Me ollaan miehen lasten huoltajia

Anonyymi

ei virallisesti mutta lupaudun pestiin kun mies pyysi. Eksä on vihainen kun olen ominut hänen lapsensa, sanoin etten ole, lapset ovat minun myös, ja hän saa tuoda ja hakea lapset kun sopii minun kanssani. Sanoi etti sovi mun kanssa mitään, mutta minä sanoin että pakkohan sun on jos haluat että kasvatan hänen kakaroitaan.

Ei sen meihen eksän kanssa voi jutella asiaalliseti, no m mä voin mut ei se, yritän sopia ja ohjastaa häntä, mutta koko ajan käy hankalammaksi.

Sanoin että jos tuot tiliotteet meille kun maksetaan elareita niin voitas nähdä mihin ne rahat menee, ei kiva maksaa elareita jos ei tiedä mihin hän ne käyttää.

Sitten snaoin että laittaa pyykkipussin mukaan et voin laittaa pyykit pestäväksi, sillä on uusi kone ja voi hyvin meidänkin pyykit pestä. Meiltä ei menis vettä niin paljon. Muttaei sen naisen kanssa mistään voi sopia kun ei puhu mjulle. Mutta näin mennään, jos ei tykkää ei tarvi olla tekemisissä. Meitä ei haittaa viakkei lapset olisi kun kerran vuodess täällä sotkemassa. Mkieskin uupuu kun aina pitää tehdä jotain tai ostaa ja laittaa rhaa.

29

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin ne perjheenrikkojat toimii, kuules näätä miski rikoit perheen nyt lapet itkee ja excä kaipaa miestään onko se sinusta oikein.
      lähde meneen hullu rikkoja ja etsi vapaa meis nii9tä löytyyp uistoista ja mene töihin tienaamaan omat kaljsrahat.

    • Anonyymi

      Jos meihen lapset tuls asumaa
      meille niin saisimmeko elarit ja lapsilisät? Voisiko ne rahat laittaa äitipuolen tilille, koska olen työtön ja tarvitsen soppailu rahaaa. Mies kun on töissä niin saa sieltä rahaa joten hänellä sitä riittää.
      En etsikkään tyätö , sillä en saisi kuitenkaan asumistukea enkä tt tukea sillon. Enkä muutenkaan tykkää tehdä töitä, ja nuo iehenlapset työllistäisi minut täysin, liikaakin, että voisi hommata hoitajan kotiimme, mieshän voisi palkata hänet. Tyttö on 15
      v ja poika 13 joten tarvis ammattitaitoinen kasvattaja, vai mkasaako lasten äiti siitä että meillä olisi lastenhoitaja? Lapsethan ei ole minun.

      • Anonyymi

        Ei kai nykyään käytetä sanaa äitipuoli , sillä eihän vieras ihminen ole edes neljäsosaisesti mitään lapsille, muuta kun heidän isänsä uusi partneri,
        Ne jotka osaa hoitaa avioeronsa fiksusti eivät tänne kirjoittele, sillä fiksuista avioeroissa on molemmilla vanhemmilla kohteena ettei lasten tarttis kärsiä mitenkään vaikka isä ja äiti ovatkin eronneet . Siis yhteistoimintaa exän kanssa lasten tähden pidetään tärkeänä.
        Sitten kun mies ottaa jonkun narsistin uudeksi puolisokseen niin alkaa netissä olla viha kirjoituksia. Siis tämä uusi voisi valita haluaako olla lapsille ystävä, sillä lapsilla on jo äiti ja isä siis mitään puolikkaita ei ole edes olemassa
        Kunhan miesparat oppisivat käsittämään ettei antaisi sen uuden leikkiä äitipuolta, sillä lapsilla on jo molemmat vanhemmat .
        Ja naiset jotka alatte suhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsia niin älkää yrittäkö tuhota lasten elämää kaikenlaisilla verukkeella , tai ottakaa mies jolla ei ole lapsia niin ei tartte kirjoitella nettiin miten paljon toisen lapset ärsyttää .hävetä sais kun kirjoittelee yksityis asioista nettiin , kuka normaali ihminen jakaa netissä asioita mitkä koskee muitakin kuin itse satutätiä


    • Anonyymi

      ”Me ollaan miehen lasten huoltajia, ei virallisesti mutta lupaudun pestiin kun mies pyysi. Eksä on vihainen kun olen ominut hänen lapsensa, sanoin etten ole, lapset ovat minun myös, ja hän saa tuoda ja hakea lapset kun sopii minun kanssani. Sanoi etti sovi mun kanssa mitään, mutta minä sanoin että pakkohan sun on jos haluat että kasvatan hänen kakaroitaan.”
      Kenen miehen?
      Sinun exä on vihainen , kun ole ominut teidän lapset , lapset ovat teidän yhteisiä.
      Tottai exäsi saa tavata lapsiaan ja varmaan hakee ja tuo.
      Sinunhan kuuluukin kasvattaa omia kakaroitasi, tai anna ne exällesi, jos se on noin vastenmielistä.

    • Anonyymi

      Ne lapset eivät ole koskaan sinun,on fakta. Kuvitele mielessäsi.Totuus on toinen. Joten pidä suusi pienempänä.Toivotavasti lasten äiti otaa kontakti sosiaali viraston käytöksestäsi ja sanoistasi.Se oikeus hänellä on.Sinä et ole mitään lapsille.Ett sukua,eit äiti,et mitään.

      • Anonyymi

        Sellainen ihminen, joka vieraannuttaa, aivopesee lapset sekaisin pois isästään- ja isovanhemmistaan ym. suvustaan on varmasti itse jäänyt lapsen tasolle henkisessä.kehityksessään kuten Raision perhepalvelut ja sosiaali- ja terveyspalvelujen lautakunta


      • Anonyymi

        Tiina ja Raision perhepalvelut ei ole koskaan ollut asianosainen- ja sopimus osapuolena Hän itkee kovasti


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kari asuu lastensa kanssa. Tiina itkee ilman "lapsia".


    • Anonyymi

      Eivät ole koskan sinun lapsia. Lapsella on elämssä vain yksi äiti ja isä.Vätä ja känät sen kuinka,totuds on kuitenkin et ole edes äiti puoli,Selaista nimeä ei ole virallisesti virallisissa papereissa. Olet ilkeä kiusaava nainen lasten äidille ja katelinen kun lapset eivät sinun vatsa,kohtu kasvaneet.Lapset on todiste menestä rakaudesta ja rakauden lahjasta. Lasten äiti on lasten kautta aina elämässäsi ,olet siksi kade. Rakauden hedelmät josta syntyneet.

    • Anonyymi

      Kuusi ensimmäistä on palstaterroristi”Lissun” kirjoittamia , hän aloittaa yleensä” miehen lapset” sitä ja tota, ja jollei aloitus ota tuulta alleen, niin hän vastaa itse itselleen, säälittävä trolli.

      • Anonyymi

        Eikö palstaterrorisrin nimi ole joku kari ja hän raisiosta. Se itkijämies??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö palstaterrorisrin nimi ole joku kari ja hän raisiosta. Se itkijämies??

        Noita palstaterroristeja on kaksi Lissu ja Kari, ehkä entinen pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö palstaterrorisrin nimi ole joku kari ja hän raisiosta. Se itkijämies??

        Eikö palstaterrorisrin nimi ole joku petri "[email protected]" ja hän raisiosta. Se itkijämies??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita palstaterroristeja on kaksi Lissu ja Kari, ehkä entinen pariskunta.

        Noita palstarroristeja on kaksi Petri (Pete) ja "[email protected]", ehkä entinen pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö palstaterrorisrin nimi ole joku kari ja hän raisiosta. Se itkijämies??

        Onko oikein mainita nimiä netissä , voi olla että väärä ihminen joutuu kummaan tilanteeseen . Ja eihän se ole edes laillistac että nimien kanssa vehdataan toisista ihmisistä
        Joten älä nimittele myöskään ketään itkijäksi, sillä et varmaan tiedä miltä se tuntuu kun perhe hajoaa ja lapset sen mukana. Jokaisella surunsa ilman älvehtimistä.


    • Huoltajuus on näköjään niin yksioikoista hommaa, ettei ilmiselvää trollaustakaan enää havaita. ; )

    • Anonyymi

      Höpö höpö hullu. Opettele kirjoittamaan. Et sinä omista toisten lapsia...

    • Anonyymi

      Hah hah.. ei kelakaan kysy minne elarit menee. Hauska PROVO.

    • Anonyymi

      Kari luulee, että rikollisten päätösten noudattaminen on järkevää ja sitten hän aina sekoilee asioiden kanssa. Välillä hän inisee, että lastenvalvojat aiheuttaneet, ettei hän pysty tapaamaan "lapsiaan" ja sitten heti perään hän sanoo, ettei lastenvalvojat voi vaikuttaa asioihin. Sitten Kari itkee, että exän pitäisi tiedottaa hänen "lapsiensa" kouluasioista, mutta selviääkin että Karin "lapset" ovatkin jo yli 20 vuotiaita. On siinä vaan ihminen pihalla kuin lumiukko. Laita minulle s-postia petekettula@luukkuun ihan niin paljon vaan kuin haluat. Kari antaa lisätietoa, miltä tuntuu kun vanne tosi kireellä...

      • Anonyymi

        Onneksi Petri ei enää saa olla osana lastensa elämää. Onneksi Timo ei enää saa olla osana "lastensa" elämää. Ja Timo ei ole Karin lasten uuai isä isättömänä ja lapsettomana. Miltä tuntuu kun vanne tosi kireellä...


      • Anonyymi

        Petri luulee, että rikollisten päätösten noudattaminen on järkevää ja sitten hän aina sekoilee asioiden kanssa. Välillä hän inisee, että lastenvalvojat aiheuttaneet, ettei hän pysty tapaamaan "lapsiaan" ja sitten heti perään hän sanoo, ettei lastenvalvojat voi vaikuttaa asioihin. Sitten Petri itkee, että exän pitäisi tiedottaa hänen "lapsiensa" kouluasioista, mutta selviääkin että Petrin "lapset" ovatkin jo yli 20 vuotiaita. On siinä vaan ihminen pihalla kuin lumiukko. Laita minulle s-postia petekettula@luukkuun ihan niin paljon vaan kuin haluat. Petri antaa lisätietoa, miltä tuntuu kun vanne tosi kireellä...


    • Anonyymi

      Karipeltokangas@ on omassa lausumassaan todennut, että lapsensa hylännyttä "isää" saa arvostella eikä tämä ole sääntöjen vastaista!

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe