden keskuudestaan on jakaa niin avoimesti tietoa esimerkiksi. Seksielämästä tuttaville sen uuden kanssa. Jotain niin omituista. Onko se joku vuosien puute että siitä pitää kertoa.
Kuinka ihanaa se nyt on. Vaikka toiset ei nyt niin halusi kuullakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun arjesta jotenkin pois jos näin on? Se onnellisuuden taito muiden puolesta, heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että jos on miehentekeleen mielestä lapsellista puhua, kun voi vaan tehdä mitä huvittaa.
Kypsempi sanoo asiat suoraan, ja varmana tekee myös päätökset viisaudella eikä impulssilla tai kikkelinpäällä.
En silti usko että aloitus oikeasti on 50- vuotiaalta. Ehkä trolli. Kuka nyt ikäänsä mainitsee täällä.Aloituksessa ihan selkeästi vihjailtiin tuolle jollekin viisikymppelle, että onnea vaan sulle, ehkä sinäkin vielä löydät jonkun kun se on sinun ikäisille niin helppoa. Eli kuulostaa ihan passiivis-aggressiivisen miehen tekeleeltä aloitus. Värikkäitä tulkintoja liikkeellä päivänselvyydestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti usko että aloitus oikeasti on 50- vuotiaalta. Ehkä trolli. Kuka nyt ikäänsä mainitsee täällä.Olen tavanut ns åå yli yli 50 teininn
Siis niiku se asialisuus ja kypsyys puuttu mit oletat kaikilla yli 50 olevan...
Kaikilla ei oo kyllä....
Ja en yllätyisi yhtä vaikka aloittaja olisi miestä paljin nuorenpi nainen ...
Kaikilla miehillä kun ikä ei tuo kypsyyttö mukana
T : Reilusti 50 nuorenpi Nainen sivusta.
Joka tuntee olonsa ihan kauheaksi kun omaa idiootin setämies exän.
Minäkin odotin ihan muuta meininkia 50 mieheltä mitä sain kokea..
Näitä nuoren lihan perään kaipaajia on yllättvn paljo jotka jääny sinne teinitasolle...
Hyvä et joku yli 50 muistutaa keskustelussa että muutakin on....
Vaikka omalla kohdalla usko iän mukana tulevaan kypsyyteen meniki...
- Anonyymi
"Kirjoitan tänne kun en sulle voi. En vaivaa sua enää koskaan. En ikinä tarkoittanut olla ahdistava tai takertuva. Tunteet heräsi enkä osannut olla tyyni ja viileä, vaikka olisi pitänyt. Olisihan se pitänyt tietää, että pilaan tämänkin ja ihan vaan olemalla oma itseni. Toivotan sulle kaikkea hyvää, kai se tosirakkaus sunkin kohdalle vielä osuu. Viisikymppisillä kun on tuota valinnanvaraa ja elämää edessä niin helvetisti."
Luontokappaleen tai ihmeen Suomessa kaima, ajatusteni asukkiko kirjoitti varmaan yllä olevan???
En minä kaipaa enää yhtään mitään. Kaipasin ihmistä, johon voisi luottaa kuin siihen, että aurinko nousee idästä ja laskee länteen, vaikka ei pilvien takaa näkyisi.
Koskaan ei tiedä on aikaa paljon vai vähän, Sinäkään, nyt huomaa vain sitten, että kaikki päättyikin yhtäkkiä tähän... - Anonyymi
Miksi et voi kirjoittaa hänelle?
- Anonyymi
Koska se juuri olisi takertumista ja aiheuttaisi ahdistusta. Mikään ei korjaantuisi, menisi vain pahemmaksi. Ainoa vaihtoehto on täysi hiljaisuus ja katoaminen vähin äänin jonnekin horisonttiin. Tyhmä minä, kun ihastuin. Hän toipuu nopeasti, jos nyt edes on mitään, mistä toipua. Mulle tämä taisi olla viimeinen kerta, kun sydämeni kenellekään avaan.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se juuri olisi takertumista ja aiheuttaisi ahdistusta. Mikään ei korjaantuisi, menisi vain pahemmaksi. Ainoa vaihtoehto on täysi hiljaisuus ja katoaminen vähin äänin jonnekin horisonttiin. Tyhmä minä, kun ihastuin. Hän toipuu nopeasti, jos nyt edes on mitään, mistä toipua. Mulle tämä taisi olla viimeinen kerta, kun sydämeni kenellekään avaan.
ApEi kannata moittia itseään. Tunteita tulee ja toivottavasti myös menee. Katse eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApVielä tyhmempi minä, kun ihastuin. En tarvitse mitään sanatonta seuraa, läsnäoloa; en sitten yhtään mitään enää!
Hyvästi kaikelle ja kaikille - palstallekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApVoi eiii, lisää sulkenuita miehiä. Harmittaa erään kaverini puolesta, "kun elämä" on kolhinut, en avaudu enää..vaikka, kuin yritän hänen ajatusmaailmaa muuttaa niin ei! Nämä on niin niin surullisia, kaikki saa takkiin joskus, silti eteenpäin on mentävä ja uskallettava ottaa riskejä rakkaudessa.
Oisin niin halunnut auttaa häntä, elämä vilahtaa nopeasti ohi.
- Anonyymi
Toivottavasti puhuitte kuitenkin oikeassa elämässä eikä palstalla.
- Anonyymi
😂😂😂😂ompa hauska! Itse löysin nyt 48 v elämäni rakkauden.. en haikaile vanhojen perään? Miksi? Siksi koska niistä ei olisi tullut exiä jos ne olisivat olleet aitoja tunteita.
Kaikkea hyvää sinullekkin looseri😊❤👍t. Onnellinen 50 nainen- Anonyymi
Jep, olet niin onnellinen, että täytyy keskustelupalstalla lytätä muita. Toooooosi onnellinen, juu......
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta minulla ei herännyt kaipaavia tunteita ketään sellaista kohtaan, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä.
- Anonyymi
Ei mennyt pieleen ihan rehellisesti kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt pieleen ihan rehellisesti kirjoitin.
Kaikki jo hyvin tututkin näen vain kavereina.
- Anonyymi
Varmaan varatun perään haikailee ap. Katkera kun ei saanutkaan miestä itelleen :D
Ja nyt kielletty ottamasta yhteyttä. Niin se vaan menee. Katkeraa kalkkia.- Anonyymi
Ja taas joku epävarma vaimoke/vaimo jakaa kateuttaan ja katkeruuttaan palstalle. On se vaan kamalaa, kun kaikki naiset uhkaa idylliä. Pidä tuo ja tukehdu epävarmuuteesi. - sivusta
- Anonyymi
Mikään ei ole niin katkeraa kuin tehdä tuollaisia melko ilkikurisia ja toisten pahasta olosta innostuneita kommentteja palstalle. Jos se oma suhde ei voi hyvin niin kannattaisiko käyttää aika vaikka siihen puolisoon, eikä täällä kuvitella aloitusten liittyvän omaan henkilökohtaiseen mutta sitäkin kuraisempaan elämään, heh huvittavaa. Sivuuustaaaa kaukaaaaltaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole niin katkeraa kuin tehdä tuollaisia melko ilkikurisia ja toisten pahasta olosta innostuneita kommentteja palstalle. Jos se oma suhde ei voi hyvin niin kannattaisiko käyttää aika vaikka siihen puolisoon, eikä täällä kuvitella aloitusten liittyvän omaan henkilökohtaiseen mutta sitäkin kuraisempaan elämään, heh huvittavaa. Sivuuustaaaa kaukaaaaltaaa.
Et taida sinäkään pahemmin tietää mitään.
Ei ole katkeruutta ja voitko nimitellä jonkun elämää kuraksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin tiivistetty. Ei kukaan normaali ihminen tule julistamaan tuollaisia tulkintoja suurinpiirtein jokaiseen aloitukseen ja oikeassa olet siinä, että jos parisuhteessa on ongelmia, niin ne ei taatusti ratkea pyörimällä netissä luulotautisen tavoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida sinäkään pahemmin tietää mitään.
Ei ole katkeruutta ja voitko nimitellä jonkun elämää kuraksi.Niin se metsä vastaa, koita käyttäytyä niin ei tarvitse ojentaa ja ladella faktoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas joku epävarma vaimoke/vaimo jakaa kateuttaan ja katkeruuttaan palstalle. On se vaan kamalaa, kun kaikki naiset uhkaa idylliä. Pidä tuo ja tukehdu epävarmuuteesi. - sivusta
Jos kyseessä on joku tapaus, jolla on tämäntyyppisiä uskomuksia, niin varmaankin niissä on se juuri syy miksi suhde menee pipariksi ja mitä ikinä hän tarkoittaakaan tuolla "on kielletty ottamasta yhteyttä", niin täällä nyt voi heittää tuhansille ihmisille vaikka mitä ukaasia ja se ei tarkoita sitä, että asia kohdentuisi oikealle ihmiselle, eikä se tarkoita myöskään sitä, että mitään aihetta tällaiselle ukaasille olisi koskaan ollutkaan. tuuleen huutelua, vai miten se nyt menikään
- Anonyymi
kuule turhaan siA ASIAA TAALLA VINGUT MENE PAARIIN JA ISKE ITESSESINAINEN NIIN SILLAHAN SINA SIITA PAASET UNOHBA MINUT JA ANNA MINUN OLLA RAUHASSA
- Anonyymi
Korkki kiinni. Ai niin et pysty.
- Anonyymi
Ihastun ja rakastuin toiseen ihmiseen, uskalsin kertoa hänelle tämän. Nyt hän ja muut pilkkaavat sekä nauravat minulle. Ehkä ensikerralla lyön tai vähättelen.....?
- Anonyymi
No ei ollu ihastumisenkaan väärti se.
- Anonyymi
Etsä ollu ahdistava ja takertuva, et oo mitään pilannu, voisitko ottaa yht. 👅👅
- Anonyymi
Jos aloitus olisi tietyltä naiselta, kehoittaisin häntä käymään vierailulla mökissämme. Näkisit, että tarttisin apuja.
Elämänhallinta on menossa retuperälle muistisairauden takia. Kadottelen yhtenään tarvittavia kamoja; avaimia kännykkää jne.
Pian ne korjaa hoivakotiin meikän, lukkojen taa.- Anonyymi
Rakas soita 😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas soita 😘😘😘
Olen soittanut h ä n e n numeroonsa. Kun tiedän hänen nimensä, sain numerotiedustelusta hänen oikean numeronsa.
Hän katkaisi puhelun välittömästi. Huono tunne siitä jäi... - Anonyymi
99 prosentin tarkkuudella aloitus ei ole tarkoittamaltasi naiselta. Jäitä hattuun! Mee lääkäriin.
- Anonyymi
Elämäntaparikollinen sanoo:"ei ollut tarkoitus"
- Anonyymi
😅🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅🤣🤣
Elämäntaparikollisen hymistelyt.
- Anonyymi
Mukavia ilmoja pitelee. Saa jo rusketustakin lärviinsä. Ensiviikolla viilenee normaaliksi vappukeliksi.
- Anonyymi
Onnee olit jonku yli 50 v miehen lelu...
Oot viel tyytyvinen et ymmärsit poistua sen elämästä ..
Varsinki jos hn on jäkestä 😎
Joku Nainen sivusta - Anonyymi
Hyvä kiitos loppu.
- Anonyymi
Mistä tiedät, että olit hankala tai takertuva? Ehkä hänellä on jotain menossa, elämässään, ettei ole tajunnut tunteitasi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575805Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773063Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222278No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402025- 191908
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83120281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191191Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah761031