Sugarbaby...3 vuoden matkalle ?

Anonyymi

Oon 21v. nainen ja mulla on suhde 60 v. miehen kanssa. Nyt hän on ehdottanut pitkää matkaa kanssani. Minulla ei ole koulutusta, kuin peruskoulu. Eikä kyllä kiinnostakkaan lähteä opiskelemaan. Asun miehen luona ja hän maksaa kaikki kuluni. Ja saan rahaa, jos pyydän jotakin varten. Nyt kuitenkin hän ehdotti tuollaista.

17

2166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No oiskohan pikku juttu mielessä??????

    • Anonyymi

      Jos teillä muuten synkkaa hyvin, niin lähde ihmeessä. Ymmärsin, että nyt ei ollut kysymys mistään kotimaanmatkailusta.

    • Anonyymi

      Peräkamarin pojan haaveita vain….

    • Anonyymi

      3 vuotta ei koskaan onnistu. Minä olin viikon miehen mukana ja oli kyllä mukavaa mutta ei viikkoa enempää voisi olla.

    • Anonyymi

      Varaudu siihen, että voi lähteä kesken ressun kotiin... tai siis Suomeen, jos siellä asut.

    • Anonyymi

      Mä oon ollut viisi vuotta Jenkeissä ja myöhemmin Kanadassa, ei paha ollenkaan. Mies on 66 v. ja mä 27 v. Tuon ikäinen mies on jo turhat kouhotukset jättänyt taakseen. Ei paha ollenkaan tuo juttu, tietenkin riippuu siitä "papasta".

    • Anonyymi

      Mulla on ollut tuollainen suhde 40 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa viisi vuotta. Ei mitään ongelmia. Nyt olen, jos en rikas leski, niin ainakin vakavarainen. Tulevaisuuteni on turvattu, vaikka en tekisi päivääkään työtä. Miksi ei ?

      • Anonyymi

        Vieläkö ukolla stojii?


    • Anonyymi

      Ei noissa kaikissa tuollaisissa suhteissa seksi enää ole se eka asia, tai voi olla muös niin, että sitä ei ole ollenkaan. Mies haluaa silmän iloksi nuoren naisen ja nuori nainen taloudellista turvaa ja hyvän keskustelukumppanin esim.

      • Anonyymi

        On se asia noinkin. Olen ollut tuollaisessa suhteessa jo 4 vuotta, eikä kaduta. Ja seksi, nojaa 43 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei ehkä mulle tarpeeksi, mutta saan luvalla tavata niissä merkeissä myös muita ikäisiäni miehiä.


    • Siis kyllä matkailu on ihan kiva.
      Jos mies maksaa kaiken niin mikä ettei.
      Hoida luottokorttisi kuntoon. Jos tulee matkalla hämminkiä niin sillä voit ostaa lipun takaisin kotiin.
      Pitkä matka, minne?

    • Anonyymi

      Elämä on valinto täynnä ja myös tekemiesi valintojen arvostelijoita. Ja toisaalta kaikkea kannattaa kokeilla siis kerran. Tuossa asiassa on paljon hyvää ja kadehdittavaa, joten sinuna lähtisin.

    • Anonyymi

      Olen 26v. nainen. Entisessä elämässäni prostituoitu ja narkkari. Vuosia sitten tapasin 35 vuotta vahemman miehen, joka auttoi minut irti huumeista. Olen asunut hänen luonaan. Elämäni on hyvin, paitsi, että tunnen syyllisyyttä tuosta aikaisemmasta elämästäni.

      • Anonyymi

        Se mitä on taakseen jättänyt, on mennyttä. Turha sitä on murehtia.
        Nyt asiat hyvin? Vai ei sittenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä on taakseen jättänyt, on mennyttä. Turha sitä on murehtia.
        Nyt asiat hyvin? Vai ei sittenkään?

        Maahan kaatunutta maitoa ja pois juossutta tyttö ( tai poika ) ystävää ei kannata jäädä suremaan.


    • Anonyymi

      Rikkaat boomerit varastavat nuorten naiset ja nuoret sitten lykkii transuja. Miksiköhän syntyvyys laskee???

    • Anonyymi

      rohkeesti vaan, onhan joku pääministerikin ollu kassalikkana ja nyt suositun asianajajan puolisona.

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2389
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe