Tykkään tisseistä :)
Tissejä on kiva pidellä olivat sitten isot tai pienet.
Tissejä hyväillään ja puristellaan hellästi ja kovaa. Nännejä hyväillään, nuollaan ja venytetään sekä tietysti imetään.
Huippua on jos naiselta löytyy maitorinnat :)
Rinnoista tykkään
55
3776
Vastaukset
- Anonyymi
Tissit on seurustelulihakset😂. Niitä voi puristella jos ei haluu nainen että mennään pidemmälle😉
- Anonyymi
Ai jaa? Ainakin ennen jos ja kun tissejä hipelöi niin se oli kyllä seksiautomaatti.
- Anonyymi
Puhutko omista rinnoistasi😘
Löytyykö Turusta tissimiehelle naista?
- Anonyymi
Rinnat on mun mieleen kyllä . Niitä voi hyväillä ja imee
- Anonyymi
Samaa mieltä. Nautin kun rintojani imetään ja hyväillään.
- Anonyymi
Aika paljon on joutunut ohjeistamaan miestä rintojen käsittelyssä. Yleisin ollut, että liian helläkätinen. Kyllähän näitä tissejä pitää kunnolla hieroa ja sanonutkin, että hiero näitä nyt kunnolla. Ihan kädestä pitänyt ottaa kiinni ja viedä rinnoilleni naimisen aikana. Ratsastuksessa se rintojeni tukeminen. Sitäkin pitää pyytää erikseen, että ota hyvä mies rintojen alta ja tue näitä. Jotkut sitten vetää näitä ja sehän sattuu. Tuleeko näistä maitoakin? Voi, että kun huvittaa..
- Anonyymi
Eikö se ole yksilöllistä mistä kukin pitää ja miten nainen haluaa rintojaan käsiteltävän. Joillakin on herkät nännit joita pitää imee ja joillakin pitää läpsiä rintoja.
- Anonyymi
kaarjuh kirjoitti:
Nainen ratsastaa, se on tosi kivaa. Näkee ne rinnat ja niitä saa samalla pidellä.
Miten saa yhteyttä?
t. Tampereen Elli
- Anonyymi
kouraan sopivasti menevät pienet on paljo herkemmät myös tytöt alkaneet pukeutua seksikkäämmin kun oon kehunut kauniiksi terhakat tissit ovat ilman liivejä ihanat jotku jopa kiihottuu katseista sillä nännit kovettuu näkyviin ohuen paidan alla
- Anonyymi
sain myös ex tyttiksen jättämään liivit pois tuuli sai pienet rinnat näyttämään upeilta kun nännit kovettu
- Anonyymi
Tuollaisen joka ei edes osaa kirjoittaa kunnolla on vaikea löytää seuraa, naiset pitävät älykkäistä herrasmiehistä.
- Anonyymi
Tykkään kovasti kun tissejäni hyväillään. Tuntuu vaan että oma mies ei sitä riittävästi harrasta. Olen miettinyt pitäisköhän siihen olla joku varamies?
- Anonyymi
liivit pois ja baariin ei tarvi kauaa ettiskellä meitä löytyy
- Anonyymi
Täällähän näitä varamiehiä olisi
- Anonyymi
Meillä vaimoni nauttii kun kaverin kanssa häntä kimpassa pannaan ja toinen imee ja hieroo rintoja samalla toisen panessa kyljellään olevaa vaimoa takaapäin.
Olen nuollut vaimoni klitorista samalla kun kaveri pani takaapäin.
- Anonyymi
kauheinta on silikoni rinnat en koske luomu kelpaa koko mikä hyvänsä
- Anonyymi
Tissit on jees, niitä kun saa hiplata.
- Anonyymi
Meitä on paljon naisia kun nauttii rintojen hieronnasta ja imemisestä.
- Anonyymi
Kyllä olisi kiva hilata nännejä jos on lähiseudulta sopivaa neitoa tai rouvaa jolla olis sopivasti aikaa nännien hyväilyyn
M 50v P savo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olisi kiva hilata nännejä jos on lähiseudulta sopivaa neitoa tai rouvaa jolla olis sopivasti aikaa nännien hyväilyyn
M 50v P savoAiku olis ihanaa, jos aikaa olisi. Tykkään kovasti ku tissejä hyväillään ja imetään. Pillukin kostuu tissien hyväilyn aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiku olis ihanaa, jos aikaa olisi. Tykkään kovasti ku tissejä hyväillään ja imetään. Pillukin kostuu tissien hyväilyn aikana
Tutustuin varattuun rouvaan Rauhanlahden kylpylässä, sovimme tapaamisen parin päivän päästä hänen kotiaan. Tykkäsi yli kaiken rintojen hyväilystä ja nännien imemisestä, kiihottui äärimmilleen kun kullini upotin hänen vakoonsa, yllätyin miten liti märkä oli. M 43
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiku olis ihanaa, jos aikaa olisi. Tykkään kovasti ku tissejä hyväillään ja imetään. Pillukin kostuu tissien hyväilyn aikana
Aina sitä aikaa löytyy jos vaan on tahtoa. Naiset juoksee paikasta toiseen eikä muista omaa hyvänoloa ollenkaan
M50 p savo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitä aikaa löytyy jos vaan on tahtoa. Naiset juoksee paikasta toiseen eikä muista omaa hyvänoloa ollenkaan
M50 p savoJa voi sitä pimppiäkin hyväillä samalla
M 50 P savo
- Anonyymi
Olen 26v rouva enkä käytä rintaliivejä.
Juhliessa tulee välillä näytettyä rintani myös vieraammille miehille ja nännit on käyneet kyllä useiden miesten suussa jopa paikallisessa bubissa. - Anonyymi
Kaipa niitä tissimiehiäkin löytyy?
Mikään ei oo niin kiihottavaa, kun mies käyttää aikaa rintojen hyväilemiseen ja suulla kiihottamiseen!
Saatan jopa tulla pelkästään siitä nautinnosta, mutta vähintäänkin esileikkinä aivan parasta...- Anonyymi
Niinpä rinnoista on hyvä aloittaa hipelöinti ja hyväily😋
- Anonyymi
Rakastan tissien imemistä yli kaiken
Täältä jos löytyisi siitä pitävää naista
Vantaan Jukka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan tissien imemistä yli kaiken
Täältä jos löytyisi siitä pitävää naista
Vantaan JukkaOot turhan kaukana, itse Keski-Suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot turhan kaukana, itse Keski-Suomessa
Mutta siis harmi!!!
- Anonyymi
Täällä on yksi innokas tissimies!
Ne ovat aina (tai niin kauan kun olen jotain tytöistä/naisista ymmärtänyt) kiehtoneet
suunnattomasti. Sellaiset kunnon kokoiset. ei llian suuret . Vaimoni rinnat olivat jo kaksikymppisenä juuri tuollaiset sopivan isot (koko c), vaikka etenkin nuorena oli hoikka.
Niitä on tullut hierottua, puristeltua , ja nännejä imettyä paljon!
Eläköön Tissit!
- Anonyymi
(o) (o) namia haluun (i)
- Anonyymi
Ootko mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mistä päin?
M 50v kpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M 50v kpo
Vapaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa?
Kyllä olen vapaa. Missä sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen vapaa. Missä sinä
Keski-Suomi. Onko Sulla esim. kik? Vois jatkaa siellä.
- Anonyymi
Viesti laitettu.
- Anonyymi
Ei tuu viestii
- Anonyymi
Näyttäisi viestin toimittaneen kyllä. En millään viittis laittaa tähän omaa nikkiäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisi viestin toimittaneen kyllä. En millään viittis laittaa tähän omaa nikkiäni.
Ei tuu kuitenkaan . Kokeile uudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuu kuitenkaan . Kokeile uudestaan
Laita viestiä Pauniila
- Anonyymi
Pienet terhakat tissit on hyvät. 👍
- Anonyymi
Onnea etsintään, itsellä isommat.
Kas vaan, vanha aloittamani viestiketju :)
Oiskos nyt kuuluvilla naista joka nauttii kun mies keskittyy rintojen huomioimisen?
Mukavaa olisi jos olet Turusta tai suht liki.Ei rinnat liian isot saa olla. Sellaiset jotka sopii naisen kokonaiskuvaan. Toisinaan pienetkin ovat todella hot. Keskikoko kuitenkin paras. Pysyvät terhakkaina nekin. Kiva kosketella ja nuolla.
- Anonyymi
Just samaa mieltä olen isot lollot ei oikein kiinnosta, eikä kyllä ne luonnottoman näköiset silikonitkaan.
kaarjuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just samaa mieltä olen isot lollot ei oikein kiinnosta, eikä kyllä ne luonnottoman näköiset silikonitkaan.
kaarjuhNo....minä DD rinnoilla saan pysyä kotona.
Anonyymi kirjoitti:
No....minä DD rinnoilla saan pysyä kotona.
Äläs nyt :)
On paljon miehiä kun tykkää lolloista. Eikä DDt ole vielä hirveät lollot, isot kylläkin.
En pidä niitä vielä lolloina jos vähänkin löytyy kiinteyttä eikä nännit napaan osoita.Anonyymi kirjoitti:
No....minä DD rinnoilla saan pysyä kotona.
Minä pidän isoista tisseistä todella paljon, mistäpäin kirjoittelet?
Ketjusta on poistettu 176 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082