Päivä päivältä vahvistuu

Anonyymi

Vahvistuu tunne että sun puolelta kaikki olis pistettä vaille valmista. Et vaan uskalla sitä pistettä jostain syystä laittaa, vaan odotat että mä teen sen sun puolestasi.

Vihjeeksi, jotta tunnistat itsesi: Ennen sun silmistä näkyi mua katsoessa ilo ja lempeys, nyt en näe muuta kuin halveksuvan ja vihaisen katseen ja se ei ole sitä mitä haluan nähdä.

99

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äh

      Katot väärällä silmällä

      Kultimuriseni

      • Anonyymi

        Oon niin monet kerrat elämässäni ollut halveksivan ja vihaisen katseen kohteena eri ihmisten toimesta, että tunnistan kyllä milloin joku pitää mua vastenmielisenä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin monet kerrat elämässäni ollut halveksivan ja vihaisen katseen kohteena eri ihmisten toimesta, että tunnistan kyllä milloin joku pitää mua vastenmielisenä.

        Aloittaja

        Onko siihen ollut syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siihen ollut syy?

        Ei ainakaan syytä mikä olisi mun tiedossa. Kiusaamisen kohteena ollessani olen näitä kokenut.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan syytä mikä olisi mun tiedossa. Kiusaamisen kohteena ollessani olen näitä kokenut.

        Aloittaja

        Et tiedä siis syytä, miksi joku katsoo sinua mielestäsi halveksivasti tai vihaisesti.
        Jospa syy olet sinä ja sinun käytös tähän?
        Jospa roikut ihmisessä, joka ei halua olla tekemisissä kanssasi.
        Olisiko nyt aika katsoa peiliin ja lopettaa sen jonkin vaatiminen, elämässä ei voi saada tahtoa lävitse kaikissa asioissa, ymmärrä ja hyväksy tämä tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin monet kerrat elämässäni ollut halveksivan ja vihaisen katseen kohteena eri ihmisten toimesta, että tunnistan kyllä milloin joku pitää mua vastenmielisenä.

        Aloittaja

        Olen samalla aaltopituudella. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä siis syytä, miksi joku katsoo sinua mielestäsi halveksivasti tai vihaisesti.
        Jospa syy olet sinä ja sinun käytös tähän?
        Jospa roikut ihmisessä, joka ei halua olla tekemisissä kanssasi.
        Olisiko nyt aika katsoa peiliin ja lopettaa sen jonkin vaatiminen, elämässä ei voi saada tahtoa lävitse kaikissa asioissa, ymmärrä ja hyväksy tämä tosiasia.

        Kaikki ei pysty, mutta tuo katso peiliin höpötys olisi syytä unohtaa.
        Jos ei ole pokkaa sanoa suoraan, on ihan yhtä luuseri.
        Aina voi katsoa peiliin, mutta sen vois tehdä joskus kaikki osapuolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä siis syytä, miksi joku katsoo sinua mielestäsi halveksivasti tai vihaisesti.
        Jospa syy olet sinä ja sinun käytös tähän?
        Jospa roikut ihmisessä, joka ei halua olla tekemisissä kanssasi.
        Olisiko nyt aika katsoa peiliin ja lopettaa sen jonkin vaatiminen, elämässä ei voi saada tahtoa lävitse kaikissa asioissa, ymmärrä ja hyväksy tämä tosiasia.

        Oiiein hyvää luennointia tietojenkalastajatrollille ja ihan niinkuin olisin nähnyt tuon saman oletuspohjaisen fraasin ennenkin sen koskaan kohdentumatta oikealle henkilölle. Siis tuon, et ehkä saa tahtoasi lävitse joka asiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä siis syytä, miksi joku katsoo sinua mielestäsi halveksivasti tai vihaisesti.
        Jospa syy olet sinä ja sinun käytös tähän?
        Jospa roikut ihmisessä, joka ei halua olla tekemisissä kanssasi.
        Olisiko nyt aika katsoa peiliin ja lopettaa sen jonkin vaatiminen, elämässä ei voi saada tahtoa lävitse kaikissa asioissa, ymmärrä ja hyväksy tämä tosiasia.

        Oletko sinä siis sitä mieltä, että jotenkin tunnet aloittajan ja olet omin silmin todistanut kuinka joku käy säännöllisesti ottamassa teidän samoissa piireissä vihaisia mulkkauksia vastaan? Laita kuva tai sitä ei ole tapahtunut. Sama koskee myös sähkö- ja pulloposteja sekä kaikkea aiheeseen liittyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä siis sitä mieltä, että jotenkin tunnet aloittajan ja olet omin silmin todistanut kuinka joku käy säännöllisesti ottamassa teidän samoissa piireissä vihaisia mulkkauksia vastaan? Laita kuva tai sitä ei ole tapahtunut. Sama koskee myös sähkö- ja pulloposteja sekä kaikkea aiheeseen liittyvää

        Niin käsittämättömiä johtopäätöksiä ihmiset täällä vetää, että ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

        Kommentoija spekuloi asiaa keskustelussa esitettyjen tietojen varassa, esittää tarkentavia kysymyksiä ja tarjoaa jopa yhden vaihtoehdon tilanteen ratkaisemiseksi. Ja kaikki vielä erittäin asiallisesti, mikä on huomattavan poikkeuksellista tällä palstalla.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin käsittämättömiä johtopäätöksiä ihmiset täällä vetää, että ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

        Kommentoija spekuloi asiaa keskustelussa esitettyjen tietojen varassa, esittää tarkentavia kysymyksiä ja tarjoaa jopa yhden vaihtoehdon tilanteen ratkaisemiseksi. Ja kaikki vielä erittäin asiallisesti, mikä on huomattavan poikkeuksellista tällä palstalla.

        -sivusta

        Kyllä kommentoija tuntuu ennen kaikkea tarjoavan rakentavia neuvojaan itselleen esitettyjen tietojensa varassa tai muiden tarjoamien tietojen varassa ja kommentoi aina ohi aiheen ja niitä omia johtopäätöksiään tyrkyttäen. Toisekseen et taida olla sivusta, vaan sama kommentoija jonka missio on olla oikeassa, mitä olen seuraillut.


    • Anonyymi

      Se oli vikatikki kun aloit pelaamaan. Se oli suurin virhe elämässäsi, minkä menit tekemään.

      • Anonyymi

        En tiedä mistä puhut, joten aloitukseni ei osunut sinuun.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut, joten aloitukseni ei osunut sinuun.

        Aloittaja

        Pelaaminen yleensä kosahtaa omaan nilkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaaminen yleensä kosahtaa omaan nilkkaan.

        Mitäs täällä pelataan? Shakkiako 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs täällä pelataan? Shakkiako 🤣

        Psykologista peliä. 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykologista peliä. 🤨

        Kiusaamista se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaaminen yleensä kosahtaa omaan nilkkaan.

        Mikä pelaaminen? En tunnista itseäni kyllä minäkään.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykologista peliä. 🤨

        Tai sitten vaan luulotautia liikkeellä. Oisko mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamista se on

        Vaiko uhriutumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykologista peliä. 🤨

        Mitä psykologista peliä siinä mielestäsi on, että lueskelee anonyymeja trollauksia ja vetää niistä johtopäätöksiä, että juuri itseään kisutellaan netissä? Ehkä joku esi-isäsi uskoo ja näkee sen kaukaa viisaana lieventävänä asianhaarana sukupuussa tai sitten ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä psykologista peliä siinä mielestäsi on, että lueskelee anonyymeja trollauksia ja vetää niistä johtopäätöksiä, että juuri itseään kisutellaan netissä? Ehkä joku esi-isäsi uskoo ja näkee sen kaukaa viisaana lieventävänä asianhaarana sukupuussa tai sitten ei

        Mielestään viisaat, hieman vainoharhaiset todellisuudesta vieraantuneet erakot luulevat psykooseissa löytävänsä jokaisen aloituksen jokaisesta viestistä jonkun itselleen tarkoitetun viestin. Kyllähän siinä saa jo vähemmästäkin aikamoiset "psykologiset pelit" pystyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestään viisaat, hieman vainoharhaiset todellisuudesta vieraantuneet erakot luulevat psykooseissa löytävänsä jokaisen aloituksen jokaisesta viestistä jonkun itselleen tarkoitetun viestin. Kyllähän siinä saa jo vähemmästäkin aikamoiset "psykologiset pelit" pystyyn.

        Juuri näin ja mitä näihin omasta mielestään viisaisiin tulee, niin ehkä kannattaisi ihan kysyä täräyttää siltä osapuolelta jonka kokee itseään kiusaavan, että miksi teet näin jos on vaikka valmis kuulemaan asian laidan psykologisessa mielessä. Vastaus tuskin löytyy muullakaan kyseenalaisella tavalla


    • Anonyymi

      Milloin näit viimeksi katseessa sitä lempeyttä?

      • Anonyymi

        Varmuudella kuukausi sitten 😟

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuudella kuukausi sitten 😟

        Aloittaja

        Minkälaisessa paikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisessa paikassa?

        Eli et ole nähnyt missään. Tämä on ilmiselvä kalasteluviesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole nähnyt missään. Tämä on ilmiselvä kalasteluviesti.

        Koko aloitus haisee kalalle xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole nähnyt missään. Tämä on ilmiselvä kalasteluviesti.

        Sitähän se juuri on


    • Anonyymi

      Ei se ole sitä mitä haluan. Väsynyt vain arvuuttelemaan ja se yksi asia mitä teet kyllä loukkaa myös omalla tavallansa 😞😔

      • Anonyymi

        Jos olisit hän, niin sanoisin että kannattaisi ottaa asia puheeksi, koska mä tulkitsen kaikesta muuten niin että haluat päästä musta eroon.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, niin sanoisin että kannattaisi ottaa asia puheeksi, koska mä tulkitsen kaikesta muuten niin että haluat päästä musta eroon.

        Aloittaja

        Mutta jos katsoessani vihaa ja halveksuntaa näit en se silloin ollut kyllä minä


    • Anonyymi

      Menkäähän tuonne ulkoilmaan tekee niitä ratkaisuja! Tsemit..

      • Anonyymi

        Uskotko, että olisin silti täällä palstalla, jos siihen olisi mahdollisuus? Niinpä. Aina ei ole.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Kuvottava hahmo tämä tsemppailija, aina vähän väliä tulee jakelemaan näitä oi niin hienoja joskin täysin turhia neuvojaan. Tekisit pe ll e välillä niin kuin itse neuvot, elä ja anna toisten elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvottava hahmo tämä tsemppailija, aina vähän väliä tulee jakelemaan näitä oi niin hienoja joskin täysin turhia neuvojaan. Tekisit pe ll e välillä niin kuin itse neuvot, elä ja anna toisten elää.

        Mitäs kuvottavaa tuossa nyt oli? Oletko kenties hiukan yksinkertainen ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko, että olisin silti täällä palstalla, jos siihen olisi mahdollisuus? Niinpä. Aina ei ole.

        Aloittaja

        Nii, no ei se täältäkään löydy😇..vähän niin, kuin ilmaan huutelisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvottava hahmo tämä tsemppailija, aina vähän väliä tulee jakelemaan näitä oi niin hienoja joskin täysin turhia neuvojaan. Tekisit pe ll e välillä niin kuin itse neuvot, elä ja anna toisten elää.

        No höh..höh..saakait niit tsempejä jaella, niitä mä jakelen niin, kuin kiitoksiakin sellaisille ihmisille, jotka ne ansaitsee. Siis tekisin mitä? Mun käsittääkseni, mulla ei ole sellaista, jota pitäisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kuvottavaa tuossa nyt oli? Oletko kenties hiukan yksinkertainen ihminen?

        Yksinkertaisuus varmasti on ominaisuus jota muista haet alitajuntaisesti, heijasteleehan se sinun omaa kapasiteettiasi mainiosti. Tsemiä nyt kuitenkin sinulle, maasta ne pienetkin ponnistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvottava hahmo tämä tsemppailija, aina vähän väliä tulee jakelemaan näitä oi niin hienoja joskin täysin turhia neuvojaan. Tekisit pe ll e välillä niin kuin itse neuvot, elä ja anna toisten elää.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvottava hahmo tämä tsemppailija, aina vähän väliä tulee jakelemaan näitä oi niin hienoja joskin täysin turhia neuvojaan. Tekisit pe ll e välillä niin kuin itse neuvot, elä ja anna toisten elää.

        Tsemppimies on sama joka vastailee moneen kertaan eri hahmoilla ja kirjoitustyylillä. Tuo on juuri se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppimies on sama joka vastailee moneen kertaan eri hahmoilla ja kirjoitustyylillä. Tuo on juuri se

        Olen tästä samaa mieltä, huvittavaa toisaalta miten se pitää pitkää kilometrilankaansa ja kuvittelee, ettei muut huomaa, että osallistujia on tasan yksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästä samaa mieltä, huvittavaa toisaalta miten se pitää pitkää kilometrilankaansa ja kuvittelee, ettei muut huomaa, että osallistujia on tasan yksi

        Olette te melkoisia selvännäkijöitä 😅 Itse en kyllä näe kuka on minkäkin aloituksen takana mutta en olekkaan psykoottinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästä samaa mieltä, huvittavaa toisaalta miten se pitää pitkää kilometrilankaansa ja kuvittelee, ettei muut huomaa, että osallistujia on tasan yksi

        Tai jos vaan kuvittelet? Ehkä se ei tee tasan yhtään mitään 😂
        Älä nyt liikoja itsestäsi luule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette te melkoisia selvännäkijöitä 😅 Itse en kyllä näe kuka on minkäkin aloituksen takana mutta en olekkaan psykoottinen.

        No mutta, sinunkin edestä on näitä psykoottisia tietäjiä, jotka kertoo tietämyksestään monen monta kertaa samassa aloituksessa todella ingognito, eli osallistujia on joko yksi tai kaksi riippuen siitä kokeeko joku mehukatti tarvetta tulla kertomaan miten homma menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos vaan kuvittelet? Ehkä se ei tee tasan yhtään mitään 😂
        Älä nyt liikoja itsestäsi luule.

        Miten se liittyy itsesäni luukoja luulemiseen jos kommentoin toiselle kommentoijalle jonkunmiehen yksinpuhelusta? ei se kommentointikynnyksen ylittäminen sitä tarkoita, että kokisi tämän pajatuksen jotenkin koskevan itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppimies on sama joka vastailee moneen kertaan eri hahmoilla ja kirjoitustyylillä. Tuo on juuri se

        On se muuten yllättäen aloittajakin. Toiset ne vaan jää riippumaan ja roikkumaan, vaikka itsekin tietää miten asia on, mutta elämää suurempi missio on tehdä näistä jotain mitä ne ei ole tai jonkun sellaisen jonka asia se ei ole


    • Anonyymi

      Hanki ensin kunnon silmälasit ja katso uudestaan sitä tilannetta, jookos? ;)

      • Anonyymi

        Joo💤🐥


    • Anonyymi

      No eihn sua pysty edes suoraan päin katsomaan kun sun silmät harittaa vaikka mihin. Miksi? Et pysty katsomaan minua etkä ketään muutakaan suoraan silmiin, nyyh! :(

      • Anonyymi

        Jotenkin huvittava kommentti. Vaatii ihan keskimääräistä todella paljon alhaisempaa äo:ta tuollainen. Sivusta


    • Anonyymi

      Jatka vaan sitä henkistä pettämistä. En jaksa välittää enää.
      Päätin että kylmenen sua kohtaan, ollaan aivan erilaisia ihmisiä kuten olet varmasti huomannut.

      • Anonyymi

        Sun omaaa kuvitelmaa vain tuo henkinen pettäminen 😢😢💔


      • Anonyymi

        Henkinen pettäminen, mitä sontaa. Sitä varmaan pettämiseksi lasketaan jos kaveeraa tai kertoo muille ihmisille luottamuksellisia asioita. Ootko mustasukkainen hullu? Pettäminen on sitä että menee tekemään jotain sellaista mikä on erikseen kielletty parisuhteen osapuolien sopimuksella. Minä saan halata muitakin.


      • Anonyymi

        Ei päde minuun eikä meihin. Me ollaan samanlaisia. Mitään pettämistä ei myöskään ole tapahtunut.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        En mä petä. Edes henkisesti. Toki voit kuvitella niin, jos haluat.
        Se on jo vanha juttu. Joka on kaikilla osapuolilla tiedossa!
        Nykyään tunnen vain ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen pettäminen, mitä sontaa. Sitä varmaan pettämiseksi lasketaan jos kaveeraa tai kertoo muille ihmisille luottamuksellisia asioita. Ootko mustasukkainen hullu? Pettäminen on sitä että menee tekemään jotain sellaista mikä on erikseen kielletty parisuhteen osapuolien sopimuksella. Minä saan halata muitakin.

        Niinpä. Jotkut näkee asioita siellä missä ei ole mitään nähtävää oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen pettäminen, mitä sontaa. Sitä varmaan pettämiseksi lasketaan jos kaveeraa tai kertoo muille ihmisille luottamuksellisia asioita. Ootko mustasukkainen hullu? Pettäminen on sitä että menee tekemään jotain sellaista mikä on erikseen kielletty parisuhteen osapuolien sopimuksella. Minä saan halata muitakin.

        Kirjoita g-hakuun henkinen pettäminen ja lueppa vaikka is juttu aiheesta. Tule sitten uudestaan kertomaan mitä mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä petä. Edes henkisesti. Toki voit kuvitella niin, jos haluat.
        Se on jo vanha juttu. Joka on kaikilla osapuolilla tiedossa!
        Nykyään tunnen vain ystävyyttä.

        Tulihan se sieltä.


    • Anonyymi

      Mikset kysy tuota asiaa kun se kerran vaivaa? Vai kenties pelottaako?

      • Anonyymi

        Kysyisin, jos olisi mahdollista. Tämä on ainoa väylä sallittuun kommunikointiin.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin, jos olisi mahdollista. Tämä on ainoa väylä sallittuun kommunikointiin.

        Aloittaja

        Tämä on kömpelö, epäuskottava ja huono väylä ”kommunikointiin”. Tämä ei ole edes kommunikointia, tämä on ajatusten heittelemistä sinne tänne. Joku ottaa kopin, joku ei. Mahdollisesti ja todennäköisesti kopin saa täysin väärä ja viaton henkilö.


    • Anonyymi

      Menikö aloitus naiselle mieheltä? Minä kaipaan erästä vaikka hän tekikin ikävän tempun melkein 10v sitten, voi olla että se näkyy mun silmistä nykyään selvemmin, mutta tietäisipä hän miten paljon häntä ajattelen ja puhun edelleen. Kun hän lopulta sanoisi kyllä, niin se palauttaisi säihkeen silmiin ja niin leveän hymyn kasvoittelini..

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle tämäkin. Tuskin täällä miehet kaipaa ketään. Melkein kaikki aloituksethan on naisilta.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle tämäkin. Tuskin täällä miehet kaipaa ketään. Melkein kaikki aloituksethan on naisilta.

        Aloittaja

        Melkein kaikki aloitukset on yhdeltä ja samalta sedältä joka haluaa olla täti. Se on ilmeisesti kaikessa ihanuudessaan niin kysyttyä hommaa, että sitä titteliä kadehtii jopa asianosaiset. On se niin suloista, vähemmästäkin riehututtaa


      • Anonyymi

        Pasko porealtaaseen?


    • Anonyymi

      Juttele hänen kanssaan IRL - hänellä saattaa olla hankalaa/ stressaavaa/vastoinkäymisiä muussa elämässä. Sinä saatat olla hänen valopilkkunsa joka tuo iloa synkkään aikaan vaikka ei jaksa sinulle sitä näyttää. Puhuminen auttaa, ei oletukset.

    • Anonyymi

      Vielä kerran kirjoitan ja toivon, että tämä on piste. Pitkään olemme molemmat eläneet tässä, ei ole ollut suhdetta mutta suhteenomaisuutta on ollut. Minä olen ollut ihastunut mutta en tunne enää olevani. Rakastan miestäni ja meillä on yhteinen elämä. Meillä kahdella ei ole mitään todellista. Päästän sinut irti elämään omaa elämääsi. En ole katkera, vaikka tajuanhan sen, että minua ei haluttu. Todellisuudessa minua ei koskaan ole mieheni lisäksi kukaan muukaan halunnut. En ole ollut hyvä luonne eikä minulla ole mitään muitakaan ulkonäkö ym. Ominaisuuksia.. on hyvä, että minulla on tällä hetkellä realistisempi käsitys itsestäni. En ole enääniin täynnä itseäni, kuten kieltämättä olen ollut. Kaikesta on alas tultu ja hyvä niin.
      Arvostan sinua todella paljon, kunnioitan. Sinun ansiostasi olen mennyt elämässä eteenpäin. Tällä hetkellä näyttää jo kohtalaisen hyvältä. Millään tavalla en enää elämääsi puutu, en yhteyttä ota. Sitä ei tarvi pelätä. Muutenkaan en mihinkään asiaan enää elämässäsi puutu. Minä tämän aloitin, minä lopetan. Sinä olet mestari ja minä olen oppipoika. Sen ehdottomasti tiedostan. Kiittäen.

      • Anonyymi

        Voi härreguude 🤦🏻‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi härreguude 🤦🏻‍♀️

        Ihan kelpo mongerrus joltain mieheltä, joka ei osaa päättää onko täti vai setä edes yhden kirjoituksen sisällä, mutta niin herrelängood


      • Anonyymi

        Joopa joo. 🤨jotenkin kuulostaa miehen kirjoittamalta naisen suulla mukamas..Tai ilkeän naisen mustamaalaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. 🤨jotenkin kuulostaa miehen kirjoittamalta naisen suulla mukamas..Tai ilkeän naisen mustamaalaus.

        Touchee ja jälkimmäinen näkemys osui siinä mielessä oikeaan, että mustamaalaava nainen käy päivittelemässä näihin ja väittää näiden selvien provojen pohjalta mitä väittää. Kummasti kaikki epäedullinen löytää henkilöintinsä. Oikeasti mitään sellaista ei ole


      • Anonyymi

        Ja kirjoitat tänne tuommoista. Ei hyvää päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoitat tänne tuommoista. Ei hyvää päivää.

        "Touchee ja jälkimmäinen näkemys osui siinä mielessä oikeaan, että mustamaalaava nainen käy päivittelemässä näihin ja väittää näiden selvien provojen pohjalta mitä väittää. Kummasti kaikki epäedullinen löytää henkilöintinsä. Oikeasti mitään sellaista ei ole2 Mutta tietysti jos kommentoi vaikka toisen kerran, niin voihan siitä tulla omassa päässään totta, ehkä toistenkin jos tällaisen vakuuttelun tarve


    • Anonyymi

      Voi murusta.

      Tuossa noin:

      .

      Ole hyvä ja ei kestä kiittää.

      • Anonyymi

        Oliko se kakkakikkare?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se kakkakikkare?

        No jos niin haluat, mut pistettähän sä olit vailla, "Johnny".


    • Anonyymi

      Olen onnellinen, että saan olla mieheni kanssa. Uskon, että hän rakastaa minua oikeasti. Nyt kun kaikki on niin äärettömän vaikeaa, niin ehkä minä vihdoin opin arvostamaan kaikkea. Olen ollut kiittämätön, vastuuton ja kertakaikkisen huono. Kuljen ulkoreunalla mutta hyväksyn tilanteen.
      Sinulle toivon todella hyvää. Olet todella hieno tyyppi. Minä näen, että mikä tahansa on sinulle mahdollista. Toivon niin valtavasti niin!!!

    • Anonyymi

      Mikä nyt noin kovasti hiertää? Ei tarvitse olla mustasukkainen. Ei tarvitse.

      • Anonyymi

        Et ymmärtäisi vaikka kertoisin😢😢 Ei kukaan koskaan ymmärrä.


    • Anonyymi

      Hyvät naurut sai taas näistä lässsytyksistä ja palstahyvästeistä 😂 Huh huh

      • Anonyymi

        Ja nyt on vasta maanantai. Loppuviikostahan näitä yleensä ilmaantuu.


      • Anonyymi

        Tai yhä hyvät naurut hyvistä provoista, no jos ne jaksaa mieltä näin vapun alla lämmittää, niin mikäs siinä. Meillä ihmisillähän on erilaisia rooleja, on se asiallinen rooli ja sitten se vähemmän asiallinen rooli mikä toisilla pääsee valloilleen ilmeisesti juurikin täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai yhä hyvät naurut hyvistä provoista, no jos ne jaksaa mieltä näin vapun alla lämmittää, niin mikäs siinä. Meillä ihmisillähän on erilaisia rooleja, on se asiallinen rooli ja sitten se vähemmän asiallinen rooli mikä toisilla pääsee valloilleen ilmeisesti juurikin täällä

        Vaikea varmaan ymmärtää että kaikille tämä palsta ei ole mikään huvittelupaikka vaan jollekin voi olla ainoa paikka mihin purkaa ajatuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea varmaan ymmärtää että kaikille tämä palsta ei ole mikään huvittelupaikka vaan jollekin voi olla ainoa paikka mihin purkaa ajatuksiaan.

        Näin se on, mutta tätä aloitusta se ei kyllä koske millään tavalla


    • Anonyymi

      Ei niitä "pisteitä" erikseen tarvitse laittaa, kun mielenkiinto on loppu, se on loppu, eikä se siitä muuksi enää muutu.

    • Anonyymi

      Kaikelle on syynsä.

      • Anonyymi

        Viha on ilmeisesti se syy.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      katson lempein silmin ,mut toivon eläämääsi rohkeutta,kukaan ei pysty toisen elämää elämään,kuin itse,

      • Anonyymi

        Pistettä iin päällä ei välttämättä tarvita

        Vink


    • Anonyymi

      Onko sinulla psykoosi päällä kun kuvittelet että joku joka kastoo sinua jollakin tavalla pyörisi täällä anonyymisti kuten sinä pyörit? Mitä sä vedät? Osta dildo.

      • Anonyymi

        Koetko sinä olevasi ihan tässä maailmassa kun vieläkin pyörit saman juuri sinunkaltaisille räätälöidyn provon kimpussa ja lopuksi vielä tarjoat ratkaisuksi omat turhautumasi paljastavaa ratkaisua?


    • Anonyymi

      Omituinen palsta vietellä.

    • Anonyymi

      Jospa se syy onkin sinussa. Mietipäs nalkutatko mahdollisesti. Huomautatko joka asiasta tms.

    • Anonyymi

      Valmista on vasta sitten kun kumpikin uskaltaa, ei vain toinen.

    • Anonyymi

      Olit surkea rakastamaan. Et osannut mitään, edes alkeita.
      Onnetonta tyrimistä.

    • Anonyymi

      Rakastelu täys nolla.

    • Anonyymi

      😭😭😭😭🤧

    • Anonyymi

      Valehtelu, luottamuksen menetys, seksuaalinen identiteetti epäselvä - en tiedä.
      Kiva kirjoittaa..
      Ainiin, sun epäselvä rahankäyttö ja velat


      Ym ym...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe