Yrittäkääpä

Anonyymi

Löytää jotain positiivisista Ähtäristä.
Typerää tuo ainainen mankuminen zoosta ja pienestä klikistä.
Yrittäkää olla positiivisia, kesä tulossa, turistikausi alkaa elo vilkastuu keskustassakin...

36

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ähtärissä saa aina

    • Anonyymi

      Pöhinäkaupungin meininkiä.......

      • Anonyymi

        Mahtavaa korona leviää


    • Anonyymi

      Ähtärissä on positiivisia ihmisiä. Länsipuolella pitäjää he ovat myös ystävällisiä ja elämänhaluisia.

    • Anonyymi

      Positiivista Ähtärissä on kuva, mikä näkyy auton peruutuspeilissä. Kun lähtee pois.

    • Anonyymi

      Sokerilla ja marengilla kuorruteut Ähtärin omakehu keskustelut käydään Ähtärin fb sivuilla. Siellä ummistetaan silmät tosiasioilta ja ongelmilta, taloudesta ei ole huolenhäivää. Kaiken kukkuraksi eletään siellä matkailun eläintarhan epätodellisessa pilvilinnassa ja muistetaan kehua maasta taivaaseen kaupungin sekä "taitava" että "osaava" johto.

      Täällä Ähtärin Suomi24 sivuilla sen sijaan yritetään muistutella, että ihan näin hyvin asiat eivät Ähtärissä ole. Näillä sivuilla näkyy kirjoittajat nostelevan esiin myös kuntalaisten havaitsemia puutteita ja epäkohtia. Niitä tuntuu olevan rehellisesti sanottuna aikas paljon.

      • Anonyymi

        Oot aivan oikeassa,että Ähtärissä on tällähetkellä parhaat johtajat mitä on IKINÄ ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot aivan oikeassa,että Ähtärissä on tällähetkellä parhaat johtajat mitä on IKINÄ ollut.

        Totta, nopea kuntaliitos tulossa


    • Anonyymi

      Harvassa kunnassa on kaupungintalolla Narsistiopisto tosin oppilaat tahtoo keskeyttää opintonsa aika pian , mutta siirtyvät töihin Alavudelle ja siellä kiitellään kovasti.

      • Anonyymi

        Ja kepu nyökyttelee, siksi seuraavissa vaaleissa SD.


    • Ku mää oon sieltä kotosin nii voin sen sanoa että semmone hyvä puoli Ähtärissä on että siellä ei oo omaa poliisiasemaa, nii partioitakaan ei oo hirveesti. Aika pirun turvallisesti pysty sillon nuorempana pitään hauskaa ilma et sinivuokot tuli vittuileen

    • Anonyymi

      Positiivista on päästä pois Ähtäristä 👍

    • Anonyymi

      Vaasaanko vai Alavudelleko muutit...

    • Anonyymi

      Tänä kesänänä taas ennätykset paukkuu.Näin surkeaa kesää ei ole ollut zoon historian aikana saavutus sinänsä.

      • Anonyymi

        Kuka menee eläinvakilaan tällä helteellä.
        Katsomaan kun kuumuudessa eläimet nukkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka menee eläinvakilaan tällä helteellä.
        Katsomaan kun kuumuudessa eläimet nukkuu

        Mini-Suomi takaisin!


    • Anonyymi

      Positiivista? Ainakin Zoo Camping on säästänyt paljon markkinointikuluissa.

    • Anonyymi

      Matkailualueella ei tarvitse jonottaa, eikä ajaa ruuhkissa.

    • Anonyymi

      Positiivinen maanantai 🤗
      Upea Mustikkavuoren
      🍓 tanssilava 🍓
      Lavaisäntä 👑 Karppa on saanut
      lavan uuteen nousuun.
      Ähtäri tuli tunnetuksi 🇫🇮
      Tulkaa Viihteelle 👠👞👠

    • Anonyymi

      Positiivista👍 onnistuneet riikunmarkkinat👍 paljon väkeä ja myyjiä & hyvä tunnelma..

    • Anonyymi

      Ähtäri olisi ihan kiva paikka, ellei yksi mielenvikainen olisi vuosikausien ajan mankunut Eläinpuiston, Pandalan , Kiulun, Laitureiden, Kaupunginjohtajan , kaupunginhallituksen, SEDU:n, Tuomarniemen, Remun ja kaiken, mikä jotenkin liittyy Kaupungin toimintaan - tapahtumisista. Onhan vielä tuore Lämpö - ja vesilaitos, Mustikkavuoren portaat, Jäähalli,"Mesidisko" jne. Tuolla mielenvikaisella on veli, joka ehkä on se kiihoittaja ja lisäksi hänellä on hännystelijöinä aivan muutana hölmö, joka kööri mahtuisi pakettiautoon ja voitaisiin viedä Alavuteen!

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu.... 👍👍👍


      • Anonyymi

        Ähtärin amatöörimäinen johtaminen antaa paljon valittamisen aihetta. Aiheellista.


    • Anonyymi

      Mainonta toimii ainakin Vääräkoskella!

    • Anonyymi

      Ähtärissä kaikki toimii hyvin, niin palvelut kuin normaali kanssakäyminenkin.

      Mankujat = Veljekset ja heidän perseennuolijansa ovat vain kirsikka kakun päällä. Heitä vain pitäisi tuoda esille vaikka Torstaisin toripäivänä kultaisessa korissa.

      Siinä voisi olla ikäänkuin paneelikeskustelu, jossa olisi puheenjohtaja ja muutama mankuja , sekä ainakin toinen veljeksistä - ja joka Torstai.

      Varmasti olisimme pian TV-uutisissa ja kansanliike tulisi Ähtäriin kuuntelemaan live-esitystä.

    • Anonyymi

      yritetäänpä,..

    • Anonyymi

      Nyt en kyllä keksi mitään hyvää tähän saumaan

    • Anonyymi

      olkaapa positiivisia,
      lukekaapa kunnolla!

      • Anonyymi

        Kuulkaapa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaapa sitten.

        kirjoittakaapa myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoittakaapa myös!

        Lueppa oikein!


    • Anonyymi

      Myllymäellä uutta pikeä, onko se positiivista?? Onko kaupunki iso maksaja?? Pitääkö kenties valittaa?? 🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Mini-Suomen piparitalossa pääsi leipomaan piparia! Ei huono

    • Anonyymi

      Kaupungilla velkaa vähän👍 vois ottaa lisää lainaa jos jostakin saavat.

      • Anonyymi

        Otetaan lainaa saa eläimet ruokaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe