Naapurini on introvertti tuurijuoppo.

Anonyymi

Kun putki on tarkoitus käynnistää, hän käy klo 9 aamulla kaupassa ostamassa kaikki tarvittavat juomat ja ruuat. Sen jälkeen vetäytyy ryyppäämään eikä poistu asunnosta kuin korkeintaan viemään roskia. Noin 6 päivän putken aikana ei kuulu asunnosta kuin satunnaista veden kohinaa. Vessaa toki vedetään usein.

30

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä systeemi harrastan samantyylistä toimintaa. Haen kyllä täydennystä mutta muuten juon kotona ja kovin ääni on juuri vessan vetäminen. Minä, päihteet ja läppäri. Muuta ei tarvitse.

• Anonyymi

Onko kylmis saanut jostakin läppärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen introvertti-alkoholisti poistuu kämpästään ainoastaan silloin, kun on pakko. Extrovertit ovat eriasia, ne taas hengailevat jatkuvasti lähi-kaupan vierustalla, käyttäen kaupan kassaneitiä baarimikkona, ostaen yhen halpisoluen aina kerrallaan. Joskus jopa kolme.

-Faktaa vakioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykytarpeisiin soveltuvan läppärin saa tosi halvalla käytettynä, jos akku on mennyt paskaksi. Sitä voi edelleen käyttää virtajohdon avulla aivan hyvin. Pussien tyhjennys tosin täytyy tehdä siellä, minne johto yltää. Jos WC:ssä on pistoraisa, se on helpottava bonus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen introvertti-alkoholisti poistuu kämpästään ainoastaan silloin, kun on pakko. Extrovertit ovat eriasia, ne taas hengailevat jatkuvasti lähi-kaupan vierustalla, käyttäen kaupan kassaneitiä baarimikkona, ostaen yhen halpisoluen aina kerrallaan. Joskus jopa kolme.

-Faktaa vakioista

Tuohon täytyisi puuttua. Valtava vaihtuvuus työntekijöissä ja työvoimapula, koska eivät jaksa aina olla kohtelijaita noille pienikalloisille loisille, jotka jäävät lässyttämään paskaansa kassaneidille, joka yrittää teeskennellä iloista ja kiinnostunutta.

-Yksi teoria

• Anonyymi

hyvä homma

• Anonyymi

Vedän pöntön ainoastaan silloin, kun käyn paskalla. Olisi aivan järjetöntä vedentuhlausta joka ikisellä kusikäynnillä vetää pönttö. Sen tulisi olla laitonta!

Yritetään edes jotain tehdä Maailman pelastamiseksi

• Anonyymi

Onko suomesta vesi loppumassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko suomesta vesi loppumassa?

No ensimmäisenä ei Suomesta, mutta kyllä makeavesi on käymässä vähiin globaalisti ja ihmismäärä vain kasvaa järjettömästi roskasakin keskuudessa. Merivettä toki voisi käyttää vessanvetämiseen, mutta ongelmana taitaa olla logistiikka ja putkien tukkeutuminen merisuolasta.

-Yksi teoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ensimmäisenä ei Suomesta, mutta kyllä makeavesi on käymässä vähiin globaalisti ja ihmismäärä vain kasvaa järjettömästi roskasakin keskuudessa. Merivettä toki voisi käyttää vessanvetämiseen, mutta ongelmana taitaa olla logistiikka ja putkien tukkeutuminen merisuolasta.

-Yksi teoria

Eipä kuule kiinnosta onko jollakin pingo pangolla vinkuintiassa vettä vai ei eikä sitä täältä lähdetä sinne tankkerilla rahtaamaankaan.

Mulla on fyrkkaa ja mä tykkään kuluttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kuule kiinnosta onko jollakin pingo pangolla vinkuintiassa vettä vai ei eikä sitä täältä lähdetä sinne tankkerilla rahtaamaankaan.

Mulla on fyrkkaa ja mä tykkään kuluttaa.

Fyrkan kuluttaminen on ihan jees, mutta toi sun asenne muuta maailmaa kohtaan on melko julma ja itsekeskeinen. Pöyristyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fyrkan kuluttaminen on ihan jees, mutta toi sun asenne muuta maailmaa kohtaan on melko julma ja itsekeskeinen. Pöyristyttävää.

Eipä kiinnosta sinunlaisten ulina.

• Anonyymi

Mun yksi tuttuni on myös tuurijuoppo, mutta pahuksen kova ekstrovertti.
      Kun vaimo huomaa että nyt taas alkaa äijän menojalka vipattaa siihen malliin, piilottaa hän kaikki sen housut: ei pääse äijä baariin.

• Anonyymi

Alkoholismin alkuvaiheessa kaikki muuttuvat ryypätessään ekstroverteiksi. Huumeiden käyttäjät kutsuvat sitä honeymooniksi (kuherruskuukausi), mutta kun toleranssi kasvaa ja samalla kunto heikkenee, silloin introvertti ei todellakaan halua poistua asunnostaan, vaikka olisi kuinka sosiaalisessa kaljapöhnässä.

-Yksi teoria

• Anonyymi

Nykyään kaiken voi tehdä netissä, joten miksi poistua asunnostaan?

• Anonyymi

Vähän kuin mä. Vessaa en vetele usein ja täydennystä haen. mutta mieluusati hiljaiseen aikaan. Kämppä kaaoksessa roskat lattialla. Vessaa en vedä usein kun tiedän sen tuhlaukseksi selvänäkin aikana.

• Anonyymi

Minäkin olen tuollainen introvertti tuurijuoppo.

Valmistaudun putkeen siten, että aamusta siivoan kämpän kunnolla, pesen pyykit, vaihdan vuodevaatteetkin yms., vien parvekkeelle valmiiksi mustan jätesäkin tyhjiä tölkkejä varten, etteivät haise sisällä. Koska vien kaikki kerralla palautukseen auton takakontissa putken jälkeen.

Kun kämppä on siisti, käyn autolla marketissa ja alkossa, ja ostan kaiken mahdollisen tulevaa viikkoa varten. Kotiin tultua alan rakentaa paukkuja, ja siitä se sitten lähtee. En yleensä ryyppää yöhön asti, mutta aloitan aamulla heti herättyäni.

Putken pyrin ajamaan alas viikon sisällä, koska viikon tai ylikin kestävä ränni saa aikaan kamalat olotilat, varsinkin henkisesti. Viidennen päivän kohdalla aloitan alasajon ja parin päivän päästä olen kunnossa ja myös ajokunnossa.

Enkä siis käy kapakoissa. Joskus harvoin saatan päivällä piipahtaa lähikuppilassa, jos tarvitsisin jotakin lähikaupasta, mutta muuten vietän putken hissukseen omissa oloissani naapureita häiritsemättä.

• Anonyymi

Onpa paljon samanlaisuuksia kuin omassa juomisessa. Mä kerään tyhjiä muovipusseihin parvekkeelle. Just tuo 5 päivää on yleisin putki. Jo juomisen aikana nukkumiseni vähenee. Krapulassa ensimmäisenä yönä en saa unta. Juuri unettomuus juomisesta hillitsee eniten.

Jos miedompi päihde olisi paremmin saatavilla joisin vain hyvin harvoin yhtenä iltana. Joskus kun kasvatin join koko vuonna ehkä 5 kertaa. Nyt se menee yleensä kerralla aamusta iltaan juomalla. Raittiit välit vaihtelee viikoista kahteen kuukauteen. Hyvin harvoin nykyään jää juominen pariin päivään kun töitäkään ei ole esteenä.

• Anonyymi

Mikä pointti tuollaisessa yksinäisessä putkessa on?
        Nauttiiko siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pointti tuollaisessa yksinäisessä putkessa on?
        Nauttiiko siitä?

Itse olen kuormittavassa työssä, ja kun on tilaisuus nollata rattaita, teen sen mieluiten omissa oloissani. Stressaantuneena en siedä ihmisiä ja hälinää ympärillä. Tai sitten joku hyvä samanhenkinen kaveri, jonka kanssa ryypiskelee kotona.
        Toki iän myötä olen muuttunut enemmän introvertiksi myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen kuormittavassa työssä, ja kun on tilaisuus nollata rattaita, teen sen mieluiten omissa oloissani. Stressaantuneena en siedä ihmisiä ja hälinää ympärillä. Tai sitten joku hyvä samanhenkinen kaveri, jonka kanssa ryypiskelee kotona.
        Toki iän myötä olen muuttunut enemmän introvertiksi myös.

Tuon hiljaisuuteen ja omiin oloihin vetäytymisen stressistä toipumiseksi ymmärrän erittäin hyvin, ja se on ollut aina minunkin tieni. Mutta että siinä tarvittaisiin lisäksi raskasta ja sameaa humalatilaa apeine seurauksineen, se käy yli vajavaisen käsityskykyni.

Itse lähden ulos, ja ilman seuraa, raikkaaseen ilmaan avaran taivaan alle pitkille kävelyretkille. Kyllä elvyttää ja rauhoittaa!

• Anonyymi

" ..satunnaista veden kohinaa. Vessaa toki vedetään usein. "

-Täytyy muistaa, että kerrostalossa kaikkien asuntojen vedenkohinat ja pöntön vetämiset kuuluvat ja tuntuvat tulevan kaikki samalta suunnalta. Jos siis ihmettelette, että miksi toi naapuri vetää vessaa niin usein, niin vastaus on, että sekoitat kaikki äänet yhden naapurin piikkiin.

• Anonyymi

Hulluksihan siinä tulee, jos alkaa tarkkailemaan naapureiden tekemisiä ja vetämisiä sekä kaikenmaailman ääniä. Legenda kertoo, että joku naapuri oli mennyt Kylmiksen ovelle pimputtelemaan ja sai pahasti pataansa. Syyttäjä hylkäsi haasteen, miettikääpä sitä, jos harkitsette ovihyökkäystä.

-Faktaa vakioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluksihan siinä tulee, jos alkaa tarkkailemaan naapureiden tekemisiä ja vetämisiä sekä kaikenmaailman ääniä. Legenda kertoo, että joku naapuri oli mennyt Kylmiksen ovelle pimputtelemaan ja sai pahasti pataansa. Syyttäjä hylkäsi haasteen, miettikääpä sitä, jos harkitsette ovihyökkäystä.

-Faktaa vakioista

Ensinnäkin, Kylmis ei enää asunut kyseisessä asunnossa. Toiseksi, uusi asukas käytti tarpeetonta väkivaltaa. Kolmanneksi, syyttäjä katsoi, että ovihyökkääjä sai sen, mitä lähti hakemaan.

• Anonyymi

Kaksi kuukauden putkea on ollut normaali vuosikiintiö.
      Ennen koronaa olimme keväät ja syksyt Espanjassa ja viime vuosina vamoni terveydentilan seurannasta johtuvat tutkimukset rajoittivat aiemman 3kk yhteen kuukauteen.
      En taida olla mikään vertti koska aamuisin ennen klo9:ään aloittamani tissuttelu ei haittaa päivittäisiä askareita. Mm. ostan ja valmista sapuskat.

Olen kokeillut myös 3kk:n putkea mutta sen aikana elimistö huomautti, että pidähän ukko pari päivää taukoa.
      Jäätyäni aikanaan lopullisesti työttömäksi vedin 3:n vuoden putken jossa oli kuukausittain katkoa päivä tai pari. Tartti kuskata muijaa.
      Tuon jakson loppupuolella ei enää huvittanut eikä kiinnostanut mikään.

Johtuneekohan hillitystä tavastani, asiallisen aamustartin jälkeen pienin annoksin tasaisesti menettämättä ruokahalua, niin minulla ei ole koskaan krapulaa. Kuukauden putken lopettamisen jälkeen kädet vapisevat muutaman päivän.

Vajaan kahden viikon aikana, viime jouluna ja uuden vuoden pyhinä, nautin ainakin 180 a-annosta ilman muuta jälkimaininkia kuin se, että salilla syke nousi ikävän herkästi eikä palautunut kunnolla.

• Anonyymi

Ketää, haloo, oikeasti kiinnostaa, mitä naapuri tekee ?
      Onko sillä väliä, onko naapuri introvertti vai ekstrovertti, tai tavallinen pertti....
      Jos ei kummempia häiriöitä naapuri aiheuta, niin antaa olla.

• Anonyymi

Niin se monesti on jos ei ole parempaakaan tekemistä ei ole rahaa mahdollisuuksia mitään oikein harrastaakaan, niin silloin harrastaa tissuttelua, koska se on kuitenkin todella halpa harrastus.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole halpa harrastus. Se on kädestä suuhun elämistä ja jokainen päivä on selviytymistaistelu. Toki jotkut rupeavat vainoamaan naapureitaan ja kuulemaan ääniä, koska mökkihöperyys on tehnyt heidät mielenvikaiseksi.

-Faktaa vakioista

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sinua kiinnostaa tämän ihmisen alamäki?

• Anonyymi
        UUSI

Ilmeisesti jotkut naapurit ovat sairaalloisen kiinnostuneita seinänaapuriensa tekemisistä ja aiheuttamistaan äänistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6931
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4606
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2596
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1949
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1018
    6. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1001
    7. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      138
      994
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      241
      827
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      816
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      176
      736
    Aihe