Hyundai Ioniq 5 nappasi Vuoden Auto Maailmassa 2022 titttelin
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/475e184e-c28d-46af-9f02-54827bd3a905
Maailman paras auto on Hyundai
17
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Hyundai.
- Anonyymi
Hyundai on tylsä auto ja harmaa auto......
- Anonyymi
Siksi se varmaan valittiinkin vuoden autoksi maailmassa 2022? Havaitsenko lievää kateutta kommentissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi se varmaan valittiinkin vuoden autoksi maailmassa 2022? Havaitsenko lievää kateutta kommentissa?
En todellakaan , Tunsisinko muka kateutta Hyundaita kohtaan , en todellakaan. Se on kuule ihme, että "iopig"5 valittiin maaliskuun vuoden autoksi , olis saanut jäädä viimeiseks, tommonen kottero , joka ei kiinnosta minua pätkääkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan , Tunsisinko muka kateutta Hyundaita kohtaan , en todellakaan. Se on kuule ihme, että "iopig"5 valittiin maaliskuun vuoden autoksi , olis saanut jäädä viimeiseks, tommonen kottero , joka ei kiinnosta minua pätkääkään
Aja sitten sillä harmaa Toyotallasi. Se vasta tylsä onkin. Mistä näitä aina riittää.
- Anonyymi
Buhahahahanahananah. Vai että paras auto. Heheheheheheheh. Mistä näitä riittää, sano se.
- Anonyymi
Kateus on kova.
- Anonyymi
Ei vuoden auto tarkoita maailman parasta. Eikä myöskään tarkoita auton kestävän vuoden ajan. Eikä tarkoita sitäkään, etteikö auto olisi hyvä.
- Anonyymi
Onnittelut Hyundaille! Kova suoritus. Arvoa ei yhtään vähennä se, että kateellisia riittää!
- Anonyymi
Huono Hyundai iopig5. Ainoa hyvä aasialainen merkki on Mazda...... Kritisointi kommentteihin vastataan jotain, että hän olisi muka kateellinen, ei tosiaankaan.... Onko mennyt Hyundai omapojille oikein tunteisiin?? Hyundai on huono riisikippo , jossa ripaus lantaa. Eikä se kiinnosta minua pätkääkään , jos olisin ostamassa uutta autoa. Hyundai kuuluu Dacian kanssa samaan pakkaan.
- Anonyymi
No se on sun mielipiteesi. Minä perustan mielipiteeni siihen miten todelliset asiantuntijat ovat mieltä enkä yksityiseen provoon. Yksityinen provo ei perustu tosiasioihin koska sen kirjoittaja vain sanoo että se on huono. Siinä kaikki. Yksityisellä provolla ei ole arvoa koska ei ole koskaan tuskin edes ajanut Hyundaita. Saa jäädä omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Hyundai on huono auto, FAKTA , on kokemusta
- Anonyymi
Mulla on taas ollut Hyundai autoja vuodesta 1996 ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Ei mitään lastentauteja.Aina ovat kesät talvet erittäin hyvin toimineet.Kaikenlisäksi esim.Sonata antaa hienon kyydin.
- Anonyymi
On muuten hieno auto.
- Anonyymi
Hyundai on tyylikäs ja hieno.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=RBcV-Nb7Nrk
The Hyundai Ioniq 5 Is Car and Driver’s EV of the Year
Voittoja ja ylistystä sataa joka suunnalta..
Toyotalla menwee 15v tehdä edes lähes yhtä hyvä sähköauto. - Anonyymi
Uskomattoman hieno auto luonnossa.
Näyttää kuvissa paljon pienemmältä kuin on oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346