Alan nyt katselemaan vanhenemiseni myötä vaellussauvoja. Mikähän olisi sopiva pituus nimenomaan vain vaelluksille sauvoja etsiä. Itse olen 175 cm. Mielestäni nuo pelkät kävelysauvat näyttävät liian lyhyiltä. Kumpaistakaan mallia en ole aiemmin kokeillut.
Vaellussauvojen pituus.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Säädettävät, alamäessä tarvitsee pitemmät kuin ylämäessä.
- Anonyymi
Jos kävelet pelkästään ylämäkeen, ota lyhyet. Jos alamäkeen, harkitse pitkiä. Tasamaata varten hanki niiden välillä olevat. Niin helppoa se on.
Sauvan oikea pituus on sentteinä horoskooppimerkkisi kirjainten lukumäärän erotus luvusta 200. Alamäkeen lisää 10 cm, ylämäkeen vähennä 10 cm. - Anonyymi
Mulla 180 centtisellä 115cm
- Anonyymi
Mikä sun horoskooppi on?
- Anonyymi
Aloittaja. Ostin nyt kuitenkin Nordic Walking säädettävät. Ja hyvin tuntuvat toimivan. Ja nopea säätää Hinta Prismassa 17 E. Ja menevät pieneen tilaan esim. autossa.
- Anonyymi
Jaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251