Olet mun rakkaus ja toivottavasti elämäni mies.
Tykkään susta mies
16
694
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle näin kauniit ajatukset?
- Anonyymi
Elämäni toivemiehelle. Toiveideni elämänmiehelle. Parhaalle menee.
- Anonyymi
Se on hieno toive se.
- Anonyymi
On vaikka tänään niin väsyttääkin.
- Anonyymi
Tänäänkin väsytti hiemahkosti https://youtu.be/UwHNqL0zs6c
melko haikeeta..- Anonyymi
Mikä haikeuden aiheuttaa?
- Anonyymi
Ja sä mun elämäni rakkaus, ja toivottavasti mun elämäni nainen😘
- Anonyymi
Haluan olla hänelle sitä tai noita molempia.
- Anonyymi
Mistä tunnette toisenne? Näättekö usein?
- Anonyymi
Ollaan samassa käsipalloseurassa.. no ei oikeasti :)
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Ole hyvä ja hyvää yötä myös.
- Anonyymi
Aina toivonut, et nämä asiat olisi mahdollisimman simppeleitä? Ja unelmat toteutuisi. Elämä olisi hyväntahtoista ja nautittavaa, sitten näin painajaisia, et samaan kaupunkiin oli muuttanut Putinisteja, ylimielisiä öykkäreitä. Sattumalta kohtasin sitten unessa heitä ja heräsin painajaisesta. Suomi vielä aikamoinen lintukoto, toisin on Ukrainassa. Tykkäämiset on kivoja, jos kohtaan sen itselleen oikean 😇
- Anonyymi
Varatujen perään on turha huutaa, kyl ne tulee jos haluuvat sen toisen ja sit menkööt, takaisin ei ole tulemist!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatujen perään on turha huutaa, kyl ne tulee jos haluuvat sen toisen ja sit menkööt, takaisin ei ole tulemist!
Kerro säkin sen miehen vaimolle totuus, ja miehen kuullen, ettet vain olisi keksinyt omassa päässäsi koko juttuu ja sitä huutelet täällä ainiaan! Totuus on tultava julki ja kyllä se vielä tuleekin! Kiusaaja trolli! Häpeän sun puolestas! Katso itsees ja aattele, kelpaatko kelleen! Kävelevä muovikasa!
- Anonyymi
Nuo vastaukset ei liity aloittajaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782