Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Oot kaikkeni sä ihana mies.
Rakas rakas rakas
72
1201
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas nyt nuin rakas on?
- Anonyymi
No yksi. Toivon vaan että yksi mies tykkää myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voij nainen tykkään kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm 🤔 alkaako sen nimi jollain aakkosella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voij nainen tykkään kyllä
Oletko hän varmasti? Ole nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm 🤔 alkaako sen nimi jollain aakkosella?
Alkaa sen. Lyhyt ja kiva nimi alkaa konsonantilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa sen. Lyhyt ja kiva nimi alkaa konsonantilla.
Kiva 🤩 askeleen lähempänä mahdollisuutta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva 🤩 askeleen lähempänä mahdollisuutta..
Kivaa, mikä sun nimi on? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa, mikä sun nimi on? :)
Noo se on tämänpalstan sääntöjenvastainen nimi se poistetaan jos sen mainitsee. Mutta se alkaa kirjaimella mikä on suomalaisten aakkosten 20:s kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo se on tämänpalstan sääntöjenvastainen nimi se poistetaan jos sen mainitsee. Mutta se alkaa kirjaimella mikä on suomalaisten aakkosten 20:s kirjain.
Kiva. Ollaan askeleen lähempänä mahdollisuutta taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Ollaan askeleen lähempänä mahdollisuutta taas.
No ohhoh nyt alkoi jo jännittämään :) Uskaltaisinkohan minä kysyä nimeäsi jollain kiertoilmaisulla alkukirjain riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ohhoh nyt alkoi jo jännittämään :) Uskaltaisinkohan minä kysyä nimeäsi jollain kiertoilmaisulla alkukirjain riittää.
Muakin jännittää, en uskalla sitä sanoa :) Nukutaanko ensin? Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muakin jännittää, en uskalla sitä sanoa :) Nukutaanko ensin? Hyvää yötä.
Huomenta! Nyt on päivä uus :) antoiko yöunet yhtään rohkeutta? Vieläkö mätsää niin että askeleet tulis lähemmäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Nyt on päivä uus :) antoiko yöunet yhtään rohkeutta? Vieläkö mätsää niin että askeleet tulis lähemmäksi?
Niissä askeleissa kaikuu lämpö mitä mä kuulen häneltä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä askeleissa kaikuu lämpö mitä mä kuulen häneltä :)
Ja sun kirjain pysyy edelleen salassa? :) Oishan se ihan uskomatonta jos kokoajan tulis oikeita vastauksia mehän käveltäs jo kohta kolari toisiimme... ❤️
Aah tuun varmaan ihan hulluksi (hyvällä tavalla 😉) kun mietin vaan jos oot kohteeni ja tunnet niinkuin minäkin sinua kohtaan...
- Anonyymi
Anna nyt ihmeessä jotain tunnistetta.
- Anonyymi
Kai se sydän tietää, jos tykkää?
- Anonyymi
Unohda. Varattu.
- Anonyymi
Hyppää nyt järveen bolsevikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse, jos on yhtään munaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tuo. Varauksista viis. Olin minäkin joskus vaan en enää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tuo. Varauksista viis. Olin minäkin joskus vaan en enää :)
Mikset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset?
Koska erosin.
- Anonyymi
Ethän jätä yksin.
- Anonyymi
En jätä koskaan. En ikinä enkä koskaan enkä milloinkaan.
- Anonyymi
Niin sinäkin olet
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
Rakas rakas rakas
ihana naikkonen. :)- Anonyymi
Kiitos olet ihanampi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos olet ihanampi :)
Sinäpäs olet kaikista ihanista ihanin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapelkaa jo välillä. Liian imelää. Vähän draamaa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me tapella koskaan ainakaan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti hän on, koska en tiedä ootko sama. Hän on ihanin, sinäkin jos oot hän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olisi niin höntti, että uskoisi näihin feikkivuoropuhelukirjoituksiin muussa mielessä kuin, että sama trolli, joka ei ole nainen vastaa itselleen? Kunhan tulin pohdiskelemaan
- Anonyymi
Kuka se onnellinen mies on? Nainen paljasta nyt. Hän tuntee sinuun samanlaista vetoa!
- Anonyymi
Tunteeko? Oletko varma? Parempi tuntea koska mun tunteet ei sammu koskaan.
- Anonyymi
Kun olisinkin yhden naisen näkö vinkkelistä. 🤔
- Anonyymi
Mun vinkkelissä se mies on jotain käsittämätöntä. En itsekään ymmärrä mistä tätä tunnetta riittää. Mutta sitähän riittää.
- Anonyymi
Olet ilma jota hengitän
Olet kaikki minkä ymmärrän
Tähdet taivaalla muita varten on
Silmäs mulle suovat auringon
Olet maa ja hellä lämpö sen
Kevään tullen alla jalkojen
Sulta saan kuin palavan
Mä voiman voittamattoman
Täysin sivulliselta naiselta. 🙃- Anonyymi
Kaunista. Hän mies on tuota ja paljon enemmän :)
- Anonyymi
Ja kas vain yllättäen myös sivullisia ilman hengittäjiä ilmestyy näihin vedätyksiin. Olet sä mies kyllä aikamoinen sarjakuvasankari
- Anonyymi
Sininen on kaunis väri. En kuitenkaan klikkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En klikkaa minä aloittajakaan. Eipä tuo toimisi kun on noin peräkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, sillä jotkt saattaa olla niin ulalla elämästä, että he asettelee tällaisia digiansoja rakkaudentuskissaan vai olisiko kyseessä pakkomielle kuitenkin
- Anonyymi
Vittuvmitä paskaa
Laidasta vaan huutelen- Anonyymi
Kateusko iski?
- Anonyymi
Kokkolan kuuluisi palaa pari kertaa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateusko iski?
Anna olla. Jätetään niille kommentoimatta jotka noin huutelee.
- Anonyymi
No älä muuta sano, mutta ehkä sinulle menee jossain määrin tämä makaaberi itsensärakastamisteatteri läpi ja kommenttisi ei oikein ylety siihen kuitenkaan? Pidän tätä mahdollisena vaihtoehtona yhä edelleen 2022, sillä kannettu vesi ei kaivossa pysy nähtävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateusko iski?
Mitä tämä ns kateus tarkoittaa tässä konseptissa, ettäkö miehet olisivat keskenään kateellisia toisilleen tuikituntemattoman ihmisen kirjoituksesta tai muuten käyttäisivät jatkuvasti vaivaa sen pähkäilemiseen, että kenelle tämä täysin tuntematon kirjoittelee? Kuulostaa kaoottiselta ja epärealistiselta sekä ennen kaikkea vaivalloiselta, näitä provoja kun ilmestyy jopa useita kymmeniä päivässä
- Anonyymi
Aloittaja olkoon tuon määrän Rakkautta saava mies onnellinen sinusta ja tuosta Rakkauden määrästä. Minun Rakkauden kohde on ollut sama nyt puolitoista vuotta, hän on ainut nainen ja ainut kertainen täällä maailmassa. Mikä hänestä tekee niin ainutkertaisen? Se että saa miehen niin sekaisin mutta hyvällä tavalla. Hän on ainoa nainen joka voi saada tämän aikaan, jo monet asiat sen puhuvat puolestaan. Hän, onnistui täydellisesti lumoamaan minut itsellään, siinä hän on mestari. Ei, ensimmäinen kohtaaminen eikä toinen mutta kolmas muistaakseni, niin silloin olin hänen lumouksen oma. Ja, se lumous on kestänyt puolitoista vuotta, hän on se nainen josta käytän nimitystä Kaunis Kasvoinen Kaunotar. Hän, on kyllä joka kohdasta Kaunis nainen, herkullisen Kaunis hän on. Jos, joku laittaa miehen pään niin pyörälle näin pitkäksi aikaa, eikä mies nään enää ketään ympärillään. Vain, hän on mielessä, ei kukaan muu nainen maailmassa. Niin, mikä on tää tunne? Kun, olen ollut aina rehellinen näissä kirjoituksissani, niin olen nytkin. Oikeasti olen ollut hänen lumouksen alla en kenenkään muun, oikeasti minusta tuntuu että maailmassa ei ole muita naisia kuin hän. Joku voi ajatella että onko tuo mies hetero kun sillä ei ole ikinä nais seuraa, niin ei ole nais seuraa ollut aikoihin. Jos, en olisi häntä koskaan tavannut, niin olisi nais seuraa mutta kun hänet tapasin en nyt pysty lähestymään ketään naista. Hän Kaunotar on ainut nainen ketä ajattelen oikeasti, näin on tilanteeni. Hän, lumosi minut niin peri pohjin kuin vain voi, hänessä on jotain taian omaista. Niin, sinä Kaunotar sait minut täysin sekaisin sinusta. Sinä olet ainut nainen koko maapallolla minulle, siksi minä en voi lähestyä ketään muuta. Mutta sinä Herkullisen Kaunis Kaunotar jotai sinulle lopuksi: Syli täynnä sinua,uninen hymysi, eilisen muistot, huomisentoiveet-muuta minulla ei ole ja olen upporikas.
- Anonyymi
Upporikas ainakin mielikuvitukseltasi, kirjoittelethan itsellesi aloituksia melko tiheään tahtiin
- Anonyymi
Kyllä me nainen pärjätään https://youtu.be/edNcuW60DR8
- Anonyymi
Mies ota yhteyttä naiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ota yhteyttä naiseen
Tämä on sivusta. Ei multa. Saa ottaa yhteyttä mutta en kerjää sitä täällä. Tuo pisteetön on tuo kiusaaja sitäpaitsi oletan.
- Anonyymi
Okei, tää menee sille jota rakastan https://youtu.be/o2XubQsVwtY
- Anonyymi
Rakkaus on tärkein
Olemme onnekkaita ,rikkaita , jos meillä on rakkautta
Ensin täytyy olla totuudellinen itselleen
Sitten rakkaus tulee
Se on tullut
Meissähän se jo on
Pidetään siitä kiinni
Kaikki järjestyy
No worries - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on tärkein
Olemme onnekkaita ,rikkaita , jos meillä on rakkautta
Ensin täytyy olla totuudellinen itselleen
Sitten rakkaus tulee
Se on tullut
Meissähän se jo on
Pidetään siitä kiinni
Kaikki järjestyy
No worriesKaunista tekstiä klo 8:10, kiitos.
Rakkaus on tärkeintä elämässä.
- Anonyymi
Kuka olisi niin itserakas, että haluaisi kuvitella tällaisen selvästi itselle eli mielelle kirjoitetun vakuuttelun omasta arvostaan ja oikein moneen kertaan niin tuota itselleen? Sävy on sen verran intensiivinen, että nainen laittaisi vastaavassa skenaariossa jalat alle ns
- Anonyymi
Eli miehelle itselleen kirjoitetun siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehelle itselleen kirjoitetun siis
On sullakin analyysit taitaa olla oma lehmä ojassa eikä sisältöö elämässä kun "tunnistelee" netissä ventovieraita ja spekuloi kuka on nainen ja kuka mies ja milloin kuka minkäkin kirjoituksen takana. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sullakin analyysit taitaa olla oma lehmä ojassa eikä sisältöö elämässä kun "tunnistelee" netissä ventovieraita ja spekuloi kuka on nainen ja kuka mies ja milloin kuka minkäkin kirjoituksen takana. 🤣
Mikä oma lehmä olisikaan sitten ojassa sellaisella joka tunnistelee näitä aloituksia jonkun tietyn kirjoittamiksi? Joku superjalo motiivi varmaan sitten ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oma lehmä olisikaan sitten ojassa sellaisella joka tunnistelee näitä aloituksia jonkun tietyn kirjoittamiksi? Joku superjalo motiivi varmaan sitten ;)
Ei kiinnosta motiivisi .
- Anonyymi
Tää myös https://youtu.be/R-TDuX6vkw8
- Anonyymi
Jääkaappi tyhjillään minkäs teet
https://youtu.be/gAIXa7JUIyM - Anonyymi
Tässä on nyt muut kommentoineet kuin aloittaja. En ole yhtään ilkeä enkä puutu muiden syihin olla palstalla. Jokainen tavallaan ja jokaisella syynsä. Ei puututa niihin kun ei ne meille kuuluu.
Multa vaan kivaa päivää ihanimmalle, kun ei aina muista sanoo sitä ääneen.. Aloittajalta tää.
Ja tää miehelle vielä myös :) Tuli vaan mieleen ja kaivoin nuo sanat..
"Lupaan olla sun kun päivä kääntyy iltaan
Kun pöly laskeutuu ja ollaan ihan hiljaa
Lupaan olla sun ja sanoo senkin ääneen
Ei tuu tarpeeks sanottuu
Täällä saman kannen alla
Meil on meret, meil on maat
Meil on sanat joiden voima pitää tän kaiken paikoillaan
Päivät kuluu, viikot vierii
Piirrän merkin almanakkaan
Jos tänne kuuluu, sen tuntee
Ei oo mitään muuta kuin me kunnes kuolen"- Anonyymi
Nuo Sofian Nikolle aikanaan osoittamat sanat ovat kyllä melko boheemia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo Sofian Nikolle aikanaan osoittamat sanat ovat kyllä melko boheemia
Sofian Nikolle? Ketä ne on? Nuo on laulusta lainattu, siksi lainausmerkit. En seuraa julkkiksia, en tiedä ketä nuo on.
- Anonyymi
Jorma❤️
- Anonyymi
Niin lähellä, niin kaukana.
- Anonyymi
Yhtä lähellä
Kuin lähin puhelin - Anonyymi
Niinpä. Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135005Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433655Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351927
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee411818Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175