Tilaisuus jutella

Anonyymi

Kunpa saatais joskus tilaisuus puhua asiat halki ilman häiriötekijöitä ja kiirettä. Se puhdistais ilmaa. Täältä pölyn seasta kun yritän huudella, tuntuu etten saa ääntäni kuuluviin sulle asti. Niin pitkään ollaan tätä jo kuljeteltu että tuntuis väärältä lakaista tää kaikki pölyjen seassa pois. Naiselle.

101

1988

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se pitää järjestää, kaikki muut keinot on jo koitettu. Kuulen kyllä mutta välillä huonosti kun pitää keskittyä muuhun:)

      • Anonyymi

        Jos se järjestyy, niin lupaan puhua suuni puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se järjestyy, niin lupaan puhua suuni puhtaaksi.

        Tiedät miten lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se järjestyy, niin lupaan puhua suuni puhtaaksi.

        Pitääkö pelätä?
        Naiselta ap miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö pelätä?
        Naiselta ap miehelle.

        Riippuu susta.


      • Anonyymi

        No huh mun rakas teletappiko siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh mun rakas teletappiko siellä?

        Aika moni nainen voi löytää tästä mielikuvituksissaan viestiä minäkin löysin, että mulle 😀, jos et hullu kun tänne tulet niin siinä vaiheessa kun päätät ettet ikinä tänne tule. Mullekin voi laitella viestejä ei tarvitse pelätä mitään. Tein kerran tikusta asiaa tai tikun vierestä. Tuli kyllä niin spontaanisti se juttu, koska oli just tilanne päällä jälkeenpäin vähän rönsys, mutta onnellinen etten alkanut mitään muuta vuodattelemaan ei ole minua mun mielestä miesten asia aloittaa. T. Pölyyntynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se järjestyy, niin lupaan puhua suuni puhtaaksi.

        Miten ajattelit sen järjestyvän? Koitin joskus tikulla jäätä ja se oli liian pehmeä uskaltaakseni ottaa askelta eteenpäin.


    • Anonyymi

      No joo... paljon on siivomati mullakin... Mutta eipä mitteen... kaikki ajallaan....

      Ulkoilmakin kutsuu lämpöön, mutta sisälläkin ihan ok olla kun katupölyä on. Ja muutenniin.

      Tarviiko tuota nyt joka,,,,,

      Mutkassa olla mänössä,,???

    • Anonyymi

      Viestin päässä tilaisuus.

      • Anonyymi

        Se olisi elämäni vaikein lähetettävä viesti, vaikka selvästikin yksi tärkeimmistä. Jos se olisi niin helppoa, en olisi täällä palstalla purkamassa tuntojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi elämäni vaikein lähetettävä viesti, vaikka selvästikin yksi tärkeimmistä. Jos se olisi niin helppoa, en olisi täällä palstalla purkamassa tuntojani.

        Ehkä se vaikeus viestin lähettämistä kohtaan kannattaisi ylittää, koska muuten voi käydä, että jäät nielemään sitä pölyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi elämäni vaikein lähetettävä viesti, vaikka selvästikin yksi tärkeimmistä. Jos se olisi niin helppoa, en olisi täällä palstalla purkamassa tuntojani.

        Älä anna yhdelle viestille liikaa painoarvoa mutta ymmärrän että se saattaa tuntua äärimmäisen tärkeältä. Henkilö on sinulle tärkeä, ei se viesti. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi elämäni vaikein lähetettävä viesti, vaikka selvästikin yksi tärkeimmistä. Jos se olisi niin helppoa, en olisi täällä palstalla purkamassa tuntojani.

        Jos tämä viestin lähettäminen tuntuu vaikealta, niin itse ehkä kysyisin vain, että sopiiko nähdä ja muut asiat menisi varmaan omalla painollaan luulen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä viestin lähettäminen tuntuu vaikealta, niin itse ehkä kysyisin vain, että sopiiko nähdä ja muut asiat menisi varmaan omalla painollaan luulen

        Voi alottaa vaikka kysymällä kuulumisia. Sivusta.


    • Anonyymi

      Jutella kyllä pitäisi joo ja ehkä vähän myös halata...🙂

    • Anonyymi

      Kevätsiivouksen aika, pölyt ja muu ylimääräinen pois jaloista ja päästä pyörimästä, sit on helpompi hengittää, olla ja elää.

      • Anonyymi

        Näinpä🌬🌤☀️


      • Anonyymi

        Joo mulla on tänään suursiivouspäivä.


    • Anonyymi

      Kyllä nyt koetellaan, en tosin tiedä mikä suurempi tarkoitus tällä kaikella on, mutta suurta sen on oltava...

      • Anonyymi

        Onko sulla joku tärkeä ihminen, jonka kanssa on monimutkainen tilanne? Jos ei, niin tuskin sitten on sulle.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku tärkeä ihminen, jonka kanssa on monimutkainen tilanne? Jos ei, niin tuskin sitten on sulle.
        Sivusta

        Se nyt tuskin kuuluu sinulle sivustahuutelija.


    • Anonyymi

      Oletko valmis järjestämään sen? Palstalla saat varmaan hyviä että huonoja neuvoja ja jos niin haluat niin varmasti potkitaan sinua eteenpäin.

    • Anonyymi

      Sovitaanko kaikkien epäilijöiden puolesta, että yhteydenotto on miesten puuhaa. Ovikelloja tai puhelimia vaan kilkuttelemaan. Tämä neuvoksi teille jahkailijoille.

      • Anonyymi

        Kaikki ei ole heteroita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole heteroita..

        Se on ymmärretty, mene aina ohi vaan mitään sanomatta.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole heteroita..

        Mun mielestä kaikki ovat ihmisiä ja jos minä rakastuisin homoon rakastuisin ihmiseen. Toki tiedän tilanteen. Voi voi ja kun sen yhden ja ainoan kerran sitten niin käy!


      • Anonyymi

        Kyllä. Sovittu


    • Anonyymi

      Niin minäkin haluan jutella. Pistä tänään mulle viesti, niin tiedän että se olet sinä. Ihan mikä tahansa viesti. Tee tikusta asiaa. Siitä se juttu lähtee. Mä tykkään susta kyllä. Ei jää siitä kiinni. Onneksi pääsin pölyn seasta kotiin.

    • Anonyymi

      Laita sen naisen nimen alkukirjain, niin ei me kaikki odoteta turhaan viestiä. Minun on luovutettava lopulta vuosien jälkeen, jotta etten luovuttaisi koko elämän suhteen..

      • Anonyymi

        Täällä on S kirjaimella alkavia naisia toooooosi paaaaljoooon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on S kirjaimella alkavia naisia toooooosi paaaaljoooon.

        Täälläkin yksi🙋‍♀️ S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin yksi🙋‍♀️ S

        Ei ole kukaan teistä ässistä. Ihan toista naista tässä kaivataan.


      • Anonyymi

        N nainen


      • Anonyymi

        Mistä luovutat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä luovutat?

        Hänestä ja toiveesta että hänkin rakastaisi ja en ole S nainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä ja toiveesta että hänkin rakastaisi ja en ole S nainen..

        Lisään vielä että haluaisin että hän tekisi aloitteen keskusteluun.. Ed


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä luovutat?

        En luovuta jos hän puhuu mulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N nainen

        Onko vastaus Apltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vastaus Apltä?

        Ei ollut vaan täältä sivusta.


    • Anonyymi

      Tee aloite ja pyydä näkemistä kahden. Sitten kakista asia ulos. Vaikeaa se on. Vaikeaa on epätietoisuuskin.

    • Anonyymi

      Minulle tämä tuskin on. En odota kenenkään ottavan minuun yhteyttä, enkä haluakaan ottavan, en naisen enkä miehen.

    • Anonyymi

      KS:lle tiedoksi vaan, että sun tilaisuutesi meni jo aikoi sitten. Koska kasvat aikuiseksi aikamies? Et koskaan, kuulu vastaus!

    • Anonyymi

      Kentän lienee suunnittelee suursiivousta? - Nainen sivusta?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Lähden käymään huoltoasemalla.

    • Anonyymi

      Mä en enää halua puhua hänen kanssaan. Pölyjä on vähän vielä pyyhittävänä, mut tää siisteystaso riittää mulle.

    • Anonyymi

      Aina joku aloittaa näitä juttuja, muttei kuitenkaan uskalla antaa tunnisteita tai tehdä mitään konkreettista.

      • Anonyymi

        Se on täällä ihan turhaa. Tää on paikka ajatusten purkuun. Ei täältä kukaan ketään etsi eikä löydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on täällä ihan turhaa. Tää on paikka ajatusten purkuun. Ei täältä kukaan ketään etsi eikä löydä.

        Etsii kyllä, mutta ilman kunnon tunnisteita ei ainakaan löydä etsimäänsä.


    • Anonyymi

      Yksi fiksu ihminen riittää.

    • Anonyymi

      Minä juttelen vain sellaisten kanssa, jotka olen tuntenut vähintään puolet elämästäni.

    • Anonyymi

      Tunnistan tästä viestistä, että kyse on minusta. Mutta miten nyt sitten edetä, kun et halua viestiä laittaa. Minäkin haluaisin puhua asiat halki sinun miehen kanssa. Ei sitten varmaan auta muu kuin jatkaa samaan malliin. Minä olen koittanut tehdä aloitetta In real life, muuta en nyt voi.

    • Anonyymi

      Ai tää oli siis n-n?

      • Anonyymi

        Mistähän niin päättelit? Tänne joukkoon vastaa lisäkseni moni muukin. En voi olla koko aikaa korjaamassa. Ap


    • Anonyymi

      Ap voisi kyllä laittaa edes sen kaipaamansa naisen ekan kirjaimen

      • Anonyymi

        Se on M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on M

        Kummalla on enemmän kirjaimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on M

        Sain viestin. Vaikea vastata siihen kun en sun motiiveja taas tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain viestin. Vaikea vastata siihen kun en sun motiiveja taas tiedä.

        Ja jatkan että meen nyt nukkumaan. Eipä tässä muutakaan.
        n


      • Anonyymi

        En aio laittaa mitään kirjaimia. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio laittaa mitään kirjaimia. Ap

        Aiotko laittaa viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko laittaa viestin?

        Kerään rohkeutta siihen vielä hetken aikaa. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerään rohkeutta siihen vielä hetken aikaa. Ap

        Hyvin se menee. Se on vain viesti vaikka tärkeä onkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerään rohkeutta siihen vielä hetken aikaa. Ap

        Laita viesti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerään rohkeutta siihen vielä hetken aikaa. Ap

        Nyt voi laitella, 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voi laitella, 💛

        Ei ole rohkeudesta kiinni. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rohkeudesta kiinni. Sivusta.

        Niinkö? No ilmankos ei mitään kuulu. Hjummmarran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerään rohkeutta siihen vielä hetken aikaa. Ap

        Riittääkö rohkeus?


    • Anonyymi

      Olen huomannut että vaikea löytää hetki missä voimme keskittyä vain puhumiseen, kahden. Paljon sanomattomia sanoja. On ennekin laitettua viestiä joten miten en tiedä miten yksi viesti olisi se kynnyskysymys?

    • Anonyymi

      Minullakin jäi paljon sanomatta. En ole oikein saanut tilaisuutta kertoa..tai on ollut tilaisuuksia pari mutta olen tyrinyt ne.

    • Anonyymi

      Jos joku teistä on niin synnitön ja kunnollinen
      Heittäköön päällemme tänne sen ensimmäisen kiven

      Jätettyjä, petettyjä, eronneita, karanneita
      Langenneita, ratkenneita, sisimpänsä salanneita
      Mä lupaan että on hauskempaa meil
      Jotka löytää syntisten pöytään

      Kiusattuja, tuomittuja, perintönsä juhlineita
      Kivipohjaan pudonneita, kirottuja tuhlareita
      Mä lupaan että on hauskempaa meil
      Jotka löytää syntisten pöytään

      Jos valtasi ois
      En portiltas käännyttäis ketään pois
      Kai vastauksen saan
      Kun kerran me vielä tavataan

      • Anonyymi

        Okei, Erika.


    • Anonyymi

      Tilaisuus jutella - vaikka heti soittaisit. Kukaan ei häiritse ja aikaa on. Älä enää köhi siellä pölyissä.

    • Anonyymi

      En tiedä paljonko pölyä on ilmassa ja kauanko olet pölyn seasta koittanut saada ääntäsi kuuluviin.. Ihan vaan seurannut kommentointia tänne niin olisiko ap reilua että sanoisit vaikka että parin päivän tai viikon sisällä laitat viestin niin toiveikkaimmat voi lopettaa puhelimensa tarkistamisen? Tai viiveellä sitten ilmoitus kun olet sen lähettänyt? Olet suunnitellut sitä viestiä varmaan kauan ennen aloitustakin joten alkaisi varmaan olla sen hetki?

    • Anonyymi

      Samaa odotan, että saataisiin rauhassa jutella tästä tilanteestamme. Voisi olla tilaisuuskin siihen tulossa, kunhan vaan osaisimme tarttua siihen.

      • Anonyymi

        Koska tämä tilaisuus olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tämä tilaisuus olisi?

        Toukokuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tämä tilaisuus olisi?

        Huomenna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Sivusta huomautan huomenna ei ole toukokuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Tänään vai huomenna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään vai huomenna?

        Tänään illalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään illalla.

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Tarkenna hoodi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään illalla.

        Voin poissulkea itseni keskustelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna hoodi.

        Melko pohjoisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko pohjoisessa.

        Molemmat asuu siellä? Iltakävelylle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat asuu siellä? Iltakävelylle?

        No joo, ollaan käymässä. Mutta saa nähdä.


    • Anonyymi

      Kadotin sinut. Ja ehkä itsenikin... 😥
      Sen vain tiedän etten löydä enää mitään.

    • Anonyymi

      Pistit palstan naiset sekaisin ja toivottavasti sen omasi, hyvällä tavalla.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Aina saman kaavan mukaan; joku päästää ilmoille halukkuuden keskustella, puhdistaa ilmaa ja selvittää välit. Naiset innostuu, notta vihdoinkin. Pyydetään viestejä, puheluita, tapaamisia, koordinaatteja.
        Sitten linjoille laskeutuu hiljaisuus.
        Tadaa, kalat on koukussa. Odottelemassa toteutumatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Aina saman kaavan mukaan; joku päästää ilmoille halukkuuden keskustella, puhdistaa ilmaa ja selvittää välit. Naiset innostuu, notta vihdoinkin. Pyydetään viestejä, puheluita, tapaamisia, koordinaatteja.
        Sitten linjoille laskeutuu hiljaisuus.
        Tadaa, kalat on koukussa. Odottelemassa toteutumatonta.

        Kylläpä tuo samainen voi käydä miehellekin ja on käynytkin. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Aina saman kaavan mukaan; joku päästää ilmoille halukkuuden keskustella, puhdistaa ilmaa ja selvittää välit. Naiset innostuu, notta vihdoinkin. Pyydetään viestejä, puheluita, tapaamisia, koordinaatteja.
        Sitten linjoille laskeutuu hiljaisuus.
        Tadaa, kalat on koukussa. Odottelemassa toteutumatonta.

        Vähän ilkeää mutta palsta on palsta.. olettaen että aloittaja on oikealla asialla toivon kuitenkin menestystä hänelle. Uskaltaa laittaa sen viestin tai etenee asiassa edes jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ilkeää mutta palsta on palsta.. olettaen että aloittaja on oikealla asialla toivon kuitenkin menestystä hänelle. Uskaltaa laittaa sen viestin tai etenee asiassa edes jotenkin.

        Niinpä. Joskus totuus tuntuu ilkeältä. Palstajuttelun varaan ei kannata laskea. Oikeassa elämässä pitää toimia, jos jotain haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Aina saman kaavan mukaan; joku päästää ilmoille halukkuuden keskustella, puhdistaa ilmaa ja selvittää välit. Naiset innostuu, notta vihdoinkin. Pyydetään viestejä, puheluita, tapaamisia, koordinaatteja.
        Sitten linjoille laskeutuu hiljaisuus.
        Tadaa, kalat on koukussa. Odottelemassa toteutumatonta.

        Aloituksessa on kieltämättä sellaisia koukkuja, jotka voisi viitata kalasteluun esimerkiksi tuo puhdistaa ilmaa jne. Mutta joka tapauksessa on ymmärrettävää, että kaikki vastaustulva ja kummalliset aiheeseen liittymättömät alalangat mitä näihin ilmestyy voi uuvuttaa ja muutakin tekemistä varmaan itse kullakin on kuin tyydyttää kaikkien tiedonjanoa ja vastailla kysymyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa on kieltämättä sellaisia koukkuja, jotka voisi viitata kalasteluun esimerkiksi tuo puhdistaa ilmaa jne. Mutta joka tapauksessa on ymmärrettävää, että kaikki vastaustulva ja kummalliset aiheeseen liittymättömät alalangat mitä näihin ilmestyy voi uuvuttaa ja muutakin tekemistä varmaan itse kullakin on kuin tyydyttää kaikkien tiedonjanoa ja vastailla kysymyksiin.

        Eipä tuo ap ole pitkiin aikoihin vastannut. Ainakaan allekirjoitettuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo ap ole pitkiin aikoihin vastannut. Ainakaan allekirjoitettuna?

        En yhtään kyllä ihmettele, että ei ole kokoajan tulee kysymystä ja jos jonkinlaista passiivisaggressiivista käskytystä, onko lyhyt onko pitkä etelässä vai pohjoisessa, laita viesti tee tikusta asiaa ja vielä vittuilua päälle, että ei ne asiat täällä selviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään kyllä ihmettele, että ei ole kokoajan tulee kysymystä ja jos jonkinlaista passiivisaggressiivista käskytystä, onko lyhyt onko pitkä etelässä vai pohjoisessa, laita viesti tee tikusta asiaa ja vielä vittuilua päälle, että ei ne asiat täällä selviä

        Eihän ne selviä. Sen takia toivonkin että tekee jotain muutakin kun kirjoitti aloituksen palstalle. Joihinkin ne tunteet ei vaan muutu ja jää kummitelemaan mieleen, arkeen... kaikkeen.


    • Anonyymi

      Kunpa saisit aikaiseksi laittaa sen viestin..

    • Anonyymi

      Olen palstaharhan vallassa.

      Ehkäpä tässä on jo edetty - naisetkin voivat ollaan aloitteellisia ja miehet sitten ilmaista, että haluavat tavata. Vaikka sitten toukokuussa.

      Tai sitten kaihoisan miehen palstalle ilmaistu haikea toive, sanoiksi synnytetty ja tänne vuodatettu - ja kaikki kaihomielinaiset sydän kiihkoa täynnään, julmassa toivossa odottavat tapahtumatonta.

      On se, elämä paikoin todella ikävää ja epäreilua. 😢

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe