Miksi Kuru on

Anonyymi

Kaatopaikka? Tänne kaikki ihmissaasta kiusaamaan meitä töissäkäyviä ja pilaamaan ennen niin rauhalliset taloyhtiöt kaikenlaisilla narkkarijuopoilla?
Sinänsä olen sen puolesta, että jokaisella on oikeus kotiin ja näin pois päin, mutta kun sanotaan, että siivotaan katukuvaa Ylöjärvellä, niin millä hinnalla se on nyt tehty? Hoitakaa niitä sairaita tyyppejä!
Me muutettiin maaseudun rauhaan toiveena, että saa kuunnella aamukahvin lomassa aamulla linnunlaulua.
Pääasiassa näin onkin, mutta kyllä linnunlaulut ei kiinnosta paskaakaan, jos joutuu heräämään keskellä yötä usein. Herätys puoli viideltä arkisin!! Ja pitkät työmatkat.

Kuru on toisinaan ihan mahtava alue, mutta ei enää vetovoimainen. Kiitos siitä kuuluu ELY-keskuksen sekoilulle Kuru Resortin suhteen. Kyllä, jaksan asiasta muistuttaa.
Kurussa on paljon hyvää, kaunista luontoa, palveluja, yrittäjyyttä, mutta sitten nää asiat mistä tuskin julkisesti puhutaan!

Siivotaan katukuvaa ja heitetään ne mummoja ja työssäkäyviä kiusaamaan ja hajottamaan kaupungin omaisuutta pahimmillaan. Yhteisiä tiloja!!!!

Okt asuminen on sit asia erikseen, mutta kyllä turvattomuus on harmillista, jos päättää asua rivarissa. Ties kuka sieltä ikkunasta tulee sisälle kirveen kanssa?

Tässä talossa asuminen loppuu tänä vuonna, koska öykkärit ajaa pois ennen aikojaan.

5

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

missäpäin kurua asut

• Anonyymi

Kuru ollut jo pitkään ns. Kaatopaikka. Siivotaan Yvin keskustan aluetta tuuppaamalla roskasakki kauas kuruun. Ikävä homma kurulaisille.

• Anonyymi

Vähän uutta verta vaan sekotetaan, jos lopputulos ei olisi yhtä sisäsiittoista kuin alkuperäiset hullut.

• Anonyymi

Tuskinpa sen "resortin" peruuntuminen johti juoppouden lisääntymiseen Kurulaisten keskuudessa. No, hyvä sinällään että sitä kapitalistien salonkijuottolaa ei tänne tehty.

• Anonyymi

Kuru Resort ei vaikuta miltään kultakaivokselta vaan veronmaksajien rahojen tuhlaamiselta joten ihan hyvä ettei tullut Kuruun. Harmi vaan että kun Kurua ihmiset googlettaa niin tuo Kuru Resort tulee heti ensimmäisellä sivulla vastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe