huonoin ikinä tehty auto.
https://www.youtube.com/watch?v=yTecF1nKw1Q
Aivan romu. Surkea arvoton läjä.
Autoguru Scotty Kilmerin mukaan Audi A4 on
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yksi köyhä, ja kipeä vollottamassa kurjuuttaan. Mistä teitä oikein sikiää?
Audi King
-Teiden King- 💪- Anonyymi
Pitää olla tosi rikas jos on varaa ajaa Audilla.
Audi Korjaamo
-Korjaamojen King- 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla tosi rikas jos on varaa ajaa Audilla.
Audi Korjaamo
-Korjaamojen King- 💪No älä sitten nillitä täällä, jos olet pelkkä rahaton luuseri!
Audi King
-Teiden King- 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä sitten nillitä täällä, jos olet pelkkä rahaton luuseri!
Audi King
-Teiden King- 💪Muista en tiedä mutta itse olen varakas korjaamoyrittäjä.
Ajan Mersulla.
Audi Korjaamo
-Korjaamojen King- 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista en tiedä mutta itse olen varakas korjaamoyrittäjä.
Ajan Mersulla.
Audi Korjaamo
-Korjaamojen King- 💪No sinä nyt et ole kuin kuin pelkkä työtön pelle.
Audi King
-Teiden King- 💪
- Anonyymi
"Audi finished a low-to-middling 20th out of 30 brands in our 2020 Driver Power Survey, which is a slight improvement over the previous years. Meanwhile, the A4 was placed a disappointing 73rd out of 75 by its owners across its full range of abilities, including reliability."
lähde: https://www.autoexpress.co.uk/audi/a4/reliability
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875