PS = Putinin Suosikit

Anonyymi

Trump, Orban, Le Pen, Putin, kaikki tunnettuja populisteja kuten persutkin.
Kuin neljä marjaa.

22

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten kanta voi kääntyä lopullisesti, jos tämä jahkailu ei lopu ja silloin kiveen hakataan suomi ei tule koskaan liittymään natoon, näin mestari haluaa tämän viikosta toiseen kestävän vaarallisen jahkailun loppuvan.

      • Anonyymi

        Etkö koskaan kyllästy keskustelemaan itsesi hhhhhe.


    • Anonyymi

      Persuilla on nyt häpeän paikka. Kuuluvat porukkaan joka tuhoaa kaiken maan tasalle.

    • Anonyymi

      isisin suosikki on demarit , lennättävät jopa kotiin 🤣

      • Anonyymi

        Teboililla yksikin persu selitti, että ei Ukrainassa mitään sotaa ole. Venäläiset setämiehet hakevat vaan sieltä vaaralliset ja venäjää uhkaavat pesukoneet pois.


      • Anonyymi

        Kopiopersulla on jäänyt taas sama vanha levy soimaan...


      • Kyllä asia on niin, että teille persuille pitää tuoda esiin totuuksia hyvin usein, koska te olette niin tyhmiä, että ette usko ensimmäisillä kymmenillä kerroilla, vaan kertaus on opintojen äiti:
        - Jussi Halla.-aho vaati kaasukammioita suomalaisten murhaamista varten
        - mynämäkeläinen persu-valtuutettu vaati kaikkien al-Holin leiriläisten ampumista
        - persu-valtuutettu ja ehdokas vaati Krista Kiurun murhaamista lahtipenkissä
        - persut ampuivat ministerien kuvia kesätapahtumassaan
        - persut vaativat Hennalan leiriä uudelleen perustettavaksi
        - persut vaativat että kaikki punikit, demut, komukat jne. on murhattava
        - Sipilän kyykytys- ja kurjistushallituksessa persut tekivät kaikkensa heikommassa asemassa olevien elinolojen heikentämiseksi.
        - Sipilän hallituksessa persut tekivät kaikkensa rikkaiden veronkierron helpottamiseksi
        - Persut hyväksyivät rahan lapioimisen rikkaille Sipilän hallituksessa ollessaan
        - kansanedustaja Mäkelä ps. innostan uhkuen ja korvat lepattaen HS:n haastattelussa vaati ehdottomasti ettei Ukrainaa ja ukrainalaisia saa auttaa millään tavalla, ja jos autetaan, niin rahat on otettava kehitysavusta.
        Voisin jatkaa näitä Perussuomalaisten "suursaavutuksia" parin kolmen A4 verran, mutta eiköhän jo näistä huomaa minkälainen ihmisvihapuolue Perussuomalaiset on.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Kyllä asia on niin, että teille persuille pitää tuoda esiin totuuksia hyvin usein, koska te olette niin tyhmiä, että ette usko ensimmäisillä kymmenillä kerroilla, vaan kertaus on opintojen äiti:
        - Jussi Halla.-aho vaati kaasukammioita suomalaisten murhaamista varten
        - mynämäkeläinen persu-valtuutettu vaati kaikkien al-Holin leiriläisten ampumista
        - persu-valtuutettu ja ehdokas vaati Krista Kiurun murhaamista lahtipenkissä
        - persut ampuivat ministerien kuvia kesätapahtumassaan
        - persut vaativat Hennalan leiriä uudelleen perustettavaksi
        - persut vaativat että kaikki punikit, demut, komukat jne. on murhattava
        - Sipilän kyykytys- ja kurjistushallituksessa persut tekivät kaikkensa heikommassa asemassa olevien elinolojen heikentämiseksi.
        - Sipilän hallituksessa persut tekivät kaikkensa rikkaiden veronkierron helpottamiseksi
        - Persut hyväksyivät rahan lapioimisen rikkaille Sipilän hallituksessa ollessaan
        - kansanedustaja Mäkelä ps. innostan uhkuen ja korvat lepattaen HS:n haastattelussa vaati ehdottomasti ettei Ukrainaa ja ukrainalaisia saa auttaa millään tavalla, ja jos autetaan, niin rahat on otettava kehitysavusta.
        Voisin jatkaa näitä Perussuomalaisten "suursaavutuksia" parin kolmen A4 verran, mutta eiköhän jo näistä huomaa minkälainen ihmisvihapuolue Perussuomalaiset on.

        Ainoa tunne jota nyky persut pystyvät tuntemaan on: viha.


      • Anonyymi

        Tyhmä kuin ospium


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kuin ospium

        Ei totuuden kertominen ole tyhmyyttä muiden kuin perussuomalaisten ja heidän lehtiensä mielestä.
        Persut ovat olleet koko olemassaolonsa ajan aina väärässä kaikissa vähäkin merkittävissä asioissa.
        Lue historiaa ja opi!


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei totuuden kertominen ole tyhmyyttä muiden kuin perussuomalaisten ja heidän lehtiensä mielestä.
        Persut ovat olleet koko olemassaolonsa ajan aina väärässä kaikissa vähäkin merkittävissä asioissa.
        Lue historiaa ja opi!

        Rauhotu tedr aikas ota banaani.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei totuuden kertominen ole tyhmyyttä muiden kuin perussuomalaisten ja heidän lehtiensä mielestä.
        Persut ovat olleet koko olemassaolonsa ajan aina väärässä kaikissa vähäkin merkittävissä asioissa.
        Lue historiaa ja opi!

        Juu eihän sitä nyt passaa maahanmuuttoa sekä sen lieveilmiöitä kritisoida vai mitä rajat kiinni rotuopin julistaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu eihän sitä nyt passaa maahanmuuttoa sekä sen lieveilmiöitä kritisoida vai mitä rajat kiinni rotuopin julistaja?

        Mille hullujen huoneelle sinut on loppusijoitettu?
        Kirjoitan aina Osmium76 nimimerkillä Suomi24sivuille.
        Alkuperäinen nimimerkkini oli Osmium 76, mutta välilyönnit ovat nyt kiellettyjä.
        Koska ja missä minä, Osmium 76, esittänyt tai vaatinut "rajat kiinni" tai olen rotuoppia esittänyt. En ikinä!
        Perussuomalaisten potema persuhulluus saa aina mielipuolisempia muotoja.


    • Anonyymi

      Ennemmin maa repeää ennen kuin persut häpeää. Tämän olen tiennyt alun alkaen että persut on väärä puolue äänestää.

      • Anonyymi

        Kesästä 2017 lähtien persut ovat olleet täysin turha puolue. Persuja voi nykyään kutsua nimellä kylähullujen kokoontumisajot!
        Puheenjohtaja Mesrari leikkii nettivideoilla pyssyillä kuin teini-ikäinen kouluampuja!
        Surkeaa porukkaa kaikki persut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesästä 2017 lähtien persut ovat olleet täysin turha puolue. Persuja voi nykyään kutsua nimellä kylähullujen kokoontumisajot!
        Puheenjohtaja Mesrari leikkii nettivideoilla pyssyillä kuin teini-ikäinen kouluampuja!
        Surkeaa porukkaa kaikki persut!

        Jos luottaa persuihin kannattaa luottaa myös Putiniin. Sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesästä 2017 lähtien persut ovat olleet täysin turha puolue. Persuja voi nykyään kutsua nimellä kylähullujen kokoontumisajot!
        Puheenjohtaja Mesrari leikkii nettivideoilla pyssyillä kuin teini-ikäinen kouluampuja!
        Surkeaa porukkaa kaikki persut!

        Se on sinun mielipiteesi T. H******o.


    • Anonyymi

      SDP= Suomen Demokraattiset Putinistit

    • Anonyymi

      Tyhmä kuin osdium.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe