Arvoitus, kameleontti. Nuorempana nauravampi, sen jälkeen vähän takakireä ja vakava. En tiedä miksi. Sattuiko jotain? En tiedä yhtään mistään mitään muuta kuin että olet sininen taivaspala.
Hmm olet hyvin
26
798
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tuntenut hänet montakin vuotta?
- Anonyymi
Hyvinkin on tuntenut pitkään, mutta ei olla tavattu muutamaan vuoteen
- Anonyymi
Montako vuotta siitä on?
- Anonyymi
Monta on
- Anonyymi
Et ole tavannut moneen vuoteen mutta päättelet jostain että olisi takakireä ja vakava....
- Anonyymi
Voitte varmasti tavata ja katsoa miten asiat lähtee etenemään.
- Anonyymi
Mitä se sininen pala tarkoittaa, sinulle?
- Anonyymi
Älä ainakaan lähde tuollaisilla olettamuksilla ja asenteilla liikenteeseen että lähdet selvittämään takakireyttä ja vakavuutta.
Jos ette ole nähneet useaan vuoteen, ajattele että vaikka oletkin joskus tuntenut henkilön nuorempana, moni meistä kasvaa siinä välissä ja osa kokee erilaisia vakaviakin asioita mitkä osaltaan voivat hymyä hyydyttää. Harva on täsmälleen se sama henkilö kuin ”nuorena”.- Anonyymi
Suurin osa ihmistä on aika erilainen vanhempana kuin nuorena oli. Poikkeuksena ovat autismin kirjoon kuuluvat ihmiset. Heillä muutokset ovat vähäisiä vaikka ikää olisi paljonkin.
- Anonyymi
Niinpä.! Ehkä elämä tapahtui, ja muut ihmiset.
Eräs asia on myös, että nuori ihminen ei ole välttämättä vain "nauravainen", vaikka näkisi sen nauramassa ja hulluttelemassa. Emme voi tietää muiden ihmisten nuoruudesta vain sen perusteella, mitä satumme heistä näkemään.
Samoin vanhempi ihminen ei ole välttämättä vain "takakireä", vaikka hän joskus tarkkailisi tai ei juuri jonkun tietyn ihmisen käytöstä osaisikaan arvostaa.
- Anonyymi
Kuulemma arvoitus on
- Anonyymi
Kuulit kuiskauksen taivaasta?
- Anonyymi
Sopii minuun, enkä jaksa nyt sitä avata täällä ainaskaan. Taivaspalasta nyt tiiä...
👩🐱👤 - Anonyymi
Se on analyyttisyyttä mikä iän myötä vahvistuu.
- Anonyymi
Mitäpä kaikkea pohtimaan, minä en ajattele mitä ihmiset miettivät tai tekevät elämässään, sellainen ei kiinnosta ollenkaan.
- Anonyymi
Nuoruuden huolettomuudella on tapana kostautua myöhemmin, olisi ollut vakavampi aikoinaan niin vanhemmiten olisi voinut ottaa rennommin. Kai siinä jotain tynnyrissä kasvattamista ainakin on ollut, pumpulilapsuutta, ettei ole oikein tehty selväksi miten maailma makaa ja miten täällä on tarkoitus olla pärjätäkseen. Näkihän sen sitten noista edelläkulkijoistakin, kun asiat valkeni liian myöhään, mikä siitä seuraa. Että siinä mielessä aika toivotonta kyllä on. Ja tuo taivaan sinisyys taitaa olla näköharhaa.
- Anonyymi
Sodankokeneet vanhemmat tietävät.miten maailmassa on maattu.
- Anonyymi
Et lässyttäjä tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Kun ikää tulee, pinnallisuus elämästä poistuu tai ainakin vähenee. Kokemukset kertaantuvat, joten niistäkin uuden kokemisen tunne liudentuu. Asiat, joilla on todellista merkitystä kororostuvat.
- Anonyymi
Monta monta vuotta vielä kanssa sun monta monta unta nähnyt vierellä sun monta monta aikaa
https://youtu.be/nvZsJv4Sct0 - Anonyymi
Olen oma itseni tutussa seurassa ja tuntemattomien seurassa olen sulkeutunut.
- Anonyymi
Hymy ja apu voi olla turhat✊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymy ja apu voi olla turhat✊
Ne ei ole koskaan turhia.
- Anonyymi
Hyvänen aika sentään kun vastaus tuli satasella tasan kahdeltatoista.
- Anonyymi
Minä olen iloinen joka seurassa paitsi valehtelijoiden seurassa. Ei klo 12.sta.
- Anonyymi
Palapelin palat täytyy vain loksahtaa ensin paikoilleen. 👍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108