Vaiko kiinteistökeikari, paljon on ainakin yhteistä, miljoona velat, satoja omistusasuntoja, osakaslainoja, ulosoton pakoilua, ulosottolista kilsan pituinen, maksamattomia veroja, kiinnostus loistoautoihin, rakennusala, yksipuolisia velkomustuomioita, vaiko vain massit finaalissa.
Onko 2010 suomen kiinteistökeisari
63
812
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinteistökeikari on kuitenkin lkv, 2010 mattojen liimaaja.
- Anonyymi
Senssu on Suomen virallinen masturbaatiokeikari 2015-2022 ja saa jo etukäteen saduistaan tämänkin vuoden kyllitätipalkinnon 2022. Senssu on velho joka kykenee vetämään täysikasvuisen kanin taikurinhatustaan vaikka pöydässä ei ole salaluukkua.
- Anonyymi
On se saarikyrvän kateus kamala asia.
- Anonyymi
Onko... eipäs kun ja, onpas hieno aloitus, jossa pelkkää, thaimaan matkailu asiaa. Aloittaja ei. taidakaan olla mikään vittumikäidiootti, vastoin päin.
Kaikki pattayan, rakkaat katkerana, kadehtivat aloittajaa 24/7 palstaa, päivystäen ja, ajatellen häntä, aloituksia hänestä laatien.- Anonyymi
Kerro tältä palstalta yksi aihe johon 2010 ei liittyisi tavalla tai toisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän helpompi liittyä Thaimaan aiheisiin kun asuu Thaimaassa. On myös helpompaa keskustella perhe-elämästä Thaimaassa kun on perhe Thaimaassa.
Mielelläni keskustelen myös moottoripyöräilystä, kun olen sitä ikäni harrastanut. Mielelläni vaihdan ajatuksia myös kamppailu-urheilusta, kun sattumoisin olen niitäkin harrastellut.
Myös talonrakennukseen Thaimaassa liittyvistä asioista voin keskustella, jos jollakin on kysyttävää. Tarkempia neuvoja lakiasioista ja kaupanteosta kannattaa kysellä vaikkapa asianajotoimistoista, niin ei tule virheitä. Minä kun en ole asianajaja enkä hoida itse kaikkia asioita.
Asiat ei ole ollenkaan niin vaikeita hoitaa Thaimaassa, kuin numerosensei antaa ymmärtää. Se mitä ei osaa, se selviää kyllä ja apua saa paperihommiin kyllä. Sen vinkin annan että pienikin yhtiö tarvitsee kirjanpitäjän Thaimaassa.
Olen kuullut että viranomaiset on varsin vähän ymmärtäväisiä siihen että farangi perustelee tekojaan sillä ettei ymmärtänyt.
Thaimaassa asuakseen ja pärjätäkseen ei tarvi olla mikään Einstein. Hoitaa vaan asiat maan tavalla sitä mukaa kun ne tulee vastaan. Stressaamisesta ei ole mitään apua. Kielitaidosta taas on, mutta se ei ole mitenkään välttämättömyys.
Luen paljon uutisia. Jos satun siteeraamaan jotakin lukemaani uutista, niin ei siitä tarvitse kenenkään hermostua, jos se uutinen ei miellytä.
Sinulle numerosensei on hieman vaikeampaa jutella näistä asioista, kun olet Suomessa, et harrasta mitään etkä ole kiinnostunut mistään, niin maailmanmenon tajuaminen on sinulle vaikeaa.
Mielikuvitus sinulla on kyllä kuin Ville Vallattomalla tai Lassin ja Leevin Leevillä. Omasta mielestäsi olet Avaruusmies Spiff. Kirjaimellisestikin.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän helpompi liittyä Thaimaan aiheisiin kun asuu Thaimaassa. On myös helpompaa keskustella perhe-elämästä Thaimaassa kun on perhe Thaimaassa.
Mielelläni keskustelen myös moottoripyöräilystä, kun olen sitä ikäni harrastanut. Mielelläni vaihdan ajatuksia myös kamppailu-urheilusta, kun sattumoisin olen niitäkin harrastellut.
Myös talonrakennukseen Thaimaassa liittyvistä asioista voin keskustella, jos jollakin on kysyttävää. Tarkempia neuvoja lakiasioista ja kaupanteosta kannattaa kysellä vaikkapa asianajotoimistoista, niin ei tule virheitä. Minä kun en ole asianajaja enkä hoida itse kaikkia asioita.
Asiat ei ole ollenkaan niin vaikeita hoitaa Thaimaassa, kuin numerosensei antaa ymmärtää. Se mitä ei osaa, se selviää kyllä ja apua saa paperihommiin kyllä. Sen vinkin annan että pienikin yhtiö tarvitsee kirjanpitäjän Thaimaassa.
Olen kuullut että viranomaiset on varsin vähän ymmärtäväisiä siihen että farangi perustelee tekojaan sillä ettei ymmärtänyt.
Thaimaassa asuakseen ja pärjätäkseen ei tarvi olla mikään Einstein. Hoitaa vaan asiat maan tavalla sitä mukaa kun ne tulee vastaan. Stressaamisesta ei ole mitään apua. Kielitaidosta taas on, mutta se ei ole mitenkään välttämättömyys.
Luen paljon uutisia. Jos satun siteeraamaan jotakin lukemaani uutista, niin ei siitä tarvitse kenenkään hermostua, jos se uutinen ei miellytä.
Sinulle numerosensei on hieman vaikeampaa jutella näistä asioista, kun olet Suomessa, et harrasta mitään etkä ole kiinnostunut mistään, niin maailmanmenon tajuaminen on sinulle vaikeaa.
Mielikuvitus sinulla on kyllä kuin Ville Vallattomalla tai Lassin ja Leevin Leevillä. Omasta mielestäsi olet Avaruusmies Spiff. Kirjaimellisestikin.
T 2010Kahden viimeisen kappaleen annin johdosta sinun kanssa ei asianmukaisesti kukaan lähde sanaa vaihtamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahden viimeisen kappaleen annin johdosta sinun kanssa ei asianmukaisesti kukaan lähde sanaa vaihtamaan.
Tottahan tuo kaikki on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... tavalla tai toisella. Tarkastellaanpa hieman noita tapoja.
Näkisin asian niin, että 2010 liittyy palstan aiheisiin hyvällä tavalla.
Tästä hyvästä tavasta on hyvä esimerkki vaikkapa tässä ketjussa tuo kirjoituksensa 26.04.2022 18:46.
Toisesta - huonosta - tavasta, ovat puolestaan hyviä esimerkkejä sinun senssukka, lukuisat kirjoitukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Ei sinun tapauksessa paljonkaan mielikuvitusta tarvitse käyttää, itse olet itsestäsi kertonut, aivan samat oireet kun näillä kiinteistökuninkaallisilla, oli sitten kyse uroksesta tai naaraasta, on tullut vouti tutuksi, ja syystä
- Anonyymi
Hän on (likkansa kanssa) "Slum Lord" ja tekee tiliä nukkuessaankin :-)
- Anonyymi
Aloitus ei kuulu PATTAYAN PALSTALLE, LERPPA!
- Anonyymi
Kyllä kuuluu varmmuudella kuten 2010:n säksätyskin.
- Anonyymi
Aika kaukana keisarista ja keikarista ollaan, mutta minulla ei ole laisinkaan velkaa, kuten Jetillä. Totuuden Jetin rahatilanteesta tietää vain hän itse.
Jetin neljän miltsin velka ei ole mitään, jos realisoitavaa omaisuutta on kymmenen miljoonaa. En tiedä onko. Netin työttömät kademielet luulee että velka tarkoittaa köyhyyttä tai jopa sitä että velallinen olisi jollakin logiikalla velkaa heille.
Jeti maksaa pelkästään autoverona Ferrareistaan ja Porscheistaan enemmän veroja Suomeen vuodessa, kuin numerosensei koko elämänsä aikana.
Isoiltakin pojilta vaatii pankit tänä päivänä 20-25% omaa osuutta, jos kohteita lähdetään hankkimaan. Sadan miljoonan velka tarkoittaa silloin sitä että omaa pätäkkää on pitänyt löytyä plus 20 miljoonaa.
Vaan minullapa ei ole sitä velkaa laisinkaan. Normaalina aikana olisi ollut fiksumpaa lainoittaa osa ja remontit myös, mutta käytin omaa nappulaa maailmantilanteen vuoksi, koska ei koskaan tiedä milloin euro romahtaa tai pankkeja kaatuu.
Vielä pitäisi löytää sijoituskohteita. Tämä kun ei vienyt kuin puolet käteisvaroistani.
https://ibb.co/XyqFSxs
Siinä on numerosenseille tutkittavaa. Laitoin kuvaan tuttuja esineitä, ettei tule sanomista. Tuollainen laatikollinen tuli kuvia ja rakennesuunnitelmia lisälämmöneristykseen yms LVI- saneeraukseen.
Voit laskea parvekkeiden määrästä että asuntoja on mainitsemani 35kpl. Pohjakuva vasemmalla alhaalla. Kaksi rappua, kerrokset 1-5 ovat identtisiä. P- kerroksessa tekniset tilat, pyöräkellarit ja saunat.
Sijainti Kehä 3 lähettyvillä. Kaksi asuntoa remontin alla sisältä, muut vuokralla kaikki. Julkkariremppa alkamassa, valmis syyskuussa. Joulun paikkeilla alkaa myynti, mutta sillä ei ole kiirettä sillä vuokratuotot on sen verran hyvät ettei välttämättä kannata myydä ollenkaan.
Ostajia olisi jo nyt heti, jotka ostaisi koko hoidon, mutta siihen ei ole nyt syytä.
Kun kaikki asunnot on aikanaan myyty, voittoa tulee sellainen 1,5 miljoonaa euroa, plus sen astiset vuokratuotot.
En tykkää pullistella enkä tehdä ihmisiä kateelliseksi, mutta en luokittele numerosenseitä kuuluvaksi samaan joukkoon oikeustoimikelpoisten ihmisten kanssa. Totaalisen sairas tuo kateuden määrä.- Anonyymi
Järjen jättiläinen saaripasanen ei vieläkään ole vastannut kysymykseen, että jos minulla olisi vouti ja verottaja perässä kuten hän toistuvasti hokee, niin voisiko minulla olla suomalaisilla pankkitileillä suuria summia rahaa ja voisinko omistaa Suomessa mitään, ilman että vouti ne minulta veisi?
Vastaus on että ei voi olla. Jos velallisen tilille tulee Suomessa yli 800 euron suoritus, voudin tietokoneelle tulee automaattinen hälytys, jolloin vouti voi jäädyttää tilin ja takavarikoida velallisen rahat.
Moni ulosotossa oleva yrittäjä joutuu Suomessa painimaan voudin kanssa siitä, onko kaikki työkoneet ja kulkuneuvot tarpeellisia yritystoiminnan vuoksi, vai ulosmittaako vouti ne.
Eräs herra Salminen Lahdessa perusteli aikoinaan 200 tonnin mersun omistamista voudille sillä, että hän kuljettaa sillä aamuisin duunarit työmaille. Todellisuudessa duunarit eivät saaneet edes katsella sitä autoa.
Salmisen konkurssissa jäi minunkin firmalle saamisia sadantonnin verran. Siksi mainitsin nimen. Lahtelaiset kyllä tietää kyseisen huijari-Timpan. Talonsa huutokaupattiin, mutta sen rahat ei riittäneet velkojille saakka, joita oli yli 200.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjen jättiläinen saaripasanen ei vieläkään ole vastannut kysymykseen, että jos minulla olisi vouti ja verottaja perässä kuten hän toistuvasti hokee, niin voisiko minulla olla suomalaisilla pankkitileillä suuria summia rahaa ja voisinko omistaa Suomessa mitään, ilman että vouti ne minulta veisi?
Vastaus on että ei voi olla. Jos velallisen tilille tulee Suomessa yli 800 euron suoritus, voudin tietokoneelle tulee automaattinen hälytys, jolloin vouti voi jäädyttää tilin ja takavarikoida velallisen rahat.
Moni ulosotossa oleva yrittäjä joutuu Suomessa painimaan voudin kanssa siitä, onko kaikki työkoneet ja kulkuneuvot tarpeellisia yritystoiminnan vuoksi, vai ulosmittaako vouti ne.
Eräs herra Salminen Lahdessa perusteli aikoinaan 200 tonnin mersun omistamista voudille sillä, että hän kuljettaa sillä aamuisin duunarit työmaille. Todellisuudessa duunarit eivät saaneet edes katsella sitä autoa.
Salmisen konkurssissa jäi minunkin firmalle saamisia sadantonnin verran. Siksi mainitsin nimen. Lahtelaiset kyllä tietää kyseisen huijari-Timpan. Talonsa huutokaupattiin, mutta sen rahat ei riittäneet velkojille saakka, joita oli yli 200.
T 2010Voi minun on täysin irrationaalista vasta kysymykseesi, koska olet itse kertonut nostaneesi osakaslainaa seitsemän vuotta, maksellen ainoastaan yhteisöveroja, ja käyttävän vuodessa omiin menoihinsi noin 100.000 euroa, ja lennät aina busineksessä, tiedätkö tuollaista käytetään vain ja ainoastaan ulosotonpakoiluun kun palkanmaksukiellon rikkominen johtaa vankilaan, en ota kantaa siihen että laitat tänne 1.6 miljoonan euron tilioteita vaan nauraattaa se, en vain usko sinua, näyttösi eivät vakuuta, niinkuin sanoin tiedän jotain yrittämisestä.
Voisin lyödä jopa vetoa että sinulla ja näillä kiinteistökuninkaallisilla on paljonkin yhteistä... mutta tosiaan onhan bulvaanit keksitty, kuten tiedät.
Muuten hieman selvittelin tuota pitkän iän salaisuutta, mutta palaan siihen hieman myöhemmin, nyt on aika hieman kortilla, ja hua hinissä hemmetin kuuma, ilmastointilaite heitti freonit paripäivää sitten pihalle, oli vaikeaa nukkua kun oli niin hemmetin kuuma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi minun on täysin irrationaalista vasta kysymykseesi, koska olet itse kertonut nostaneesi osakaslainaa seitsemän vuotta, maksellen ainoastaan yhteisöveroja, ja käyttävän vuodessa omiin menoihinsi noin 100.000 euroa, ja lennät aina busineksessä, tiedätkö tuollaista käytetään vain ja ainoastaan ulosotonpakoiluun kun palkanmaksukiellon rikkominen johtaa vankilaan, en ota kantaa siihen että laitat tänne 1.6 miljoonan euron tilioteita vaan nauraattaa se, en vain usko sinua, näyttösi eivät vakuuta, niinkuin sanoin tiedän jotain yrittämisestä.
Voisin lyödä jopa vetoa että sinulla ja näillä kiinteistökuninkaallisilla on paljonkin yhteistä... mutta tosiaan onhan bulvaanit keksitty, kuten tiedät.
Muuten hieman selvittelin tuota pitkän iän salaisuutta, mutta palaan siihen hieman myöhemmin, nyt on aika hieman kortilla, ja hua hinissä hemmetin kuuma, ilmastointilaite heitti freonit paripäivää sitten pihalle, oli vaikeaa nukkua kun oli niin hemmetin kuuma.Kuten todettua, pulun kanssa ei kannata pelata shakkia. Lauseessasi oli yksi asia totta. En maksa itselleni palkkaa laisinkaan.
Olet historiallisen tyhmä mies, saaripasanen, ja se on syy miksi olet sairaseläkkeellä vuokralla kuumassa betonilohkareessa, vailla minkäänlaista omaisuutta.
Melkoisella varmuudella tuolla järjellä ei ole selvitty edes peruskoulusta ulos muuten kuin säälistä toivottomana tapauksena.
Tiedätkö saaripasanen miten valehtelu ja paskapuhe ovat kaksi eri asiaa? Valehtelu on totuuden tahallista vääristelyä, paskapuhe on sitä, ettei edes välitä totuudesta.
Sinä olet kaikkien paskanpuhujien äiti, jolle totuus ei merkitse yhtään mitään. Elät omissa harhoissasi syvällä kuin psykoosissa. Epäilen vahvasti että pakoilet suomalaista terveydenhuoltoa siellä luukussa, koska Suomessa sinut laitettaisiin pakkohoitoon.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi minun on täysin irrationaalista vasta kysymykseesi, koska olet itse kertonut nostaneesi osakaslainaa seitsemän vuotta, maksellen ainoastaan yhteisöveroja, ja käyttävän vuodessa omiin menoihinsi noin 100.000 euroa, ja lennät aina busineksessä, tiedätkö tuollaista käytetään vain ja ainoastaan ulosotonpakoiluun kun palkanmaksukiellon rikkominen johtaa vankilaan, en ota kantaa siihen että laitat tänne 1.6 miljoonan euron tilioteita vaan nauraattaa se, en vain usko sinua, näyttösi eivät vakuuta, niinkuin sanoin tiedän jotain yrittämisestä.
Muuten hieman selvittelin tuota pitkän iän salaisuutta, mutta palaan siihen hieman myöhemmin, nyt on aika hieman kortilla, ja hua hinissä hemmetin kuuma, ilmastointilaite heitti freonit paripäivää sitten pihalle, oli vaikeaa nukkua kun oli niin hemmetin kuuma.Höpö höpö, ilmastointilaitteen korjaajan saa paikalle tunnissa. Uuden laitteen samassa ajassa. Jos siis olisit thaimaassa. Freonia ei ole laitteissa käytetty vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten todettua, pulun kanssa ei kannata pelata shakkia. Lauseessasi oli yksi asia totta. En maksa itselleni palkkaa laisinkaan.
Olet historiallisen tyhmä mies, saaripasanen, ja se on syy miksi olet sairaseläkkeellä vuokralla kuumassa betonilohkareessa, vailla minkäänlaista omaisuutta.
Melkoisella varmuudella tuolla järjellä ei ole selvitty edes peruskoulusta ulos muuten kuin säälistä toivottomana tapauksena.
Tiedätkö saaripasanen miten valehtelu ja paskapuhe ovat kaksi eri asiaa? Valehtelu on totuuden tahallista vääristelyä, paskapuhe on sitä, ettei edes välitä totuudesta.
Sinä olet kaikkien paskanpuhujien äiti, jolle totuus ei merkitse yhtään mitään. Elät omissa harhoissasi syvällä kuin psykoosissa. Epäilen vahvasti että pakoilet suomalaista terveydenhuoltoa siellä luukussa, koska Suomessa sinut laitettaisiin pakkohoitoon.
T 2010Liikemiehen puhetta ... ?
Uskottavaa, ken uskoo ... ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikemiehen puhetta ... ?
Uskottavaa, ken uskoo ... !Tuhannennen kerran: -En ole liikemies, vaan osa-aikaisena yksityisyrittäjänä mikroyhtiössäni. Semieläkkeellä. Teen töitä vain muutaman tunnin viikossa.
Liikemies- määritelmään vaaditaan useita yrityksiä, aktiivista uraa, lukuisia sijoitukskohteita, monipuolista toimintaa, laajaa kontaktipiiriä jne. En omista edes pukua.
Liikemies- sanalla on ikävä kaiku Suomessa muutenkin. Se tarkoittaa suunnilleen samaa kuin ketku helppoheikki, jolla on paljon vihamiehiä.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhannennen kerran: -En ole liikemies, vaan osa-aikaisena yksityisyrittäjänä mikroyhtiössäni. Semieläkkeellä. Teen töitä vain muutaman tunnin viikossa.
Liikemies- määritelmään vaaditaan useita yrityksiä, aktiivista uraa, lukuisia sijoitukskohteita, monipuolista toimintaa, laajaa kontaktipiiriä jne. En omista edes pukua.
Liikemies- sanalla on ikävä kaiku Suomessa muutenkin. Se tarkoittaa suunnilleen samaa kuin ketku helppoheikki, jolla on paljon vihamiehiä.
T 2010Hullu sinä olet, et muuta ja sun tuhannet sanas on luettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu sinä olet, et muuta ja sun tuhannet sanas on luettu.
Lohduta saaripasanen sillä ajatuksella itseäsi, mutta se ajatus ei siirrä minun rahoja sinun lompakkoosi, vaikka kuinka toivoisit.
Olet persaukinen mielisairas pummi kuumassa betonilohkareessa aina vaan. Minä lähden nyt uimaan, kun uimakaveri heräsi päikkäreiltä. Ensin välipala, joka ei ole nuudelia eikä ranskalaisia ketsupilla.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu sinä olet, et muuta ja sun tuhannet sanas on luettu.
Sattui sihteeri heräämään hameineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohduta saaripasanen sillä ajatuksella itseäsi, mutta se ajatus ei siirrä minun rahoja sinun lompakkoosi, vaikka kuinka toivoisit.
Olet persaukinen mielisairas pummi kuumassa betonilohkareessa aina vaan. Minä lähden nyt uimaan, kun uimakaveri heräsi päikkäreiltä. Ensin välipala, joka ei ole nuudelia eikä ranskalaisia ketsupilla.
T 2010Pa-vedonlyöjän rahat ei siirry, on huomattu, räps.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhannennen kerran: -En ole liikemies, vaan osa-aikaisena yksityisyrittäjänä mikroyhtiössäni. Semieläkkeellä. Teen töitä vain muutaman tunnin viikossa.
T 2010Kiinteistökeikari, muista muuten yksi asia haaste lautataan Thaimaassa asunnon oveen, ei sitäkään voi täällä pakoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistökeikari, muista muuten yksi asia haaste lautataan Thaimaassa asunnon oveen, ei sitäkään voi täällä pakoilla.
Luulenpa että tämä NumBall on täysin oikeassa, muuten tämä kiinteistökeikari ei reagoisi asiaan mitenkään, jos asia ei olisi totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistökeikari, muista muuten yksi asia haaste lautataan Thaimaassa asunnon oveen, ei sitäkään voi täällä pakoilla.
Vähän niinkuin Martin Luther naulasi teesinsä Wittenbergin Linnankirkon oveen.
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lautataanpa hyvinkin.
- Anonyymi
Sinulla poju on omalaatuiset ajautukset, jos ei tiedä onko taloutesi kunnossa kysy voudilta, hän tietää, miljonääri ei nosta osakaslainaa, osta autoja osamaksulla, maksa velkojaan ulosotonkautta, mielestäsi neljän miljoonan velka ei ole mitään, kyllä se on jos sitä peritään ulosoton kautta, kuten monella ns. miljonäärillä näyttää olevan...
- Anonyymi
Odotin talokuvista numerosenseiltä kommenttia tyyliin että "likainen lattia" tai vaatinut lisätodisteita tai vastaavaa, mutta meneillään on järkytysvaihe vielä.
Järkytysvaiheen ollessa päällä, numerosensei ei kykene kommentoimaan muuten kuin eedeni- höpinöillä ja vedonlyönneillä, jonka säännöt hän itsekin muutti ja unohti jo vuosia sitten.
Järkytys on helppo aiheuttaa numerosenseille. Siihen riittää passi mopon tarakalla tai puussa tai vastaavassa.
Ei muuta kuin 60 kiloisen kahvinkeittimen mokkaa kuksaan, Pasasen levy soimaan ja tunnelmoimaan.
T 2010Hei Tyttö Neitinen 2010.
Mitä talokuvia mahdat tarkoittaa ja mikäli tarkoitat sitä ruokailuryhmää väittämässäsi vierashuoneessa, niin ei todellakaan aiheuttanut mitään järkytyksiä, sorry.
En ole sinun vedonlyöntisi ehtoja muuttanut, olen hyväksynyt vetosi perusteella että osoitat uskottavuutesi, johon et ole kyennyt.
Järkyttele ihan vapaasti ja järkyttynyt näyttänet olevan vakavasti ja loputtomasti sekoittaessasi kaksi henkilöä yhdeksi.
Muutenkin kovin yhteneviä sinun ja rakkaittesi aiheet, joten jatka / jatkakaa.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei Tyttö Neitinen 2010.
Mitä talokuvia mahdat tarkoittaa ja mikäli tarkoitat sitä ruokailuryhmää väittämässäsi vierashuoneessa, niin ei todellakaan aiheuttanut mitään järkytyksiä, sorry.
En ole sinun vedonlyöntisi ehtoja muuttanut, olen hyväksynyt vetosi perusteella että osoitat uskottavuutesi, johon et ole kyennyt.
Järkyttele ihan vapaasti ja järkyttynyt näyttänet olevan vakavasti ja loputtomasti sekoittaessasi kaksi henkilöä yhdeksi.
Muutenkin kovin yhteneviä sinun ja rakkaittesi aiheet, joten jatka / jatkakaa.Älä valehtele taas. Kuvaa on katsottu neljä kertaa. Virallisena päivystäjänä olet sen kuvan aivan varmasti nähnyt ja tarkastellut suurennuslasilla.
Talonhankinnalla ja valokuvakikkailuilla ei ole mitään tekemistä "Hänen" juhannuspiipahduksensa kanssa, eikä Eedenissä asumisesta.
Ja mikä huvittavinta ja loputonta, anonyymi internetpuolustaja aina nuolemassa.SENSSU kirjoitti:
Talonhankinnalla ja valokuvakikkailuilla ei ole mitään tekemistä "Hänen" juhannuspiipahduksensa kanssa, eikä Eedenissä asumisesta.
Ja mikä huvittavinta ja loputonta, anonyymi internetpuolustaja aina nuolemassa.Jatkan. minä en ole sanaakaan koskaan kirjoittanut ulosotosta, mutta tuo kahden henkilön yhdistämiseksi on havaittu olevan oire kaikille rakkaille.
Minä olen ollut ja ehkä olisinkin ulosotossa, ellen olisi aikoinaan siirtänyt kaiken vaimoni ja poikani nimiin, kyllä minä kuules tiedän ja olen kokenut yhtä sun toista.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jatkan. minä en ole sanaakaan koskaan kirjoittanut ulosotosta, mutta tuo kahden henkilön yhdistämiseksi on havaittu olevan oire kaikille rakkaille.
Minä olen ollut ja ehkä olisinkin ulosotossa, ellen olisi aikoinaan siirtänyt kaiken vaimoni ja poikani nimiin, kyllä minä kuules tiedän ja olen kokenut yhtä sun toista."Kaiken"? Kuvaile mitä kaikkea omaisuutta siirtyi sille thaivaimolle ja pojalle, jotka lähtivät 2020 keväällä Chiang Maihin ja sinä jäit Suomeen? Katsos kun se on niin, että konkurssissa menee vain yhtiö konkurssiin, jos konkurssi on laillinen.
Sinulla ei ole mitään syytä siirtää mitään vaimon ja pojan nimiin pakoillessasi ulosottoa, joka kohdistuu firmaasi.
Sitten taas jos varastat konkurssipesän omaisuutta, tai sinulla on omavelkaisia takauksia, niin silloin vouti sekä pesänhoitaja käy myös sinun kimppuusi. Se on törkeä petos ja velallisen epärehellisyys silloin nimikkeinä, jos kyse on huomattavista summista tai yllättävistä siirroista yrityksen taloustilanteeseen tai historiaan nähden.
Jos teet ulosoton uhan alla siirtoja vaimosi ja poikasi nimiin, se omaisuus tai raha ei ole heillä turvassa, vaan viranomaiset vievät ne heiltäkin ja tällöin he ovat osallistuneet petokseen myös.
"Petoksesta tuomitaan se, joka toisen kustannuksella hankkii itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä. Petoksesta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Jos tilanne on samankaltainen kuin mistä ennen olisi tullut tuomio jatketusta petoksesta, nykyään saa tuomion normaalisti petoksesta"
Ulosottoa ei voi paeta hukkaamalla omaisuutta toisten nimiin. Kukas ne velat sitten tässä sinun tapauksessa maksoi, jos kerta et enää ole ulosotossa? Nyt ei ihan täsmää tarinat.
Kukas tämän aloituksen on laatinut, jos et sinä? Anonyymi kirjoitti:
"Kaiken"? Kuvaile mitä kaikkea omaisuutta siirtyi sille thaivaimolle ja pojalle, jotka lähtivät 2020 keväällä Chiang Maihin ja sinä jäit Suomeen? Katsos kun se on niin, että konkurssissa menee vain yhtiö konkurssiin, jos konkurssi on laillinen.
Sinulla ei ole mitään syytä siirtää mitään vaimon ja pojan nimiin pakoillessasi ulosottoa, joka kohdistuu firmaasi.
Sitten taas jos varastat konkurssipesän omaisuutta, tai sinulla on omavelkaisia takauksia, niin silloin vouti sekä pesänhoitaja käy myös sinun kimppuusi. Se on törkeä petos ja velallisen epärehellisyys silloin nimikkeinä, jos kyse on huomattavista summista tai yllättävistä siirroista yrityksen taloustilanteeseen tai historiaan nähden.
Jos teet ulosoton uhan alla siirtoja vaimosi ja poikasi nimiin, se omaisuus tai raha ei ole heillä turvassa, vaan viranomaiset vievät ne heiltäkin ja tällöin he ovat osallistuneet petokseen myös.
"Petoksesta tuomitaan se, joka toisen kustannuksella hankkii itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä. Petoksesta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Jos tilanne on samankaltainen kuin mistä ennen olisi tullut tuomio jatketusta petoksesta, nykyään saa tuomion normaalisti petoksesta"
Ulosottoa ei voi paeta hukkaamalla omaisuutta toisten nimiin. Kukas ne velat sitten tässä sinun tapauksessa maksoi, jos kerta et enää ole ulosotossa? Nyt ei ihan täsmää tarinat.
Kukas tämän aloituksen on laatinut, jos et sinä?Ei minun omaisuuteni ole ollut osakeyhtiö.
Petostuomiota odotellen, koska mahtaa tulla.
Maksoin velkani ja poistuin junttilasta.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ei minun omaisuuteni ole ollut osakeyhtiö.
Petostuomiota odotellen, koska mahtaa tulla.
Maksoin velkani ja poistuin junttilasta.Jos sinulla oli rahaa maksaa velkasi ja maksoit, niin ethän sinä silloin olisi ollut ulosotossa, eikä sinulla olisi mitään petostuomiota tulossa. Edelleenkään et voi siirtää omaakaan omaisuutta piiloon toisten nimiin, jos olet ulosotossa. Kyllä se vouti ne löytää vaimoltakin.
Jos jätät asuntolainan maksamatta, talo kuuluu pankille. Jos jätät auton osamaksut maksamatta, auto kuuluu rahoitusyhtiölle. Sinä et voi lahjoittaa niitä vaimolle, koska ne eivät ole sinun. Jos kerta kyse ei ollut yhtiön veloista vaan henkilökohtaisista veloista, niin mistähän se sitten se velka mahtoi muodostua ja kerran vielä, -jos sinulla oli rahaa maksaa velkasi niin eihän se silloin mikään petos ole eikä voudilla ole sinulle enää mitään asiaa. Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla oli rahaa maksaa velkasi ja maksoit, niin ethän sinä silloin olisi ollut ulosotossa, eikä sinulla olisi mitään petostuomiota tulossa. Edelleenkään et voi siirtää omaakaan omaisuutta piiloon toisten nimiin, jos olet ulosotossa. Kyllä se vouti ne löytää vaimoltakin.
Jos jätät asuntolainan maksamatta, talo kuuluu pankille. Jos jätät auton osamaksut maksamatta, auto kuuluu rahoitusyhtiölle. Sinä et voi lahjoittaa niitä vaimolle, koska ne eivät ole sinun. Jos kerta kyse ei ollut yhtiön veloista vaan henkilökohtaisista veloista, niin mistähän se sitten se velka mahtoi muodostua ja kerran vielä, -jos sinulla oli rahaa maksaa velkasi niin eihän se silloin mikään petos ole eikä voudilla ole sinulle enää mitään asiaa.Maksoin ulosotossa oleen pienen summan jonka jälkeen en ollut ulosotossa.
Sain tarpeekseni junttilan touhuista ja poistuin ennen mahdollista neuvottelua verottajan kanssa.
Omaisuuteni, siis vaimoni omaisuus ei ole piilossa, tervetuloa havaitsemaan, räps.
Osamaksuautoja ... liisinkejä harrastaa Eedeniläiset, en minä.
Omaani olen omalle rakkaalleni siirtänyt ja jos se on sinun ongelmasi, niin voi sentään.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Maksoin ulosotossa oleen pienen summan jonka jälkeen en ollut ulosotossa.
Sain tarpeekseni junttilan touhuista ja poistuin ennen mahdollista neuvottelua verottajan kanssa.
Omaisuuteni, siis vaimoni omaisuus ei ole piilossa, tervetuloa havaitsemaan, räps.
Omaani olen omalle rakkaalleni siirtänyt ja jos se on sinun ongelmasi, niin voi sentään.Jippokaukoputken ja hindunorsun ja vanhan helkama uunin?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Maksoin ulosotossa oleen pienen summan jonka jälkeen en ollut ulosotossa.
Omaani olen omalle rakkaalleni siirtänyt ja jos se on sinun ongelmasi, niin voi sentään.Annas kun iskä yrittää ymmärtää tilannettasi, joka vaikuttaa vaikealta.
1) Piilotit omaisuutesi vaimon ja pojan nimiin pienen ulosotossa olleen summan vuoksi.
2) Maksoit ulosottovelkasi voudille ja sitten et enää ollut ulosotossa.
3) Pakenit verottajaa Thaimaahan koska sait tarpeeksesi junttilan touhuista.
4) Et koskaan hommannut Thaimaahan eläkevisaa tms. vaan käyt leimaamassa passin Espanjassa, koska se on kätevää ja mukavaa kuukausittain.
5) Verottaja ei koskaan kysellyt perääsi, vaan olet ollut Thaimaassa koko ajan.
6) Kuvasit kuksan 2019 "hesassa" makkaratalon edustalla samaan aikaan kun saaripasanen oli Jorvissa hoidettavana.
7) Onnistuit pakoilemaan verottajaa siis ja olet maksanut velkasi, mutta odottelet
petostuomiota edelleen ja vaimosi omaisuus on komeasti esillä. Kellohameen allako?
8) Et harrasta osamaksuautoja etkä leasinkejä. Sen uskon kyllä, sillä siihen tarvitaan luottotietoja, käsirahaa, luottokortteja jne. eikä sinulla ole mitään niistä.
Kuten tuossa todettiin, et voi siirtää toisten nimissä olevaa omaisuutta kenellekään, etkä voi siirtää omaasikaan, vaan siitä jää kiinni jos on velkojat perässä, mutta samalla sanot että olet maksanut jo velat pois, mutta pakomatka ja luvaton oleskelu jatkuu Thaimaassa, mutta kuksa jäi kuitenkin Suomeen sekä avioliittopussi. Vaimo ei jäänyt.
Kaikkien aikojen mielenkiintoisin kuvio, kuin huonosta komediasta. Valitettavasti iskä ei kyllä nyt ymmärtänyt, mutta yritin.
T 2010
Odottelet siis petostuomiota Suomesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annas kun iskä yrittää ymmärtää tilannettasi, joka vaikuttaa vaikealta.
1) Piilotit omaisuutesi vaimon ja pojan nimiin pienen ulosotossa olleen summan vuoksi.
4) Et koskaan hommannut Thaimaahan eläkevisaa tms. vaan käyt leimaamassa passin Espanjassa, koska se on kätevää ja mukavaa kuukausittain.
6) Kuvasit kuksan 2019 "hesassa" makkaratalon edustalla samaan aikaan kun saaripasanen oli Jorvissa hoidettavana.
7) Onnistuit pakoilemaan verottajaa siis ja olet maksanut velkasi, mutta odottelet
petostuomiota edelleen ja vaimosi omaisuus on komeasti esillä. Kellohameen allako?
8) Et harrasta osamaksuautoja etkä leasinkejä. Sen uskon kyllä, sillä siihen tarvitaan luottotietoja, käsirahaa, luottokortteja jne. eikä sinulla ole mitään niistä.
Kuten tuossa todettiin, et voi siirtää toisten nimissä olevaa omaisuutta kenellekään, etkä voi siirtää omaasikaan, vaan siitä jää kiinni jos on velkojat perässä, mutta samalla sanot että olet maksanut jo velat pois, mutta pakomatka ja luvaton oleskelu jatkuu Thaimaassa, mutta kuksa jäi kuitenkin Suomeen sekä avioliittopussi. Vaimo ei jäänyt.
Kaikkien aikojen mielenkiintoisin kuvio, kuin huonosta komediasta. Valitettavasti iskä ei kyllä nyt ymmärtänyt, mutta yritin.
T 2010
Odottelet siis petostuomiota SuomestaMaailma on täynnä uskomattomia tarinoita, mutta vain yksi kertoo kaveristani Jorma-senseistä https://www.youtube.com/watch?v=nmS0JMHJWYU
Pasanen siinä herkimmillään tunnelmoi.
By NouBaII, 61v HH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annas kun iskä yrittää ymmärtää tilannettasi, joka vaikuttaa vaikealta.
T 2010
Odottelet siis petostuomiota SuomestaMielenkiintoinen väännös henkilöltä joka ei ymmärrä mitään lahjaverosta, eikä perintöverosta suomen ja thaimaan tapauksissa mutta kuitenkin kaikessa vertaa suomea ja thaimaata, motkottaa suomen viranomaistouhuista mutta ei käsitä että niiden vaikutuspiiristä voi myös poistua kun oivaltaa keinot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen väännös henkilöltä joka ei ymmärrä mitään lahjaverosta, eikä perintöverosta suomen ja thaimaan tapauksissa mutta kuitenkin kaikessa vertaa suomea ja thaimaata, motkottaa suomen viranomaistouhuista mutta ei käsitä että niiden vaikutuspiiristä voi myös poistua kun oivaltaa keinot.
Suomessahan te asuitte ja Suomen verottajasta ja ulosotostahan tuossa oli kyse, joten ne velat ja verot ei liittyneet Thaimaahan laisinkaan. Kenen perinnöstä nyt puhut siis?
Ei lahja-ja perintöveron maksamatta jättämisestä tule petostuomiota, jota odottelet.
Verovelat vanhenee. Tarinassasi olit ulosotossa jo ennenkuin siirsit omaisuutesi piiloon vaimon ja pojan nimiin, etkä maininnut mitään perintöveroista aiemmin.
Minä jätin perintöverot aikoinaan maksamatta. Verottaja ei koskaan edes kysellyt niiden perään ja nyt ne on vanhentuneet.
Montako kertaa "numba" on syytellyt ilman mitään syytä "neitiäsi" veropakolaiseksi ja ulosottoa Thaimaahan paenneeksi tuomituksi rikolliseksi ja nyt kerrot tarinaa että olet
olet ulosottoa pakeneva veropakolainen joka odottelee petostuomiota Thaimaassa koska "oivaltaa keinot"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessahan te asuitte ja Suomen verottajasta ja ulosotostahan tuossa oli kyse, joten ne velat ja verot ei liittyneet Thaimaahan laisinkaan. Kenen perinnöstä nyt puhut siis?
Ei lahja-ja perintöveron maksamatta jättämisestä tule petostuomiota, jota odottelet.
Verovelat vanhenee. Tarinassasi olit ulosotossa jo ennenkuin siirsit omaisuutesi piiloon vaimon ja pojan nimiin, etkä maininnut mitään perintöveroista aiemmin.
Minä jätin perintöverot aikoinaan maksamatta. Verottaja ei koskaan edes kysellyt niiden perään ja nyt ne on vanhentuneet.
Montako kertaa "numba" on syytellyt ilman mitään syytä "neitiäsi" veropakolaiseksi ja ulosottoa Thaimaahan paenneeksi tuomituksi rikolliseksi ja nyt kerrot tarinaa että olet
olet ulosottoa pakeneva veropakolainen joka odottelee petostuomiota Thaimaassa koska "oivaltaa keinot"?Mistä olet päätellyt petostuomion?
Varallisuus verotetaan maassa jossa varallisuus on.
Kuka on piilotellut ja mitä?
Koska olet jättänyt verot maksamatta niin miksi motkotat?
Syytellyt mielestäni sen verran monta kertaa että olet saanut siitä oireilun aihetta.
Mistä päättelet pakoilut?
Todellako luulet että kaikki thaimaassa asuvat fallet toimivat vain ja ainoastaan kuten sinä internetistä opiskelet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet ulosottoa pakeneva veropakolainen joka odottelee petostuomiota Thaimaassa koska "oivaltaa keinot"?Huomaa isolla kirjaimella korostettu. Sain tarpeekseni junttilan touhuista ja poistuin ennen MAHDOLLISTA SIIS MAHDOLLISTA NEUVOTTELUA SIIS NEUVOTTELUA verottajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet ulosottoa pakeneva veropakolainen joka odottelee petostuomiota Thaimaassa koska "oivaltaa keinot"?Annan ilmaisen neuvon kiertää verot Suomessa. Kaikki verot. Oli tuossa muutaman miljoonan keikka tiedossa. 1,5 vuoden projekti. Laskutus sovittiin kuukauden välein.
Ostin valmiin velattoman pöytälaatikkofirman parilla tonnilla, käytin siinä yhtä luottokelpoista kaveria äänettömänä yhtiömiehenä sen aikaa että se saatiin kaikkiin rekistereihin. Tämän jälkeen kaveri erosi yhtiön hallituksesta ja jäin yksin siihen. Oli pankkitilit ja kortit kunnossa firmalla. Laskuttelin koko homman sovitusti, maksoin nettopalkat duunareille ajallaan kuten kuuluu ja oikean määrän.
Nyt tulee se ilmainen kikka. En tehnyt yhtäkään kuukausi-ilmoitusta, en vastannut yhteenkään verottajan kyselyyn, en tilittänyt yhtään euroa veroja, projekti oli valmis ennenkuin verottaja poisti firman rekistereistä. Heitin kirjeet roskiin, tyhjensin tilin ja heitin pankkikortinkin menemään. Meni vuosi ennenkuin tilikin meni kiinni.
Sitten firma poistui kaupparekisteristäkin ja näkyy YTJ:ssä nimellä lakkautettu.
Katsokaas kun osakeyhtiön tilille ei ole asiaa voudilla eikä verottajalla, vaan he luulevat ettei firmalla ole toimintaa, kun ei tule kuukausi-ilmoituksia minkäänlaisia.
Resursseja heillä ei ole lähteä tutkimaan kaikkia pöytälaatikkofirmoja. Asiakkaan liikevaihdosta nuo summat ei muodostaneet kuin prosentin verran, niin ne hukkuu heidänkin kirjanpidossa massaan ja hehän ovat vain maksaneet oikeasti tehdystä työstä oikean hinnan oikeita laskuja vastaan lailliselle oikealle firmalle, joka oli maksujen aikaan kaikissa rekistereissä.
Kaiken lisäksi aluehallintovirasto kävi tekemässä tarkastuksen työmaalla ja havaitsi kaiken olevan kunnossa. Vielä hauskemmaksi homma meni kun sen firman tilille oli automaattisesti maksettu jokin palautus verottajalta, en muista mistä. Se oli pikkusumma mutta ihme juttu kun kyseinen firma ei ollut maksanut veroja laisinkaan.
En muista tarkkoja summia, mutta satojatuhansia euroja jäi veroja maksamatta eikä niiden perään ole koskaan kyselty. Aikaakin on kulunut jo 7 vuotta. Niillä rahoilla tein monta ikimuistoista Thaimaan matkaa ja hankin omille lapsillekin kaikenlaista kivaa kuten Applen tuotteita, mönkijöitä sun muuta. Thaimaan tytötkään eivät jääneet ilman. Muistan vieläkin yhden siviilimarkkinoilta netistä löydetyn oppaan ilmeen, kun kahden viikon seurustelun jälkeen annoin hälle kirjekuoren, jossa oli 50 seteliä joissa jokaisessa luki 1000 kuninkaan kuvan vieressä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan ilmaisen neuvon kiertää verot Suomessa. Kaikki verot. Oli tuossa muutaman miljoonan keikka tiedossa. 1,5 vuoden projekti. Laskutus sovittiin kuukauden välein.
Ostin valmiin velattoman pöytälaatikkofirman parilla tonnilla, käytin siinä yhtä luottokelpoista kaveria äänettömänä yhtiömiehenä sen aikaa että se saatiin kaikkiin rekistereihin. Tämän jälkeen kaveri erosi yhtiön hallituksesta ja jäin yksin siihen. Oli pankkitilit ja kortit kunnossa firmalla. Laskuttelin koko homman sovitusti, maksoin nettopalkat duunareille ajallaan kuten kuuluu ja oikean määrän.
Nyt tulee se ilmainen kikka. En tehnyt yhtäkään kuukausi-ilmoitusta, en vastannut yhteenkään verottajan kyselyyn, en tilittänyt yhtään euroa veroja, projekti oli valmis ennenkuin verottaja poisti firman rekistereistä. Heitin kirjeet roskiin, tyhjensin tilin ja heitin pankkikortinkin menemään. Meni vuosi ennenkuin tilikin meni kiinni.
Sitten firma poistui kaupparekisteristäkin ja näkyy YTJ:ssä nimellä lakkautettu.
Katsokaas kun osakeyhtiön tilille ei ole asiaa voudilla eikä verottajalla, vaan he luulevat ettei firmalla ole toimintaa, kun ei tule kuukausi-ilmoituksia minkäänlaisia.
Resursseja heillä ei ole lähteä tutkimaan kaikkia pöytälaatikkofirmoja. Asiakkaan liikevaihdosta nuo summat ei muodostaneet kuin prosentin verran, niin ne hukkuu heidänkin kirjanpidossa massaan ja hehän ovat vain maksaneet oikeasti tehdystä työstä oikean hinnan oikeita laskuja vastaan lailliselle oikealle firmalle, joka oli maksujen aikaan kaikissa rekistereissä.
Kaiken lisäksi aluehallintovirasto kävi tekemässä tarkastuksen työmaalla ja havaitsi kaiken olevan kunnossa. Vielä hauskemmaksi homma meni kun sen firman tilille oli automaattisesti maksettu jokin palautus verottajalta, en muista mistä. Se oli pikkusumma mutta ihme juttu kun kyseinen firma ei ollut maksanut veroja laisinkaan.
En muista tarkkoja summia, mutta satojatuhansia euroja jäi veroja maksamatta eikä niiden perään ole koskaan kyselty. Aikaakin on kulunut jo 7 vuotta. Niillä rahoilla tein monta ikimuistoista Thaimaan matkaa ja hankin omille lapsillekin kaikenlaista kivaa kuten Applen tuotteita, mönkijöitä sun muuta. Thaimaan tytötkään eivät jääneet ilman. Muistan vieläkin yhden siviilimarkkinoilta netistä löydetyn oppaan ilmeen, kun kahden viikon seurustelun jälkeen annoin hälle kirjekuoren, jossa oli 50 seteliä joissa jokaisessa luki 1000 kuninkaan kuvan vieressä.Muuten hyvä sepustus mutta äänetön yhtiömies on Ky:ssä eikä Ky:ssä ole hallitusta, sekä luottokelpoisuus perustuu vastuunalaisen yhtiömiehen tietoihin, ei äänettömän.
Oikein Aplen tuotteita, jepjep, joojoo.
Ilmainen vinkkimies. - Anonyymi
Nakkaa HÄLLE kuninkaan kuvan viereen.
- Anonyymi
Mikä yhdistääkään yksikkökaksikkoamme... aivan oikein ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä sepustus mutta äänetön yhtiömies on Ky:ssä eikä Ky:ssä ole hallitusta, sekä luottokelpoisuus perustuu vastuunalaisen yhtiömiehen tietoihin, ei äänettömän.
Oikein Aplen tuotteita, jepjep, joojoo.
Ilmainen vinkkimies.Olet oikeassa, tarkoitin osakeyhtiön hallituksen varajäsentä. Tuohon aikaan ainakin riitti että yhtiön hallituksessa on yksi luottokelpoinen jäsen. Tein saman kuprun kahdella muulla firmalla mutta en noin suurta. Mites se Chiang Main mies siellä kolmen jälkeen yöllä matkailupalstaa vahtaa....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, tarkoitin osakeyhtiön hallituksen varajäsentä. Tuohon aikaan ainakin riitti että yhtiön hallituksessa on yksi luottokelpoinen jäsen. Tein saman kuprun kahdella muulla firmalla mutta en noin suurta. Mites se Chiang Main mies siellä kolmen jälkeen yöllä matkailupalstaa vahtaa....?
En ole Chiang Main mies mutta sinä olet idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, tarkoitin osakeyhtiön hallituksen varajäsentä. Tuohon aikaan ainakin riitti että yhtiön hallituksessa on yksi luottokelpoinen jäsen. Tein saman kuprun kahdella muulla firmalla mutta en noin suurta. Mites se Chiang Main mies siellä kolmen jälkeen yöllä matkailupalstaa vahtaa....?
Yrittää olla Janet Cooke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää olla Janet Cooke.
En yritä mutta vittumikäidiootti sinä olet!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras tapa on kiertää omistusta on perustaa kaksi KY:tä, kun yhtiöt on rekisteröity kaupparekisterissä laita yhtiöt toistensa vastuunalaisiksi yhtiömieheksi, yhtiökokouksessa myönnä itsellesi prokura ja "maksa vaikkapa 300 euron yhtiöpanos" "määritä riittävä korkoprosentti yhtiöpanoksesta", eli nimenkirjoitusoikeus, jos sinulla on tiedot kunnossa ei haittaa, jos ei ole sekään ei haittaa, kun kommandiitti yhtiöillä on tiedot kunnossa, saat myös ennakkoperintärekisterimerkinnän, et kuulu yelin piiriin vaan duunarien työeläkejärjestelmän, tämä on iso asia, koska yel on surkea järjestelmä, kallis todella kallis.
Tämä ei kutenkaan suojaa yrittäjää sen paremmin kuin oy:kään, eli maksakaa veronne ja sivukulunne, esim. mittari ei pääse kiinni tuohon mitenkään, niinkauan kun kumpikin ky on puhdas.
By NumBall
ps. voi nostaa myös osakaslainaa, mutta vain yhtiöosuuden mukaisella tavalla, tämä toimi uskomattoman hyvin vuosia, vuonna 2004-2006 lakiteksti muuttui jolloin veroihin ja vakuutusmaksuihin voitiin mättää myös äänettömälle, tosin vain yhtiöosuuden mukaisesti, nykyistä lakia en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras tapa on kiertää omistusta on perustaa kaksi KY:tä, kun yhtiöt on rekisteröity kaupparekisterissä laita yhtiöt toistensa vastuunalaisiksi yhtiömieheksi, yhtiökokouksessa myönnä itsellesi prokura ja "maksa vaikkapa 300 euron yhtiöpanos" "määritä riittävä korkoprosentti yhtiöpanoksesta", eli nimenkirjoitusoikeus, jos sinulla on tiedot kunnossa ei haittaa, jos ei ole sekään ei haittaa, kun kommandiitti yhtiöillä on tiedot kunnossa, saat myös ennakkoperintärekisterimerkinnän, et kuulu yelin piiriin vaan duunarien työeläkejärjestelmän, tämä on iso asia, koska yel on surkea järjestelmä, kallis todella kallis.
Tämä ei kutenkaan suojaa yrittäjää sen paremmin kuin oy:kään, eli maksakaa veronne ja sivukulunne, esim. mittari ei pääse kiinni tuohon mitenkään, niinkauan kun kumpikin ky on puhdas.
By NumBall
ps. voi nostaa myös osakaslainaa, mutta vain yhtiöosuuden mukaisella tavalla, tämä toimi uskomattoman hyvin vuosia, vuonna 2004-2006 lakiteksti muuttui jolloin veroihin ja vakuutusmaksuihin voitiin mättää myös äänettömälle, tosin vain yhtiöosuuden mukaisesti, nykyistä lakia en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta.Ai niin laita itsesi äänettömäksi yhtiömieheksi samalla kuin yhtiöt ristiin vastuunalaisiksi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin laita itsesi äänettömäksi yhtiömieheksi samalla kuin yhtiöt ristiin vastuunalaisiksi,
Mielenkiintoinen ajatus, taitaa olla Z. Sundströmin ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall
ps. voi nostaa myös osakaslainaa, mutta vain yhtiöosuuden mukaisella tavalla, tämä toimi uskomattoman hyvin vuosia, vuonna 2004-2006 lakiteksti muuttui jolloin veroihin ja vakuutusmaksuihin voitiin mättää myös äänettömälle, tosin vain yhtiöosuuden mukaisesti, nykyistä lakia en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta.Tässä nyt oli veronkierrosta kuitenkin puhetta, eikä pelkästään yhtiöjärjestyksistä. Minä tein ensimmäisen kuprun 16 vuotta sitten, siitä napsahti pienin mahdollinen laissa määritelty ehdollinen tuomio ja 3v liiketoimintakielto. En päässyt työkkäriin kovien aikaisempien tulojen vuoksi, vaan he kiusasivat vaatimalla joka kerta lisää dokumentteja. Lopulta pyyhkäisin käsittelijän pöydältä kaiken seinään ja haistatin paskat.
Seuraavana vuonna laskuttelin ekaa kertaa pöytälaatikkoyhtiön kautta muutaman erikoisalan miehen duunit ja vetäisin sinä vuonna 250.000 euroa kouraan. Jätin ilmoitukset tekemättä ja olin varma että tulee tuomio. Ei kuulunut mitään. Pidin vapaata ja hauskaa pari vuotta kunnes rahat taas loppui. Seuraavaksi laskuttelin kavereiden firmojen kautta toiminimellä, tein myyntihommia samalla, mutta vaihteeksi maksoin verot, koska piti toimitella verovelkatodistuksia sille joka oli ketjun ylimpänä. Nettiaikaan niitä ei enää ole voinut väärentää 2000 luvun alun jälkeen.
Sitten tulikin tuo isompi projekti. Sen jälkeen sanoin tyttöystävälle että varaudu siihen että lähden lusimaan 1-2 vuoden sisällä noin kahdeksi vuodeksi. Vaan mitään ei kuulunut taaskaan, eikä ole kuulunut tähän päiväänkään mennessä.
Nykyään kikkailen monenlaisilla variaatioilla. Viime vuonna maksoin taas verot ja jopa ulosottovelatkin pois, joita ei enää ollu kuin reilu kymppitonni. Kesällä pitää ostaa taas valmisyhtiö, kun keikkaa pukkaa. On myös luottokelpoinen kaveri, joka lähtee kimppaan sillä ehdolla että kaikki pysyy puhtaana. Onhan se stressittömämpää niin että voihan sitä kokeilla. Minua on aikoinaan kusettaneet verottaja, pankit, sijoitusyhtiö, vakuutusyhtiöt ja muutama muu taho, niin omia tässä on vaan takaisin otettu eikä omatunto soimaa ei sitten yhtään, kun katsoo miten valtio käyttää veronmaksajien rahoja.
- Anonyymi
Jetrolla on hyvä tapa kiertää velkojaan joita on jo miljoonia;
Hän riitauttaa kaikki kauoat, mukaan luettuna parhaiden kavereitten kanssa tekemänsä, ja niin kauan kuin riita on auki Valtio ei pääse kiinni omaisuuteen!- Anonyymi
Jetin tapauksessa on vähän kummallista se, että kenen kautta hän nykyään toimii, kun on selvää että verottaja poistaa verovelkaisen firman ennakkoperintärekisteristä ja alv- rekisteristä jo noin kuukauden kuluessa velkomusasian ilmoittamisesta.
Velat näyttää vastaavan suunnilleen samaa summaa, kuin mitä hän on nostanut pääomatuloina ja palkkoina viime vuosina, joten joten hänen kaikkien liiketoimensa ovat todellisuudessa olleet tappiollisia ja niistä ei olisi ollut varaa nostaa mitään.
On ollut huonoa tuuriakin miljoonan edestä, mitä tuossa lueskelin, mutta on jättänyt systemaattisesti ilmoittamatta luovutusvoitot, varainsiirtoverot, vuokratuloja ja osakaslainan.
Kun harjoittaa julkisesti tappiollista toimintaa ja jättää systemaattisesti verot ja velat maksamatta, riitelee raastuvassa entisten kauppakumppanien kanssa ja ajelee samaan aikaan Ferrareilla ja Bentleyllä, ostelee Hjallikselta veneitä, niin täytyy todeta että itsetuhoinen on tämä Herra Rostedt.
Kärsii ilmeisesti samasta kuolemattomuussyndroomasta kuin Sedu Koskinen aikoinaan. Suomessa juttu menee niin että ensin viranomaiset eivät ole lainkaan näkyvästi kiinnostuneita ja sitten ne ykskaks vie kaiken. Se on kokeneet Ritaluomat ja Fryckmanit.
Tuohon kun paukahtaa pienikin tuomio ja liiketoimintakielto, niin julkisuuden henkilönä se on pitkä taival nousta takaisin rehellisin keinoin.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jetin tapauksessa on vähän kummallista se, että kenen kautta hän nykyään toimii, kun on selvää että verottaja poistaa verovelkaisen firman ennakkoperintärekisteristä ja alv- rekisteristä jo noin kuukauden kuluessa velkomusasian ilmoittamisesta.
Velat näyttää vastaavan suunnilleen samaa summaa, kuin mitä hän on nostanut pääomatuloina ja palkkoina viime vuosina, joten joten hänen kaikkien liiketoimensa ovat todellisuudessa olleet tappiollisia ja niistä ei olisi ollut varaa nostaa mitään.
On ollut huonoa tuuriakin miljoonan edestä, mitä tuossa lueskelin, mutta on jättänyt systemaattisesti ilmoittamatta luovutusvoitot, varainsiirtoverot, vuokratuloja ja osakaslainan.
Kun harjoittaa julkisesti tappiollista toimintaa ja jättää systemaattisesti verot ja velat maksamatta, riitelee raastuvassa entisten kauppakumppanien kanssa ja ajelee samaan aikaan Ferrareilla ja Bentleyllä, ostelee Hjallikselta veneitä, niin täytyy todeta että itsetuhoinen on tämä Herra Rostedt.
Kärsii ilmeisesti samasta kuolemattomuussyndroomasta kuin Sedu Koskinen aikoinaan. Suomessa juttu menee niin että ensin viranomaiset eivät ole lainkaan näkyvästi kiinnostuneita ja sitten ne ykskaks vie kaiken. Se on kokeneet Ritaluomat ja Fryckmanit.
Tuohon kun paukahtaa pienikin tuomio ja liiketoimintakielto, niin julkisuuden henkilönä se on pitkä taival nousta takaisin rehellisin keinoin.
T 2010Kerrankin asiaa haaveavomeballa ajaleva Tyttö Neitinen 2010.
Minua myös hymyilyttää nämä julkkisrikkaat sinun ohella ja lienee seuraavaksi sen fitnespeppusen poikakaverin vuoro tipahtaa jalustaltaan.
- Anonyymi
Jetron ainoa tulo on ollut myydä Aninkaisen Franchises maaseudun uunoille...
https://aninkainen.fi/henkilo/jethro-rostedt/
Mutta nyt sekin on Finito. Liikaa negatiivista palautetta joka meediassa.
Epähauska Turun Pelle, mielestäni. Mutta yhden kerran nauroin kovaa;
Kun teki sen "Manne-jakson". Jetro pelkäsi selvästi ja oli NIIN mielin-kielin ettei tule Kauhavalaisen Veriuran testiä...- Anonyymi
Tämä oli myös yksi varttimaunon suurista suunnitelmista. Ensin elvisteli paikan omistamisella ja sitten kun se määrättiin kiinni niin kielsi olevansa vastuuhenkilö.
https://yle.fi/uutiset/3-12073494
- Anonyymi
Nimi nyt on KUPPALINNA!
Alakerrassa ainut Sln keskustan uimala.
Siellä nuoriso huumejengit piikittää ja uiskentelee ja säästää siten kaupungin rahoja kun muita nuorisotiloja ei tarvita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.36714553Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1012190- 941829
- 831703
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451301- 971220
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801103Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281054Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211043Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin761027