Nainen sidottuna

Anonyymi

Muutaman kerran olen saanut kokea, kun mies on sitonut minut ja tämän jälkeen pannut kaikkialle ja lopuksi lauennut päälleni.

Se on ihan toista olla tällaisessa käsittelyssä, kun tuntuu, että mies oikein raivolla haluaa tyydyttää tarpeensa. Tulee todella haluttu olo, kun toinen ahnaasti käyttää ja sormeilee.

Suihin ottaminen on taivaallista kädet selän taakse sidottuna, toisen tahdittaessa panoa hiuksista haluamaansa tahtiin ja lopuksi raivokkaan suupanon jälkeen laukeaa syvälle tai naamalle.

15

2920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin samaa mieltä olen mies ja tuo parasta mitä tiedän…

• Anonyymi

Joopa joo ja titityy trallallaa korvies välissä hönö

• Anonyymi

Keskity sinä niihin Aku Ankkoihisi hönö.

• Anonyymi

Hanki oma elämä kjäh kjäh ressukka.

• Anonyymi

En sitonut ole naista, mutta se kokemus kun saa ottaa naisen kokonaan. Viime kesänä tapailimme pitkästä rakkaan ihanan naisen kanssa ja se palo ja polte, kun saa panna miten haluaa, minne haluaa ja ottaa kunnolla. Mun ei tarvinut sitoa, kun hän on hentoinen hoikka notkea nainen ja itse isokokoinen mies. Kaadan sänkyyn ja nappaan kädet taakse ja työnnän perseeseen, ei voi muuta kuin vikistä ja ottaa vastaan. Sängyn reunalla hän ottaa suihin päätä roikottaen ja puristelen tissejä ja työntelen sisään ja katson kun hän hieroo pilluaan. Järjestyksellä, ei väliä, pane miten haluat ja minne haluat. Se vaatii molemminpuolista luottamusta ja sitä, että jos menee yli kommunikaation tulee pelata molemmin puolin.

Sain häneltä kaikkea mitä halusin ja annoin kaiken mitä hän halusi. Se tunne ja polte on uskomaton. Te rakkaat ihanat alistuvat naiset. Olette jalokiviä..

Valitettavasti elämät on muualla molemmilla ja tuo jäi tällä erää viime kesään.

• Anonyymi

Eräänä lauantaina saunan jälkeen ,olimme leikkinyt vaimon kanssa sängyssä.
      En ollut pystynyt pidättelelemään vaan olin tullut tavanomaisesti vaimon pilluun.
      Vaimo yllätti kertomalla ajatuksensa ,millaista olisi olla sidottuna ,ei voisi muuta kun antautua..
      Katselimme netin tarjontaa ,mutta molempien kommentit oli,,nuo naiset eivät nauti.
      Kokeilimme vaimon kans eri juttuja,käsi ratoja ja nippusiteitä ym.
      Sitten yksi filmi antoi idean,pano keinu johon naisen voi kahlita
      Omissa kokeiluissa se oli toimiva. Teipillä ja pienellä jutuilla naisen oli niin antavan näköinen. Minulle se tuotti suurta nautintoa,sain eka kerran nuolla vaimoani sillä seurauksella että vaimo skruittas ,se oli huikeaa katsoa kun vaimo haukkomaan henkeä .
      Vaimoni on pieni kokoinen ja menimme minne vaan ,vaimo sai katseita peräänsä.
      Olimme lomalla viettämässä laatuaikaa kun vaimo kuiskasi että nyt.
      Lähdimme katselemaan kapakkaan mitäs tarjolla,vaimo on niissä jutuissa tarkka.
      Ei ehditty olla kun hetki kun yksi mies iski katseensa vaimoon.
      Kävivät tanssimassa,ja vaimo meni miehen mukana. Katselin mustasukkainen kuinka
      Vaimo jutteli vieraalle miehelle,pian kuitenkin mielenkiintoni heräsin kun heidän seuraan
      liittyi pari muuta nuorta miestä.
      Pian saapuivat pöytäämme ja vaimo esitteli heidät.
      Parin tanssin jälkeen esitin että eiköhän voida siirtyä mökillemme jatkoille.
      Se sopi pojille ja punaposkiselle vaimolleni.
      Mökille päästyämme mua vietiin kaikkien syiden varjolla minkä minnekkin.
      Laittamaan saunaa lämpenemään ym. Kuulin vaimoni äänestä että siellä kokeiltiin pillua.
      Kun tulimme takaisiin tupaan vaimoni oli hermostunut ja hame oli sieltä täältä väärässä paikassa ,ja korkkarit oli pois.
      Vaimo kuiskasi mulle ,se keinu.
      Sydän melkein pyörähti ajatuksesta mitä nyt voi seurata.
      Kun tulin hakemasta keinua takaisin tupaan ,vaimoa suudeltiin jo ihan julkisesti ja nuoren miehen käsi oli vaimon pikkuhousujen alla,näytti tekevän vaimolle hyvää.
      Ainakin voihkesta päätellen,hänen käytös oli kun pikku likalla.
      Kun aloin laittamaan keinu ennalta katseluun paikkaan,sain kaksi nuorta miestä kaveriksi kolmas viihdytti vaimoani.
      Multa kyseltiin mikä vempain tuo on,vastasin että saatte kohta kokeilla.
      Pian keinu oli valmis,ja sanoin pojille että riisuivat vaimoni.
      Se näytti olevan mieluisa pyyntö,vaimo sai kehuja vartalosta että näytti syötävältä.
      Tottuneesti vaimo meni keinuun ,kädet laitettiin kiinni sopivasti teipit ja kepin avulla.
      Tosta vaimo ei enää karkaa vaikka yrittäisi. Katselin vaimoa,silmissä paistoi kauhu ja himo samalla aikaa. Kiima oli saanut hänet valtaansa ,eikä tästä ollut paluuta.
      Nuorten miesten kädet vaeltaa vaimon vartalolle saaden vartalon kiemurtelemaan.
      Vasta kun jalat vangittiin Vaimolta pääsi paras eii.
      Pillu oli levällään ja kiilteli hunajasta, sanoin pojille että saa nuolla.
      Katselin nuoria miehiä kuinka vuorotellen he nuolivat pillua,housuissa näkyi pullotus, omani seisoi niin että kipeää teki.
      Vaimon takapuoli heilui ja hoki pankaa mua.

• Anonyymi

Ei ole kummoista.

• Anonyymi

Kiihottavan ja hieman pelottavan oloinen tila, kun ei tiedä mistä kosketaan seuraavaksi. Luottamus puolin ja toisin oltava ja keskustelu yhteys ja uskottava jos toinen sanoo ei niin sitten vaihtuu, jos ei mitään sanota niin anna mennä. On aika voimaannuttavaa antautua täysin miehelle ja nauttia tunteesta olevansa haluttu ja ottaa vastaa ja saada siitä paljon itselleen kokonaisvaltaisesti.

• Anonyymi

Kylläpä tästä mukavasti heräsi ajatus, että voisi laittaa vaimon sänkyyn kiinni ja laput silmille. Sitten alkaa eri tavoin kosketella, kielellä vaikka kevyesti sipaisemalla. Satisfyerin surautuksella voisi antaa äänimielikuvaa tulevasta..

• Anonyymi

Tuo on juuri ihanaa saada omalta mieheltä, antautua hänelle ja nauttia kun antaa toisen nauttia vapaasti

• Anonyymi

Minkälainen keinu teillä on?

• Uskoisin että jokainen on ainakin joskus haaveillut joutuvansa avuttomaksi sidotuksi.

• Anonyymi

Anneli51 onko sinut sidottu joskus.

• Anonyymi kirjoitti:

Anneli51 onko sinut sidottu joskus.

Olen nuorena "joutunut" sidotuksi kyllä.

• Anonyymi

Meillä oli tuo sama. Tosin mieheni soitti pari kaveriaan myös mukaan ja nämä miehet naivat minua myös rajusti. Olin koko ajan sidottuna sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe