Surkeaa siivousta Apuenkeli

Anonyymi

Haksahdin ottamaan siivouksen Apuenkeli yritykseltä, koska oli takuu, että tulevat uudelleen siivoamaan, jos en ole tyytyväinen jälkeen. Ei kuitenkaan parane työnjälki uusinta kierroksellakaan. Ainut plussa siitä, että siivooja on henkilönä mukava (ainakin niin kauan kun ei valita työstä…).

En voi suositella kenellekään!!

17

2565

Vastaukset

• Anonyymi

Hassua, että ApuEnkeli ei ole joutunut vielä kertaakaan joutunut turvautumaan takuuseen... ja väität, ettei takuutyökään ollut hyvää?

• Anonyymi

Yhden haksahduksen jälkeen en halunnut haksahtaa toista kertaa. En huolinut uusinta kierrosta ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden haksahduksen jälkeen en halunnut haksahtaa toista kertaa. En huolinut uusinta kierrosta ollenkaan.

Kun miettii siivottavan kohteenne monisataa neliöistä pinta-alaa, oli ilmoittamasi epäkohdat alle prosentin luokkaa siivouksesta. Annoin hinnastanne alennusta sen verran, joka minulla olisi mennyt näiden mahdollisten kohtien korjaamiseen. En tosin päässyt niitä itse todentamaan. Olen pahoillani, että et ollut tyytyväinen siivoukseen. Toivottavasti löydät sellaisen palveluntarjoajan, jonka työnjälki on parempaa . T. ApuEnkeli :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun miettii siivottavan kohteenne monisataa neliöistä pinta-alaa, oli ilmoittamasi epäkohdat alle prosentin luokkaa siivouksesta. Annoin hinnastanne alennusta sen verran, joka minulla olisi mennyt näiden mahdollisten kohtien korjaamiseen. En tosin päässyt niitä itse todentamaan. Olen pahoillani, että et ollut tyytyväinen siivoukseen. Toivottavasti löydät sellaisen palveluntarjoajan, jonka työnjälki on parempaa . T. ApuEnkeli :)

Meiltä Hämeenkyröstä löytyy kyllä parempia siivous yrityksiä. Epäkohdat oli yli 50 prosenttia siivouksesta, joten sinun on ihan turha kaunistella epäkohtia. Jätä minut rauhaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meiltä Hämeenkyröstä löytyy kyllä parempia siivous yrityksiä. Epäkohdat oli yli 50 prosenttia siivouksesta, joten sinun on ihan turha kaunistella epäkohtia. Jätä minut rauhaan!!

Se on hieno juttu, että löytyy parempia. Meillä on kyllä varsin eriävä näkemys tuosta prosenttimäärästä. Kävin ennen lähtöäni kaikki siivotut tilat silmämääräisesti lävitse ja ne näyttivät siisteiltä.

Vastasin vain itse esittämiisi väitteisiin, joita nimettömänä kirjoittelet yrityksestäni. Mukavaa kesän odotusta kaikesta huolimatta. Teillä on kaunis koti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hieno juttu, että löytyy parempia. Meillä on kyllä varsin eriävä näkemys tuosta prosenttimäärästä. Kävin ennen lähtöäni kaikki siivotut tilat silmämääräisesti lävitse ja ne näyttivät siisteiltä.

Vastasin vain itse esittämiisi väitteisiin, joita nimettömänä kirjoittelet yrityksestäni. Mukavaa kesän odotusta kaikesta huolimatta. Teillä on kaunis koti!

Kotimme olisi kauniimpi, jollet olisi tullut sotkemaan sitä!!

• Anonyymi

Ystäväni totesi saman! Työnjälki on huonoa. Hämeenkyröstä saivat todella pätevän siivouksen.

• Anonyymi

Minulla ihan erinlainen kokemus.Tehty pitkään yhteistyötä ja aina olen ollut tyytyväinen siivoukseen!! T.Saara 😊

• Anonyymi

Ikaalisista voin itse kertoa, että olen ollut kyllä tyytyväinen ApuEnkelin siivousjälkeen

• Anonyymi

Aika outoa, että asiakas kommentoi, ettei työn jälki parane takuukorjauksella ja sitten myöntää, ettei suostu yrittäjän takuusiivoukseen?

Taitaa olla joku ammattivalittaja liikkeellä? Nimim. Sivusta seuraten

• Anonyymi

Samaan kiinnitin huomiota,että ei ole ollut tyytyväinen takuusiivoukseen,mutta ei ole sitä edes käyttänyt tilanteessa!? T.Saara 😊

• Anonyymi

Ala-arvoista trollausta. Toivottavasti näistä kommenteista jätetään rikosilmoitus.

• Anonyymi

En myöskään suosittele kyseistä firmaa. Kallis ja työlaatu heikko!

• Anonyymi

Ikaalisten siivousfirmoista edullisin. Tunnollinen työntekijä. Tekee kaikkensa että tulee puhdasta. Suositteleen!

• Anonyymi

Ihan sairasta kirjoittelua täällä kaiken kaikkiaan! Ahkeraa ja asiallista pienyrittäjää yritetään mustamaalata törkeästi. Ihmettelen vain, että miksi julkaisun kirjoittaja ei alunperinkään ottanut sitä siivousta Hämeenkyröstä, kun kerta ovat siellä niin hyviä. Vai onko niin, että hän on jo hyväksikäyttänyt ja kusettanut kaikki paikalliset yrittäjät ja jotka eivät halua mennä enää hänelle? Kirjoittaja jäi jo heti alkuvaiheessa valheesta kiinni, kun väitti takuutyötä huonoksi vaikkei ollut edes ottanut sitä. Ei ole tainnut olla siten ihan rehelliset aikeet hänellä.

• Anonyymi

Ei taida Hämeenkyröstä löytyä enää hälle siivoojaa? Siivoojat ovat hyväntahtoisia ihmisiä jotka haluavat pitää kiinni hyvästä maineesta. Tämän takia heitä on helppo painostaa. Viestiketjun aloittajalle on tyypillistä että ensin tilataan siivous tai joku muu palvelu. Työsuorituksen jälkeen hän alkaa löytää "suuria" vikoja ja puutteita. Lopulta hän yrittää saada palvelun puoleen hintaan. En suosittele! Lämpimät terveiset Jaanalle <3

• Anonyymi

Parempi, kun itse siivoaa oman kodin niin ei tarvitse valittaa huonosta siivousjäljestä. Niin minä ainakin teen.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7790
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1989
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      929
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe