Continental täysboikottiin. Rahoittavat Putinin murhatoimia Ukrainassa.
Saksalainen Continental jatkaa sittenkin Venäjällä- boikottiin
6
197
Vastaukset
- Anonyymi
Alla on continentalit hmm normi renkaat ja uusia ei tule venäjän murhaamisen ja pahuuden tähden enää. Loppuelämän boikotti kaikkia venäjän tuotteita kohtaan ja lapsille on jo oppi viety. En koskaan anna anteeksi venäjän pahuutta. Terveisin 50+ mies.
- Anonyymi
Jos ostat elintarvikkeita joissa on palmuöljyä, edistät sademetsien tuhoutumista. Ihminen ei pärjää ilman toimivaa ekosysteemiä.
- Anonyymi
Hyvä alottaja. Korruptoituneet saksalaiset taas asialla. Mitä natsien jälkeläisiltä voi odottaa. Ei heitä ihmiselämä ole ennenkään hetkauttanut. Ihan paskapuhetta "työntekijöiden turvallisuus", ei kiristämiseen pidä ikinä alistua. Nyt vaan Continental renkaille sanktiot ja pakotelistalle. Maksavat ainakin sitten kalliisti putinin avustamisen. Kuinkahan monta milliä johto putinilta sai voitelurahaa...voi vaan arvailla..
- Anonyymi
Ostin talveksi Conti Viking kitkat ja olen olllut enemmän kuin tyytyväinen. Tähän asti. Kesärenkaiksi täytynee valita jotkut testiboittajat, ei kuitenkaa Contit eikä Nokiat. Ehkä Micheliinit
- Anonyymi
Entä kiinalaiset renkaat? Kiina ei ole tuominnut mitenkään Venäjän hyökkäyssotaa.
- Anonyymi
Minulla lukee Made in Germany uusissa.
Kysyin ennen ostoa ja katsoin renkaasta vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571742992Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny2462309Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä1141370Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi
Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?3701307- 491224
- 1081044
- 74903
- 43824
- 52779