Maailman paras auto on Hyundai

Anonyymi

17

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Hyundai.

    • Anonyymi

      Hyundai on tylsä auto ja harmaa auto......

      • Anonyymi

        Siksi se varmaan valittiinkin vuoden autoksi maailmassa 2022? Havaitsenko lievää kateutta kommentissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi se varmaan valittiinkin vuoden autoksi maailmassa 2022? Havaitsenko lievää kateutta kommentissa?

        En todellakaan , Tunsisinko muka kateutta Hyundaita kohtaan , en todellakaan. Se on kuule ihme, että "iopig"5 valittiin maaliskuun vuoden autoksi , olis saanut jäädä viimeiseks, tommonen kottero , joka ei kiinnosta minua pätkääkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan , Tunsisinko muka kateutta Hyundaita kohtaan , en todellakaan. Se on kuule ihme, että "iopig"5 valittiin maaliskuun vuoden autoksi , olis saanut jäädä viimeiseks, tommonen kottero , joka ei kiinnosta minua pätkääkään

        Aja sitten sillä harmaa Toyotallasi. Se vasta tylsä onkin. Mistä näitä aina riittää.


    • Anonyymi

      Buhahahahanahananah. Vai että paras auto. Heheheheheheheh. Mistä näitä riittää, sano se.

      • Anonyymi

        Kateus on kova.


    • Anonyymi

      Ei vuoden auto tarkoita maailman parasta. Eikä myöskään tarkoita auton kestävän vuoden ajan. Eikä tarkoita sitäkään, etteikö auto olisi hyvä.

    • Anonyymi

      Onnittelut Hyundaille! Kova suoritus. Arvoa ei yhtään vähennä se, että kateellisia riittää!

    • Anonyymi

      Huono Hyundai iopig5. Ainoa hyvä aasialainen merkki on Mazda...... Kritisointi kommentteihin vastataan jotain, että hän olisi muka kateellinen, ei tosiaankaan.... Onko mennyt Hyundai omapojille oikein tunteisiin?? Hyundai on huono riisikippo , jossa ripaus lantaa. Eikä se kiinnosta minua pätkääkään , jos olisin ostamassa uutta autoa. Hyundai kuuluu Dacian kanssa samaan pakkaan.

      • Anonyymi

        No se on sun mielipiteesi. Minä perustan mielipiteeni siihen miten todelliset asiantuntijat ovat mieltä enkä yksityiseen provoon. Yksityinen provo ei perustu tosiasioihin koska sen kirjoittaja vain sanoo että se on huono. Siinä kaikki. Yksityisellä provolla ei ole arvoa koska ei ole koskaan tuskin edes ajanut Hyundaita. Saa jäädä omaan arvoonsa.


    • Anonyymi

      Hyundai on huono auto, FAKTA , on kokemusta

      • Anonyymi

        Mulla on taas ollut Hyundai autoja vuodesta 1996 ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Ei mitään lastentauteja.Aina ovat kesät talvet erittäin hyvin toimineet.Kaikenlisäksi esim.Sonata antaa hienon kyydin.


    • Anonyymi

      On muuten hieno auto.

    • Anonyymi

      Hyundai on tyylikäs ja hieno.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskomattoman hieno auto luonnossa.
      Näyttää kuvissa paljon pienemmältä kuin on oikeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe