Uni synnytyksestä?

Anonyymi

Osaako joku täällä sanoa mitä meinaa nähdä unta että synnyttää. Oudointa siinä oli se että se oli mieluisa kokemus ja ei sattunut. Yleensä tunnen fyysiset kuin henkisetkin tunteet hyvin voimakkaasti jopa unissa. Uni sai minulle melkein halun jopa synnyttää. Outoa.

3

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jonkun uuden, mieluisan asian syntyminen? Sellainen tuli mieleen. Eli jos elämässä on tulossa joku mieluinen uusi vaihe niin voisiko selittyä sillä? Monesti unissa voi purkautua asioita tosielämästä. Joskus suoranaisesti, joskus vertauskuvallisesti. Tähän johtopäätökseen olen monen oman unen kautta päätynyt.

    • Anonyymi

      Mä olen useinkin synnyttämässä mutta unessa se on jo niin pitkällä että ei voi enää keskeyttää. Joka kerta sama murhe, ensimmäinen ajatus on että esikoisen ja vauvan ikäero on 20 vuotta ja se että ollaan liian vanhoja vanhemmiksi enää(45v).synnytystuskatkin tuntuu unessa aidoilta, mutta onneksi siihen herää ennenkuin vauva syntyy. Tai sitten uni jossa on vauva jota hoivaan, otan kaapista ja laitan sitten takaisin kun olen hoivannut. Ihan järjetöntä, mutta unessa se ei ollut mitenkään kummallista. Jotenkin liitän nämä johonkin uuteen aikakauteen, ideoihin tms.

    • Anonyymi

      Synnyttäminen, joka oli mieluisa kokemus tarkoittaa sitä, että olet jättänyt joitain lahjojasi tai kykyjäsi käyttämättä.

      Sinä itse tiedät mitä ne ovat tai saat kyllä sen selville, kun annat itsellesi luvan tuoda ne esiin, niin että voit alkaa käyttää niitä. Tässä tapauksessa on kysymys luovuudesta; musiikki, taide, kirjoittaminen tai mitä ikinä se onkaan, sinä saat sen selville tai ehkä jo tiedätkin.

      Sinulle on siitä paljon iloa ja se tuo rikkautta elämääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe