Oulun ry seurakuntailta 24.4.22

Anonyymi

Tulipahan nähtyä sekin että jonkun puheenvuoro keskeytetään.

11

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuiko Jeesuksesta?

      • Anonyymi

        Ei puhunut. Hän oli ns. jeesukseton kaveri ja siksi keskeytettiin hänen puheen vuoro.


    • Anonyymi

      Kerro enemmän. Mikä tilanne ja miksi keskeytettiin? Kiinnostaa, kun aika harvinainen tilanne.

    • Anonyymi

      On noita nähty ennenkin. Erään kerran yksi ateisti meni räyhäämään pöntön taakse. Kun puheenjohtaja sanoi, että tämä keskusteluilta on uskovaisia varten ja muutkin saavat pitää puheenvuoroja, kunhan kunnioittavat meidän vakaumusta, eikä tahallaan loukkaa muita. Tämä jatkoi silti rienaamista, kunnes häiriköijä kannettiin ulos.
      Toisinaan puheenvuoro on saatettu joutua keskeyttää, jos se on lähtenyt ihan eri raiteille ja kestänyt loputtoman kauan, eikä pyynnöistä huolimatta ole palannut aiheeseen.
      Aika vähän olet ollut keskusteluilloissa, jos vasta eka kertaa tällaisen tapauksen näit.

    • Anonyymi

      Ei näköjään vieläkään ole kaikille velluille mennyt perille se ettei vl-seurakunnassa keskustella, vaan sanellaan.

      Ei totalitaristiset diktatuurit kestä vapaata keskustelua. Sen kautta kun löytyisi Totuus.

    • Anonyymi

      Vl-liikessä on vapautta yhtä paljon kuin pohjoiskoreassa. Sen on moni viisaampi jo huomannutkin

    • Anonyymi

      Mitä nyt taas? Nyt kiinnostaa kyllä eli kertokaapa jotka tietää asiasta

    • Anonyymi

      Puheenvuoro keskeytettiin siitä syystä että oli kahvin aika. Puheenvuoroa pitänyt henkilö meni vaan väärään aikaan puhumaan jolloin hänelle kerrottiin että käydään ensin kahvilla ja jatketaan sitten.

      • Anonyymi

        Johan valetta pukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan valetta pukkaa.

        Jos se on kuin Venäjällä.


    • Anonyymi

      Seurakuntatoiminta on pehmeä aivoisten toimintaa. Palvotaan olematonta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe