Rinnoista tykkään

Tykkään tisseistä :)
Tissejä on kiva pidellä olivat sitten isot tai pienet.
Tissejä hyväillään ja puristellaan hellästi ja kovaa. Nännejä hyväillään, nuollaan ja venytetään sekä tietysti imetään.
Huippua on jos naiselta löytyy maitorinnat :)

55

3461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tissit on seurustelulihakset😂. Niitä voi puristella jos ei haluu nainen että mennään pidemmälle😉

    • Anonyymi

      Ai jaa? Ainakin ennen jos ja kun tissejä hipelöi niin se oli kyllä seksiautomaatti.

      • Anonyymi

        Puhutko omista rinnoistasi😘


    • Löytyykö Turusta tissimiehelle naista?

    • Anonyymi

      Rinnat on mun mieleen kyllä . Niitä voi hyväillä ja imee

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Nautin kun rintojani imetään ja hyväillään.


    • Anonyymi

      Aika paljon on joutunut ohjeistamaan miestä rintojen käsittelyssä. Yleisin ollut, että liian helläkätinen. Kyllähän näitä tissejä pitää kunnolla hieroa ja sanonutkin, että hiero näitä nyt kunnolla. Ihan kädestä pitänyt ottaa kiinni ja viedä rinnoilleni naimisen aikana. Ratsastuksessa se rintojeni tukeminen. Sitäkin pitää pyytää erikseen, että ota hyvä mies rintojen alta ja tue näitä. Jotkut sitten vetää näitä ja sehän sattuu. Tuleeko näistä maitoakin? Voi, että kun huvittaa..

      • Anonyymi

        Eikö se ole yksilöllistä mistä kukin pitää ja miten nainen haluaa rintojaan käsiteltävän. Joillakin on herkät nännit joita pitää imee ja joillakin pitää läpsiä rintoja.


      • Nainen ratsastaa, se on tosi kivaa. Näkee ne rinnat ja niitä saa samalla pidellä.


      • Anonyymi
        kaarjuh kirjoitti:

        Nainen ratsastaa, se on tosi kivaa. Näkee ne rinnat ja niitä saa samalla pidellä.

        Miten saa yhteyttä?

        t. Tampereen Elli


    • Anonyymi

      kouraan sopivasti menevät pienet on paljo herkemmät myös tytöt alkaneet pukeutua seksikkäämmin kun oon kehunut kauniiksi terhakat tissit ovat ilman liivejä ihanat jotku jopa kiihottuu katseista sillä nännit kovettuu näkyviin ohuen paidan alla

      • Anonyymi

        sain myös ex tyttiksen jättämään liivit pois tuuli sai pienet rinnat näyttämään upeilta kun nännit kovettu


      • Anonyymi

        Tuollaisen joka ei edes osaa kirjoittaa kunnolla on vaikea löytää seuraa, naiset pitävät älykkäistä herrasmiehistä.


    • Anonyymi

      Tykkään kovasti kun tissejäni hyväillään. Tuntuu vaan että oma mies ei sitä riittävästi harrasta. Olen miettinyt pitäisköhän siihen olla joku varamies?

      • Anonyymi

        liivit pois ja baariin ei tarvi kauaa ettiskellä meitä löytyy


      • Anonyymi

        Täällähän näitä varamiehiä olisi


      • Anonyymi

        Meillä vaimoni nauttii kun kaverin kanssa häntä kimpassa pannaan ja toinen imee ja hieroo rintoja samalla toisen panessa kyljellään olevaa vaimoa takaapäin.
        Olen nuollut vaimoni klitorista samalla kun kaveri pani takaapäin.


    • Anonyymi

      kauheinta on silikoni rinnat en koske luomu kelpaa koko mikä hyvänsä

    • Anonyymi

      Tissit on jees, niitä kun saa hiplata.

    • Anonyymi

      Meitä on paljon naisia kun nauttii rintojen hieronnasta ja imemisestä.

      • Anonyymi

        Kyllä olisi kiva hilata nännejä jos on lähiseudulta sopivaa neitoa tai rouvaa jolla olis sopivasti aikaa nännien hyväilyyn
        M 50v P savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olisi kiva hilata nännejä jos on lähiseudulta sopivaa neitoa tai rouvaa jolla olis sopivasti aikaa nännien hyväilyyn
        M 50v P savo

        Aiku olis ihanaa, jos aikaa olisi. Tykkään kovasti ku tissejä hyväillään ja imetään. Pillukin kostuu tissien hyväilyn aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiku olis ihanaa, jos aikaa olisi. Tykkään kovasti ku tissejä hyväillään ja imetään. Pillukin kostuu tissien hyväilyn aikana

        Tutustuin varattuun rouvaan Rauhanlahden kylpylässä, sovimme tapaamisen parin päivän päästä hänen kotiaan. Tykkäsi yli kaiken rintojen hyväilystä ja nännien imemisestä, kiihottui äärimmilleen kun kullini upotin hänen vakoonsa, yllätyin miten liti märkä oli. M 43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiku olis ihanaa, jos aikaa olisi. Tykkään kovasti ku tissejä hyväillään ja imetään. Pillukin kostuu tissien hyväilyn aikana

        Aina sitä aikaa löytyy jos vaan on tahtoa. Naiset juoksee paikasta toiseen eikä muista omaa hyvänoloa ollenkaan
        M50 p savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina sitä aikaa löytyy jos vaan on tahtoa. Naiset juoksee paikasta toiseen eikä muista omaa hyvänoloa ollenkaan
        M50 p savo

        Ja voi sitä pimppiäkin hyväillä samalla
        M 50 P savo


    • Anonyymi

      Olen 26v rouva enkä käytä rintaliivejä.
      Juhliessa tulee välillä näytettyä rintani myös vieraammille miehille ja nännit on käyneet kyllä useiden miesten suussa jopa paikallisessa bubissa.

    • Anonyymi

      Kaipa niitä tissimiehiäkin löytyy?
      Mikään ei oo niin kiihottavaa, kun mies käyttää aikaa rintojen hyväilemiseen ja suulla kiihottamiseen!
      Saatan jopa tulla pelkästään siitä nautinnosta, mutta vähintäänkin esileikkinä aivan parasta...

      • Anonyymi

        Niinpä rinnoista on hyvä aloittaa hipelöinti ja hyväily😋


      • Anonyymi

        Rakastan tissien imemistä yli kaiken
        Täältä jos löytyisi siitä pitävää naista

        Vantaan Jukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan tissien imemistä yli kaiken
        Täältä jos löytyisi siitä pitävää naista

        Vantaan Jukka

        Oot turhan kaukana, itse Keski-Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot turhan kaukana, itse Keski-Suomessa

        Mutta siis harmi!!!


      • Anonyymi

        Täällä on yksi innokas tissimies!
        Ne ovat aina (tai niin kauan kun olen jotain tytöistä/naisista ymmärtänyt) kiehtoneet
        suunnattomasti. Sellaiset kunnon kokoiset. ei llian suuret . Vaimoni rinnat olivat jo kaksikymppisenä juuri tuollaiset sopivan isot (koko c), vaikka etenkin nuorena oli hoikka.
        Niitä on tullut hierottua, puristeltua , ja nännejä imettyä paljon!

        Eläköön Tissit!


    • Anonyymi

      (o) (o) namia haluun (i)

      • Anonyymi

        Ootko mistä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mistä päin?

        M 50v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M 50v kpo

        Vapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa?

        Kyllä olen vapaa. Missä sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen vapaa. Missä sinä

        Keski-Suomi. Onko Sulla esim. kik? Vois jatkaa siellä.


      • Anonyymi

        Viesti laitettu.


    • Anonyymi

      Ei tuu viestii

      • Anonyymi

        Näyttäisi viestin toimittaneen kyllä. En millään viittis laittaa tähän omaa nikkiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi viestin toimittaneen kyllä. En millään viittis laittaa tähän omaa nikkiäni.

        Ei tuu kuitenkaan . Kokeile uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu kuitenkaan . Kokeile uudestaan

        Laita viestiä Pauniila


    • Anonyymi

      Pienet terhakat tissit on hyvät. 👍

      • Anonyymi

        Onnea etsintään, itsellä isommat.


    • Kas vaan, vanha aloittamani viestiketju :)

      Oiskos nyt kuuluvilla naista joka nauttii kun mies keskittyy rintojen huomioimisen?
      Mukavaa olisi jos olet Turusta tai suht liki.

    • Ei rinnat liian isot saa olla. Sellaiset jotka sopii naisen kokonaiskuvaan. Toisinaan pienetkin ovat todella hot. Keskikoko kuitenkin paras. Pysyvät terhakkaina nekin. Kiva kosketella ja nuolla.

      • Anonyymi

        Just samaa mieltä olen isot lollot ei oikein kiinnosta, eikä kyllä ne luonnottoman näköiset silikonitkaan.

        kaarjuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just samaa mieltä olen isot lollot ei oikein kiinnosta, eikä kyllä ne luonnottoman näköiset silikonitkaan.

        kaarjuh

        No....minä DD rinnoilla saan pysyä kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No....minä DD rinnoilla saan pysyä kotona.

        Äläs nyt :)
        On paljon miehiä kun tykkää lolloista. Eikä DDt ole vielä hirveät lollot, isot kylläkin.
        En pidä niitä vielä lolloina jos vähänkin löytyy kiinteyttä eikä nännit napaan osoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No....minä DD rinnoilla saan pysyä kotona.

        Minä pidän isoista tisseistä todella paljon, mistäpäin kirjoittelet?


    Ketjusta on poistettu 176 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe