Milloin pistätte veneen vesille?

Anonyymi

Vapun alusaikaa näyttää aika kalsalta, joten itse ajattelin odottaa vapun yli.

Vanttien kiristely ja purjeiden laitto kylmässä tuulessa ei nyt nappaa....
Vanhuuden myötä tulee mukavuudenhaluiseksi, huomaan :).

9

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen. Masto vielä vajassa.

• Anonyymi

Meikäläisen täytyi jo syksyllä keksiä laskuajankohta ja heitin siihen vko:n 20 eli joku päivä sillä viikolla.

• Anonyymi

No heti kun köli ei kolise enää jäihin. Et kai noin tyhmä ole itekkään että tollasia julkisesti kyselet niin että ip:sikin näkyy kauas.

• Anonyymi

Topcoat hommia vielä ja muuta kivaa, taitaa mennä puolväliin toukokuuta

• Anonyymi

Vasta toissapäivänä lähtivät loputkin jäät satamasta. Vesillelasku tiistaina. Toissa vuonna kautta oli näillä main takana jo liki kaksi kuukautta, erilaisia ovat vuodet.

• Anonyymi

Menee pitkälle vapun jälkeen, satamassa oli perjantaina 50cm jäätä ja meri oli jäässä horisonttiin asti tuolla Pietarsaari-Kokkola -suunnalla. Viime vuonna meni 22.4. mutta toisessa paikassa.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että talvet vain pitenevät, vaikka Suomessa mukamas ilmasto lämpenee neljä kertaa nopeammin kuin muualla maailmassa ja elämme mittaushistorian lämpimintä aikaa.

• Anonyymi

Meriveden lämpötila nyt Helsingissä +1,7C.

Eipä todellakaan ole kiirettä lähteä sormet sinisenä venettä räpeltämään.
      Katsellaan kuukauden kuluttua....

Jos on kylmää, menee kesäkuulle. Jos sittenkin on märkää ja kylmää, maksan telakalle kesäsäilytyksestä ja olkoot siellä koko kesän.
      Minähän en lähde talvivaatteissa jäätymään paskaiselle Itämerelle vain siksi, että joku helvetin vene on tullut joskus hommattua :).

Jos kelit ja meri lämpenevät, ei sitten mitään. Sen paskaisuuden voi sietää, jos aurinko paistaa ja veneessä pärjää ilman kerrospukeutumista.

• Anonyymi

Aloitus oli pari vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      186
      3525
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2196
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2062
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      449
      1189
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      994
    Aihe