Minä tiedän nyt mikä sinun nimesi on mies. Tiedän etunimen, toisen nimen ja sinun sukunimesi.
Sinun ja minun etunimessä on 5 kirjainta.
Sinun ja minun toisessa nimessä on 6 kirjainta.
Sinun ja minun sukunimessä on 7 kirjainta.
Kummankin meidän etunimi alkaa konsonantilla.
Kummankin meistä toinen nimi alkaa vokaalilla.
Sinun sukunimesi alkaa vokaalilla.
Minun sukunimi alkaa konsonantilla.
Kummankin sukunimessä on sama pääte.
Sinun etunimessä on 3 konsonanttia ja 2 vokaalia.
Minun etunimessä on 2 konsonanttia ja 3 vokaalia.
Sinun toisessa nimessä on 3 konsonanttia ja 3 vokaalia.
Minun toisessa nimessä on 3 konsonanttia ja 3 vokaalia.
Sinun sukunimessä on 4 konsonanttia ja 3 vokaalia.
Minun sukunimessäni 4 konsonanttia ja 3 vokaalia.
Meidän ensimmäisessä nimessämme on 1 sama kirjain.
Meidän toisessa nimessämme on 2 samaa kirjainta.
Meidän sukunimessämme on 4 samaa kirjainta,
Sinun autosi rekisterin numerot yhteenlaskettuna on yhtä paljon kun asuntoni numero on. Jos ymmärsin oikein siitä vähennetään 4 jotta saadaan sinun asuntosi numero.
Minä hymyilin sinulle ikkunasta ja taisit sinäkin hymyillä.
Ok. olen vähän ihastunut sinuun joo. Jos olet minuun tule sanomaan se minulle tai laita postin joukkoon kirje, kortti tai lappu jos tunnet samoin.
- Nainen -
Salapoliisi selvittää
16
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ilon vastakohta niin se on . On se.
- Anonyymi
Eikö tärpännyt?
- Anonyymi
Taisit mennä jo nukkumaan?
- Anonyymi
En mennytkään vaan pelasin ryhmässä. Väsymys haittasi ja pisuhätä, muttei voinut keskeyttää. Tulin ryhmässä 6/100, eli kuudenneksi sadasta, mutta vielä voin sijoitus muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mennytkään vaan pelasin ryhmässä. Väsymys haittasi ja pisuhätä, muttei voinut keskeyttää. Tulin ryhmässä 6/100, eli kuudenneksi sadasta, mutta vielä voin sijoitus muuttua.
Siis voi, ei voin. Väsymys haittaa.
Peli oli Pyramid
Helposta experttiin ja 20 peliä.
Sain kaikki läpi, yksi takkuili mut meni läpi. - Anonyymi
Löysitkö itsesi aloituksesta mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö itsesi aloituksesta mies?
joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
Tiedät siis nimeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
Kertoisitko sitten mielipiteesi asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo
Saitko siis kaikki oikein?
Menitkö hiljaiseksi?
- Anonyymi
Kaikki meni pieleen mutta yritys hyvä kymmenen!
- Anonyymi
Mitä sinä sairastat ap?
- Anonyymi
Miten niin? Aika epäkohtelias kysymys. Loukkaava! Mitä itse sairastat? Mitä kenenkään terveystiedot tänne kenellekkään tai sulle kuuluu? Miksi haluat tietää sairastanko jotain vai en? Mitä sinä sillä tiedolla teet?
Kerro ensin itse. Niinpä.
- Anonyymi
Aikaa lailla olet tehnyt tutkimustyötä.
- Anonyymi
5 minuuttia siinä meni. Ja sitten kirjainten vertailu päälle n. 10 minuuttia.
Onko se aika lailla? No, ehkä tuo on vähän hitaasti tehty joo, nopeamminkin olisin pystynyt.
🐱💻🐶🐵🐺🐱🦁🐯🦊🐔🐒🦍🦧🐈🐖👽🐏🦙🐫🦘🐘🐪🦨🐐👽🦌🐇🦔👽🐍🐓🦃🦅🦢🦜🦆🦉🐦👽🦚🦩🐧🐥🐤🐣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176