Sitähän on nimittäin paljon :)
Mitä sä mies ajattelet meidän ikäerosta?
119
5030
Vastaukset
- Anonyymi
Oiskohan hieman yli kolmekymmentä vuotta,onhan siinä mut ,mitä sitten?
- Anonyymi
En ajattele sua muutenkaan!
- Anonyymi
On... Minua se ei haittaa. Mutta mitä mieltä sinä olet? Sillä on merkitystä enemmän. :)
- Anonyymi
Mua se kyllä vähän häiritsee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua se kyllä vähän häiritsee...
Kyllä sen ymmärrän. Eikä mihinkään ole tarve ryhtyä, jos niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän siinä onkin kun haluaisin ryhtyä ihan kaikkeen mahdolliseen. Mua häiritsee siinä siis se että musta tuntuu että ikäero alkaa häiritsemään miestä jossain vaiheessa, koska hän on nuorempi. Mutta et sä varmaan ole edes oikea henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan yhdytään kerran päivässä.
- Anonyymi
Ihan liikaa . Yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan liikaa . Yök
Kasvata kuule akka takalistos ihan ite.... Yökötä mitä yökötät.Mun kasvatus velvollisuus sen osalta on meidän välillä täysin loppu.,ettäs tiiät.
- Anonyymi
Paljon meillä nyt on ? Tiedän että itseäni 12 vuotta vanhempi nainen on kiinnostunut minusta ainakin ja yksi noin 13 vuotta nuorempi on ehkä kiinnostunut.
- Anonyymi
No kumpiko sinua enemmän polttelee, vai eikö kumpikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vanhempi nainen on vain seksiä vaille ja nuoremmasta en tiedä onko vain tykästynyt ulkonäkööni.
Toisaalta nuorempi on sen verran nuori, että meidän elämänkokemukset ovat aivan eri tasoilla ja henkisesti myös ollaan hieman kaukana toisistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vanhempi nainen on vain seksiä vaille ja nuoremmasta en tiedä onko vain tykästynyt ulkonäkööni.
Toisaalta nuorempi on sen verran nuori, että meidän elämänkokemukset ovat aivan eri tasoilla ja henkisesti myös ollaan hieman kaukana toisistaan.Loppupeleissä uskot siis molempien olevan sinusta kiinnostuneita vain fyysisessä mielessä, niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppupeleissä uskot siis molempien olevan sinusta kiinnostuneita vain fyysisessä mielessä, niinkö?
No vanhemman naisen kanssa on tullut juteltua sen verran, että hänellä menee vähän heikommin miehensä kanssa tällä hetkellä ja miehellä ei ole mitään seksuaalisia haluja jäljellä.
Nuoremmasta en ole 100% varma, mutta käyttäytyminen viittaisi siihen että on ihastunut, kun kerta tuijottaa silmiin paljon, hymyilee söpösti, höpöttää aivan ihmeellisiä kun olen lähellä :)
Mutta kyllä, eiköhän he molemmat ole jotain fyysistä vaille. Mutta jos pitempää suhdetta miettii, niin kyllä minä sen nuoremman ennemmin ottaisin seurustelu kumppaniksi, jos lapsia haluan tulevaisuudessa. Ikäero vain taitaa tässä mielessä olla vähän haitaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vanhemman naisen kanssa on tullut juteltua sen verran, että hänellä menee vähän heikommin miehensä kanssa tällä hetkellä ja miehellä ei ole mitään seksuaalisia haluja jäljellä.
Nuoremmasta en ole 100% varma, mutta käyttäytyminen viittaisi siihen että on ihastunut, kun kerta tuijottaa silmiin paljon, hymyilee söpösti, höpöttää aivan ihmeellisiä kun olen lähellä :)
Mutta kyllä, eiköhän he molemmat ole jotain fyysistä vaille. Mutta jos pitempää suhdetta miettii, niin kyllä minä sen nuoremman ennemmin ottaisin seurustelu kumppaniksi, jos lapsia haluan tulevaisuudessa. Ikäero vain taitaa tässä mielessä olla vähän haitaksi.Tietämättä lainkaan minkä ikäinen itse olet, niin kehottaisin pitämään mielessä hedelmällisyyden laskun iän myötä. Siinä mielessä tuo itseäsi nuorempi vaihtoehto kuulostaa ihan hyvältä, varsinkin kun sanoit itsestäsi JOS lapsia haluat tulevaisuudessa. Olettaen, että tuo nuorempikin on kuitenkin täysi-ikäinen, oma ikäsi alkaa vähintään kolmosella, joten omanikäisesi naiset rupeaa olemaan lasten saamisen suhteen siinä nyt-tai-ei-koskaan -iässä. Heillä ei välttämättä ole mielenkiintoa odottaa haluatko sinä lapsia ehkä mahdollisesti kenties joskus tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietämättä lainkaan minkä ikäinen itse olet, niin kehottaisin pitämään mielessä hedelmällisyyden laskun iän myötä. Siinä mielessä tuo itseäsi nuorempi vaihtoehto kuulostaa ihan hyvältä, varsinkin kun sanoit itsestäsi JOS lapsia haluat tulevaisuudessa. Olettaen, että tuo nuorempikin on kuitenkin täysi-ikäinen, oma ikäsi alkaa vähintään kolmosella, joten omanikäisesi naiset rupeaa olemaan lasten saamisen suhteen siinä nyt-tai-ei-koskaan -iässä. Heillä ei välttämättä ole mielenkiintoa odottaa haluatko sinä lapsia ehkä mahdollisesti kenties joskus tulevaisuudessa.
Niin näin minä sen itsekkin ajattelin. Tuo vanhempi nainen ei tosiaan halua kuin seksiä mitä ei mieheltään enää saa.
Ehkä sitä voisi yrittää sitä nuorta naista sitten. Vähän vaikeaahan se tietenkin tulee olemaan kun henkisesti ihminen on täysi ikäinen vasta 25 vuotiaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näin minä sen itsekkin ajattelin. Tuo vanhempi nainen ei tosiaan halua kuin seksiä mitä ei mieheltään enää saa.
Ehkä sitä voisi yrittää sitä nuorta naista sitten. Vähän vaikeaahan se tietenkin tulee olemaan kun henkisesti ihminen on täysi ikäinen vasta 25 vuotiaana.Vai henkisesti ihminen on täysi ikäinen vasta 25 vuotiaana. taidat olla itse 25-vuotias! Henkisesti terve ihminen on täysiikäinen vasta kun kuolema tulee. Siihen saakka normaali terve, ajatteleva ja itseään tarkkaileva ihminen kasvaa henkisesti koko ajan.
Nim. Vanhus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai henkisesti ihminen on täysi ikäinen vasta 25 vuotiaana. taidat olla itse 25-vuotias! Henkisesti terve ihminen on täysiikäinen vasta kun kuolema tulee. Siihen saakka normaali terve, ajatteleva ja itseään tarkkaileva ihminen kasvaa henkisesti koko ajan.
Nim. VanhusEi se ikä yksistään meinaa sitä, että ihminen olisi henkisesti kasvanut vuosien aikana. Jotkut ihmiset toistavat samoja virheitä kokoajan ja eivät välttämättä edes opi niistä mitään. Ovatko he siis henkisesti terveitä? No suurinosa varmaanki on.
Sitten on niitäkin joilla se henkinen puoli lähtee romahtamaan sairauden vuoksi. Itsellä oli esim. kaveri, jolla todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö ja hänestä tuli niin kamalaa seuraa, etten ole yksinkertaisesti voinut olla yhteyksissä vuosiin. Koko kaveripiiri oikeastaan katkaissut häneen yhteydet samaisen syyn takia. Ja hän on vain 3 vuotta minua nuorempi. Ennen sairastumista oli todella mukavaa seuraa ja muuttui todella paljon henkinen puoli sairauden vuoksi.
Mutta ei tästä asiasta sen enempää. Meillä on kummallakin omat mielipiteemme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan J 😄 En ymmärrä minkä pakkomielteen saanut minusta. Toisen omasta. Ärsyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai henkisesti ihminen on täysi ikäinen vasta 25 vuotiaana. taidat olla itse 25-vuotias! Henkisesti terve ihminen on täysiikäinen vasta kun kuolema tulee. Siihen saakka normaali terve, ajatteleva ja itseään tarkkaileva ihminen kasvaa henkisesti koko ajan.
Nim. VanhusFyysisesti ihmisen luonnonmukainen kasvu ja kehitys päättyy noin 25 vuoden iässä .
"Henkinen kasvu" voi tietenkin jatkua miltei kuolemaan asti tai ainakin dementian alkamisen asti. Samaten fyysistä suorituskykyä voi harjoittelemalla parantaa. Mutta nämä ovat siis eri asioita kuin tuo geenien ohjelmoima ihmisen 'kasvukehitys'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppupeleissä uskot siis molempien olevan sinusta kiinnostuneita vain fyysisessä mielessä, niinkö?
Hmm...pieni saldo on elämän autioitumisen lähtösingnaali...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nim. VanhusNiin nuoruuden hairahdukset vanhuus sydämeensä kätkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä voisi yrittää sitä nuorta naista sitten. Vähän vaikeaahan se tietenkin tulee olemaan kun henkisesti ihminen on täysi ikäinen vasta 25 vuotiaana.Johan tuntuu siltä, että pitää tyytyä, niin älä valitse kumpaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuntuu siltä, että pitää tyytyä, niin älä valitse kumpaakaan.
No molemmissa on hyvät että huonot puolensa. Vanhempi kaipaa vain seksiä, mutta on jo perheen perustanut.
Nuorempi taas haluaa luultavammin jotain pitempään kestävää ja on siinä iässä ettei ole hoppua lapsien kanssa vielä, mutta sitten mikä se henkisen kasvun tason on niin ei voi tietää vielä.
Mutta luultavammin en tule tekemään kummankaan eteen mitään :) - Anonyymi
Neuvon kääntymään nuoremman puoleen. Vanhemmillakin naisilla on tunteet, eikä sinulla ole mitään syytä jättää käyttämättä tarpeellisenpaa. Se että toinen haluaa seksiä, ei tarkoita sitä etteikö mukana olisi tunteita.
- Anonyymi
Kenen teidän? Saulin ja Jennin vai?
- Anonyymi
Onko mies vanhempi vai nuorempi?
- Anonyymi
Eipä siinä ikäerossa ole paljonkaan ajattelemista. Olet liian nuori minulle ja suosittelen etsimään ikäistäsi seuraa.
- Anonyymi
Ap tässä… Mulla on ikäeroa miehen kanssa vähän vaille 20 vuotta, ei sentään montaa vuosikymmentä kuten joillain. Mielestäni se on ihan sopiva. Mies siis vanhempi, kun sitä joku kysyi.
- Anonyymi
😘❤️❤️❤️
- Anonyymi
Onhan tuossa joitakin vuosia ikäeroa mutta ei se mitenkään tajuttoman iso ikäero ole.
- Anonyymi
Mitäpä se haittaisi. E-mies.
- Anonyymi
Varovaiseksi tekee. Ei uskalla tehdä aloitteita, ku pelko tulla väärin ymmärretyksi on suuri, jollei toista tunne riittävästi 👀🧐
- Anonyymi
Itsellä oli 13 vuotta vanhempi mies, nuorempana asia ei vaivannut mutta nyt melkein 50 en enää jaksanu olla vanhan ukon piikana. Toisin olisin valinnut jos olisin yhtään viisaampi ollut....
- Anonyymi
Olisihan se hyvä etukäteen ajatella, miettiä ja pohtia mitä ikäero myöhemmin voi tuoda mukanaan ja kysellä ohjeita esim. kokeneilta perheneuvojilta, mutta tuo 13 vuotta ei nyt mahdoton suuri ero ole siinä mielessä että jotkin muut seikat saattaisivat olla paljon merkittävämpiä punaisen varoitusvalon merkkejä.
- Anonyymi
Ah askel kaatteettomaan lupaukseenkin on niin lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se hyvä etukäteen ajatella, miettiä ja pohtia mitä ikäero myöhemmin voi tuoda mukanaan ja kysellä ohjeita esim. kokeneilta perheneuvojilta, mutta tuo 13 vuotta ei nyt mahdoton suuri ero ole siinä mielessä että jotkin muut seikat saattaisivat olla paljon merkittävämpiä punaisen varoitusvalon merkkejä.
Takakätinen ero voi olla edullisempikin.
- Anonyymi
Ai ne on eronnut 😂🤣😅
- Anonyymi
Joku elelee omassa pienessä mielikuvituksessaan ilmeisesti, joka aloitus on tutulta ja myös koskee ns tuttuja. Kuluuhan se aika noinkin tietysti, mutta on eri asia millaisen kuvan sillä antaa itsestään ja illuusioistaan. Ei mikään optimaalinen ihmiskuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku elelee omassa pienessä mielikuvituksessaan ilmeisesti, joka aloitus on tutulta ja myös koskee ns tuttuja. Kuluuhan se aika noinkin tietysti, mutta on eri asia millaisen kuvan sillä antaa itsestään ja illuusioistaan. Ei mikään optimaalinen ihmiskuva
Sanoo joku joka tekee täysin samaa
- Anonyymi
Ei kuitenkaan niin paljoa että voisin olla isäsi, paitsi jos olisin ollut asialla jo teininä ;)
Vaikka eri ikäisiä niin silti voi olla samalla lähtöviivalla- Anonyymi
Mies monesti on henkisesti teinipojan lähtöviivalla, että sikäli.. Yhä ja edelleen, harmailla höystettynä. Jotta oikeassa olet, teinityttösiin vain viivalle.
- Anonyymi
Alussa se vähän pohditutti mutta ei enää kun aloin rakastumaan sinuun...
- Anonyymi
Lisäys vielä omaan viestiin. Se oli se syy etten tehnyt mitään koska ajattelin että luulitko minua mahdollisesti nuoremmaksi ja se sai minut epävarmaksi haluaisitko tutustuakaan sitten enää...
- Anonyymi
Ikä on vain numeroita ja kahden ihmisen välinen asia.
- Anonyymi
Ikä on tosiasioita niin kuin sekin, että hyvin eri tahtiin vanhenemme päältä ja sisältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on tosiasioita niin kuin sekin, että hyvin eri tahtiin vanhenemme päältä ja sisältä.
Totta, mutta muutkin asiat ratkaisee. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
- Anonyymi
Tuo miehittely ei luo sijaa ajatuksille, niin koppava on neiti, niiin neidiksi ajatuillensa jää, kohti koppaas, moro.....
Ps.moro
https://m.youtube.com/watch?v=Yj4h3NI1vUQ - Anonyymi
Olen syvästi rakastunut itseäni 21v nuorempaan naiseen. Enkä niin kovin ajattele ikäeroa, ajatukseni vie hän, ihana nainen. Jos ikäero on hänelle ok, on se minullekin.
- Anonyymi
Olen syvästi rakastunut itseäni 20v nuorempaan mieheen. Itse olen 62v nainen.
Jos ikäero on hänelle hyvä, on se sitä myös minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ikäero on hänelle hyvä, on se sitä myös minulle.jos, unelmissani ja haaveissani,
eläisin,
ja, saisin elää, jo, unelmien elämää,
niin, kaiket päivät haluaisin vain panna sinua, joka ikiseen reikään,
ja, nuolla, ihania, täyteläisiä rintojasi,
ja, panna niiden väliin, hitaasti ja sitten yhä nopeammin,
ja, minä,
minä, vain himoitsen sinua,
ja, jos, saan, vain panna sinua joka ikinen päivä,
tunti, tolkulla joka päivä,
niin,
sitten, sanon,
että, olen viimeinkin onnellinen,
:)
N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ikäero on hänelle hyvä, on se sitä myös minulle.Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Jokaisen oma asia!
- Anonyymi
Ei sillä tässäiässä enää ole väliä. 😐
- Anonyymi
Esim mun ja Sonjan ikäero olis 17 vuotta❤️
- Anonyymi
Heidi ja Jarkka on niiiiiiin rakastuneita! 17v. Pyh!
- Anonyymi
Niin ja vielä minusta ja Sonjalta,, ikäero ei minua haittaa mitenkään. En tiedä sitten mitä Sonja tuosta 17v ikäerosta on mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vielä minusta ja Sonjalta,, ikäero ei minua haittaa mitenkään. En tiedä sitten mitä Sonja tuosta 17v ikäerosta on mieltä?
Kannattaisiko kysäistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko kysäistä?
Kannattaa, kyllä olla tosi varovainen, näiden kyselyjen kanssa.. vähän harvinaisempia tapauksia nämä.. toki ei rakkaus ikää katso, tai katsoo, mutta ei joku 17v oo edes paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa, kyllä olla tosi varovainen, näiden kyselyjen kanssa.. vähän harvinaisempia tapauksia nämä.. toki ei rakkaus ikää katso, tai katsoo, mutta ei joku 17v oo edes paha.
Entä jos olis toisinpäin tuo ikäero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos olis toisinpäin tuo ikäero?
Jaa, ihan sama kuin päin on, kuhan plääp...ovat samalla aaltopituudella, joskus käy niin, että toinen on liian lapsellinen, se voi olla kumpi vaan. Siihen se yleensä kaatuu suurissa ikäeroissa. Mulla ei sinäänsä ole niitä vastaan mitään, mun kaveri piireissä se näyttää olevan aika normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ihan sama kuin päin on, kuhan plääp...ovat samalla aaltopituudella, joskus käy niin, että toinen on liian lapsellinen, se voi olla kumpi vaan. Siihen se yleensä kaatuu suurissa ikäeroissa. Mulla ei sinäänsä ole niitä vastaan mitään, mun kaveri piireissä se näyttää olevan aika normaalia.
23v mies ja 40v nainen. Dream match!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa, riippuu hyvin ton miehen kehittyneisyydestä tms.. onhan tuolla ikäerolla molemmat aivan eri elämänvaiheessa, mutta onhan näitäkin, tollaisesta ei ihan kauheena kannata mitään odottaa, koska ihminen muuttuu kokoajan, varsinkin ton ikäiset miehet, mutta en nyt sano mitään ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko kysäistä?
Epäilen vahvasti, että ei kannata. Luultavasti kaipaamani Sonja ei ole vapaa. Riskit liian isoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että ei kannata. Luultavasti kaipaamani Sonja ei ole vapaa. Riskit liian isoja.
Kannattaako varattujen perään vongata? Pahinta on jos itsekkin olet varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhden miehen olevan 23 minä olen 43 voin olla hänelle vain ystävä.
Hän on söpö mies.
- Anonyymi
n. 30 vuotta olen vanhempi. Kaveruus on hyvä vaihtoehto. m>n
- Anonyymi
Jos olet valmis omaishoitajaksi muutaman vuoden sisällä, niin anna palaa vaan 🤣
- Anonyymi
Vanhempikin voi joutua nuoremman omaishoitajaksi.
Narsku varo ettet joudu saattohoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempikin voi joutua nuoremman omaishoitajaksi.
Narsku varo ettet joudu saattohoitoon.Kyllähän kaikki tämän tietää, ei se sitä ikää katso.
- Anonyymi
Niinhän sitä on mutta, jos ei se naista haittaa, ei se minuakaan.
- Anonyymi
Ei paha
Macron. . .
- Anonyymi
A mies on nuorempi Jnaista mutta J naista ei haittaa.
- Anonyymi
Eli j sai keppiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli j sai keppiä?
Hän on aarteeni ja mun rakkaus. J
- Anonyymi
onnellisuus elää vain ja ainoastaan tässä hetkessä
https://youtu.be/864OacMSxfE - Anonyymi
Se on näin sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Aloituksen letkautus heitti hauskaxi :) ystävinä, rentoa satunnaista tapailua mutta vakavammin näkisin väärää vuosikertaa. - cu-
- Anonyymi
Ainakin 78 vuotta 🤭
- Anonyymi
Ihastukseni on 357 vuotias
- Anonyymi
Täälläpä reipas 40v nainen vastaa tähän. Asun avoliitossa 14v vanhemman miehen kanssa. Hän on vakaa ja turvallinen. Myöskään hellyyttä ja seksiä tästä avoliitosta ei puutu. Mutta silti olen huomannut että vilkuilen nuorempia, jopa itseäni nuorempia miehiä. Olen hyvin säilynyt ja itsestäsi huolta pitävä. Ja mieheni on normaali. Tiedä sitten, olisiko pitänyt valita toisin aikoinaan🤔
- Anonyymi
Joo rupee "mutsiksi" jollekkulle parikymppiselle jonnelle. :)
Nutsin Mussija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nutsin Mussija😂...naurattaa, kun nuo parikymppiset ja kakskakkoset yrittää väkisin pussailla, kuin lapsia ne on ja mimmosena mä itse ne näen😅..mutta, ei saa yleistää..on siellä muutama fiksukin.. on on ja on.. ja eikähöhän ne miehet oo ikuisia holhokkeja iästä riippumatta... anteeks nyt vaan miehet taas! Ja sivustaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nutsin MussijaNoh, parikymppinen on vähän liian nuori. En ole Puuma kuitenkaan. Näiden miesten ikähaarukka on ollut 39-43.v. ja siis vain olen katsellut..ja nauttinut näkymistä.
- Anonyymi
En tiedä pitävätkö kaikki Sinua 'reippaana' kun vilkuilet nuorempia ja kun et ole aviossa vaan avossa.
- Anonyymi
Ikäero ei ole mikään ongelma, jos juttuun tullaan, jos pidetään toisistamme.
- Anonyymi
Paljonko on tässä nyt sitten paljon?
- Anonyymi
No mitä mä nyt sanosin ....
t. Danny. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Danny.Kakista ulos vain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Danny.Älä sano mitään!!!! T: Armi halauksella
- Anonyymi
Aloittaja on kuitenkin joku mies niin miksi kommentoimaan
- Anonyymi
On, mutta koko ajan ikä ero pienenee. 😉
- Anonyymi
Miten se on mahdollista? 🤔
- Anonyymi
Rakkaus -ja hepinnousu tuskasta toiseen aiheeseen,
https://kokemuksia-crypto-visa-kortista.webnode.fi/ - Anonyymi
Mitä sä mies ajattelet meidän ikäerosta?
Niin. Emmä ny siitä niinkää, mutta tämä "pesäero" vituttaa. Haluaisin sulta PESÄÄ! - Anonyymi
Itsellä nyt 30 vuotta nuorempi, eivätkä tytön vanhemmat hyväksy.
Vaikka olen luvannut odottaa suojaikärajaan saakka.- Anonyymi
Herää ehkä joillekin ajatus että oletko kuitenkin hieman syyntakeeton...
- Anonyymi
Ikä on vain numeroita. Olen jo alle parikymppisestä asti himoinnut itseäni vanhempia naisia. <3
- Anonyymi
Ei haittaa yhtään, seksi tulee olemaan kiihkeää, jopa rietasta ja opin monenlaisia temppuja ja asentoja. Muistan sinua lämmöllä kun aikanani perustan perheen ikäiseni tytön kanssa.
- Anonyymi
Tämä on se syy, etten koskaan tule ottamaan yhteyksiä itseäni nuorempaan vaikka muuten kiinnostelisikin. Aikansa vain käyttäisi jiiännee. Itse etsin pitempää suhdetta...
- Anonyymi
en ole ajatellut koko asiaa
- Anonyymi
no eipa tassa ihmeempia ole
- Anonyymi
Kyllä mä ihan omaa naistani rakastan. Turhaan siellä kiimaisena mongut mun perään. Törppö. Nolo.
Etsi ikäistäsi seuraa äläkä yritä syödä kuormasta- Anonyymi
Olisiko sinulla muuta kanavaa viestiä sen kuormafirmasi tmv edustajana kuin tämä? Kun on niin muodikasta nykyään ilmaista, että ns esiintyy toisena. Se vasta noloa on, mutta toisaalta keneltä se pois on ei ainakaan minulta
- Anonyymi
Olet lapseni.
- Anonyymi
Erittäin häiritsevä kommentti. Sivusta
- Anonyymi
Oi sanna pirkkalainen meidän suhde ei voi jatkua koska sinulla on toinen.
- Anonyymi
Mietin että oletko malli? Haluasin kysyä,
- Anonyymi
Ikäero ja mielenterveysongelmat ei ole este satunnaiselle hauskanpidolle.
- Anonyymi
Juur näin, kah reikä se on rinkelissäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juur näin, kah reikä se on rinkelissäkin.
Luulen kah, että sellaiset on täysin sinun ulottumattomissa, mutta unelmia on hyvä tietysti olla
- Anonyymi
Nooooo rahaahan meillä on yhtä runsaasti .
- Anonyymi
Terveisiä muorille ja nuorille, paappa tulee sitten juhannuksen jälkeen viimeistään ensimmäisten kaalimatojen vanhempien synnyttyä. Hei ja vielä kerran terveisiä oikein kovasti sinne.
- Anonyymi
Elän siinä harhassa, että kaikki on mahdollista ja otan siitä kaiken mahdollisen hyödyn... hyvän mielen saan ainakin, tuskin muuta voin toivoakaan 🤭😇
- Anonyymi
On vaan numeroita jos molemmat täysikäisiä
- Anonyymi
Kyllä 60v ikäero on liikaa..T: Danny
- Anonyymi
:) Heh..heh!
- Anonyymi
Lopeta jo!
- Anonyymi
Mulla toi 97 v. tuli täyteen Vapun aattona. Venäjä-Suomi maaottelussa sain Rukajärven osakilpailussa osuman vasempaan sääreen.
Olin poissa puolivuotta rintamalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702560
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572420Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1542016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591896Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361718Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571270- 751241
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851144Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1591090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103931