Tori.fi asiakaspalvelu ja asiakkaiden mielivaltainen kohtelu

Anonyymi

Moro Suomi24 väki!

Onko muilla tälläisiä ongelmia tori.fi kanssa?? Aika huulipyöreenä tällähetkellä..

Ainakin 2 tiliäni on jo tori.fi.ssä estetty/poistettu ilmotuksineen, kaikkineen.

Asiakaspalvelu ei vastaa 3 viestiä laitettu 21 ja 22 päivä sekä eilen maanantaina 25 päivä. Tori.fi CEO (toimitusjohtaja ei myöskään vastaa sähköposteihin), Marketing Director ei vastausta, liiketoimintajohtaja ei vastausta , hänellä myös whatsapp, laitoin sinne viestiä niin esti minut.

Tilin loin vasta hetki sitten ja muutaman asiallisen osto / myynti-ilmoituksen sinne kerkesin laittamaan. Kuvineen ja teksteineen. Ja nämä blokkaavat tilini yht äkkiä, enkä saa edes vastausta kysymyksiin että miksi..

30

2835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävi aivan samoin. Jotenkin sai tuntemaan itsensä huijariksi.

    • Anonyymi

      Tohon en osaa vastata, mutta mua on huijattu pariin kertaa kyseisellä kauppapaikalla. Toinen vajaa 1000 e huijaus ja toinen viikko sitten 90 e. Rahan saatuaan myyjästä ei kuulunu mitään. Ilmoitin tästä torin asiakaspalveluun niin nehän pesee kätensä koko jutusta ja kehottaa tekemään rikosilmoituksen. Itse et saa mitään lisätietoa myyjästä, vedotaan tietosuojaan. Eli tänne voi luoda profiilin ja kusettaa ihmisiä mielin määrin. Ei poliisit ota edes tutkittavaksi yksittäistapauksia. Asiakaspalvelusta oikein mainostetaan, että heillä on hyvä yhteistyö poliisin kanssa ja paskat.

    • Anonyymi

      Samainen henkilö huijannut myös minua maaliskuussa! Ja selvisi poliisin kautta ettei ole edes huijarin oma tili! Identiteettivarkaus ja petos!!

    • Anonyymi

      Sääliksi käy huijarin vajaa 5 vuotiasta lasta jota ei vieläkään ole otettu huostaan.

    • Anonyymi

      Hei! Minulla kävi juuri aivan samoin, tosin nyt myi marimekon farkkutakkia, tilillä rosmariini_sposti. Samainen danskebankin tili....

    • Anonyymi

      Olen vuosia myynyt ja ostanut tavaraa tori.fi palvelussa.
      Ikinä en ole joutunut huijatuksi muuten kuin että ostajat tekee ohareita eli eivät tulekaan hakemaan tavaraa vaikka on sovittu.
      Ostan myös niin että siirrän maksun etukäteen myyjälle ja tähän mennessä kaikki on mennyt ok.
      Toki jossain vaiheessa huijari osuu väkisinkin kohdalle, koska sen verran paljon teen kauppaa.
      Torin ylläpito on suurin ongelma.
      Välillä ilmoitus hylätään vailla mitään järkevää syytä ja yhteydenpito ylläpitoon on vaikeaa.
      Hylkäykset johtuu heidän automaattisesta tarkastajasta joka ei ihan tunnu toimivan.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, Torin ylläpito on ongelma.
        Hylkäykset johtuu asennevammasta? Tosin ymmärrän, valta turmelee. On kivaa olla natsi, edes ilmoitusnatsi? :-)


    • Anonyymi

      Minullakin ollut vastaavia, että ilmoitus hyväksytty tekstineen ja kuvineen aiemmin, ja sit poistetaan ilman mitään kunnollista syytä, ja kun julkaisen ilmoituksen taas uudelleen, ei mitään ongelmia, taitaa olla työntekijöillä paha päivä tori.fi kun tuollaista tekevät.

    • Anonyymi

      Kyllä niistä myynti-ilmoituksista yleensä löytyy syy miksi poistetaan.

      -kopioitu ilmoitusteksi suoraan kaupan sivuilta kokonaisuudessaan.
      -pelkkiä netistä ladattuja kuvia
      -todella huono ilmoitus
      -ei kuvaa tuotetta
      -ei osaa kirjoittaa


      Tänne on välillä jotkut kopioinut niitä hylättyjä ilmoituksia ja yleensä ne on vaan ollut todella huonoja.
      Perus huonot pääsevät vielä läpi.

    • Anonyymi

      Sama juttu minulla tilini lopetettiin Tori.fi:ssä ja tiedän syyn. Eräs ostaja rupesi tinkaamaan myynnissä olevaa tavaraa 10 euroon josta pyysin 100 euroa. Kun en suostunut myymään alihintaan, niin kohta tuli hirveitä vittuilu viestejä ostajalta ja Tori tilini sulkeutui kohta. Eli tämä ostaja on tehnyt Tori.fi:lle perättömän ilmiannon ja Tori sulkee tällä perusteella ihmisten tilejä, kun joku antaa perättömästi ilmi että myyjä on joku huijari.

    • Anonyymi

      Olen ilmoitellut torilla kymmenisen vuotta ja satoja ilmoituksia. Hylättyjä alle kymmen joista suurin osa vahinkoja. Ylläpidon kanssa ei ollut muuta ongelmaa kuin tämä viimeisin schipstedt rekisteröinnin vaikeus. Ei onnistunut lainkaan ja jouduin avaamaan kokonaan uuden tunnuksen
      Ostajien kanssa ollut jonkinverran ongelmia mutta enemmän myyjien. En juuri ostele torila enää.

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy minultakin vastaavaa useita tapauksia , olen havainnut, että eivät kaikki torin ylläpitäjät, mutta tietyt sieltä puuttuvat hyvinkin kärkkäästi ilmoituksiin, ehkä jopa kiusantekomielessä, jos myy usein niin jotakuta voi se jo kismittää.

      Uskovat myös vallan helposti, jos joku esimerkiksi tekee kiusaa myyjästä ylläpitoon, jos vaikka jää tuote saamatta, eikä myyjä myykään pilkkahinnalla, sitten ollaan yhteydessä ylläpitoon ja valehdellaan myyjästä, tällaistakin on tiedossa, ja sitten ylläpito toimii näihin ilmoittajiin uskoen, eikä esimerkiksi tarkista myyjältä että pitääkö tiedot paikkansa, tämä tällainenhan voi olla jopa kunnianloukkauksen avustamista, jos valehtelua uskotaan eikä tarkisteta tasapuolisesti asiaa, ainakin jos usein tapahtuu samaa.

      Olen kuullut tapauksista jossa on menetetty useita ilmoituksien korotuksia jotka maksullisia, kun ylläpito on mielivaltaisesti poistanut kohteita jotka ovat olleet täysin asiallisia, heti korotuksen oston jälkeen, näin siis rikastuvat varmastikin, kun myyjä joutuu julkaista ilmon uudelleen poiston jälkeen vaikka se ilmo on hyväksytty aiemmin,, ja jossakin välissä joutuu myyjä ostamaan uuden korotuksen, kun vanha korotus on mennyt hukkaan ilmoituksen poiston yhteydessä ylläpidon toimesta, eivätkä hyvitä hukkaan menneitä korotuksia tietenkään, vaikka ilmoitus olisi hyväksytty aiemmin, tämä tällainen voi olla ainakin omasta mielestäni jopa rikollista tori.fin toimesta,,kun ilmoitus poistetaan, ja maksullinen lisäys on tehty ilmoitukseen, joka on hyväksytty aiemmin, kuitenkin samat ilmoitukset on hyväksytty uudestaan toisen ylläpidossa toimineen osalta, eli aivan mielivaltaista toimintaa ,ehkä jopa voi olla myyjä-asiakkaiden kiusaamistakin, jos jonkin ilmoitus ei miellytä ylläpitoa... voihan ne selitellä mitä vain.. siltä itseäkin on alkanut tuntumaan.

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy minultakin vastaavaa useita tapauksia , olen havainnut, että eivät kaikki torin ylläpitäjät, mutta tietyt sieltä puuttuvat hyvinkin kärkkäästi ilmoituksiin, ehkä jopa kiusantekomielessä, jos myy usein niin jotakuta voi se jo kismittää.

      Uskovat myös vallan helposti, jos joku esimerkiksi tekee kiusaa myyjästä ylläpitoon, jos vaikka jää tuote saamatta, eikä myyjä myykään pilkkahinnalla, sitten ollaan yhteydessä ylläpitoon ja valehdellaan myyjästä, tällaistakin on tiedossa, ja sitten ylläpito toimii näihin ilmoittajiin uskoen, eikä esimerkiksi tarkista myyjältä että pitääkö tiedot paikkansa, tämä tällainenhan voi olla jopa kunnianloukkauksen avustamista, jos valehtelua uskotaan eikä tarkisteta tasapuolisesti asiaa, ainakin jos usein tapahtuu samaa.

      Olen kuullut tapauksista jossa on menetetty useita ilmoituksien korotuksia jotka maksullisia, kun ylläpito on mielivaltaisesti poistanut kohteita jotka ovat olleet täysin asiallisia, heti korotuksen oston jälkeen, näin siis rikastuvat varmastikin, kun myyjä joutuu julkaista ilmon uudelleen poiston jälkeen vaikka se ilmo on hyväksytty aiemmin,, ja jossakin välissä joutuu myyjä ostamaan uuden korotuksen, kun vanha korotus on mennyt hukkaan ilmoituksen poiston yhteydessä ylläpidon toimesta, eivätkä hyvitä hukkaan menneitä korotuksia tietenkään, vaikka ilmoitus olisi hyväksytty aiemmin, tämä tällainen voi olla ainakin omasta mielestäni jopa rikollista tori.fin toimesta,,kun ilmoitus poistetaan, ja maksullinen lisäys on tehty ilmoitukseen, joka on hyväksytty aiemmin, kuitenkin samat ilmoitukset on hyväksytty uudestaan toisen ylläpidossa toimineen osalta, eli aivan mielivaltaista toimintaa ,ehkä jopa voi olla myyjä-asiakkaiden kiusaamistakin, jos jonkin ilmoitus ei miellytä ylläpitoa... voihan ne selitellä mitä vain.. siltä itseäkin on alkanut tuntumaan.

    • Anonyymi

      MIKÄ ON NIIN VAIKEAA! Jos myytte huonekaluja, niin laittakaa malli/valmistaja tai edes saatana mitat tuotteesta mitä myytte, perkeleen pahvit. Ja näitä piisaa., eikö jätetä turhat kyselyt pois ja tehdään ilmoitus huollellisesti.

    • Anonyymi

      Omakohtainen kokemus myös vastaavanlainen, ilmoitukseni eivät saaneet olla palvelussa, kun olin ostanut korotuksen, se poistettiin, tämä tapahtui useita kertoja.
      Sitten joku keksi kannella minusta kateellisena yphen kun en suostunut hänen naurettavaan hinta-ehdoitukseensa joka oli alakanttiin roimasti arvosta, puhuttiin myyjästä potaskaa ylläpitoon että myyn valheellisesti, ja tili pantiin jäihin, aiemmin vuokra-ilmoittanutkin torilla ollut jäsen 2014 saakka , tämän Schibsted muutokset myötä on tuntunut menemään älyttömäksi koko systeemi, epäilen että rahastetaanko asiakkaita sillä, että kun ostaa korotuksen ilmoitus voidaan poistaa, näin ilmoittaja joutuu ostamaan uuden korotuksen ja ennenkaikkea tekemään uuden ilmoituksen.
      3 euroa per ilmoitus..niin siinä on äkkiä pieni omaisuus kyseessä, kuinkahan monelle tätä tehdään.

    • Anonyymi

      Sama kävi myös minulle, viime kesänä, epäilen perätöntä ilmiantoa. Jonka johdosta koko tili poistettiin ja Torin asiakaspalvelusta tuli tyly viesti että he voivat mielivaltaisesti päättää kuka saa tehdä kauppaa Torissa ja kuka ei. Nyt en saa omalla numerollani enää uutta tiliä avattu. Minulla ei ole koskaan ollut mitään väärinkäytöstä ja olen vuosia ostanut ja myynyt torissa. Vähän pöyristyttävää käytöstä heiltä.
      Huomioikaa kaikki myös sitten se että Tori seuraa käyttäjiensä netinkäyttöä, tämän uuden Schibsted sovelluksen avulla. Ei riitä enää että Google seuraa, mutta myös Tori!! Törkeää!

    • Anonyymi

      Torilla ei tule olemaan siunausta mielivaltaisuutensa vuoksi. Uutta ilmoitustani ei ole ilmoitettu kahteen vuorokauteen, eikä sieltä tule minkäänlaista selitystä asialle. Huutonetti on paljon reilumpi. Tori.fistä tulee pelkkää hylkyä vaikka edellisistä ilmoituksista on kaksikin kuukautta aikaa, vaikka he ilmoittavat että kahden viikon kuluttua voi ilmoittaa uudestaan.

    • Anonyymi

      Olen yli kaksi tuntia yrittänyt saada täysin Torin sääntöjenmukaista ilmoitusta julkaistua mutta se hylätään toistuvasti.
      Asiakaspalvelu ei vastaa asialliseen kysymykseeni että miksi ilmoitus ei mene läpi.
      Mitä voin tehdä.
      Mielivaltaista toimintaa.

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut yhteyttä tori.fi asiakaspalveluun ja miten sen voi tehdä? Tulin huijatuksi ja tekisi mieli tehdä rikosilmoitus tori.fi:stä samalla ku huijarista!

    • Anonyymi

      Tori.fi:n "asiakaspalvelu" on täysi vitsi. Laitoin itse sinne viestiä huijarilta vaikuttavasta myyjästä, ja vastauksena tuli vain täysin geneerinen diipadaapaviesti, joka vaikutti siltä, kuin sitä ei oikea ihminen olisi kirjoittanut, vaan botti. Viesti ei vastannut mitenkään esittämääni asiaan, ja joko sen kirjoittaja ei ollut lainkaan lukenut viestiäni, tai sitten luetun ymmärtäminen oli jäänyt esikoululaisen tasolle.

      • Anonyymi

        "Tori.fi:n "asiakaspalvelu" on täysi vitsi. Laitoin itse sinne viestiä huijarilta vaikuttavasta myyjästä, ja vastauksena tuli vain täysin geneerinen diipadaapaviesti,
        "

        Näitä oman elämänsä Poliiseja on valitettavan paljon, minuakin on uhattu useamman kerran rikosilmoituksella vaikka en ole koskaan huijannut ketään ja myynyt torissa kohta 10 vuotta.


    • Anonyymi

      Torin "tosi ostajat"!
      Minkä helvetin takia te kysytte, "onko vielä vapaa" tai "onko vielä myynnissä"?!
      Kyseessä on myynti-ilmoitus, jossa on vapaasti ostettavissa (myynnissä) tuote/ tuotteet.
      Ilmoittakaa ostan. Jos se ei ole enää myynnissä/ vapaana, niin se tuon viestin jälkeen varmasti teille ilmoitetaan tai sitten ei vastata mitään (ihan yhtälailla, kun te jätätte yleensä lukematta kysymyksenne vastauksen).
      Ja jos meinaatte 10 viestin jälkeen heittää jonkun hassun tarjouksen, niin ilmoittakaa sekin jo siinä ensimmäisessä viestissä, niin ei tarvitse vastata yhtään mitään.
      Yksi päivä sain äärimmäisen mielenkiintoisen vastauksen, kun kysyin, miksi kysyit... "Kysyin siksi, että jos on vapaana, niin sitten alan vasta harkitsemaan ostanko" 🤦

    • Anonyymi

      On on aivan syvältä kun et saa vaihdettua sähköpostiosoitetta .
      Mitä vittua tollaisella toimijalla on sijaa tämän päivän sähköisessä toiminnassa Kitkekää ne jopparit ja liikkeet jotka myyvät uutta kamaa. Ja nämä huijarit, ne on helppo poimia aivan toisen laisilla keinoilla. Jos homma ei toimi lopettakaa koko paska.

    • Anonyymi

      Onko tosiaan niin että n.2 vuotta olen myynyt sitä sun tätä kaapeistani ja BAMMMM kaikki ilmoitukset hävisi ja nyt tori ei hyväksy mitään ilmoitusta ei minkään laista esim Gabor kengät koko 39 kerran käytetty hyväkuntoiset Hinta 5E...ei...tori vastaa että on torin vastainen...hei haloooooo...olen 3 kertaa kysellyt mistä tämä johtuu ....mitä teen??????kukaan ei vastaa...ompa erittäin kätevä myydä ja laittaa tarpeeton kiertoon...

    • Anonyymi

      Itselle kävi myös noin. Myin tavaraa asillisesti a ihan kohtuu hintaan. Tuli muutaman tinkaajan viesti tavaroista, jolla en heille suostunut myymään. ilmeisesti nämä alihintaan ostajat ilmoittavat Tori.fi palvelulle jotain paskaan kun myyjä ei suostu myyn pilkka hintaan lähes ilmaiseksi tavaraa, jonka jälkeen Tori sulkeekin sitten myyjän tilin perättömän ilmiannon takia.

    • Anonyymi

      minulla on seuraavanlainen ongelma: minulla vaihtui sähköpostiosoite ja mulla jäi sillä entisellä sähköpostiosoitteella käyttäjätili toriin ja olen tunnistautunut verkkopankkitunnuksillani sille vanhalle käyttäjälle eli minun nimissäni on siellä vahvistettu käyttäjä johon minulla itselläni ei ole pääsyä. olen tästä laittanut useita viestejä tori asiakaspalveluun eivätkä vastaa mitään. miettikää mikä tietosuojaloukkaus. ihan haistapaska firma sanon minä. en tiedä pitääkö tässä jotain rikosilmotusta ruveta tekemään että saan tämän jotenkin hoidetuksi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tori tosiaan mielivaltaisesti pyytelee dokumentteja joihin heillä ei ole mitään oikeutta, toimitin kaiken mitä pyysivät lupasivat julkaista ilmoitukseni uudelleen. Yli 200 ilmoitusta, korjasin kaikki heidän pyyntöjen mukaan, julkaisivat, seuraavana päivänä uusia vaatimuksia ja kaikki taas hylätty, tein työtä käskettyä, viikon verran mentiin tätä leikkiä kunnes tuli pyyntö taas toimittaa nuo samat dokumentit kui aluksi, siinä kohtaa meni hermot, poistakaa tilinne voimme vaikuttaa siirtymällä käyttämään muita palveluita, ei se Tori ole ainoa, se on vain toistaiseksi suurin, mutta ahneus on kasvanut liikaa.

      Noista ostin nostot useaan kymmeneen ku julkaisivat uudelleen. Eli tarkoitus oli vain rahastaa.

      Lisäksi nykyinen viesti systeemi on ihan hanurista. Ilmoituksia ei tule, paitsi kun itse lähetän viestin, siitä tulee oikein ilmoitus banneri😂😂😂

    • Anonyymi

      kirjasta luin, että Tori.fi olisi sidoksissa Tor verkkoon


      annen käytin Tori.fitä ja oli mielestäni tylyä palvelua

      ankaraa, ei mitään armoa

      että tulee mieleen, että samalla tavoin kuin tavis kaupoissa ei täällä osata käydä kauppaa
      kankeaa kauppaa ei vapaata

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan vitun vitsi paikka nykysin. Normaaleja osto / myynti-ilmoituksia niin kuin aikasemminkin tehnyt. Yhtäkkiä tili suljetaan ja ennen tuota kaikki myynti-ilmoitukseni jätettiin hyväksymättä. Olen tunnistautunut tori.fi käyttäjä ja jo vuodesta 2017 lähtien olen siellä tehnyt kauppoja. Nyt yhtäkkiä tili suljetaan ilman mitään sanomista. Asiakaspalvelusta ei ole vastattu 2 päivään mitään vaikka pari eri kyselyä heille laitoin. Otin myös yhteyttä johtoportaaseen eivätkä hekään ole vastannut. Eli suosittelen varomaan tori.fi alustaa. Ei välitä asiakkaista ja haluavat vaan rahastaa nykysin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe