Jestas sentään...

Anonyymi

... Mitkä sormet. Olen aloittanut seurustelun erään ihanan miehen kanssa ja edetty intiimimpään kanssakäymiseen. Mies on pienikokoisempi sieltä kuin aiemmat kumppanit ja on ajoittain pieniä haasteita ollut sen suhteen. No... Hänellä on taivaalliset sormet/ kädet, joilla saa minut vapisemaan kauttaaltaan. Eilen sain useampaan otteeseen orgasmin ja en voi olla kuin kiitollinen että hän on "minun". Sormileikkeihin siis.

11

4103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🖐🥰

• Anonyymi

Hei, tämä on K18-palsta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, tämä on K18-palsta!

No suomeksi: ihanat sormet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No suomeksi: ihanat sormet.

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Minäkin sain "taikasormi" nimen jo nuorena tytöiltä kun sormetin niitä ja sen lisäksi vielä kieltäni käytin sekä isoa kovaa jortikkaani annoin ;) jatkanut olen jo pitkään samanlailla vain tytöt ovat ikäisiäni "mummoja" ja tykkäävät nauttia!

• Anonyymi

Voi ne olla sormet,kieli ja munaki samassa paketissa jos flaksi käy

• Anonyymi

Mulla on kuulemma ihana hellät ja vahvat kädet. Osaan myös rytmin oikean touhutessani. On kehuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kuulemma ihana hellät ja vahvat kädet. Osaan myös rytmin oikean touhutessani. On kehuttu.

Ilmiselvä runkkari oot.

• Anonyymi

Minä tapailen yhtä m iestä ja se nuolee hyvin ja käyttää sormia samalla ja saan aina orgasmin. On sillä ihan kohtalaisen paksu kalukin ja se haluaa aina takaapäin.

• Anonyymi

miesten pitäs serata naisen ilmeitä ja ääniä sekä kosteus niin tietää mitä sormilla pitää tehdä kyllä sen kasvoista katsomalla oppii jos mies vaan haluaa

• Anonyymi

Joo ei tarvi olla ruudinkeksijä nähdäkseen onko se peukalo perseessä vai pillussa.

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      61
      7658
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      46
      3950
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      3935
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      102
      1876
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1770
    6. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      90
      1064
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      292
      1041
    8. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      71
      1020
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      932
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      823
    Aihe