ONPASSIVE perustajajäseneksi.

Anonyymi

Vielä on mahdollista liittyä perustajajäseneksi Onpassiveen hintaan 102 USD . Aikaa miettimiseen ei ole enää kovin paljon , ikkuna on sulkeutumassa.

Onpassive rakentaa sinulle web sivuston , sekä ylläpitää sen, ajaa trafiikkia/asiakkaita sivustollesiJos sinulla on oma yritys voit myydä omia tuotteitasi sitä kautta. Jos ei ole yritystä Onpassive pistää omat tuotteensa sinun sivustolle, hankkii asiakkaita, sopii heidän kanssa kaupat, huolehtii asiakaspalvelusta, 24/7 365 päivää vuodessa. Ja sinä saat jokaisesta myydystä tuotteesta provisiota. Itse sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos et itse halua.

Tuotteet ovat digitaalisia, vastaavia käytetään tänäkin päivänä miljardien edestä. Onpassivella on tuotteita uusimmalla tekniikalla mihin ovat lisänneet tekoälyä ja koneoppimista. Kaikki tuotteet saman katon alta. Kaikki tuotteet toimivat yhteen toistensa kanssa.
Onpassiven tuotteet ovat markkinoiden edullisimmat.

Mikäli asia kiinnostaa niin tätä kautta voi liittyä : https://www.onpassive.com/?reg=yW6J%2BTMqAzlL4DvhFJezmw==

Onpassive ei ole vielä julkaistu suurelle yleisölle/maailmalle. Silloin kun se tapahtuu aktivoimme liittymämme maksamalla 200 - 300 USD (hinta ei ole vielä varmistettu ) siinä on kaikki mitä sinun tulee koskaan maksamaan omasta taskustasi. Liittymällä on kuukausimaksu, mutta ensimmäisen maksun jälkeen maksu otetaan automaattisesti tuloistasi joka yritys tuottaa sinulle.
Onpassive vielä rakentaa sinulle asiakaspohjasi/tiimisi. Joten sinun ei tarvitse myydä eikä rekrytoida.

27

453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä saat 30 pv. rahat takaisin takuu, jos et ole tyytyväinen näkemääsi. Ja jos maksat Visa tai Master Cardilla niin voit heidän kautta saada rahasi takaisin, joten riskiä ei ole.

    • Anonyymi

      Ei kannata hoppuilla. "Ikkuna" oli sulkeutumassa jo VIIME SYYSKUUSSA, joten ei ole nytkään mitään syytä kiirehtiä.

      Näissä huijauksissa tyypillisesti vedotaan siihen että nyt on kiire ja pitää liittyä äkkiä tai jää junasta.

      Tämä "juna" on ollut menossa jo NELJÄ VUOTTA ja koko ajan on "ikkuna ollut sulkeutumassa".

      Muistakaa aina: jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei varmasti ole totta!

      • Anonyymi

        Uskooko yhtä huutajaa , vaiko 1 280 000 liittynyttä perustajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskooko yhtä huutajaa , vaiko 1 280 000 liittynyttä perustajaa?

        No, en yritä vaikuttaa kenenkään päätökseen. Tehkää niin kuin itse haluatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskooko yhtä huutajaa , vaiko 1 280 000 liittynyttä perustajaa?

        Saksassa aikanaan moni uskoi tyyppiä, jolla oli hassut viikset. Näitä oli miljoonia, tiemmä. Olisiko siitä huolimatta pitänyt olla sitä mieltä, että "hyvä hyvä, ei kun samalla meiningillä vaan eteenpäin" koska näitä uskojia oli paljon..?

        Siinä POHDITTAVAA onpassive - intoilijoille!!!

        Muahmuahmuahmuahahahhaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskooko yhtä huutajaa , vaiko 1 280 000 liittynyttä perustajaa?

        Ja ainakin biljoona kärpästä on sitä mieltä että sonta on hyvää, mutta en minä sitä silti suostu syömään. ;)


    • Anonyymi

      "...maksu otetaan automaattisesti tuloistasi joka yritys tuottaa sinulle."

      Mutta eihän onpassive lupaa mitään varmaa tuloa. Joten jos ei ole mitään tuloa, niin pitääkö tämä kuukausimaksu silloin maksaa omasta pussista, vai voiko se odottaa sellaista kuukautta jolloin tuloja on:

      • Anonyymi

        Niin kuin sanoin tee miten haluat. Emme tarvitse enää perustajia, mutta jos olet fiksu olet tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin sanoin tee miten haluat. Emme tarvitse enää perustajia, mutta jos olet fiksu olet tervetullut.

        No niin teenkin, en yleensä ota tuollaisilta valehtelijoilta neuvoja kuten aloittaja. Hän muka väittää että onpassive takaisi jotain, vaikka heidän nettisivuillaan sanotaan että he eivät takaa mitään tuloja tai menestystä.

        "Emme tarvitse enää perustajia, mutta jos olet fiksu olet tervetullut."

        Miksi olisin fiksu jos tulisin mukaan tähän selvään huijaukseen?


    • Anonyymi

      Montako vuotta tätä Onpassivea perustetaan? Tiedän erään henkilön joka lähti isoin odotuksin Zinzinoon mutta rahaa ei tullutkaan, pitäisiköhän hänelle suositella Onpassivea vai olisiko täällä jotain muita hyviä vinkkejä?

      • Anonyymi

        Suosittele ihmeessä hänelle onpassivea! Ihan sama meininki, vuodet kuluvat ja mitään ei tapahdu. Hän pääsee heti takaisin tuttuihin kuvioihin!!

        Onpassiven perustaminen kestää ehkä n. 50 vuotta. Sitten aletaan suunnittelemaan tuotteita seuraavat 50 vuotta. Näin nimittäin varmistetaan se että tulee VARMASTI HYVIÄ TUOTTEITA! MUAHAHAHAHAAAAA


    • Anonyymi

      Mua epäilyttää tuo 280 "vastike" maksu kuukaudessa, miksi se pitää maksaa kun tuottoa tulee, voisko sen vähentää passiivituloista ja mikä tää 2 vuoden takuutalletus, passivitulo talletetaan 2 vuodeksi lisäkehityksiä varten (google kääntäjä).

      • Anonyymi

        BUAHAHAHAAA
        onko tosiaan näin? "tulot" jäädytetään 2 vuodeksi?
        MUAHAHAHAAAAAA
        Olisiko Ashin loppukusetus, että hän kerää "julkaisumaksua" pölvästeiltä mainitun 200€ tai jotain ja kahden vuoden ajan jokaisen pölvästin onecoin- eikun onpassive-tilille tulee hillittömiä summia. Ja sitten kahden vuoden päästä hän vetää serverin töpselin irti.
        MUAHAHAHAAAAAAA


      • Anonyymi

        En ole kuullutkaan tuollaista aikaisemmin. Ei varmaan kuulu Onpassiveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BUAHAHAHAAA
        onko tosiaan näin? "tulot" jäädytetään 2 vuodeksi?
        MUAHAHAHAAAAAA
        Olisiko Ashin loppukusetus, että hän kerää "julkaisumaksua" pölvästeiltä mainitun 200€ tai jotain ja kahden vuoden ajan jokaisen pölvästin onecoin- eikun onpassive-tilille tulee hillittömiä summia. Ja sitten kahden vuoden päästä hän vetää serverin töpselin irti.
        MUAHAHAHAAAAAAA

        Ei todellakaan ole näin!


    • Anonyymi

      Onpassive kulkee kohti voittoa. Joko olet mukana tai sitten et ! Valintasi on sinun, mitä haluat elämästäsi.

      • Anonyymi

        On kulkenut jo neljä vuotta. Mutta onpassive on vasta aivan taipaleensa alussa. Odotamme että n. 50 vuoden päästä voisi olla jo jotain kerrottavaa miten tuotekehitys etenee ja voisimme aloittaa kevyen markkinointikampanjan.


    • Anonyymi

      Tulette näkemää tämän kesän aikana sekä tuotteita että mihin Onpassive pystyy. Oletko mukana vai seuraatko sivusta?

      • Anonyymi

        Ahaa!!! Tämän kesän aikana!!! Voiko saada tarkemmat päivämäärät?
        Koska onpassivelaisten kesä päättyy? Tarkempi päivämäärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa!!! Tämän kesän aikana!!! Voiko saada tarkemmat päivämäärät?
        Koska onpassivelaisten kesä päättyy? Tarkempi päivämäärä?

        Emme katsele päivämääriä. Julkaisut tehdään kun aika on oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme katsele päivämääriä. Julkaisut tehdään kun aika on oikea.

        Minä ennustan: onpassivea ei julkaista viiteenkymmeneen vuoteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme katsele päivämääriä. Julkaisut tehdään kun aika on oikea.

        "Julkaisut tehdään kun aika on oikea."

        Eli ei koskaan? Vai mitä tarkoitat oikealla ajalla?

        Mutta tässä taas hyvä esimerkki että tätä pyörittää amatöörit. Heillä ei ole edes minkäänlaista roadmappiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Julkaisut tehdään kun aika on oikea."

        Eli ei koskaan? Vai mitä tarkoitat oikealla ajalla?

        Mutta tässä taas hyvä esimerkki että tätä pyörittää amatöörit. Heillä ei ole edes minkäänlaista roadmappiä.

        Omistajilla on omat suunnitelmansa. Kysymyksessä on yksityinen yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistajilla on omat suunnitelmansa. Kysymyksessä on yksityinen yritys.

        Onpassivella on omat suunnitelmansa, eikä ole täällä täyttämässä kenenkään toivomuksia. Jos teitä Onpassive kiinnostaa joudutte vain odottamaan mitä tulossa on.


      • Anonyymi

        Voisitko kertoa minkä VUODEN kesänä ?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa minkä VUODEN kesänä ?

        Ei ainakaan vuoden 2026 kesällä.

        Vuosi 2072 vaikuttaa lupaavalta, itse olen silloi 110-vuotias.


    • Anonyymi

      Yritin, mutta ei onnistunut.

      Missä voin nähdä jäsenten webbi sivuja, jotja Onpassive on rakentanut ???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe