Pitkästä aikaa?!?
Olisitko halunnut tavata minut
25
920
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ja odotan vieläkin.
Mites olis viikonloppuna pe-su? 🤭 - Anonyymi
Aina haluaisin miehen nähdä . Olen koukussa häneen, alkaa vieroitus oireita olla jo kun hetkeen nähnyt tai kuullut. Ja kyllä hänen suudelmat ym. saa oloni taas ❤️
- Anonyymi
Keneltä kysyt? Olisin, mutta taas työt kutsuu ja aika kortilla.
Olisi muutenkin ollut menneinä päivinä tässä hyvä mahis.- Anonyymi
Mikset sanonut, että olisi ollut mahis tavata? Ei kukaan osaa ajatuksia lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sanonut, että olisi ollut mahis tavata? Ei kukaan osaa ajatuksia lukea.
Eipä törmätty, kasvotusten tuollaiset sovitaan. Siihenkin syynsä.
- Anonyymi
En kyllä tiedä.
- Anonyymi
Kyllä haluaisin tavata naisen
- Anonyymi
Riippuu siitä että kenet ja milloin? Häntä on kyllä kova ikävä eli vastaan kyllä 😍
- Anonyymi
Olisin halunnut
- Anonyymi
Olisi ihan kiva tavata nainen.
- Anonyymi
En. Toivottavasti ei nähdä koskaan.
- Anonyymi
En kyllä yhtään.
- Anonyymi
No tietty jos tietty .
- Anonyymi
Olisin.
- Anonyymi
Kaikella on aikansa, ja se aika meni jo. Carppaa paremmin seuraavan kanssa.
- Anonyymi
Miks ihmeessä?
- Anonyymi
Tietenkin haluaisin, mutta tiedän että näemme viimeistään toukokuussa.
- Anonyymi
Ei se ole enää mahdollista, ei se ole ollut sitä enää moneen vuoteen. Ahdistus kaikesta kokemasta on valtava ja siksi heräilen öisin ja kärsin muutenkin. Tapahtui liian kauan liikaa kaikkea sellaista, mikä rikkoi liikaa.
- Anonyymi
Haluan nähdä H naisen ja jutella. Tv. K mies
- Anonyymi
Olisin kyllä, mutta mulle asetettiin este.
- Anonyymi
Yhden päällikkösissin kyllä.
- Anonyymi
En koska minä olen sinulle kevyttä hupia ja sinä et ole minulle sellainen.
- Anonyymi
En missään tapauksessa halua tavata Sua.
- Anonyymi
Lopahti halut näkemiseen kun sain tietää jotain. Sulla on uusi ollut koko talven ja vielä minulle tuttu. Olisit edes jonkun vieraan ottanut laastariksi. Pa#ka tilanne.
- Anonyymi
Onkohan tuo vain luulottelua. Mistä noin päättelet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san986272Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää992698- 1472673
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri2602671Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo352334Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en712296Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761750Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81645- 521551
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa31399