Continental täysboikottiin. Rahoittavat Putinin murhatoimia Ukrainassa.
Saksalainen Continental jatkaa sittenkin Venäjällä- boikottiin
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Alla on continentalit hmm normi renkaat ja uusia ei tule venäjän murhaamisen ja pahuuden tähden enää. Loppuelämän boikotti kaikkia venäjän tuotteita kohtaan ja lapsille on jo oppi viety. En koskaan anna anteeksi venäjän pahuutta. Terveisin 50 mies.
- Anonyymi
Jos ostat elintarvikkeita joissa on palmuöljyä, edistät sademetsien tuhoutumista. Ihminen ei pärjää ilman toimivaa ekosysteemiä.
- Anonyymi
Hyvä alottaja. Korruptoituneet saksalaiset taas asialla. Mitä natsien jälkeläisiltä voi odottaa. Ei heitä ihmiselämä ole ennenkään hetkauttanut. Ihan paskapuhetta "työntekijöiden turvallisuus", ei kiristämiseen pidä ikinä alistua. Nyt vaan Continental renkaille sanktiot ja pakotelistalle. Maksavat ainakin sitten kalliisti putinin avustamisen. Kuinkahan monta milliä johto putinilta sai voitelurahaa...voi vaan arvailla..
- Anonyymi
Ostin talveksi Conti Viking kitkat ja olen olllut enemmän kuin tyytyväinen. Tähän asti. Kesärenkaiksi täytynee valita jotkut testiboittajat, ei kuitenkaa Contit eikä Nokiat. Ehkä Micheliinit
- Anonyymi
Entä kiinalaiset renkaat? Kiina ei ole tuominnut mitenkään Venäjän hyökkäyssotaa.
- Anonyymi
Minulla lukee Made in Germany uusissa.
Kysyin ennen ostoa ja katsoin renkaasta vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647