Oon mä susta mustasukkainen

Anonyymi

Mä tunnustan. Olen aina vähän jollain tapaa ollu susta mustis. Tottakai, koska rakastan sua. Mutta mustiskin vain terveellä tavoin. Ihan luonnollista rakastuneella/rakastavalle henkilölle, jos siis ihan oikeasti ja aidosti rakastaa. Olen jo pidempään halunnu tän kertoa sulle mut pidätellyt kumminkin omana tietonani, hieman sanoisinko, "strategisistakin" syistä. ;) Mut kun tiedän sun takuulla tästä tiedosta ilahtuvan ja nauttivan täysin rinnoin, niin ihan puhtaasti iloksesi sen vuoksi paljastan, täs vaihees. Vaikka onhan sulla joskus jotain vihiä siitä jo ollutkin, ja olen "ohimennen" jopa maininnut jossain aiemmassa yhteydessä. Vinkki, ollaan vuosia sit tehty toisemme joskus jopa tahallaan mustasukiks, mut se ns. kuului siihen vaiheeseen ja ikään. Siispä, ole hyvä ja nauti nyt. Vielä kerran. Mä oon mun tytöstä mustis. Sinusta rakas. :)

145

2445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semmosta ❤️

      • Anonyymi

        Suloinen olet.


    • Anonyymi

      Pitkä suhde ja ajattelit kertoa tämän palstalle? Kai se on mukava että teillä on yhteinen harrastus ja osoittaa luonteen vahvuutta kun myönnät että osaat olla mustis. Pidä tytöstäsi huolta ja varjele häntä maailman pahuudelta vaikka joskus aiheuttaakin mustia sukkia:)

      • Anonyymi

        Ei ole suhdetta. Tarina kyllä muutoin pitkä... Halusin ilahduttaa häntä ja tuo nyt vain tuli jotenkin mieleen niin kerroimpa sitten senkin pois. Suurta pitkäaikaista mielihyvää hänelle. Mulla on vara myöntää ja tunnustaa, ei tee ollenkaan tiukkaa, jouduin lähinnä "strategisista" syistä pitämään tietoa tänne saakka, mutta nyt sen saattoi jo kertoa. Tottakai pidän ja varjelen. Ei harrastuksesta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suhdetta. Tarina kyllä muutoin pitkä... Halusin ilahduttaa häntä ja tuo nyt vain tuli jotenkin mieleen niin kerroimpa sitten senkin pois. Suurta pitkäaikaista mielihyvää hänelle. Mulla on vara myöntää ja tunnustaa, ei tee ollenkaan tiukkaa, jouduin lähinnä "strategisista" syistä pitämään tietoa tänne saakka, mutta nyt sen saattoi jo kertoa. Tottakai pidän ja varjelen. Ei harrastuksesta kyse.

        Joskus työ ja harrastus on yllättävän lähellä toisiaan. Sulostuttakaa toistenne elämää palstalla ja sen ulkopuolellakin :) varmasti sait nostettua hymyn hänen kasvoille. Poistun nyt tästä häiritsemästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suhdetta. Tarina kyllä muutoin pitkä... Halusin ilahduttaa häntä ja tuo nyt vain tuli jotenkin mieleen niin kerroimpa sitten senkin pois. Suurta pitkäaikaista mielihyvää hänelle. Mulla on vara myöntää ja tunnustaa, ei tee ollenkaan tiukkaa, jouduin lähinnä "strategisista" syistä pitämään tietoa tänne saakka, mutta nyt sen saattoi jo kertoa. Tottakai pidän ja varjelen. Ei harrastuksesta kyse.

        Koska viimeksi nähnyt tuon tyttösi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suhdetta. Tarina kyllä muutoin pitkä... Halusin ilahduttaa häntä ja tuo nyt vain tuli jotenkin mieleen niin kerroimpa sitten senkin pois. Suurta pitkäaikaista mielihyvää hänelle. Mulla on vara myöntää ja tunnustaa, ei tee ollenkaan tiukkaa, jouduin lähinnä "strategisista" syistä pitämään tietoa tänne saakka, mutta nyt sen saattoi jo kertoa. Tottakai pidän ja varjelen. Ei harrastuksesta kyse.

        Lisään nyt vielä, että rakkaus on kuin kokoelma eri tunteita, sisältäen mustasukkaisuuden terveellä tavalla, ja näin ollen täysin luonnollista. Olisin jopa huolissani jos ei meidän välillä olisi mustasukkaisuutta ollenkaan, nimettäin se olisi silloin jo jotain aivan muuta kuin todellista rakkautta. Sellaista sekundaa mitä voi löytää miltei kuka tahansa lähes hetkessä, tuosta vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään nyt vielä, että rakkaus on kuin kokoelma eri tunteita, sisältäen mustasukkaisuuden terveellä tavalla, ja näin ollen täysin luonnollista. Olisin jopa huolissani jos ei meidän välillä olisi mustasukkaisuutta ollenkaan, nimettäin se olisi silloin jo jotain aivan muuta kuin todellista rakkautta. Sellaista sekundaa mitä voi löytää miltei kuka tahansa lähes hetkessä, tuosta vain.

        Hän on myöntänyt olevansa mustasukkainen? Kyllä se vaatii aidot tunteet että jossakin tuntuu kun näkee hänet jonkun kanssa. Rakkaus ilman suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus työ ja harrastus on yllättävän lähellä toisiaan. Sulostuttakaa toistenne elämää palstalla ja sen ulkopuolellakin :) varmasti sait nostettua hymyn hänen kasvoille. Poistun nyt tästä häiritsemästä.

        Ei kyllä nyt tässä tapauksessa työkään sentäs. Lähinnä ennemminkin sellainen satunnainen ilahdutus. Tiedän et se tyttö piti lukemastaan. Pitkäaikainen mielihyvä hänelle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeksi nähnyt tuon tyttösi?

        Siitä on aikaa. Kauan... Ihan aikuinen nainen hän on oikeasti, kunhan joskus kutsun leikkimielellä häntä tytöksi. Arvaa/tietää syyn siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa. Kauan... Ihan aikuinen nainen hän on oikeasti, kunhan joskus kutsun leikkimielellä häntä tytöksi. Arvaa/tietää syyn siihen.

        Viime kuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on myöntänyt olevansa mustasukkainen? Kyllä se vaatii aidot tunteet että jossakin tuntuu kun näkee hänet jonkun kanssa. Rakkaus ilman suhdetta?

        Näin olen lukenut, ihan livenäkin kasvojen ilmeistä, ja lisäksi muusta käytöksestä sekä eleistä. Voi kuule, pitkä tarina. En voi avata tämän enempää ulkopuolisille. Riittää kun hän itse aloituksessa mainitsemani seikan saa/sai nyt tietää. Se oli nyt pääasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa. Kauan... Ihan aikuinen nainen hän on oikeasti, kunhan joskus kutsun leikkimielellä häntä tytöksi. Arvaa/tietää syyn siihen.

        Onko mahdollisesti muitakin nimityksiä tuolle tytölle? :D


      • Anonyymi

        No en varmasti ole mutta hän toivottavasti löytää tekstisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mahdollisesti muitakin nimityksiä tuolle tytölle? :D

        Voi olla. Mitäs sais olla? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Mitäs sais olla? ;)

        No lista on aika pitkä mitä mieleen tulee näin äkkiseltään, sano sinä vaan sen jatkeeksi jotain. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lista on aika pitkä mitä mieleen tulee näin äkkiseltään, sano sinä vaan sen jatkeeksi jotain. :D

        Heh. Nyt hoksottimet käyttöön. Se ei ole mikään tyhmä tyttö. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Nyt hoksottimet käyttöön. Se ei ole mikään tyhmä tyttö. 😏

        Ei varmasti ole "se" mikään tyhmä, kun noin fiksuun poikaan kapsahtanut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suhdetta. Tarina kyllä muutoin pitkä... Halusin ilahduttaa häntä ja tuo nyt vain tuli jotenkin mieleen niin kerroimpa sitten senkin pois. Suurta pitkäaikaista mielihyvää hänelle. Mulla on vara myöntää ja tunnustaa, ei tee ollenkaan tiukkaa, jouduin lähinnä "strategisista" syistä pitämään tietoa tänne saakka, mutta nyt sen saattoi jo kertoa. Tottakai pidän ja varjelen. Ei harrastuksesta kyse.

        Minkälainen syy on strateginen syy tässä yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Mitäs sais olla? ;)

        Sinut me laitetaan kunhan saadaan aikaiseksi. Sivusta. En kuulu tähän tarinaan. En voinnut vastustaa kiusausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole "se" mikään tyhmä, kun noin fiksuun poikaan kapsahtanut....

        Laitoin nyt vaihteeksi tarkoituksella "se", kun hän/häneksi niin monta kertaa jo kutsunut tässä. Itse ihan vaan tämmöne. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut me laitetaan kunhan saadaan aikaiseksi. Sivusta. En kuulu tähän tarinaan. En voinnut vastustaa kiusausta.

        Siitäpä vain sitten. Ei yllätä. Moni ei pysty kun on niin mustis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen syy on strateginen syy tässä yhteydessä?

        En voi paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi paljastaa.

        Onko tullut mieleen että joskus kannattaa unohtaa tuo taktikointi ja strateginen pähkäily ja sanoa mitä mielessä on? Usein toki jos luottamusta ei ole, ja kumpikin odottaa toisen pelailevan pelejään niin vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin nyt vaihteeksi tarkoituksella "se", kun hän/häneksi niin monta kertaa jo kutsunut tässä. Itse ihan vaan tämmöne. ☺️

        Nöyrää, niin nöyrää ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tullut mieleen että joskus kannattaa unohtaa tuo taktikointi ja strateginen pähkäily ja sanoa mitä mielessä on? Usein toki jos luottamusta ei ole, ja kumpikin odottaa toisen pelailevan pelejään niin vaikeampaa.

        Näinkin toki, siinä vain oli mukana aikas paljonkin psykologista peliä molemminpuolin.


      • Anonyymi

        Ei ollut se ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrää, niin nöyrää ;)

        No joo, kuha ny jottai. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, kuha ny jottai. ☺️

        No jos olisit hän, niin sanoisin, että sinun olisi aikanaan pitänyt nähdä itsesi minun silmin ja tuntea myös kaikki kuten minä tunsin, siis fyysinen. Ei jäisi epäilystä miksi edelleen olet mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisit hän, niin sanoisin, että sinun olisi aikanaan pitänyt nähdä itsesi minun silmin ja tuntea myös kaikki kuten minä tunsin, siis fyysinen. Ei jäisi epäilystä miksi edelleen olet mielessä.

        Ai, no johan on ollut sähvööri sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no johan on ollut sähvööri sitten.

        Oli mikä oli, tuli ja meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mikä oli, tuli ja meni.

        Semmoista se on joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoista se on joskus.

        Joo, tuo nyt ei ollut mikään voivottelu kommentti. ;) Elämä menee juuri niin kuin pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisit hän, niin sanoisin, että sinun olisi aikanaan pitänyt nähdä itsesi minun silmin ja tuntea myös kaikki kuten minä tunsin, siis fyysinen. Ei jäisi epäilystä miksi edelleen olet mielessä.

        Eli hän edustaa sinulle pelkkää panoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli hän edustaa sinulle pelkkää panoa?

        En usko, että palstalla kovinkaan moni pelkkien panojen perään haikailee.. Tässä ympäripyöreä vastaukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuo nyt ei ollut mikään voivottelu kommentti. ;) Elämä menee juuri niin kuin pitääkin.

        Toteamuksia kumpainenkin. Näin on ja niin sen pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteamuksia kumpainenkin. Näin on ja niin sen pitääkin.

        Niinpä niin niinpä niin. Älä valvo koko yötä täällä, öitä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin niinpä niin. Älä valvo koko yötä täällä, öitä. ;)

        Älä sinäkään, öitä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään nyt vielä, että rakkaus on kuin kokoelma eri tunteita, sisältäen mustasukkaisuuden terveellä tavalla, ja näin ollen täysin luonnollista. Olisin jopa huolissani jos ei meidän välillä olisi mustasukkaisuutta ollenkaan, nimettäin se olisi silloin jo jotain aivan muuta kuin todellista rakkautta. Sellaista sekundaa mitä voi löytää miltei kuka tahansa lähes hetkessä, tuosta vain.

        Onko tämä nainen millään tavalla tietoinen näistä sinun "luonnollisista" tuntemuksistasi ja toinen kysymys, että kuvitteletko näitä tuntemuksia myös sen toisn puolesta kun käytit ilmaisua meidän välillämme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole "se" mikään tyhmä, kun noin fiksuun poikaan kapsahtanut....

        Mistä sinä päättelet, että kukaan on kapsahtanut yhtään mihinkään jos äijä jauhaa jotain uskomatonta liirum laarumia pitkät pätkät aivan keskenään eikä käy esimerkiksi asianomaisen kanssa läpi? :D Mielikuvitusta on tietysti hyvä olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut se ap.

        Mitä ihmettä :D Onko kaikki ihan kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tullut mieleen että joskus kannattaa unohtaa tuo taktikointi ja strateginen pähkäily ja sanoa mitä mielessä on? Usein toki jos luottamusta ei ole, ja kumpikin odottaa toisen pelailevan pelejään niin vaikeampaa.

        Liittymättä aloitukseen, sillä minkäänlainen kannustaminen ei ole tässä tapauksessa paikallaan, niin juuri näin. Jos lähestyy asiaansa esimerkiksi kaiken tämän sekavan ns informaatiotulvan kryptaamisen kautta, niin tänne jää. Pätee tietysti myös kaikkeen muuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä päättelet, että kukaan on kapsahtanut yhtään mihinkään jos äijä jauhaa jotain uskomatonta liirum laarumia pitkät pätkät aivan keskenään eikä käy esimerkiksi asianomaisen kanssa läpi? :D Mielikuvitusta on tietysti hyvä olla

        Minun kanssani hän eilen keskusteli. ;) Eikä tästä nyt tämän enempää, aiheuttaa melkoista hiekkamyrskyä palstalla naisten keskuudessa jos on vähääkään mahdollisuus että jotkut ovat tunnistaneet itsensä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kanssani hän eilen keskusteli. ;) Eikä tästä nyt tämän enempää, aiheuttaa melkoista hiekkamyrskyä palstalla naisten keskuudessa jos on vähääkään mahdollisuus että jotkut ovat tunnistaneet itsensä :D

        *tunnistaneet toisensa jopa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *tunnistaneet toisensa jopa :D

        Oon niitä tapahtunut ennenkin:) sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä :D Onko kaikki ihan kotona?

        Mene peilin eteen ja kysy itseltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene peilin eteen ja kysy itseltäsi.

        Eli osui ja upposi siis ja koet, että joku kerronnan vetäminen on mennyt pahasti pipariksi. Sattaisit tehdä asiastasi uskottavamman jos pystyisit muuhun argumentointiin edes kerran, kuin, että sanot vastaan vain, että ite oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *tunnistaneet toisensa jopa :D

        Niin, jos sinä näin haluat välttämättä näistä huuhaalangoista tulkita ja ruokkia lisää joko miehen mielikuvitusta tai omaasi. Valoisaa kevättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osui ja upposi siis ja koet, että joku kerronnan vetäminen on mennyt pahasti pipariksi. Sattaisit tehdä asiastasi uskottavamman jos pystyisit muuhun argumentointiin edes kerran, kuin, että sanot vastaan vain, että ite oot

        Sun uskottavuutes meni jo ajat sitten. Ilman fraasien lainaustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos sinä näin haluat välttämättä näistä huuhaalangoista tulkita ja ruokkia lisää joko miehen mielikuvitusta tai omaasi. Valoisaa kevättä

        Siellä laitoksesta karannu huuhaa huutelee ihmisten keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä laitoksesta karannu huuhaa huutelee ihmisten keskusteluihin.

        Ihmettelen näin täysin sivusta tähän keskusteluun, että miten voi noin paljon ärsyttää tuollainen viesti, ellei itse ole joku massapostaaja, joka törmää usein samaan epäilykseen? Ihan pitää alkaa kirjoittajaa mielenvikaiseksi esittämään, korpeaa kaiketi aika pahasti. Kyllä se typerämpi on, joka täältä kaiken purematta nielee.


    • Anonyymi

      Ei tosta kukaan voi omia ilman tunnisteita.

    • Anonyymi

      Hän ihmetteli näillä palstoilla joitain kuukausia sitten kun en ollutkaan hänestä enää lainkaan mustasukkainen kuten joskus joitain kertoja vuosia sitten, hän sai sen vaikutelman kätkiessäni mustasukkaisuuden täysin. Pidin sen tiukasti sisälläni.

      • Anonyymi

        Täytyy sanoa että oli vaikeaa ja koski alussa vallankin todella pahoin. Oikeammastaan pitkin matkaa. Ei se koskaan kivaa ole. Ja eikä minulla nytkään todellakaan mikään pakko olisi ollut kertoa, ei laisinkaan, vaan kun halusin hänen vuokseen ja oli oikea aikakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa että oli vaikeaa ja koski alussa vallankin todella pahoin. Oikeammastaan pitkin matkaa. Ei se koskaan kivaa ole. Ja eikä minulla nytkään todellakaan mikään pakko olisi ollut kertoa, ei laisinkaan, vaan kun halusin hänen vuokseen ja oli oikea aikakin.

        Mutta miksi nyt kerrot, hiljaisuuden äärellä? Epätoivonen yritys herättää se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi nyt kerrot, hiljaisuuden äärellä? Epätoivonen yritys herättää se?

        Ap selkeästi haluaa herätellä nukkuvaa hirviötä, jos sattuisi palstalla olemaan. Ehkä haluaa tuntea itsensä halutuksi ja testata omaa viehätysvoimaansa, kuitenkaan menemättä liian pitkälle. Kauniit sanathan toimii, useimmissa tapauksissa. Mutta tämän tyypin tarinoita ei kannata uskoa, Taru Sormusten Herrastakin on totuudenmukaisempaa. ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi nyt kerrot, hiljaisuuden äärellä? Epätoivonen yritys herättää se?

        Hiljaisuuden äärellä? Ei minusta. Eikä mitään sellaista, mutta voihan jokainen kaiken kääntää tekstini haluamaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap selkeästi haluaa herätellä nukkuvaa hirviötä, jos sattuisi palstalla olemaan. Ehkä haluaa tuntea itsensä halutuksi ja testata omaa viehätysvoimaansa, kuitenkaan menemättä liian pitkälle. Kauniit sanathan toimii, useimmissa tapauksissa. Mutta tämän tyypin tarinoita ei kannata uskoa, Taru Sormusten Herrastakin on totuudenmukaisempaa. ;P

        Ei mitään sellaista. Riskin toki tiedostin ja tiedosta edelleenkin, mutta annan nyt mennä näin epäitsekkäistä syistä ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään sellaista. Riskin toki tiedostin ja tiedosta edelleenkin, mutta annan nyt mennä näin epäitsekkäistä syistä ja piste.

        Minkä riskin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä riskin? :D

        Ohi. ;)


    • Anonyymi

      Tyttöset voi uskoakin. Aikuiset naiset eri juttu. Mutta ihan kivasti kirjoitat.

      • Anonyymi

        Enpä nyt tiedä onko se monien vanhempien naisten kyynisyys kovin tavoiteltavaa, sinisilmäinen ei tietenkään pidä olla. Meillä nuoremmilla vaan on monien muiden hyvien puolien lisäksi se etu, että jaksamme nähdä edelleen ihmisissä hyvääkin ja sitä autenttisuutta, kun taas monilla vanhemmilla on katkeruus ja se kyynisyys juurikin sumentanut mielen. Nuoret naiset ovat kryptoniittia. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä nyt tiedä onko se monien vanhempien naisten kyynisyys kovin tavoiteltavaa, sinisilmäinen ei tietenkään pidä olla. Meillä nuoremmilla vaan on monien muiden hyvien puolien lisäksi se etu, että jaksamme nähdä edelleen ihmisissä hyvääkin ja sitä autenttisuutta, kun taas monilla vanhemmilla on katkeruus ja se kyynisyys juurikin sumentanut mielen. Nuoret naiset ovat kryptoniittia. ;)

        Ei se ole katkeruutta jos viihtyy yksin tai hyvin tuntemiensa ihmisten seurassa. Jotkut vaan ovat sellaisia etteivät halua uusia ihmisiä elämäänsä, ei siinä ole mitään kummallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole katkeruutta jos viihtyy yksin tai hyvin tuntemiensa ihmisten seurassa. Jotkut vaan ovat sellaisia etteivät halua uusia ihmisiä elämäänsä, ei siinä ole mitään kummallista.

        Turtlesit on kivoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä nyt tiedä onko se monien vanhempien naisten kyynisyys kovin tavoiteltavaa, sinisilmäinen ei tietenkään pidä olla. Meillä nuoremmilla vaan on monien muiden hyvien puolien lisäksi se etu, että jaksamme nähdä edelleen ihmisissä hyvääkin ja sitä autenttisuutta, kun taas monilla vanhemmilla on katkeruus ja se kyynisyys juurikin sumentanut mielen. Nuoret naiset ovat kryptoniittia. ;)

        Niin kyllä näe hyvää paljon ja kaunista. Mutta hyvä ihminen kun rakkaus ei ole kauniita sanoja netissä. Se on tekoja . Sanat ilman tekoja eivät merkitse yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä nyt tiedä onko se monien vanhempien naisten kyynisyys kovin tavoiteltavaa, sinisilmäinen ei tietenkään pidä olla. Meillä nuoremmilla vaan on monien muiden hyvien puolien lisäksi se etu, että jaksamme nähdä edelleen ihmisissä hyvääkin ja sitä autenttisuutta, kun taas monilla vanhemmilla on katkeruus ja se kyynisyys juurikin sumentanut mielen. Nuoret naiset ovat kryptoniittia. ;)

        Eikä minua nyt säväytä se tieto että joku olisi mustasukkainen. Mitä väliä silläkin on. Jos tee mitään. Siinäpähän on. Miksi se onnelikseksi tekisi? Tai sanoo täällä rakastavansa. Sama juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä näe hyvää paljon ja kaunista. Mutta hyvä ihminen kun rakkaus ei ole kauniita sanoja netissä. Se on tekoja . Sanat ilman tekoja eivät merkitse yhtään mitään.

        Palstan ulkopuolella jotkut kertovat tunteensa sanoilla, jotkut teoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan ulkopuolella jotkut kertovat tunteensa sanoilla, jotkut teoilla.

        Tarkoitinkin lähinnä sitä että kyllä oikea rakkaus osoitetaan joko sanoin tai teoin oikeasti. Kyllähän sekin jo sinällään on teko kun kertoo rakastavansa. Ja minä oon kyllä ollut aina kyyninen miesten suhteen. Opin sen jo nuorena. Siksipä pahimmat jääneet kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä näe hyvää paljon ja kaunista. Mutta hyvä ihminen kun rakkaus ei ole kauniita sanoja netissä. Se on tekoja . Sanat ilman tekoja eivät merkitse yhtään mitään.

        Hyvä ihminen siellä, outo oletus että ihmisillä ei muuta elämää ole kuin netti ja palsta.
        Mikään ei ole niin mustavalkoista.......
        Etkä sinä ole määrittämään mikä on rakkautta, ja miten se tulee toiselle ilmentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen siellä, outo oletus että ihmisillä ei muuta elämää ole kuin netti ja palsta.
        Mikään ei ole niin mustavalkoista.......
        Etkä sinä ole määrittämään mikä on rakkautta, ja miten se tulee toiselle ilmentää.

        Vallankaan jos/kun ei edes tiedä mitä on aiemmin IRL tapahtunut asianomaisten kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallankaan jos/kun ei edes tiedä mitä on aiemmin IRL tapahtunut asianomaisten kesken.

        No juurikin näin. Monenmoista ja kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen siellä, outo oletus että ihmisillä ei muuta elämää ole kuin netti ja palsta.
        Mikään ei ole niin mustavalkoista.......
        Etkä sinä ole määrittämään mikä on rakkautta, ja miten se tulee toiselle ilmentää.

        Juu mulle onneksi se rakkaus osoitettu oikeasti. Ei muiden rakkaudet kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallankaan jos/kun ei edes tiedä mitä on aiemmin IRL tapahtunut asianomaisten kesken.

        Entä jos tiedänkin,? Sinä et olenko juuri se toinen osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen siellä, outo oletus että ihmisillä ei muuta elämää ole kuin netti ja palsta.
        Mikään ei ole niin mustavalkoista.......
        Etkä sinä ole määrittämään mikä on rakkautta, ja miten se tulee toiselle ilmentää.

        En pidä ihmisistä jotka leikkivät toisten tunteilla ja kustannuksella. Sitä tämäkin on. Ei ole kyseessä rakkaus .Eikä mikään mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallankaan jos/kun ei edes tiedä mitä on aiemmin IRL tapahtunut asianomaisten kesken.

        Juu joku tienaa näillä viesteillä. Sen tiedän..Tosiassa asia sitä ei kiinnostais vaikka toinen makaisi ojassa kuolleena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu joku tienaa näillä viesteillä. Sen tiedän..Tosiassa asia sitä ei kiinnostais vaikka toinen makaisi ojassa kuolleena.

        Nyt täytyy tähän väliin sanoa, että sinulla on melko kuvottava elämänkatsomus. Antaako tuollainen asenne elämään sinulle itselle iloa? Tuskinpa. Jos kylvät negatiivisuutta sitä myös saat takaisin, ja itseasiassa keräät sitä negatiivisuutta magneetin tavoin. Kannattaa oikeasti miettiä sitä omaa sisintä ja sielunmaisemaa, tuo sairastuttaa sinut jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tiedänkin,? Sinä et olenko juuri se toinen osapuoli.

        Et ole sinä valitettavasti. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy tähän väliin sanoa, että sinulla on melko kuvottava elämänkatsomus. Antaako tuollainen asenne elämään sinulle itselle iloa? Tuskinpa. Jos kylvät negatiivisuutta sitä myös saat takaisin, ja itseasiassa keräät sitä negatiivisuutta magneetin tavoin. Kannattaa oikeasti miettiä sitä omaa sisintä ja sielunmaisemaa, tuo sairastuttaa sinut jossain vaiheessa.

        Näin minulle tehtiin. Täällähän saa purkaa omia kokemuksia. Minkä minä sille voi jos joku on tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sinä valitettavasti. ;)

        Luojan kiitos. Mulla ihan normaali rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy tähän väliin sanoa, että sinulla on melko kuvottava elämänkatsomus. Antaako tuollainen asenne elämään sinulle itselle iloa? Tuskinpa. Jos kylvät negatiivisuutta sitä myös saat takaisin, ja itseasiassa keräät sitä negatiivisuutta magneetin tavoin. Kannattaa oikeasti miettiä sitä omaa sisintä ja sielunmaisemaa, tuo sairastuttaa sinut jossain vaiheessa.

        Ei se anna iloa. Se vei pohjalle. Varmaan jonkinlaisen masennuksen kävin läpi sen takia koin itsetuhoisia ajatuksiakin. Nyt kun olen siitä selvinnyt en usko sanaakaan näistä lurituksista. Menetin uskon rakkauteen pikkuhiljaa yritän taas kyetä uskomaan että ihmiset rakastaa minua jos niin sanovat eivätkä tahdo pahaa. Sellaista leikkiä se on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy tähän väliin sanoa, että sinulla on melko kuvottava elämänkatsomus. Antaako tuollainen asenne elämään sinulle itselle iloa? Tuskinpa. Jos kylvät negatiivisuutta sitä myös saat takaisin, ja itseasiassa keräät sitä negatiivisuutta magneetin tavoin. Kannattaa oikeasti miettiä sitä omaa sisintä ja sielunmaisemaa, tuo sairastuttaa sinut jossain vaiheessa.

        Sinähän et mitään minun sieluni maisemista tiedä. Sen tiedän että joku on paha ihminen. Enkä tahdo edes sieluani sellaiselle avata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se anna iloa. Se vei pohjalle. Varmaan jonkinlaisen masennuksen kävin läpi sen takia koin itsetuhoisia ajatuksiakin. Nyt kun olen siitä selvinnyt en usko sanaakaan näistä lurituksista. Menetin uskon rakkauteen pikkuhiljaa yritän taas kyetä uskomaan että ihmiset rakastaa minua jos niin sanovat eivätkä tahdo pahaa. Sellaista leikkiä se on .

        Ei ole sinun häpeä tai vastuulla, jos joskus uskookin rakkauteen. Jos joku haluaa vedättää tuollaisella asialla niin sehän kertoo vain itse vedättäjästä, ei se ole tervettä ja kertoo omiaan vedättäjän omasta psyykkeestä. Sinä olet itse vastuussa vain siitä miten annat muiden ihmisten käytöksen itseesi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinun häpeä tai vastuulla, jos joskus uskookin rakkauteen. Jos joku haluaa vedättää tuollaisella asialla niin sehän kertoo vain itse vedättäjästä, ei se ole tervettä ja kertoo omiaan vedättäjän omasta psyykkeestä. Sinä olet itse vastuussa vain siitä miten annat muiden ihmisten käytöksen itseesi vaikuttaa.

        Muut uskokoon mihin uskoo. Minä en enää. Sillä ei ole mitään merkkejä loppupeleissä. Eikä minua enää edes kiinnosta rakastaako kukaan. Mitä väliä silläkin on. Ei mitään. Yksin tullaan yksin lähdetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinun häpeä tai vastuulla, jos joskus uskookin rakkauteen. Jos joku haluaa vedättää tuollaisella asialla niin sehän kertoo vain itse vedättäjästä, ei se ole tervettä ja kertoo omiaan vedättäjän omasta psyykkeestä. Sinä olet itse vastuussa vain siitä miten annat muiden ihmisten käytöksen itseesi vaikuttaa.

        Miksi sinä käännät niinkuin minä olisin joku paha vaikka en jaa tätä teidän yhteistä harhaa. Te voitte uskoa vaikka yksisarvisen. Minulta on ollut oikein viedä kaikki niihin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinun häpeä tai vastuulla, jos joskus uskookin rakkauteen. Jos joku haluaa vedättää tuollaisella asialla niin sehän kertoo vain itse vedättäjästä, ei se ole tervettä ja kertoo omiaan vedättäjän omasta psyykkeestä. Sinä olet itse vastuussa vain siitä miten annat muiden ihmisten käytöksen itseesi vaikuttaa.

        Kyllä minä olen herkkä ihminen. Minut on helppo "moukaroida" alistaa , ahdistella, kiusata manipuloida. Niin minulle on aina tehty. Ja tullaan aina tekemään. Enhän minä ole kuin koko ikäni hakenut rakkautta ja turvaa jonkinlaista tunnetta että kaikki on hyvin. Sitä löytämättä. Ei sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luojan kiitos. Mulla ihan normaali rakas.

        Toi sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen herkkä ihminen. Minut on helppo "moukaroida" alistaa , ahdistella, kiusata manipuloida. Niin minulle on aina tehty. Ja tullaan aina tekemään. Enhän minä ole kuin koko ikäni hakenut rakkautta ja turvaa jonkinlaista tunnetta että kaikki on hyvin. Sitä löytämättä. Ei sitä ole.

        Ja silti annat kaikkien moukaroida ja alistaa? Kannattaa ehkä miettiä miksi annat tämän tapahtua. Se ei ole muiden vika että syytät kaikesta kaikkia muita kuin itseäsi kun itse annat tämän tapahtua. En tarkoita että olisit tätä ansainnut, kukaan ei ansaitse, mutta tarkoitan vaan sitä että nouse ojasta äläkä anna kenenkään työntää sinua sinne takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen herkkä ihminen. Minut on helppo "moukaroida" alistaa , ahdistella, kiusata manipuloida. Niin minulle on aina tehty. Ja tullaan aina tekemään. Enhän minä ole kuin koko ikäni hakenut rakkautta ja turvaa jonkinlaista tunnetta että kaikki on hyvin. Sitä löytämättä. Ei sitä ole.

        Kukaan ei puhu itsestään noin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti annat kaikkien moukaroida ja alistaa? Kannattaa ehkä miettiä miksi annat tämän tapahtua. Se ei ole muiden vika että syytät kaikesta kaikkia muita kuin itseäsi kun itse annat tämän tapahtua. En tarkoita että olisit tätä ansainnut, kukaan ei ansaitse, mutta tarkoitan vaan sitä että nouse ojasta äläkä anna kenenkään työntää sinua sinne takaisin.

        Tiedätkö kun minä olen taistellut elämäni. Minä en enää jaksa. Minä en enää välitä. Minua ei kiinnosta. Olen luovuttanut. Minulle on aivan sama. En usko . Ei se enää merkitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sivusta.

        Ei kyllä se minulta oli. Ei sekään minua rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti annat kaikkien moukaroida ja alistaa? Kannattaa ehkä miettiä miksi annat tämän tapahtua. Se ei ole muiden vika että syytät kaikesta kaikkia muita kuin itseäsi kun itse annat tämän tapahtua. En tarkoita että olisit tätä ansainnut, kukaan ei ansaitse, mutta tarkoitan vaan sitä että nouse ojasta äläkä anna kenenkään työntää sinua sinne takaisin.

        Minä tahdon ne ottaa sen lapion kaivaa sen kuopan valmiiksi. Mihin ovat olleet työntämässä.
        Ei minua enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei puhu itsestään noin.....

        Minä puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei puhu itsestään noin.....

        Sä et ole ehkä elänyt sellaista elämää kuin minä . Helppoahan se on arvostella kun ei toisesta mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan ulkopuolella jotkut kertovat tunteensa sanoilla, jotkut teoilla.

        Jos kyseessä on hyvät teot, niin ne voi olla jopa sanoja vakuuttavampia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu joku tienaa näillä viesteillä. Sen tiedän..Tosiassa asia sitä ei kiinnostais vaikka toinen makaisi ojassa kuolleena.

        No enpä tienaamisesta tiedä, mutta kylläpä on tähänkin lankaan ilmestynyt vaikka mitä sontaa ja eläytymistä. Oikeasti tämä aloitus esimerkiksi ei taida resonoida oikein keneenkään ns kipeiden muistojen heräämisen kautta tai muutenkaan. Hohhoijaa ja hohhoijaa jos käy ketään siltä pohjalta holhoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tienaamisesta tiedä, mutta kylläpä on tähänkin lankaan ilmestynyt vaikka mitä sontaa ja eläytymistä. Oikeasti tämä aloitus esimerkiksi ei taida resonoida oikein keneenkään ns kipeiden muistojen heräämisen kautta tai muutenkaan. Hohhoijaa ja hohhoijaa jos käy ketään siltä pohjalta holhoamaan.

        Kerrankin jos kirjoitan miltä minusta oikeasti sisimmässään tuntuu. Asiaa mitenkään kaunistelematta. Kuinka kipeää se on tehnyt. Kuinka se o haavoittunut ja satuttanut. Niin älä sinä s* atana tule silloin siihen sanomaan että hohhoijakkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se minulta oli. Ei sekään minua rakasta.

        Niin siis tuota epäilin/epäilen sivusta tulleeksi johon vastasit.

        "Anonyymi
        21.04.2022 10:53
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä jos tiedänkin,? Sinä et olenko juuri se toinen osapuoli."

        Et ole sinä valitettavasti. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tuota epäilin/epäilen sivusta tulleeksi johon vastasit.

        "Anonyymi
        21.04.2022 10:53
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:
        Entä jos tiedänkin,? Sinä et olenko juuri se toinen osapuoli."

        Et ole sinä valitettavasti. ;)

        Epäilen ihan rauhassa. Ketä kiinnostaa mitä sinä epäilet. Ei minua ainakaan. Sinun mielipiteesi on minulle sama asia kuin lehmän p* ska. Näen sen ja kierrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ihan rauhassa. Ketä kiinnostaa mitä sinä epäilet. Ei minua ainakaan. Sinun mielipiteesi on minulle sama asia kuin lehmän p* ska. Näen sen ja kierrän.

        Epäile itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäile itseäsi.

        Kaiken aikaa ja kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken aikaa ja kaikkialla.

        Erinomaista edistymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaista edistymistä.

        Ai sinä koet sen edistymisen että ei voi luottaa oikein mihinkään. Ei edes itseensä. Että perusturvallisuuden tunne on viety? Voihan sen niinkin ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaista edistymistä.

        Sitähän manipuloija haluaa että ihminen alkaa epäillä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti annat kaikkien moukaroida ja alistaa? Kannattaa ehkä miettiä miksi annat tämän tapahtua. Se ei ole muiden vika että syytät kaikesta kaikkia muita kuin itseäsi kun itse annat tämän tapahtua. En tarkoita että olisit tätä ansainnut, kukaan ei ansaitse, mutta tarkoitan vaan sitä että nouse ojasta äläkä anna kenenkään työntää sinua sinne takaisin.

        Luin joskus, olisiko ollut Tommy Hellstenin kertomaa: "Jos et tykkää kenkien kuvista kasvoillasi, älä makaa lattialla. Kyllä ihmisistä silti joskus erehtyy, vaikka olisi paljon kokemuksia kaikesta. Eiköhän jokainen joka ihastuu, halua nähdä sen ihastuksen kohteensa hyvänä. Eikä se ole edes kokonaisuudessaan väärä arvio, koska kaikista löytyy yleensä se hyväkin puoli. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin joskus, olisiko ollut Tommy Hellstenin kertomaa: "Jos et tykkää kenkien kuvista kasvoillasi, älä makaa lattialla. Kyllä ihmisistä silti joskus erehtyy, vaikka olisi paljon kokemuksia kaikesta. Eiköhän jokainen joka ihastuu, halua nähdä sen ihastuksen kohteensa hyvänä. Eikä se ole edes kokonaisuudessaan väärä arvio, koska kaikista löytyy yleensä se hyväkin puoli. - sivusta

        Ei tässä nyt oikeastaan ole mistään ihastuksesta kyse. En usko että kukaan nyt noin rankasti reagoi jos kyseessä on joku vaan ihastus.


    • Anonyymi

      Minä en ole ollut kenestäkään mustasukkainen yli kolmeenkymmeneen vuoteen.

      • Anonyymi

        Voit pitää saman tyylin minne saakka haluat.


    • Anonyymi

      Kirjoita jotain vihjeitä rakkaasta? Hän joka ei ole parisuhderakas mutta niin rakas että aiheuttaa mustasukkaisuutta.

      • Anonyymi

        Luulen että hän jo tunnisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että hän jo tunnisti.

        Luulo ei ole tiedon väärtti.. mutta jos saat siitä paremman mielen niin mennään sillä. Tunnistettu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärtti.. mutta jos saat siitä paremman mielen niin mennään sillä. Tunnistettu :)

        Kyllä hän jo tunnisti, olen varma. Öitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän jo tunnisti, olen varma. Öitä. :)

        Tuskin nyt etunimeä tai tunnistetta muuuta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän jo tunnisti, olen varma. Öitä. :)

        Oletteko yhteydessä palstan ulkopuolellakin? Jos olet asiasta varma. Hyvää huomenta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko yhteydessä palstan ulkopuolellakin? Jos olet asiasta varma. Hyvää huomenta:)

        Huomenta. Emme ole. Olen varma. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Emme ole. Olen varma. :)

        Ette ole koskaan olleet? "Normaalista" poikkeavaa yhteydenpitoa mutta jos homma toimii niin mitäpä siinä sitten :) ehkä te vielä toisenne löydätte, palstan ulkopuoleltakin.


    • Anonyymi

      Sydämmessäänhän sen tietää, totuuden. Kuulee äänensävystä. Se on hieman katkeransuloistakin jos siihen ei oikeastaan ole edes lupaa. Ja yleensähän sellaista kohtaan tuntee vain lievää ärtymystä tai jopa huvittuneisuutta. Mutta mitäpä sitä kieltämäänkään, että se voi tuntua myös hyvältä oikeaan aikaan ja tietyltä. Vaikkei sen kummempaa koskaan tulisi tapahtumaan

      • Anonyymi

        Tarinoita on monenlaista eikä kahta samanlaista. Tasan tarkkaan sen voi tietää vain se toinen rakastunut/rakastava osapuoli.


    • Anonyymi

      Mustis vaimoko kirjoitti miehensä puolesta? En usko ison miehen kykenevän noin kauniiseen tekstiin.🤣🤣🤣🤣. Näin minä päättelin.

      • Anonyymi

        Eli väitätkö sinä toisinsanoen, että joku kuittaisi jonkin jostain syystä kokomansa mustasukkaisuutensa sillä, että kirjoittaa itselleen olevansa tämä mustasukkaisuuden kohde? Väitteesi kuulostaa järjettömältä ja tekstin sävystä voi olla montaa mieltä


    • Anonyymi

      Semmottii.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt piisaa kyselyjä ja varmisteluja aloittajalta. :D Ollaan toisemme tunnistettu, ottakee rauhassa. ;)

      • Anonyymi

        Sinulla on mies varsin syvälle rakennettu tämä mielikuvituselämä, sillä milloin kirjoittelet naisena milloin miehenä ja tämä yhteinen pääsiäinen/vappu/joulu/juhannus ei koskaan saavu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mies varsin syvälle rakennettu tämä mielikuvituselämä, sillä milloin kirjoittelet naisena milloin miehenä ja tämä yhteinen pääsiäinen/vappu/joulu/juhannus ei koskaan saavu

        :D No jos nyt rehellisiä ollaan, niin näen tuossa aloittajassa paljon itseäni. Mieheksi en nyt kuitenkaan ole muuttumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mies varsin syvälle rakennettu tämä mielikuvituselämä, sillä milloin kirjoittelet naisena milloin miehenä ja tämä yhteinen pääsiäinen/vappu/joulu/juhannus ei koskaan saavu

        Sinä senkin nulliainen, miksi jatkuvasti vänkkäät täällä kaivattuani mieheksi!? Häh!!? Toimintasi täyttää jo vainoamisen ja häiriköinnin tunnusmerkistön! Sokea Reettakin näkee hänen olevan nainen eikä mies! Tajuamisesta nyt puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä senkin nulliainen, miksi jatkuvasti vänkkäät täällä kaivattuani mieheksi!? Häh!!? Toimintasi täyttää jo vainoamisen ja häiriköinnin tunnusmerkistön! Sokea Reettakin näkee hänen olevan nainen eikä mies! Tajuamisesta nyt puhumattakaan.

        Miten sellaisen asian näkee jossain anonyymipalstalla, eikö tämä koko homma perustu hyvin pitkälti siihen, että nähdään mitä halutaan ja oikein muidenkin puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sellaisen asian näkee jossain anonyymipalstalla, eikö tämä koko homma perustu hyvin pitkälti siihen, että nähdään mitä halutaan ja oikein muidenkin puolesta?

        Havainnut lukuisia kertoja aiemminkin saman tyypin vainoamassa kaivattuani. Häiriköinti on ollut systemaattista, ei mitään sattumanvaraista ja satunnaista.


    • Anonyymi

      Mitäs minä sanoin.

    • Mustasukkaisuus on paha vaiva, kasvaa useammin epäterveeksi kuin vähenee. Kehittyy yleensä vainoharhaisuudeksi.

      Mustasukkainen häpeää itseään syvästi, kun saa itsensä kiinni aihettomasta epäilystä, mutta ei taas kykene seuraavalla kerralla olemaan tekemättä tarkistuksia. Ja taas häpeää aiheettomia epäilyjään

      Mustasukkainen tekee myös kumppaninsa elämän helvetiksi. Kumppani kuulee yhä uudestaan ja uudestaan: "Puhutaan tämä nyt selväksi, ja sitten unohdetaan." Ja taas uudestaan. Loppua ei tule. Koko muuten kaunis yhteiselämä tuhoutuu ja johtaa eroon.

      Kun kerran alkaa hyväuskoisesti kertoa kumppanilleen mustasukkaisuudestaan muka todisteeksi rakkaudestaan, peli on jo menetetty. Tie eroon on jo kivetty. 🌹👀

      • Anonyymi

        Taidat puhua vain omista kokemuksista, onko terve mustasukkaisuus tuntematon käsite sinulle? Sitä on aika monessa TERVEESSÄ ihmissuhteessa, ja silloin kun se on tervettä se tuo ihmisten välille erityisen siteen, haluaa pitää toisesta kiinni TERVEELLÄ tavalla, kuitenkaan rajoittamatta. Ja tärkeintä tässä aspekstissa on ehkä se, että haluaa toisen olevan onnellinen, vaikka se onnellisuus ei olisi juuri sinun kanssa koettua, huolimatta siitä että on TERVEELLÄ tavalla mustasukkainen. Niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua vain omista kokemuksista, onko terve mustasukkaisuus tuntematon käsite sinulle? Sitä on aika monessa TERVEESSÄ ihmissuhteessa, ja silloin kun se on tervettä se tuo ihmisten välille erityisen siteen, haluaa pitää toisesta kiinni TERVEELLÄ tavalla, kuitenkaan rajoittamatta. Ja tärkeintä tässä aspekstissa on ehkä se, että haluaa toisen olevan onnellinen, vaikka se onnellisuus ei olisi juuri sinun kanssa koettua, huolimatta siitä että on TERVEELLÄ tavalla mustasukkainen. Niin.

        On minulla itselläni yksi kokemuskin, mutta kauheita ovat myös kuvaukset, joissa mustasukkainen kertoo sydäntä raastavasti, kuinka hän ajaa hyvän ja rakkaudellisen suhteen karille, eikä voi itselleen mitään. Kauheita ovat olleet myös toisen puolen kertomukset, kuinka ovat nääntyneet loppuun yrittäessään turhaan saada mustista tolpilleen.

        Ehkä juuri oma kokemus on saanut aikaan, että on kiinnittänyt huomiota näihin kauhukertomuksiin. Vaimoni ei ole mustis, enkä minä. Olisimme jopa mielellämme saaneet ystäväpariskunnan, jonka kanssa olisi paria vaihtaen voinut harrastaa yhdyntää ja herttailua, mutta emme nuorena löytäneet. Nyt on jo ohi. 🌹👀


      • Anonyymi

        On olemassa ns. luonnollista ja tervettä mustasukkaisuutta, josta jo kyllä mainitsin hyvinkin selkeästi tuolla aiemmin ylempänä, pariinkin eri otteeseen, vain hieman eri tavoin. Halusit nyt vain kierouttasi kääntää ja vääntää koko jutun ihan nurinniskoin.

        Nimettäin juurikin tuo mitä nyt toit esille, ja johon haluat lukijan ilmiselvän kovasti kataluuttasi johdatella, on nimenomaan sitä sairaanloista mustasukkaisuutta.

        "Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
        kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
        ja olkoon onnellinen onnestaan
        ja rikas riemustansa yksin vaan.

        Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
        Kell’ onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan.

        Eino Leino"


      • Anonyymi

        Ei näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa ns. luonnollista ja tervettä mustasukkaisuutta, josta jo kyllä mainitsin hyvinkin selkeästi tuolla aiemmin ylempänä, pariinkin eri otteeseen, vain hieman eri tavoin. Halusit nyt vain kierouttasi kääntää ja vääntää koko jutun ihan nurinniskoin.

        Nimettäin juurikin tuo mitä nyt toit esille, ja johon haluat lukijan ilmiselvän kovasti kataluuttasi johdatella, on nimenomaan sitä sairaanloista mustasukkaisuutta.

        "Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
        kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
        ja olkoon onnellinen onnestaan
        ja rikas riemustansa yksin vaan.

        Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
        Kell’ onni on, se käyköön korpehen
        ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
        ja hiljaa iloitkohon onnestaan.

        Eino Leino"

        "Halusit nyt vain kierouttasi kääntää ja vääntää koko jutun ihan nurinniskoin."

        Pyydä anteeksi, että kommentoin sinulle. 🌹👀


      • Anonyymi

        Mistä ns tarkastuksista sinä oikein nyt puhut? eipä tule mieleen mitään sellaista asiayhteyttä, että tällaiset tarkastukset kuuluu terveen käytöksen piiriin oli kyse sitten puhelimen tutkimisesta tai mistään muustakaan. Voi hyvänen sanonko mikä, sellaiset miehet kierretään hyvin kaukaa...


    • Anonyymi

      No kerrohan nyt lämpimiksesi, että millaisena tämä sinun mustasukkaisuus näyttäytyy tätä "sinun tyttöä" eli sinulle korkeintaan pintapuolista tuttua kohtaan? Hieman vaikuttaa siltä, että jos tätä tervehenkistä mustasukkaisuutta täytyy erikseen markkinoida tervepohjaisena, niin ei tod ole näin.

      • Anonyymi

        Ihan sen vuoksi ettei juuri tulisi täällä näitä väärinkäsityksiä joita sinäkin nähtävästi haluat luoda tyhjästä. Mutta asianomainen sai viestin ja ymmärsi sen onneksi juuri niin kuin tarkoitinkin, ja se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sen vuoksi ettei juuri tulisi täällä näitä väärinkäsityksiä joita sinäkin nähtävästi haluat luoda tyhjästä. Mutta asianomainen sai viestin ja ymmärsi sen onneksi juuri niin kuin tarkoitinkin, ja se riittää.

        Ihan osaan arvostaa tätä teidän yhteyttä, oli sitten kysymys älystä tai "tietoteknillisestä" taidosta. Hyvä että vastaanotto oli mieluinen ja löysi perille. Sivusta.


      • Anonyymi

        Jäin miettimään samaa. Jokin tässä aloituksessa herättää vastenmielisyyttä, red flag.

        Sivusta
        ja toivoen, ettei kukaan ajattelisi mun "haluavan tehdä ketään mustasukkaiseksi".


    • Anonyymi

      Onko tervettä mustasukkaisuutta vetää pikku mustisleikkiinsä myös miehensä rakkaaksi epäilemänsä nainen, joka ei kenties ole ollut touhuistaan vuosiin edes tietoinen? Pilata nyt syyttömän maine ihan vain epäilyjen vuoksi, vai saiko nainen vihat niskoilleen miehensä pikku ihastumisen (?) vuoksi? Minusta vaikuttaa jo sairauden puolelle meneväksi harhaksi.

      On siinä ihmisellä harrastus, vaahdota palstoilla kymmeniä vuosia ja vielä aivan turhaan. Pilaten sillä vain oman pikku elämänsä, tai ainakin hankaloittaen sitä.

      Tsempit miehelleen, koeta kestää, puhuminen voisi tässä tilanteessa auttaa kaikkia osapuolia🤨.

      • Anonyymi

        Ei liity meihin. Toivottavasti kaikki selviää.

        T: Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity meihin. Toivottavasti kaikki selviää.

        T: Ap

        Kaikki selviää, kun laitat viestiä oikeassa elämässä.
        Aloitus oli ihan kiva.


      • Anonyymi

        Sinä se olet sekaisin kuin seinäkello. Tuo aloitus voi olla keneltä vain. Ei riitä, että sanat strateginen ja mustasukkaisuus on mainittu, ne ovat niin yleispäteviä sanoja.
        Viestisi ainoastaan osoittaa, että pyörittelet itseksesi täällä "dialogeja". Säälittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet sekaisin kuin seinäkello. Tuo aloitus voi olla keneltä vain. Ei riitä, että sanat strateginen ja mustasukkaisuus on mainittu, ne ovat niin yleispäteviä sanoja.
        Viestisi ainoastaan osoittaa, että pyörittelet itseksesi täällä "dialogeja". Säälittää.

        En ole sekaisin kuin seinäkello, ihan vain tiedoksesi. Kun en tiedä tarinan todellista kulkua, heittelen erilaisia mahdollisia totuuksia, josko osuisi joku kerta kohdilleen. Oma vikanne, mitäs puuhailette toisten selkien takana. Mahdollisia totuuksia tulee jatkossakin, harvakseltaan, ehkä joku saa tarpeekseen ja tulee kertomaan sen oikean totuuden.
        Kun alatte leikkimään tällaisella palstalla, jälki voi jollekin olla tuhoisaa, kun yksi toisensa jälkeen alkaa sekoittamaan soppaa. Siihen kun lisätään vielä kerronta suusta suuhun, jutut muuttuvat ja kasvavat matkalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kerro mulle viela etta miksi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe