Miltä rakkaus tuntuu?

Anonyymi

Kallu yöhön. Luen aamulla vastaukset. Öitä

37

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siltä, ettei mikään tunnu miltään ilman häntä. Kaikki menettää tarkoituksensa…

      Hän tuo ilon ja tasapainon. Hänen luonaan on rauha sielussa ja kiihko housuissa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, erityisesti tasapainosta.
        Käsittämätön rauhattomuus jonka tyynnyttää vain toinen. Ja miten sen tyynnyttääkään.


    • Anonyymi

      Ikävältä ja kaipaukselta kun ei nähdä. Lämmöltä, trooppisen kuumalta, välittämiseltä, kipinöiltä, katseilta ja tarpeesta päästä lähelle ja koskettaa kun nähdään. Tunteiden vuoristoradalta, huimilta rakkaushuipuilta ja tiukilla nousuilta, turhautumisen, epävarmuuden ja malttamattomuuden alamäiltä. Uskolta ja toivolta, joka kestää vuoristoradan kovaa menoa. ♥️ Siltä se
      tuntuu. Ikävä on. SeNainen

      • Anonyymi

        Onko sulla tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö tai kakssuuntainen mielialahäiriö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö tai kakssuuntainen mielialahäiriö?

        😂...no ei ole kyllä yhtään naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö tai kakssuuntainen mielialahäiriö?

        Ei kun hällä on tunteet, ei ole k-pää niin kuin sinä. Täällä kun joku osaa kauniisti ilmaista tunteitaan, on joku toinen heti pilkkaamassa ja lyömässä maahan. Tiedätkös, että kertoo paljon enemmän sinusta tuollainen typerä ulostulosi, kuin kauniin kirjoituksen kirjoittajasta. Et osaa käsitellä omia tunteitasi, saati ilmaista niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö tai kakssuuntainen mielialahäiriö?

        Ei ole, eikä muitakaan tunne-elämän ongelmia. Tunteminen kuuluu terveen ihmisen elämään. Joka hetki ei ole ylös-alas tietenkään, välillä on tasaisen tappavaakin. Aika useinkin. Rakastuminen/ihastuminen ei ole kuitenkaan niitä hetkiä, jolloin tunteet käy tylsäksi ja elämä laimeaksi.

        Anteeksi kumma aika, johtuu aikaerosta.


    • Anonyymi

      Epätoivolta

    • Anonyymi

      Taivaalliselta, jopa taivaallisemmalta kuin essoissa.

    • Anonyymi

      Kipuna sydämessä kun toinen on kaukana poissa. 💔

    • Anonyymi

      Rakastuessa intohimo ottaa vallan ja rakkauden kohde nähdään maailmankaikkeuden ihanimpana ihmisenä.

    • Anonyymi

      Se tuntuu siltä, että on vihdoin tullut kotiin.

      • Anonyymi

        Tämä. 👆👆

        Rakkaus on tyhjää ja täyttä samaan aikaan, kylläistä ja kevyttä tunnetta, jossa kaikki on täytetty. Minut se tyynnyttää, nostaa, tekee paremmaksi kaikin tavoin.
        Tuo kotiin.

        Mutta tämä tulee hullun rakastumisen jälkeen vasta, rakastumisen tila on hulluutta ja täyttymätöntä nälkää; hysteriaa, maniaa. Ja silti niin hienoa.


    • Anonyymi

      Kun muistelen sitä mistä on jo kauan aikaa, niin kaipasin paljon erossa ollessa ja oli ihanaa olla yhdessä ja harrastaa yhdessä ja elää arkea yhdessä.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä hyvä miesPalaillaan huomenna🥰

      • Anonyymi

        Kello 01:07 on tiistai.


      • Anonyymi

        Joku järjen jättiläinen omi tällaisenkin aloituksen.


    • Anonyymi

      Rakkaus tuntuu ylelliseltä, mukavalta, rauhoittavalta, aistilliselta ja tyydyttävältä, vähän kuin suklaansyöntiä potenssiin jotain.

    • Anonyymi

      Itse en sitä tiennyt, mutta sinulla oli kokoajan kilpailija joka piti tunteensa piilossa ollakseen loukkaamatta muita.
      Nyt kun työnsit minut pois on hän antanut tunteilleen oikeuden tulla ilmaistuiksi.

      Olen todella pahoillani että tästä syntyi tällainen sotku.

      • Anonyymi

        En ole työntänyt sinua pois mutta sinä teit nyt niin 😢


    • Anonyymi

      Isolta komerolta Texasissa? Senkiltä vartiokojussa.

    • Anonyymi

      Se on kuin lämmin turvallinen lempeä syli.

      • Anonyymi

        Kallu Palstalainen

        Lämmin peitto

        Ympäröi vartaloni

        Sisäinen villapaita

        Täyttää sydämeni

        Siltä se tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallu Palstalainen

        Lämmin peitto

        Ympäröi vartaloni

        Sisäinen villapaita

        Täyttää sydämeni

        Siltä se tuntuu

        Mä oon allerginen villalle.


    • Anonyymi

      Ei tunnu mignonin munalta.

      • Anonyymi

        Mä toivoin että olin sulle tän matkan arvoinen
        Ja voit muistella mua kauniisti silti
        Vaikka nyt päädyttäis siihen et päästetään irti

        Saanko mä perhosia aikaan enää sussa🦋


    • Anonyymi

      Tuskaiselta, satuttavalta 💔

    • Anonyymi

      Kaikkea siltä väliltä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rakkaus tuntuu väreilynä rinnassa, kutituksena vatsanpohjassa, poskien punoituksena, lempeänä katseena, kauniina ajatuksena, kesän lämpöisenä tuulena, haluna halata ja silittää, se on se tunne mitä kukaan muu ei saa aikaiseksi.
      Rakkaalle ❤️😘

      • Anonyymi

        Ihana ❤️ Ja en ominut, vaan pidin lukemastani.


    • Anonyymi

      Sekavalta. Vaikea keskittyä mihinkään kun joka tilanteessa jää miettimään toista. Elämä muuttuu ihanaksi ja kamalaksi yhtä aikaa. Kamalaksi, koska ei ole sen rakkaansa kanssa eikä tiedä ketä hän rakastaa. Ihanaksi niistä haaveista ja kuvitelmista, jotka täyttää pään. Itkua ilman syytä pelosta, että se toinen ei tunne samaa. Hymyä ilman syytä toivosta, että se toinen tuntee tämän saman. HuIIua jollain tapaa. Aika hankala sitä on sanoin selittää. Naiselta tämä. Mies hän joka herätti mut eloon.

    • Anonyymi

      Hyvin kauan kestänyttä välittämistä, vielä eronkin jälkeen. Sellaista mukavaa yhdessäoloa, vaikkapa yhdessä lasten ja lasten isän kanssa. Se ei ole sellaista läheisyydenkaipuuta, vaan arkisen yhdessäolon kaipuuta.

    • Anonyymi

      Ehdotonta varmuutta siitä, että tuo ei ainakaan ole minun ihmiseni. Vaan se toinen on.

    • Anonyymi

      Eikun se toinen on minun toinen persposki ja se toinen on se toinen puoli.
      Facen eri posket.

    • Anonyymi

      Mä käyn nyt vessassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe