Sohvi blörf

Anonyymi

Siellä se taas keekoilee kaupungilla ja kuvailee viattomia opiskelijoita instaansa.
Kuvaa nyt vaan omaa tissivakoo ja bebaa jätä muut rauhaan ettei tuu sekoitetux

149

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäpä sinä olet sanomaan, missä Sofia liikkuu ja mitä kuvaa. Jospa pitäisit huolen omista asioistasi ja jättäisit Sofian ja Sofian instan rauhaan.
      Näyttää niin kovasti harmittavan sinua, kun kaunis Sofia liikkuu kaupungilla :D

      • Anonyymi

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        🐫👍🤣😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        No kerropa sitten minkälainen?
        Kaunis nainen, jolle sinä olet äärimmäisen kateellinen.
        Hänen sukunimensä ei muuten ole lainakaan tuo, minkä aloitukseen kirjoitit, taidat olla aika kouluja käymätön, kun vierasperäiset nimet on sinulle noin vaikeita kirjoittaa.
        Vastasit muuten omaan aloitukseesi, joka on todella noloa.
        Sofia kuvasi niin kaukaa opiskelijajoukkoa, ettei sieltä edes ketään voisi tunnistaa, muistathan käydä kauhistelemassa jokaisen ihmisen instaa, koska julkisella paikalla kuvatuissa stooreissa on väkisellä aina sivullisia mukana. Kyllä sulla on sitten valtavan suuret murheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐫👍🤣😂😅

        Oi kun olet taitava laittamaan noita koristeita.
        Antoiko äiti sinun painaa näppäimiä ihan itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        👍👍🤣🤣😅🤣


      • Anonyymi

        Aloittaja on ihan pimeä, haukkuu julkkista jo siitä, että tämä kävelee kaupungilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        No mikset et jätä ihmisiä rauhaan ja Sofiakin on ihminen, et varmaan ole älynnyt tuotakaan.
        Kyllä asiasta voi ja kuuluukin sanoa, jos jotakin vainotaan sairaalloisesti, jopa kaupungilla liikkuminen on vainoamisen kohteena.
        Suurin osa ihmisistä näkee oikeasti millainen HÄN on, hän on todella kaunis herttainen ihminen.
        Muutama kateellinen louskuttaja näkee asiat oman ruman sisimpänsä mukaan ja heidän mielestä tämä kaunotar tekee kaiken väärin, syö väärin, juo väärin, kuvaa väärin, asuu väärin, pukeutuu väärin, ystävät ovat vääriä jne.jne.jne.
        Epäilen ettei tuo rumuus jää sisimpään vaan heijastuu myös näitten haukkujien ulkonäköön ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun olet taitava laittamaan noita koristeita.
        Antoiko äiti sinun painaa näppäimiä ihan itse?

        Antoi ihan itse sain näpytellä Hi hii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on ihan pimeä, haukkuu julkkista jo siitä, että tämä kävelee kaupungilla.

        Mikä ihme on " julkkis " ????? onko joku ammatti ja missä oppilaitoksessa sitä opiskellaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa sitten minkälainen?
        Kaunis nainen, jolle sinä olet äärimmäisen kateellinen.
        Hänen sukunimensä ei muuten ole lainakaan tuo, minkä aloitukseen kirjoitit, taidat olla aika kouluja käymätön, kun vierasperäiset nimet on sinulle noin vaikeita kirjoittaa.
        Vastasit muuten omaan aloitukseesi, joka on todella noloa.
        Sofia kuvasi niin kaukaa opiskelijajoukkoa, ettei sieltä edes ketään voisi tunnistaa, muistathan käydä kauhistelemassa jokaisen ihmisen instaa, koska julkisella paikalla kuvatuissa stooreissa on väkisellä aina sivullisia mukana. Kyllä sulla on sitten valtavan suuret murheet.

        "väkisellä" - eikös tuo oo pohojammaan murretta, melekeen sanoosin notta etelä-pohojammaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "väkisellä" - eikös tuo oo pohojammaan murretta, melekeen sanoosin notta etelä-pohojammaan.

        Ja vanhempi naishenkilö kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        Sofia on sekaisin, yksinäinen ja paniikissa, kuvaa muita, ikuista kanasalaattiaan, sit yhtäkkiä on kuorimassa jo lärviään ja mustaa maskia tussuttamassa naamaan. Ei kai tarvitsekaan tajuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on sekaisin, yksinäinen ja paniikissa, kuvaa muita, ikuista kanasalaattiaan, sit yhtäkkiä on kuorimassa jo lärviään ja mustaa maskia tussuttamassa naamaan. Ei kai tarvitsekaan tajuta!

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        Näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset et jätä ihmisiä rauhaan ja Sofiakin on ihminen, et varmaan ole älynnyt tuotakaan.
        Kyllä asiasta voi ja kuuluukin sanoa, jos jotakin vainotaan sairaalloisesti, jopa kaupungilla liikkuminen on vainoamisen kohteena.
        Suurin osa ihmisistä näkee oikeasti millainen HÄN on, hän on todella kaunis herttainen ihminen.
        Muutama kateellinen louskuttaja näkee asiat oman ruman sisimpänsä mukaan ja heidän mielestä tämä kaunotar tekee kaiken väärin, syö väärin, juo väärin, kuvaa väärin, asuu väärin, pukeutuu väärin, ystävät ovat vääriä jne.jne.jne.
        Epäilen ettei tuo rumuus jää sisimpään vaan heijastuu myös näitten haukkujien ulkonäköön ja pahasti.

        Ajaa väärään suuntaan pyörällä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset et jätä ihmisiä rauhaan ja Sofiakin on ihminen, et varmaan ole älynnyt tuotakaan.
        Kyllä asiasta voi ja kuuluukin sanoa, jos jotakin vainotaan sairaalloisesti, jopa kaupungilla liikkuminen on vainoamisen kohteena.
        Suurin osa ihmisistä näkee oikeasti millainen HÄN on, hän on todella kaunis herttainen ihminen.
        Muutama kateellinen louskuttaja näkee asiat oman ruman sisimpänsä mukaan ja heidän mielestä tämä kaunotar tekee kaiken väärin, syö väärin, juo väärin, kuvaa väärin, asuu väärin, pukeutuu väärin, ystävät ovat vääriä jne.jne.jne.
        Epäilen ettei tuo rumuus jää sisimpään vaan heijastuu myös näitten haukkujien ulkonäköön ja pahasti.

        HERTTAINEN.??????. En tunne näköjään Sofiaa,jos tunnet hänet henkilökohtaisesti et ikinä sanoisi noin hänen luonteestaan .Järkyttävän minä itse tyyppi,jos ei mene asiat kuin hän haluaa. Huutoa Haukkumista ja oven pamaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on sekaisin, yksinäinen ja paniikissa, kuvaa muita, ikuista kanasalaattiaan, sit yhtäkkiä on kuorimassa jo lärviään ja mustaa maskia tussuttamassa naamaan. Ei kai tarvitsekaan tajuta!

        Eiks THERMAN ole enää tarjoamassa simpukoita ja samppanjaa .?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on " julkkis " ????? onko joku ammatti ja missä oppilaitoksessa sitä opiskellaan ?

        Sofian easter bunny, on siis ainoa pääsiäis päivitys, missä ne puput ja luxus, tuo oli Bampi. Ymmärrän toki huumorin ja suloisuuden mutta olematonta luxusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaa väärään suuntaan pyörällä😅

        Pieni rike verrattuna siihen, että Martina ajoi kännissä, taisi olla vielä lapset kyydissä.
        Martina sai ajokiellon muutamaksi kuukaudeksi, Sofia ei.
        REVI SIITÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaa väärään suuntaan pyörällä😅

        Kauheeta, eihän niin voi tapahtua ikinä kenellekään, eihän? Mun ystävä ajoi kerran ihan autolla yksisuuntaista väärään suuntaan, istuin etupenkillä. Oli juuri muuttunut "kesäaikaan" katujen käyttö turistikohteen lähellä. Ei vaan huomioinut liikennemerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheeta, eihän niin voi tapahtua ikinä kenellekään, eihän? Mun ystävä ajoi kerran ihan autolla yksisuuntaista väärään suuntaan, istuin etupenkillä. Oli juuri muuttunut "kesäaikaan" katujen käyttö turistikohteen lähellä. Ei vaan huomioinut liikennemerkkiä.

        Mutta kun kaiken kukkuraksi Sofia päästää liikennetörttöilystään saamansa sakon ulosottoon! Ei pysty edes neljänkympin sakkoa maksamaan. Onko sinun ystäväsi yhtä säälittävä? Löytyykö hänenkin lompakosta ulosottoviraston kanta-asiakaskortti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on sekaisin, yksinäinen ja paniikissa, kuvaa muita, ikuista kanasalaattiaan, sit yhtäkkiä on kuorimassa jo lärviään ja mustaa maskia tussuttamassa naamaan. Ei kai tarvitsekaan tajuta!

        Millä tavalla sekaisin? En minä vaan huomaa minkäänlaista sekavuutta hänen käytöksessään. Ruokailu (Sofia ei ruokaillut yksin, vastapäätä oli myös lautanen, eli se siitä yksinäisyydestä), kaupungilla kävely, kaupallisen yhteistyöstoorin tekeminen kasvonaamiosta instaan. Sen mustan maskin mainostamisesta saa rahaa ja eikös se ole hyvä, että Sofia tekee töitä, tienasi viime vuonnakin 65 tonnia. Harmittaako sinua jo sekin, että hän tienaa noin hyvin, vai pitäisikö hänen elää Kelan tuilla? Ihan normaalia sisältöä stooreissaan, näitä samoja on monilla muillakin omissa instoissaan. Oletko käynyt koskaan Siepin, Martinan, Maisan tmv instoissa? Niissä on ihan saman sisältöisiä stooreja, joten sinun mielestäsi kaikki nämä on sitten sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos jättäisin keskustelijat rauhaan :D mikä sinä olet sanomaan mitä mieltä tuosta ihmisestä tulisi kenenkin olla. Näyttää niin kovasti harmittavan, kun ihmiset näkee millainen se on :D

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on " julkkis " ????? onko joku ammatti ja missä oppilaitoksessa sitä opiskellaan ?

        Miten löysit tiesi tänne KOTIMAISET JULKKISJUORUT palstalle, jos et edes tiedä, ikä on julkkis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa sitten minkälainen?
        Kaunis nainen, jolle sinä olet äärimmäisen kateellinen.
        Hänen sukunimensä ei muuten ole lainakaan tuo, minkä aloitukseen kirjoitit, taidat olla aika kouluja käymätön, kun vierasperäiset nimet on sinulle noin vaikeita kirjoittaa.
        Vastasit muuten omaan aloitukseesi, joka on todella noloa.
        Sofia kuvasi niin kaukaa opiskelijajoukkoa, ettei sieltä edes ketään voisi tunnistaa, muistathan käydä kauhistelemassa jokaisen ihmisen instaa, koska julkisella paikalla kuvatuissa stooreissa on väkisellä aina sivullisia mukana. Kyllä sulla on sitten valtavan suuret murheet.

        Eikö? Blörf, no?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun olet taitava laittamaan noita koristeita.
        Antoiko äiti sinun painaa näppäimiä ihan itse?

        Iti tano et taa painaa viis keltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun kaiken kukkuraksi Sofia päästää liikennetörttöilystään saamansa sakon ulosottoon! Ei pysty edes neljänkympin sakkoa maksamaan. Onko sinun ystäväsi yhtä säälittävä? Löytyykö hänenkin lompakosta ulosottoviraston kanta-asiakaskortti?

        Martina pisti vielä paremmaksi, repi kaikki laskut. Hah hah hah hah haa.
        Googlaa Martina ulosotot, rattijuopumus, pahoinpitelyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun kaiken kukkuraksi Sofia päästää liikennetörttöilystään saamansa sakon ulosottoon! Ei pysty edes neljänkympin sakkoa maksamaan. Onko sinun ystäväsi yhtä säälittävä? Löytyykö hänenkin lompakosta ulosottoviraston kanta-asiakaskortti?

        Eikös tästä poppoosta vähän jokainen ole päästellyt jotain ulosottoon? Martina on ollut ulosotossa, Hannun rattikäryn sakot meni ulosottoon jne. Onkos Stefukin päästellyt jotain ulosottoon?

        Kun on Glamour-julkkis ja merkkihenkilö, ei se ole niin justiinsa jokaista laskua muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni rike verrattuna siihen, että Martina ajoi kännissä, taisi olla vielä lapset kyydissä.
        Martina sai ajokiellon muutamaksi kuukaudeksi, Sofia ei.
        REVI SIITÄ.

        Sakko meni ulosottoon ja se on Kelaan velkaa, milloin luxus loppuu kun lompakko jättää ja ohjelmasta saatu palkkio on maksettu jo luontais etuina etukäteen ja hotellissa makaamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa sitten minkälainen?
        Kaunis nainen, jolle sinä olet äärimmäisen kateellinen.
        Hänen sukunimensä ei muuten ole lainakaan tuo, minkä aloitukseen kirjoitit, taidat olla aika kouluja käymätön, kun vierasperäiset nimet on sinulle noin vaikeita kirjoittaa.
        Vastasit muuten omaan aloitukseesi, joka on todella noloa.
        Sofia kuvasi niin kaukaa opiskelijajoukkoa, ettei sieltä edes ketään voisi tunnistaa, muistathan käydä kauhistelemassa jokaisen ihmisen instaa, koska julkisella paikalla kuvatuissa stooreissa on väkisellä aina sivullisia mukana. Kyllä sulla on sitten valtavan suuret murheet.

        Sofian oikea sukunimi on Ruusila jonka hän muutti jokunen vuosi sitten Belorfiksi kun pitää olla erikoinen. Kun luulee olevansa itsekin erikoinen. Stefu elättää ja ylläpitää yli 30 v naista, ei ole Sohvilla kaikki palikat tallessa. Tuon ikäisen pitäisi pystyä itsensä elättämään jo.

        Leikkauksilla on pilannut kauniit kasvonsa ja vartalonsa. Tissitkin on eriparia olevat pallot. Kauhean näköinen ilmestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vanhempi naishenkilö kirjoittelee?

        Sofian täti


      • Anonyymi

        Mikä kaunis muka. Kuvien taso pudonnut ja samoin tykkäykset. Tunkkainen maalipytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa sitten minkälainen?
        Kaunis nainen, jolle sinä olet äärimmäisen kateellinen.
        Hänen sukunimensä ei muuten ole lainakaan tuo, minkä aloitukseen kirjoitit, taidat olla aika kouluja käymätön, kun vierasperäiset nimet on sinulle noin vaikeita kirjoittaa.
        Vastasit muuten omaan aloitukseesi, joka on todella noloa.
        Sofia kuvasi niin kaukaa opiskelijajoukkoa, ettei sieltä edes ketään voisi tunnistaa, muistathan käydä kauhistelemassa jokaisen ihmisen instaa, koska julkisella paikalla kuvatuissa stooreissa on väkisellä aina sivullisia mukana. Kyllä sulla on sitten valtavan suuret murheet.

        Seli, seli, seli. Kuka hullu vielä kehtaa puolustaa tuota naista. Kaikki miehet jo jättäneet.mistä sä luulet että, saa vielä jostakin kunnon miehen maksamaa velkojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset et jätä ihmisiä rauhaan ja Sofiakin on ihminen, et varmaan ole älynnyt tuotakaan.
        Kyllä asiasta voi ja kuuluukin sanoa, jos jotakin vainotaan sairaalloisesti, jopa kaupungilla liikkuminen on vainoamisen kohteena.
        Suurin osa ihmisistä näkee oikeasti millainen HÄN on, hän on todella kaunis herttainen ihminen.
        Muutama kateellinen louskuttaja näkee asiat oman ruman sisimpänsä mukaan ja heidän mielestä tämä kaunotar tekee kaiken väärin, syö väärin, juo väärin, kuvaa väärin, asuu väärin, pukeutuu väärin, ystävät ovat vääriä jne.jne.jne.
        Epäilen ettei tuo rumuus jää sisimpään vaan heijastuu myös näitten haukkujien ulkonäköön ja pahasti.

        Et voi sille mitään että moni/monet inhoaa velkaista luksus katiskanorsiota. Kyllä täällä saa haukkua. Sinä et sitä voi estää, valitettavasti. Vastenmielin tyyppi, luulee olevansa vielä joku tv-tähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina pisti vielä paremmaksi, repi kaikki laskut. Hah hah hah hah haa.
        Googlaa Martina ulosotot, rattijuopumus, pahoinpitelyt.

        Googlaa sinä Sofian huume- ja rahanpesutuomiot ja Lontoon kuvat.


      • Anonyymi

        Ei saa asumistukea tuon kokoiseen asuntoon 207m2, ota selvää asioista. Stefu on kirjoilla Hangossa, ei Helsingissä, on ollut siellä kirjoilla aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian oikea sukunimi on Ruusila jonka hän muutti jokunen vuosi sitten Belorfiksi kun pitää olla erikoinen. Kun luulee olevansa itsekin erikoinen. Stefu elättää ja ylläpitää yli 30 v naista, ei ole Sohvilla kaikki palikat tallessa. Tuon ikäisen pitäisi pystyä itsensä elättämään jo.

        Leikkauksilla on pilannut kauniit kasvonsa ja vartalonsa. Tissitkin on eriparia olevat pallot. Kauhean näköinen ilmestys.

        Sofian sukunimi on ollut alkujaan Belorf. Eron jälkeen äitinsä otti takaisin tyttönimensä Ruusila ja se tuli luonnollisesti myös alaikäisten lastenkin sukunimeksi.
        Ihan julkista tietoa ja kerrottu lehdissä, älä keksi omiasi.
        Sofian tulot 65 tonnia, kyllä niillä itsensä elättää, älä huoli.
        Kasvojaan ei ole leikattu, luonnonkaunis ja eksoottinen Sofia.
        https://www.is.fi/viihde/art-2000008703124.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kaunis muka. Kuvien taso pudonnut ja samoin tykkäykset. Tunkkainen maalipytty.

        Sofian kuvissa aina paljon tykkäyksiä, julkaisee harvoin kuvia ja maalipytystä kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "väkisellä" - eikös tuo oo pohojammaan murretta, melekeen sanoosin notta etelä-pohojammaan.

        Kainuun murretta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HERTTAINEN.??????. En tunne näköjään Sofiaa,jos tunnet hänet henkilökohtaisesti et ikinä sanoisi noin hänen luonteestaan .Järkyttävän minä itse tyyppi,jos ei mene asiat kuin hän haluaa. Huutoa Haukkumista ja oven pamaus.

        tyypillinen oinas


    • Anonyymi

      Millä lailla keekoilee?

      • Anonyymi

        No, keekoilua on se, että minä minä minä. Lähes kaikki instassa minä minä minä. edesä ja takaa. Hississä etuosa turbohuulien vääntelyä ja keikistelyä ja persekuvat sitte sieltä takaa. On kyllä herttaista. Glamourkuvat taas nykyään tuotantoyhtiön kustantamia, jossa "keekoillaan" niin maan perusteellisesti. Therman lämmitellään kuvioihin taas, kun tuotanoyhtiön rahahanat sulkeutuu. Sympatiapyynnöt näistä puistokuvista yms. laskelmoi, olen maan päällä kaunein ja paras ihan kaikista. Rakastakaa kaikki minua!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, keekoilua on se, että minä minä minä. Lähes kaikki instassa minä minä minä. edesä ja takaa. Hississä etuosa turbohuulien vääntelyä ja keikistelyä ja persekuvat sitte sieltä takaa. On kyllä herttaista. Glamourkuvat taas nykyään tuotantoyhtiön kustantamia, jossa "keekoillaan" niin maan perusteellisesti. Therman lämmitellään kuvioihin taas, kun tuotanoyhtiön rahahanat sulkeutuu. Sympatiapyynnöt näistä puistokuvista yms. laskelmoi, olen maan päällä kaunein ja paras ihan kaikista. Rakastakaa kaikki minua!!!

        Millos nähdään taas osterien kurkkuun nielemistä Stockalla ja Kämpissä, missä nää lompakot ja miljonäärit ,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, keekoilua on se, että minä minä minä. Lähes kaikki instassa minä minä minä. edesä ja takaa. Hississä etuosa turbohuulien vääntelyä ja keikistelyä ja persekuvat sitte sieltä takaa. On kyllä herttaista. Glamourkuvat taas nykyään tuotantoyhtiön kustantamia, jossa "keekoillaan" niin maan perusteellisesti. Therman lämmitellään kuvioihin taas, kun tuotanoyhtiön rahahanat sulkeutuu. Sympatiapyynnöt näistä puistokuvista yms. laskelmoi, olen maan päällä kaunein ja paras ihan kaikista. Rakastakaa kaikki minua!!!

        Niin, mutta jos kuvaa kaukaa muita (väkisin kuviin jääneet) niin hirveä meteli siitä ja kehotus kuvata itseään:D Puhut itsesi pussiin joka viestissä.
        Kyllä jotakin kaivertaa ja lujaa taas Sofia ja Sofian oleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, keekoilua on se, että minä minä minä. Lähes kaikki instassa minä minä minä. edesä ja takaa. Hississä etuosa turbohuulien vääntelyä ja keikistelyä ja persekuvat sitte sieltä takaa. On kyllä herttaista. Glamourkuvat taas nykyään tuotantoyhtiön kustantamia, jossa "keekoillaan" niin maan perusteellisesti. Therman lämmitellään kuvioihin taas, kun tuotanoyhtiön rahahanat sulkeutuu. Sympatiapyynnöt näistä puistokuvista yms. laskelmoi, olen maan päällä kaunein ja paras ihan kaikista. Rakastakaa kaikki minua!!!

        Sanopa joku julkkis, jonka insta ei ole minä minä minä?
        Otetaanpa vaikka Sieppi, tai Martina.
        Kyllä ne kuvat on 99,9% omaa naamaa.
        Sofia ja Stefu asuu samassa osoitteessa Helsingissä, ihan joka päivä on ollut Stefullakin stooreja, kun lähtee heidän kotioveltaan lenkille.
        Mitä pitäisi lämmitellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta jos kuvaa kaukaa muita (väkisin kuviin jääneet) niin hirveä meteli siitä ja kehotus kuvata itseään:D Puhut itsesi pussiin joka viestissä.
        Kyllä jotakin kaivertaa ja lujaa taas Sofia ja Sofian oleminen.

        Ilman lupaa kuvaa, yksityis henkilöitä. Sofia teki sen taas, ei sillä ole älyä eikä mitään tapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa joku julkkis, jonka insta ei ole minä minä minä?
        Otetaanpa vaikka Sieppi, tai Martina.
        Kyllä ne kuvat on 99,9% omaa naamaa.
        Sofia ja Stefu asuu samassa osoitteessa Helsingissä, ihan joka päivä on ollut Stefullakin stooreja, kun lähtee heidän kotioveltaan lenkille.
        Mitä pitäisi lämmitellä?

        Sekopää Stefu, näitä pelottaa jo vappu etukäteen kun pitää vetonsa mukaan olla selvinpäin, ja sohvalla ei oo fyrkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa joku julkkis, jonka insta ei ole minä minä minä?
        Otetaanpa vaikka Sieppi, tai Martina.
        Kyllä ne kuvat on 99,9% omaa naamaa.
        Sofia ja Stefu asuu samassa osoitteessa Helsingissä, ihan joka päivä on ollut Stefullakin stooreja, kun lähtee heidän kotioveltaan lenkille.
        Mitä pitäisi lämmitellä?

        Tuossa on nyt virhe; sofialla ei ole kotia, eikä kotiosoitetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman lupaa kuvaa, yksityis henkilöitä. Sofia teki sen taas, ei sillä ole älyä eikä mitään tapoja.

        Yksityishenkilöitä on kaikkialla, julkisilla alueilla kuvaaminen on ihan luvallista ja Sofia ei kuvannut ketään erityisesti, joukkio kuvattu ihan riittävän kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on nyt virhe; sofialla ei ole kotia, eikä kotiosoitetta!

        Ihan jokaisella normaalilla ihmisellä on koti ja osoite. Ikävää, että sinulta nämä puuttuu. Toivotaan, että saat asiasi kuntoon.


    • Anonyymi

      Epätoivoista yritystä Martinan leiristä.... Ei voi kuin nauraa! :D

      • Anonyymi

        Miksi Martinaa kiinnostaisi joku blörö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martinaa kiinnostaisi joku blörö?

        Totta, Sofia on niin paljon yläpuolella hänen kiinnostuksensa kohteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Sofia on niin paljon yläpuolella hänen kiinnostuksensa kohteista.

        Tarkoitit varmaan alapuolella. Tuskin kukaan kokee koditonta, nokka tukossa olevaa eukkoa uhaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan alapuolella. Tuskin kukaan kokee koditonta, nokka tukossa olevaa eukkoa uhaksi.

        Luit oikein, että yläpuolella. Yritä pysyä edes yhdessä viestissäsi totuudessa, Sofia ei ole koditon eikä myöskään nokka tukossa kuin flunssassa oleessaan
        Vai oletko sisäistänyt oman idolisi valheellisuuden ja valehtelun joka asiassa. Huono homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martinaa kiinnostaisi joku blörö?

        Martina on lopun elämäänsä Sofialle katkera, kun joutui jättämään Hangon, tuskin hän Thermanin perään " enää " itkee, mutta se Hangon tila ja muut luksusasunnot, joissa sai asua ihan ilmaiseksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on lopun elämäänsä Sofialle katkera, kun joutui jättämään Hangon, tuskin hän Thermanin perään " enää " itkee, mutta se Hangon tila ja muut luksusasunnot, joissa sai asua ihan ilmaiseksi !

        Juurikin noin, ja siksi näitä Sofiaa nälviviä ja herjaavia aloituksia on pakko tehdä, jotta katkeruus, viha ja kauna edes hetkeksi helpottaisi. Jos Martina ja hänen clubinsa eivät olisi niin katkeria ja kateellisia Sofialle, eipä heillä olisi tarvetta Sofiaa jatkuvasti solvata. Voisivat muuten yhtä hyvin solvata Hagmania, Sieppiä, Tukiaista ym. ym. Mutta kun taustalla kummittelee vain ja ainoastaan se, että Sofia sai Stefun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on lopun elämäänsä Sofialle katkera, kun joutui jättämään Hangon, tuskin hän Thermanin perään " enää " itkee, mutta se Hangon tila ja muut luksusasunnot, joissa sai asua ihan ilmaiseksi !

        Hauska kun kävit aikanaan Hannunkin instassa hokemassa tuota mantraasi, kun Martina jätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kun kävit aikanaan Hannunkin instassa hokemassa tuota mantraasi, kun Martina jätti.

        Teettekö te mitään muuta kuin julkkisten instoja kyttäätte? Tiedätte jokaisen pikkujulkkiksenkin instan kommentoinnit ym.
        En ymmärrä tuollaistakaan, eipä tarvitse kenenkään instaa vahtia, eikä juosta joka keskustelupalstoilla hokemassa samoja asioita, kuten muutamat kertoo tekevänsä. Onpa tyhjä elämä heilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on lopun elämäänsä Sofialle katkera, kun joutui jättämään Hangon, tuskin hän Thermanin perään " enää " itkee, mutta se Hangon tila ja muut luksusasunnot, joissa sai asua ihan ilmaiseksi !

        Miksi helvetissä aina vertaat tätä huumerikolista ja polisivankilassa ollutta naista MARTINAAN. Etsi samanlainen maksullinen nainen vertauskuvaksi, vaikka Tuksu.💪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi helvetissä aina vertaat tätä huumerikolista ja polisivankilassa ollutta naista MARTINAAN. Etsi samanlainen maksullinen nainen vertauskuvaksi, vaikka Tuksu.💪.

        Miksi mollaat Tuksua, joka sentään on ihminen isolla I:llä...?


      • Anonyymi

        Taas Mutta KUN MARTINA .?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luit oikein, että yläpuolella. Yritä pysyä edes yhdessä viestissäsi totuudessa, Sofia ei ole koditon eikä myöskään nokka tukossa kuin flunssassa oleessaan
        Vai oletko sisäistänyt oman idolisi valheellisuuden ja valehtelun joka asiassa. Huono homma.

        Sofia yläpuolella niinkö. Häpeä jos osaat,voi mitä tekstiä täällä joutuu näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Sofia on niin paljon yläpuolella hänen kiinnostuksensa kohteista.

        Vinttikomeron sijaintiako tarkoitat?
        Buahhahhahhaaa 🤣🤣😅🤣😂😂


      • Anonyymi

        Ei voi käsitää, mitä helevettiä (oletan), meillä tavallisilla tallaajilla on syytä olla näitten medianaamojen leirissä. Voit kyllä nauraa ittes vaikka tainnoksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teettekö te mitään muuta kuin julkkisten instoja kyttäätte? Tiedätte jokaisen pikkujulkkiksenkin instan kommentoinnit ym.
        En ymmärrä tuollaistakaan, eipä tarvitse kenenkään instaa vahtia, eikä juosta joka keskustelupalstoilla hokemassa samoja asioita, kuten muutamat kertoo tekevänsä. Onpa tyhjä elämä heilläkin.

        Täysin samaa mieltä. Tarttis hankkia ihan ikioma elämä, olis muuta mielenkiintoa.


      • Anonyymi

        Mua myös naurattaa nämä epätoivoisesti Sofiaa haukkuvat kateelliset.
        Jos he siitä tyydyksen saavat niin suotakoon se heille.
        Martina on ollut rattijuoppo, Sofian rike vain pyörällä ajo väärään suuntaan.
        Vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on lopun elämäänsä Sofialle katkera, kun joutui jättämään Hangon, tuskin hän Thermanin perään " enää " itkee, mutta se Hangon tila ja muut luksusasunnot, joissa sai asua ihan ilmaiseksi !

        Martina on lopun elämänsä rattijuoppo, pahoinpitelijä.
        REVI SIITÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on lopun elämänsä rattijuoppo, pahoinpitelijä.
        REVI SIITÄ!

        Ja Sofia on lopun elämänsä huume- ja rahanpesurikoksista tuomittu katiskamorsio.
        REVI SIITÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi helvetissä aina vertaat tätä huumerikolista ja polisivankilassa ollutta naista MARTINAAN. Etsi samanlainen maksullinen nainen vertauskuvaksi, vaikka Tuksu.💪.

        Kuule Martina on myös maksullinen nainen, jos Sofiaa haukut sellaiseksi. Ihan ovat samanlaisia, paitsi toinen on väkivaltainen siihen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia yläpuolella niinkö. Häpeä jos osaat,voi mitä tekstiä täällä joutuu näkee.

        Miksi häpeäisin totuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin, ja siksi näitä Sofiaa nälviviä ja herjaavia aloituksia on pakko tehdä, jotta katkeruus, viha ja kauna edes hetkeksi helpottaisi. Jos Martina ja hänen clubinsa eivät olisi niin katkeria ja kateellisia Sofialle, eipä heillä olisi tarvetta Sofiaa jatkuvasti solvata. Voisivat muuten yhtä hyvin solvata Hagmania, Sieppiä, Tukiaista ym. ym. Mutta kun taustalla kummittelee vain ja ainoastaan se, että Sofia sai Stefun.

        Missä helkutissa on Sofian limusiini kuljetus ja helikopterilennot Hankoon.Yksityislentokoneella lennot etelään ja nää sampanjan litkimiset on samoin loppu.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä helkutissa on Sofian limusiini kuljetus ja helikopterilennot Hankoon.Yksityislentokoneella lennot etelään ja nää sampanjan litkimiset on samoin loppu.?

        Oliko niin et silloin käytti Stefan nenän valkaisua ja tuhlasi sekavassa tilassa näitä lentoja ja limosiinikyytejä.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua myös naurattaa nämä epätoivoisesti Sofiaa haukkuvat kateelliset.
        Jos he siitä tyydyksen saavat niin suotakoon se heille.
        Martina on ollut rattijuoppo, Sofian rike vain pyörällä ajo väärään suuntaan.
        Vissi ero.

        Pirulauta selkävääränä kirjoitat viestejä Martinasta ja haukut,odotat et Sofiaa pitäisi kehua.?💋.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on lopun elämänsä rattijuoppo, pahoinpitelijä.
        REVI SIITÄ!

        Martina rakas 8 vuotta sitten rattiskäry, kutittaako ikeniä ja pienet sakkotuomiot ei ehdonalaistuomiota ei ehdotonta tuomiota ja ei myöskään polisivankilassa ollut,niinkuin Sofia B.😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Martina on myös maksullinen nainen, jos Sofiaa haukut sellaiseksi. Ihan ovat samanlaisia, paitsi toinen on väkivaltainen siihen lisäksi.

        Martina ei ole koskaan ollut maksulinen nainen,jos sinun ihailemasi Sofia on ollut sitä hyväksy se.Et kuitenkaan vitutuksen vallassa muita hauku maksuliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi helvetissä aina vertaat tätä huumerikolista ja polisivankilassa ollutta naista MARTINAAN. Etsi samanlainen maksullinen nainen vertauskuvaksi, vaikka Tuksu.💪.

        Martina on kyllä ihan kuin Tuksu. Molemmat rattijuoppoja ja tuomittuja väkivaltarikollisia. Molemmilla flopannut laulajanura, molemmat tuli aikoinaan julkisuuteen salarakaskohun saattelemana. Kummallakin strippari-tanssiryhmä, jonka työntekijöille ei viitsitty maksaa palkkoja ajallaan. Kummallakin muhkuraiset kumitissit.
        Martina ja Tuksu on nelikymppisiä yksinhuoltajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinttikomeron sijaintiako tarkoitat?
        Buahhahhahhaaa 🤣🤣😅🤣😂😂

        Sofian ja Stefun koti on 207m2 34 m2 terassi, siinä sulle vinttikomeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Sofia on lopun elämänsä huume- ja rahanpesurikoksista tuomittu katiskamorsio.
        REVI SIITÄ!

        On myös escort.


      • Anonyymi

        Martina samanlainen kännissä, tuhoaa monta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian ja Stefun koti on 207m2 34 m2 terassi, siinä sulle vinttikomeroa.

        Vuokralla. Eivät omista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian ja Stefun koti on 207m2 34 m2 terassi, siinä sulle vinttikomeroa.

        Ei ole kummankaan asunto! Ja miten voi olla muutenkaan yhteinen kun luuska roudaa ikea kassinsa lähimpään hotellin, kun puolison velvollisuudet kutsuu......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole koskaan ollut maksulinen nainen,jos sinun ihailemasi Sofia on ollut sitä hyväksy se.Et kuitenkaan vitutuksen vallassa muita hauku maksuliseksi.

        Sofiakaan ei ole maksullinen nainen sen enempää kuin sinä tai muut naiset. Minua ei vituta mikään, mutta huvittaa joittenkin hölmöys, sorry siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian ja Stefun koti on 207m2 34 m2 terassi, siinä sulle vinttikomeroa.

        Sitä harmittaa, kun eivät esittele koko kotiaan instassa, ei saa sairaalloista uteliaisuuttaan tyydytettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös escort.

        Eipä ole kuin sekopäiden luuloissa on escort. Ette osaa lukea lehtijuttuja, vaan väännätte totuudeksenne asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokralla. Eivät omista mitään.

        Miksi pitäisi omistaa? Vuorka-asunto on satojen tuhansien ihmisten koti, ei kaikilla ole tarvetta omistaa, päinvastoin, hyvä kun pääsee omistusasunnoista eroon.


    • Anonyymi

      Tämä aloittajan teksti on niin nolo, ”keekoilee, tissivakoo ja bebaa, sekoitetux”. Onko kyseessä joku alakoululainen?

      • Anonyymi

        Lapsi luultavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi luultavasti.

        TOTUUS täällä vaan voi olla itse Sofia, ei voi noin muuten ladata tuollaista tekstiä.👏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTUUS täällä vaan voi olla itse Sofia, ei voi noin muuten ladata tuollaista tekstiä.👏.

        Ota lääkkeet!


      • Anonyymi

        Täys pissaliisahan Sofiakin on. Sinänsä en ihmettele vaikka tuon yli-ikäisen pissiksen touhut vetoaisivat johonkin teineihin.


      • Anonyymi

        Kyseessä on se Martinan fani, joka loistaa suomen kielen taidottomuudellaan.
        Onelinen, kunolinen, jokujokujokujoku, myösmyösmyös ja myöskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkeet!

        Ehkä sinun itsesi olis ottaa ahdistus ja paniikkihäiriö mömmösi kiduksiisi.💊💊.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTUUS täällä vaan voi olla itse Sofia, ei voi noin muuten ladata tuollaista tekstiä.👏.

        Täysin samaa mieltä 👍👍👍!!!


    • Anonyymi

      Tyhmä tyhjä loiseliö

    • Anonyymi

      Tunteeko sohvi nää tyypit vai miksi kuvaa outoja ihmisiä
      En tajuu

      • Anonyymi

        Onhan Sofia kuvannut myös ventovierasta miestä salilla. Julkaisi vielä miehen kuvan somessa ja päälle ivallinen haukkumisteksti. Sofialla ei ole mitään käytöstapoja. Onneksi Elixia antoi typerälle ämmälle kurinpalautuksen porttikiellon muodossa 👍


    • Anonyymi

      Hyvin mielellään Martina sitä tissivakoaan esittelee vaihtuvien miestensä lisäksi, harrastaa myös hissiselfieitä ja asuja mitkä on kuin seksikaupasta ostettu.
      Hyvin usein myös kuvissa haarat levällään, esim. siinä kumipuku asussa.

      • Anonyymi

        Hyvin vähän olen Martina nähnyt et hän näyttelisi omas instas vaikka rintojaan, Sofia näyttää oikein kumartamalla ja toinen rinnan nännikin oli näkyvissä.


      • Anonyymi

        Yhtä paljon on miehiä Martinalla kuin nunilla luostarissa.😂👏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon on miehiä Martinalla kuin nunilla luostarissa.😂👏.

        Nunilla? Onks tää taas jotain kirjoitustaidottomien Soffa-fanien ontuvaa kirjoitustaitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon on miehiä Martinalla kuin nunilla luostarissa.😂👏.

        Mikä nuniluostari on kyseessä?
        Hankosessako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vähän olen Martina nähnyt et hän näyttelisi omas instas vaikka rintojaan, Sofia näyttää oikein kumartamalla ja toinen rinnan nännikin oli näkyvissä.

        Hah! Ihan joka päivä kuvaa Martina roikkojaan ja sitä isoa kanjonia niiden kumilätkien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vähän olen Martina nähnyt et hän näyttelisi omas instas vaikka rintojaan, Sofia näyttää oikein kumartamalla ja toinen rinnan nännikin oli näkyvissä.

        Hirveetä, menitkö ihan shokkiin, vilahtiko nänni? Miten tuonkin asian kanssa voit elää, moneskohan viestisi tuosta asiasta onkaan. Voiko elämässäsi kamalampaa enää tapahtua, olet nähnyt naisen nännin!


    • Anonyymi

      Miksi ei Sofia rakasta itseään,jos rakastaisi ei hyväksyisi huonoa kohtelua, mitä Stefan tekee hänelle.Haukkuu alistaa ja nöyryyttää. Kun on heikko itsetunto, ei ole tunnetta et häntä tarvitsee arvostaa.

      • Anonyymi

        Mikäli Sofia arvostaisi itseään, ei leikkelisi itsestään tuollaista botoxnaamaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli Sofia arvostaisi itseään, ei leikkelisi itsestään tuollaista botoxnaamaa.....

        Ei Sofialla ole botoxia, eikä ole leikattukaan, hän on kaunis syntyjään, niin ei tarvitse leikellä, eikä piikittää. Katsopa tämän päivän kasvonaamiostoorit, näet ettei ole leikelty, hyvin näkyy normaali oma nenä, stooreissaan on käyttänyt filttereitä, joilla muokkaa kasvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofialla ole botoxia, eikä ole leikattukaan, hän on kaunis syntyjään, niin ei tarvitse leikellä, eikä piikittää. Katsopa tämän päivän kasvonaamiostoorit, näet ettei ole leikelty, hyvin näkyy normaali oma nenä, stooreissaan on käyttänyt filttereitä, joilla muokkaa kasvoja.

        Sofian poskissa ja leuassa on täyteainetta, joskus näkynyt kuvassa selvästi ihon läpi täyteaine.


    • Anonyymi

      Luuseri muovimuidu lapsellinen ikäisekseen

      • Anonyymi

        Oi kun hyvin osaat kirjoittaa! Vielä muutama luokka niin pääset peruskoulusta. Tsemppiä!


      • Anonyymi

        Onks Sofia kylmä lahna,kun Stefan käy vieraissa aina,nyt vielä ovat taas erossa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks Sofia kylmä lahna,kun Stefan käy vieraissa aina,nyt vielä ovat taas erossa .

        Eivät ole erossa, vaikka niin toivot. Helsingin kodissa ovat molemmat ja sieltä kotirapusta ollut kummallakin stooreja.
        Yli kaksi vuotta olleet yhdessä sinun harmiksesi.
        Eikö ole ärsyttävää, kun ne ei millään suostu eroamaan, vaikka sitä joka päivä toivot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole erossa, vaikka niin toivot. Helsingin kodissa ovat molemmat ja sieltä kotirapusta ollut kummallakin stooreja.
        Yli kaksi vuotta olleet yhdessä sinun harmiksesi.
        Eikö ole ärsyttävää, kun ne ei millään suostu eroamaan, vaikka sitä joka päivä toivot?

        Miksi jankutat ja toistelet mantrojasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole erossa, vaikka niin toivot. Helsingin kodissa ovat molemmat ja sieltä kotirapusta ollut kummallakin stooreja.
        Yli kaksi vuotta olleet yhdessä sinun harmiksesi.
        Eikö ole ärsyttävää, kun ne ei millään suostu eroamaan, vaikka sitä joka päivä toivot?

        Stefan hakee etäisyyttä Sofiaan ja eivät olleetkaan yhdessä edes pääsiäisenä ja samoin syntymäpäivillä. Lehdessä luki tää juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan hakee etäisyyttä Sofiaan ja eivät olleetkaan yhdessä edes pääsiäisenä ja samoin syntymäpäivillä. Lehdessä luki tää juttu.

        Taitaa Sofia pikemminkin hakea etäisyyttä. Hän on aikaisemminkin häipynyt Stefun lähipiiristä kun tämän juhlimiset ovat jatkuneet päiväkausia. Kukaan ei jaksa seurata sellaista läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Sofia pikemminkin hakea etäisyyttä. Hän on aikaisemminkin häipynyt Stefun lähipiiristä kun tämän juhlimiset ovat jatkuneet päiväkausia. Kukaan ei jaksa seurata sellaista läheltä.

        Stefuhan on selvinpäin ja luvannut olla sen 100 päivää. Miksei Sofiaa näy ukkonsa vierellä kun sai mitä toivoi? Ei oo mitään syytä hakea etäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole erossa, vaikka niin toivot. Helsingin kodissa ovat molemmat ja sieltä kotirapusta ollut kummallakin stooreja.
        Yli kaksi vuotta olleet yhdessä sinun harmiksesi.
        Eikö ole ärsyttävää, kun ne ei millään suostu eroamaan, vaikka sitä joka päivä toivot?

        Miksi valehtelet et ovat yhdessä ja mitä siitä hyödyt.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jankutat ja toistelet mantrojasi ?

        Miksi jotkut toistelee ero-mantrojaan, kun mitään eroja ei ole ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefuhan on selvinpäin ja luvannut olla sen 100 päivää. Miksei Sofiaa näy ukkonsa vierellä kun sai mitä toivoi? Ei oo mitään syytä hakea etäisyyttä.

        Miksi vain 100 päivää…? Sehän on vain tilapäinen raitistuminen.


    • Anonyymi

      Eihän tuossa näy yhdenkään opiskelijan naamaa kunnolla edes. Opiskelijat iloisesti siinä piirissä ja Sofia laittaa juhlivan emojin. Kenties tämä on vihje, että Sofia on saanut opiskelupaikan?!

      • Anonyymi

        Sofia opiskelemaan, hah haa....etkö muuta keksiny selitykses. Olis käyny nekin koulut loppuun mitä alotti. Autokouluakaan ei suorittanu. Eipä taida äly riittää mihinkään tuolla neitosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia opiskelemaan, hah haa....etkö muuta keksiny selitykses. Olis käyny nekin koulut loppuun mitä alotti. Autokouluakaan ei suorittanu. Eipä taida äly riittää mihinkään tuolla neitosella.

        Toivottavasti hän löytää sen kultaisen keskitien.


      • Anonyymi

        Ai vihje Sofialta että on saanut opiskelupaikan? Hahhaahhaaahhaaa

        Ei mee selitys läpi, keksi parempi.


    • Anonyymi

      Jännä että nämä kaikki kommentoijat seuraavat häntä instassa.

      • Anonyymi

        Ei seuraa, pickukin kautta voi katsella ja parhaat palat on anyway yliksellä👍🏻


    • Anonyymi

      Onko leikannut kauniin nenänsä? Miksi ?
      Hänellä Kaunisnenä ollut aina,kasvojen kohokohta,se on nyt erilainen.Miten niin kaunis nainen menee tuollaiseen,niin surullista.
      Nenä muistuttaa .....

      • Anonyymi

        No ei ole.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään nenäänsä, tai muutakaan osaa kasvoissaan leikkauttanut, käyttää instakuvissaan filttereitä. Katso mitä tahansa muiden ottamia kuvia Sofiasta, niin ihan se sama oma nenä hänellä on.
        Tässä Iltasanomien kuva 23.3.2022, eli kuukausi sitten. Kuten näet, ihan oma nenä on kuvassa, joten lopeta jo löpinäsi.

        https://www.is.fi/viihde/art-2000008703124.html


    • Anonyymi

      On kyllä kaunis nainen tuo Sofia, pakko myöntää.

      • Anonyymi

        Kaunis hymy Sofialla.😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis hymy Sofialla.😍

        Sara Sieppi on paljon kauniinpi


    • Anonyymi

      Sofialla on opiskelusuunnitelmat kesken. Hyvä sitä on nyt suunnitella ettei 40 v vasta tarvitse aloittaa.👍

    • Anonyymi

      Stefu olisi unelmien täyttymys kaikille naisille

      • Anonyymi

        No ei…vähän tarttis mittaa ja lihaksia lissää😄


    • Anonyymi

      Kauniinpi? Alakoululainenko täällä kirjoittaa?

      • Anonyymi

        Alakoulu? Joku vanhusko täällä kirjoittaa?


      • Anonyymi

        Silmäpussi- ja vessaharjatäditkö ne täällä muita kommentoijia arvostelee?🙈🙈🙈🙈🙈


    • Anonyymi

      On se kyllä seksikäs..

      • Anonyymi

        Minua ei ainakaan Sofian ulkonäkö viehätä, kaikki niin tehtyä.Ei ole kaunis.


    • Anonyymi

      Kyllä hän kaunis on ja seksikäs., mutta ei kuitenkaan Martiinalle pärjää•

      • Anonyymi

        Seksikyys ei ole sitä et kaksi silikonipussia pullottaa ohuen ihon läpi ja selvästi näkyy vielä pussien rajatkin.😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikyys ei ole sitä et kaksi silikonipussia pullottaa ohuen ihon läpi ja selvästi näkyy vielä pussien rajatkin.😖

        Seksikkyyttä ei ole myöskään valahtaneet perstäytteet eikä yliturvotettu suuvärkki.
        Logot eivät myöskään lisää seksikkyyttä!!


    • Anonyymi

      Näillä on ikäeroa sen verran ettei ole reilua verrata toisiinsa.

      • Anonyymi

        👍 Totta.
        Varsinkin kun tämä toinen 31 v näyttää yli viiskymppiseltä.


    • Anonyymi

      Stefu on kaikkein kaunein ja seksikkäin

      • Anonyymi

        Riippuu ihan siitä kehen vertaat.


    • Anonyymi

      On se ainakin paremman näköinen kuin Martti ja paljon paremman näköinen kuin esim. Iso-Dannyn naiset, Helmi on mitäänsanomaton ja hirveällä laittamisella saatu vähän edes kuvaukselliseksi ja Erikalla on tosi paksu ahteri ja selluliittiset reidet ja pohkeet, karmeen näköinen ihraläjä noinkin nuoreksi naiseläjäiseksi. Kyllä Sohvin kelpaa esitellä itseään, on mitä esitellä ja kaunista sellaista.

      • Anonyymi

        Kyllä, ihailen erikoisesti hänen pitkiä ja gasellin omaisia sääriään, buaaahhh!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe