Maailman paras auto on Hyundai

Anonyymi

17

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Hyundai.

• Anonyymi

Hyundai on tylsä auto ja harmaa auto......

• Anonyymi

Siksi se varmaan valittiinkin vuoden autoksi maailmassa 2022? Havaitsenko lievää kateutta kommentissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi se varmaan valittiinkin vuoden autoksi maailmassa 2022? Havaitsenko lievää kateutta kommentissa?

En todellakaan , Tunsisinko muka kateutta Hyundaita kohtaan , en todellakaan. Se on kuule ihme, että "iopig"5 valittiin maaliskuun vuoden autoksi , olis saanut jäädä viimeiseks, tommonen kottero , joka ei kiinnosta minua pätkääkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan , Tunsisinko muka kateutta Hyundaita kohtaan , en todellakaan. Se on kuule ihme, että "iopig"5 valittiin maaliskuun vuoden autoksi , olis saanut jäädä viimeiseks, tommonen kottero , joka ei kiinnosta minua pätkääkään

Aja sitten sillä harmaa Toyotallasi. Se vasta tylsä onkin. Mistä näitä aina riittää.

• Anonyymi

Buhahahahanahananah. Vai että paras auto. Heheheheheheheh. Mistä näitä riittää, sano se.

• Anonyymi

Kateus on kova.

• Anonyymi

Ei vuoden auto tarkoita maailman parasta. Eikä myöskään tarkoita auton kestävän vuoden ajan. Eikä tarkoita sitäkään, etteikö auto olisi hyvä.

• Anonyymi

Onnittelut Hyundaille! Kova suoritus. Arvoa ei yhtään vähennä se, että kateellisia riittää!

• Anonyymi

Huono Hyundai iopig5. Ainoa hyvä aasialainen merkki on Mazda...... Kritisointi kommentteihin vastataan jotain, että hän olisi muka kateellinen, ei tosiaankaan.... Onko mennyt Hyundai omapojille oikein tunteisiin?? Hyundai on huono riisikippo , jossa ripaus lantaa. Eikä se kiinnosta minua pätkääkään , jos olisin ostamassa uutta autoa. Hyundai kuuluu Dacian kanssa samaan pakkaan.

• Anonyymi

No se on sun mielipiteesi. Minä perustan mielipiteeni siihen miten todelliset asiantuntijat ovat mieltä enkä yksityiseen provoon. Yksityinen provo ei perustu tosiasioihin koska sen kirjoittaja vain sanoo että se on huono. Siinä kaikki. Yksityisellä provolla ei ole arvoa koska ei ole koskaan tuskin edes ajanut Hyundaita. Saa jäädä omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Hyundai on huono auto, FAKTA , on kokemusta

• Anonyymi

Mulla on taas ollut Hyundai autoja vuodesta 1996 ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Ei mitään lastentauteja.Aina ovat kesät talvet erittäin hyvin toimineet.Kaikenlisäksi esim.Sonata antaa hienon kyydin.

• Anonyymi

On muuten hieno auto.

• Anonyymi

Hyundai on tyylikäs ja hieno.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Uskomattoman hieno auto luonnossa.
      Näyttää kuvissa paljon pienemmältä kuin on oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe