Ei tähän muuta voi todeta.
Harmittaa kun et oo mun kanssa.
38
1415
Vastaukset
- Anonyymi
No missäs kaikki on? Mä olen kotona, vietin illan jälkeläisteni kanssa ja kohta unelm … unten maille.💫
T- Anonyymi
Hyvää yötä. Muut lie nukkumassa.
- Anonyymi
Montakos ipanaa trollaajalla on? Valtakuntahahmollahan oli ilmeisesti jopa kahdeksan ja kuten asiasta ymmärtämättömän tapoihin kuuluu kun ei edusta esimerkiksi tätä sikiävää sukupuolta, niin kahdeksas pläjähti ilmoille tuosta noin vain yhdessä yössä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos ipanaa trollaajalla on? Valtakuntahahmollahan oli ilmeisesti jopa kahdeksan ja kuten asiasta ymmärtämättömän tapoihin kuuluu kun ei edusta esimerkiksi tätä sikiävää sukupuolta, niin kahdeksas pläjähti ilmoille tuosta noin vain yhdessä yössä
Aika hyvä
- Anonyymi
Se on sun vika. Et ole ottanu yhteyttä ja tehnyt selväksi että sitä haluaisit
- Anonyymi
Höpö
- Anonyymi
No ei voi kyllä.
T. Takkutukka raparousku- Anonyymi
Mitähän sitten tapahtuu
- Anonyymi
Mua harmittaa myös. Ikävä on.
- Anonyymi
Tiedoksi naiselle, jos olet nainen, että olisit aivan eri mieltä jos olisin sun kanssasi.
- Anonyymi
Kuinka niin, mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin, mies?
Minä vain luulen tietäväni enemmän kuin tiedän.
- Anonyymi
Et todellakaan tiedä yhtään mitään mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan tiedä yhtään mitään mistään.
Minua täytyy kouluttaa.
- Anonyymi
Kauheaa😱
- Anonyymi
Elämä hymyilee uuden naisen kanssa.
- Anonyymi
Älä jauhaa shaibaa. Uus kumppani kun on vieressä niin silloin ei enää täällä pyöritä vaan tehdään ihan jotain muuta, kaipauksetkin hoituvat puhelimitse tms. Ei näitä saitteja tarvita enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauhaa shaibaa. Uus kumppani kun on vieressä niin silloin ei enää täällä pyöritä vaan tehdään ihan jotain muuta, kaipauksetkin hoituvat puhelimitse tms. Ei näitä saitteja tarvita enää.
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Pidä hauskaa sen uuden naisesi kanssa. Toivottavasti olet onnellinen valinnastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen täällä, kun mulla ei seiso J
- Anonyymi
Harmin paikka 😭
- Anonyymi
Olen aina sun kanssa, kosketat vaikka nenuas, pillullasi. Jos tuo ei onnistu, niin punastu, pusu.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=rsAHokcJ8eU - Anonyymi
Mut kivaa Jussia joka alkaa kahden kuun päästä
https://youtu.be/8v2JUd4G2qg?list=OLAK5uy_lR7yfl8wDCJGE03df4SGS3_pwnaNE4I2A
Karttakaa jezebellejä. - Anonyymi
Sellaista se elämä on. Ei voi aina saada mitä haluaa.
- Anonyymi
Luojan kiitos 🤭😂🤮
- Anonyymi
Ikävä niitä kauniita keskusteluja. 😢
- Anonyymi
Mistä juttelitte? Anna jotain tunnistettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä juttelitte? Anna jotain tunnistettavaa.
Rakennusjuttelua. Naisella kukallinen minimekko yllä.
- Anonyymi
Näytitkö vamppyyri hampaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytitkö vamppyyri hampaat
Ei silloin mutta nyt kyllä olen huomannut
- Anonyymi
Niin minuakin harmittaa. En päässyt, vaikka kovasti toivoin ja odotin. Olisin tarvinnut läheisyyttä ja
hyvää seuraa. - Anonyymi
Ylläpito ei taas bottisyistä julkaissut miun vastausta ..
Mutta miksen voisi olla?
Kun minussa tuntuu olovan kaikki huono. - Anonyymi
Niinhän se harmittaa minuakin. Käy ulkoilemassa; se auttaa.
- Anonyymi
mut mä voisin olla..
- Anonyymi
jos sulla on joku toinen niin anna menna
- Anonyymi
Miten sitä sitten tehhään
- Anonyymi
Yks hyvä riittää
- Anonyymi
Niin riittääkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1425269Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1694298Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7152709Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato892319Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571362254Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.1042169Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny1871744Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj1511545Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta2481475Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.1031296