Kävin ostamassa tokmannilta viimeisintä muotia olevat kevätreleet! Kyllä nyt on tyyli kohdillaan. Vielä kun vähän roiskasee menneniä leukaan ja nivusiin, a vot! Nyt uskon, että minulla saattaisi olla mahdollisuus saada vaikkapa pinppiä! 🥰
Nurmeslaista kevätmuotia!
47
1719
Vastaukset
- Anonyymi
Muista myös laittaa puhtaat kalsarit 😏
- Anonyymi
Ostitko samalla korin karjala olutta😇
- Anonyymi
Taas näitä turhakkeita.laita vaikka käytettyä hikeä leukaan..🥀
- Anonyymi
Minä ostin ed energiajuomaa 24 pulloa😇
- Anonyymi
En ostanut Karjalaa, koska Kukko olut on edullisinta ja vielä kluteenitonta, ei kupli vatsassa.
- Anonyymi
Mennenillä on monet krapulat taltutettu kun viinat on ollut loppu. Raikastaa myös hengityksen eikä viina haise kun haparoiden lähtee alkoon.
- Anonyymi
Kulahtanut t-paita ja pieruverkkarit ovat minun kesämuotia.
- Anonyymi
Karjala lippistä unohtamatta😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjala lippistä unohtamatta😎
Porokylässä hankkija lippis on kuuminta hottia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porokylässä hankkija lippis on kuuminta hottia!
Kannattaako mustalaisille myydä romu autoja kun ovat niistä suuresti kiinnostuneita🤔??
- Anonyymi
Onko haarukka auki ja lettu levällään tämän kevään muoti-ilmiö?
- Anonyymi
Ja onko tesla älykäs 🤭
- Anonyymi
Käytä hyvämies Tapaus Orginaalia parempaa kuin Mennen.
- Anonyymi
Ai maultaan, vai mitä meinaat? 🤔
- Anonyymi
Mulla repes tuulihousut persauksista pahasti, korjasin ne ilmastointiteipillä kun ei oo varaa ostaa uusia 🥺 Siinnä mun kevät muoti 😥😢
- Anonyymi
Tulin surulliseksi kun luin traagisen kohtalosi! Kysy sossusta, josko ne kustantaisi uudet tuulipöksyt 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin surulliseksi kun luin traagisen kohtalosi! Kysy sossusta, josko ne kustantaisi uudet tuulipöksyt 👍
Onko pussihousut hyvät? T: tom of rainer
- Anonyymi
Jokos aloittajalla on käynyt flaksi, kun muodikkaat tokmanni releet? Muista myös 😎 lasit ja BMW.
- Anonyymi
Porvarit hakee saastamoiselta sastaa, me köyhät Tokmannilta punalaputettuja tuulipukuja 😓
- Anonyymi
Mutta tuulipuku on niin kätevä ja pähee! 😊
- Anonyymi
Mä ostin repullisen kortsuja
- Anonyymi
Kannaattaa vielä varuilta laittaa huulipunaa molempiin käsiin flaksin varmistamiseksi.
- Anonyymi
Satamassa naisilla kuuminta muotia on olla täysin nudena!
- Anonyymi
Mistäpä tuon tietää vaik lepakko haaveilee ei nykypäivänä tiedä onko edes omat kuvitelmat miehestään hetero sanoo olevansa ja ylihuomen on jo ajatukset muutoksen tulis.
- Anonyymi
Ostin uudet kalsarit tokmannilta kun entisiin tuli runttua ☺️
- Anonyymi
Ihanko aidot black horset? 🦄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko aidot black horset? 🦄
Ei sentäs, ei ollut sellasiin varaa.
- Anonyymi
Joko on käynyt flaksi?
- Anonyymi
No ei, ja pitääkin huomenna hakea Tokmannilta kuuminta syysmuotia ja pullo menneniä.
- Anonyymi
Vuoden -23 kuuminta kevätmuotia voi käydä ihailemassa penan pupissa. Juuri nyt näyttää kuuminta hottia olevan puoliperseessä roikkuvat teryleenihousut, työmiehen hymy vaan loistaa. Yläroppaa koristaa pinkeä paita joka tuo upeasti esille pömpöttävän mätisäkin. Kaiken kruunaa vinossa oleva lippis, mikä ei onnistu peittämään likaisia hiuksia.
- Anonyymi
Uuuuh... ihanaa! 🥰
- Anonyymi
🤣😅👍
- Anonyymi
Nurmes, muodin edelläkävijä.
- Anonyymi
Löytyykö Nurmeksesta, pitäisi tietysti sanoa Nurmesta, mutta kun ei oikein tunnu järkevältä, edullisia ja hyvännäköisiä tuulipukuja, olisi jo vaihdon tarpeessa.
- Anonyymi
Sulle kelpaa mieskin
- Anonyymi
Huomenna menen ostamaan kuuminta kevät/kesä muotia Tokmannilta . ostan myös lonkeroa ja kalja juomaa!
- Anonyymi
Muista puhtaat kalsarit ja menneniä nivusiin!
- Anonyymi
Mikäs vika Tokmannin vaatteissa?
- Anonyymi
Ei mitään, vaikka ne ei ehkä olekkaan kuuminta hottia. Paha täältä muualtakaan on vaatetta saada.
- Anonyymi
Nyt voi kohta taas ruveta katsomaan kevään releitä, mikähän on tänä keväänä muotia Nurmeksessa? 🤔
- Anonyymi
Tuulipuku, mutta mikähän kauppa niitä möisi, Nurmeksessa aikuisten päällysvaatteet vähän tiukassa.
- Anonyymi
SELVÄT KEVÄÄN MERKIT ILMASSA.
- Anonyymi
Kyllä nyt on jo aika katsella kevätmuotia ☝️
- Anonyymi
Jokaisella oma muoti, toisella parempi kuin toisella.
- Anonyymi
Ei oo paljo varaa vaatteita ostella. melkosissa rievuissa joutuu kulkemaan, joskus oikeen hävettää. Olisi edes hyvät ulkoiluvaateet, mut ei ole, vanhoja retkuja variksetkin nauraa 🥺
- Anonyymi
Sama homma. Olen yrittänyt taas ulkoilupöksyjä korjata ilmastointiteipillä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma. Olen yrittänyt taas ulkoilupöksyjä korjata ilmastointiteipillä....
Koita liimata paikka 🤔
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978