Jos rakastat jotakuta, anna hänen mennä. Jos hän palaa, hän oli aina sinun. Jos ei, hän ei koskaan ollut.
Tällaiseen rakkauteen tämä mies uskoo.
anna hänen mennä
57
1885
Vastaukset
- Anonyymi
Se on just noin👍
- Anonyymi
Ihanaa, lohduttavaa viisautta.
Tänään jo kyynelehdin irtipäästämisen tuskaa, mutta sanasi auttavat - täytyy vain luottaa. - Anonyymi
Minä taas uskon rakkauteen jossa toinen ei edes halua lähteä. Koska rakastaa liikaa.
- Anonyymi
Ihmiset ovat eri aikoihin eri tilanteissa ja elämä on joskus monimutkaista. Matka ja määränpää ovat molemmat tärkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ovat eri aikoihin eri tilanteissa ja elämä on joskus monimutkaista. Matka ja määränpää ovat molemmat tärkeitä.
Miksi aina oletaan että lähtijä otetaan avosylin vastaan? Läytee jos lähtee. Ja jos päättää lähteä ei rakasta niin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina oletaan että lähtijä otetaan avosylin vastaan? Läytee jos lähtee. Ja jos päättää lähteä ei rakasta niin se menee.
Oletetaan lähtee *
- Anonyymi
Niin minäkin. Tuosta aloituksesta tulee mieleen se että entä sitten jos toinen kuolee niin eikö muka sitten ole koskaan sen toisen ollutkaan. Ei ihan nyt mene oikein.
Ja aina rakkaus ei riitä. Vaikka kuinka ois rakkautta niin yhteiselämä voi olla pelkkää he..ettiä ja silloin on parempi lähtee eri teille.
- Anonyymi
Ajattelen samoin. Vasta menetin yhden, mutta luotan kohtaloon. Jos meidät on tarkoitettu toisillemme niin aika ajaa meidät taas yhteen paremmalla menestyksellä. Sattuu kyllä, sitä en voi kieltää.
- Anonyymi
Niin tekee minä luotan myös kohtaloon.
- Anonyymi
Kyllä se vaatii vähän ponnistelua puolin ja toisin. Muuten samaa mieltä.
- Anonyymi
Tuohan on Kaikkien tumppusuorien oma pikku mantra.
Over&out.- Anonyymi
Ehkä niiden, mutta myös realistiriittojen ja -reijojen. Jos haluaa säästää toista oman elämänsä monimutkaisuudelta, antaa hänen olla vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niiden, mutta myös realistiriittojen ja -reijojen. Jos haluaa säästää toista oman elämänsä monimutkaisuudelta, antaa hänen olla vapaa.
Hänelle pitää antaa se mahdollisuus tehdä se päätös. Huom.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle pitää antaa se mahdollisuus tehdä se päätös. Huom.
Tätä mä itsekin mietin omalla kohdallani... oon raukka, kun pelkään kiintyväni erääseen ihmiseen niin paljon, et kipu myöhemmin voi olla vielä suurempi kuin nyt. Irrottauduin suuremman tuskan pelossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä mä itsekin mietin omalla kohdallani... oon raukka, kun pelkään kiintyväni erääseen ihmiseen niin paljon, et kipu myöhemmin voi olla vielä suurempi kuin nyt. Irrottauduin suuremman tuskan pelossa.
Kuulostaako tuo kovin järkevältä?
- Anonyymi
Kymmenen pistettä tästä aloituksesta. Ihana mies joka tämän kirjoitti.
-nainen joka osaa arvostaa aloitustasi- - Anonyymi
Minä yritin.. et mua enää halua
- Anonyymi
niin se voi olla
Niin, let her go laulaa Passengerkin.
- Anonyymi
Eikö tähän sopisi paremmin vaikka Sting:in If You Love Somebody Set Them Free? Passengerin kipale kai kertoo siitä, ettei kaiffari tajunnu mitä sillä oli, ennen kuin sitten, kun sitä ei enään ollu.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tähän sopisi paremmin vaikka Sting:in If You Love Somebody Set Them Free? Passengerin kipale kai kertoo siitä, ettei kaiffari tajunnu mitä sillä oli, ennen kuin sitten, kun sitä ei enään ollu.
"Ensimmäinen on aivan kirjaimellinen, kuten kirjoitin sen eron jälkeen, ja se koskee hänen päästämistä irti. Mutta sitten on meneillään suurempi idea ja enemmän siitä, ettet ymmärrä ja tiedä mitä sinulla on, ennen kuin se on poissa. ja uskon, että kaikki voivat samaistua."
Passengerin kertomana biisin idea. :)
Miksipä ei, sopii. :)- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
"Ensimmäinen on aivan kirjaimellinen, kuten kirjoitin sen eron jälkeen, ja se koskee hänen päästämistä irti. Mutta sitten on meneillään suurempi idea ja enemmän siitä, ettet ymmärrä ja tiedä mitä sinulla on, ennen kuin se on poissa. ja uskon, että kaikki voivat samaistua."
Passengerin kertomana biisin idea. :)
Miksipä ei, sopii. :)Niin, kai se on lauluissa sama kuin runoudessa, tulkinta on ja tulee tulkitsijasta itsestään, hiukan tekijästä riippumatta. "Ikävöit aurinkoa vasta kun alkaa sataa lunta", et edes huomannut sitä aurinkoa kun se kulki kanssasi...ehkä...
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kai se on lauluissa sama kuin runoudessa, tulkinta on ja tulee tulkitsijasta itsestään, hiukan tekijästä riippumatta. "Ikävöit aurinkoa vasta kun alkaa sataa lunta", et edes huomannut sitä aurinkoa kun se kulki kanssasi...ehkä...
Yym, joo kyllä. Ainahan kesääkin odotetaan pitkän pimeän talven jälkeen ja kesällä valitetaan kuumuudesta. Tavallaan myös kaikki hyvä voi olla jotain mitä pitää itsestäänselvyytenä kunnes se on poissa?
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Yym, joo kyllä. Ainahan kesääkin odotetaan pitkän pimeän talven jälkeen ja kesällä valitetaan kuumuudesta. Tavallaan myös kaikki hyvä voi olla jotain mitä pitää itsestäänselvyytenä kunnes se on poissa?
Mä odotan syksyä, syksy on paras :) mut toisaalta ihminen on ehkä ainoa olento maan päällä, joka pystyy ymmärtämään, että se mitä sulla on, voi kadota milloin vain. Niinku välillä rapsuttelee koiraa ja yht äkkiä tulee mieleen, että sua ei joskus enää ole, ja sit on tosi surullinen. Ihmisen taakka: tietoisuus.
Anonyymi kirjoitti:
Mä odotan syksyä, syksy on paras :) mut toisaalta ihminen on ehkä ainoa olento maan päällä, joka pystyy ymmärtämään, että se mitä sulla on, voi kadota milloin vain. Niinku välillä rapsuttelee koiraa ja yht äkkiä tulee mieleen, että sua ei joskus enää ole, ja sit on tosi surullinen. Ihmisen taakka: tietoisuus.
No mä odotan aina tota kesää. Mulle elämän parasta aikaa, energisimmilläni. :)
Ehkä, ainoa olento siis, joka sen ymmärtää.
Niinhän se on, yksi oleellinen syy miksen enää ota lemmikkejä. Luopumisen tuska.- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
No mä odotan aina tota kesää. Mulle elämän parasta aikaa, energisimmilläni. :)
Ehkä, ainoa olento siis, joka sen ymmärtää.
Niinhän se on, yksi oleellinen syy miksen enää ota lemmikkejä. Luopumisen tuska.Kesällä on kovin kuuma, onneks voi olla töissä :) ilman koiraa en osais olla, mutta pitäisiköhän mainitusta syystä olla enää hankkimatta partneria, jonkun slaagin se saa sit kumminkin ja sit on paha mieli...
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä on kovin kuuma, onneks voi olla töissä :) ilman koiraa en osais olla, mutta pitäisiköhän mainitusta syystä olla enää hankkimatta partneria, jonkun slaagin se saa sit kumminkin ja sit on paha mieli...
Kesällä pääse hikoilemaan hyötypuutarhaan ja nurmikkokin pitää ajaa. Tarkenee.. :D
Heh, onhan siinä sekin puoli. Kaiken lisäksi partnerilta pitää kysyä mielipide, koiralta ei. :P
- Anonyymi
Tuo ei ole kovin loogista.. tuo sinun ajattelusi. Jos molemmat ajattelee noin käy vähän hassusti. Siis jos molemmat haluaa mutta antaa mennä kun uskoo toisen palaavan. Ajatuksesi on lyhyt kuin kananlento.
- Anonyymi
Oikea rakkaus rakastaa. Kun rakkaus on suuri se antaa anteeksi. Se rakastaa aina. Se ei mene pois
Esim lastaan rakastaa aina. Antaa anteeksi.
Avioliitto on suuri ja rakkaus kuuluu siihen. Siinä kasvetaan yhdessä.
Mutta jos ei itse rakasta eikä halua enää korjata asioita. Ei se silloin koskaan ollut suurta rakkautta. - Anonyymi
Nimen omaa anna hänen mennä! Hän on jatkanut elämää.Usko pois ei muista sinua enää.Niin kylmää mutta totta. Jos olisi ollut rakkaus ei olisi lähtenyt. Elämä voi vaan erossa tuntua paskalta.Jatka elämää avaa uusia ovia..
Korjaus aloituksen ekaan virkkeeseen (Jos rakastat jotakuta, anna hänen mennä).
Jos rakastat jotakuta, anna hänen valita vapaasti rakkautensa.- Anonyymi
Tajusin tänään, ettei ole mitään menetettävää.
- Anonyymi
Miksi todellinen rakkaus ylipäätään lähtisi? Otin takaisin kun lähti ja moneen kertaan. Ei tartte kasvaa ihnisen kanssa joka ei vaan kykene kasvuun.
- Anonyymi
Siksi, että me ihmiset kasvamme henkisesti eri tahdissa.
Rakkaus sisältää kuitenkin myös rajojen asettamisen hyväksyttävälle käytökselle.
- Anonyymi
eikait ketään voi väkisin pitää. sitten menee jos se on oma tahtonsa 💔
- Anonyymi
Jaa, ja minne pitäisi palata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ja minne pitäisi palata?
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Niin kai se on, voi olla jotain läheisyydenkin pelkoa, joka vaatii sitä aikaa ja tilaa .
https://youtu.be/xZ3nJ6KhWOo - Anonyymi
Ei näitä voi sanoilla enää korjata.
- Anonyymi
Ei voi ketään väkisin pitää, eikä saada.
- Anonyymi
En anna sinun mennä ikinä nainen, tulla saat vain. Tiedoksesi tämä.
- Anonyymi
No niin, tästä tuli taas semmoisia mielikuvia että että.. 😶
- Anonyymi
Ai oliko tää mulle?😊
- Anonyymi
Älä anna en haluakaan.
- Anonyymi
Aloittaja antaisit sinäkin mennä.
- Anonyymi
Kaikki antaa mennä, mutta harva antaa tulla.
Päivän ajatelma: Kukaan ei voi mennä, ennenkuin on tullut!
- Anonyymi
Mutta muista:
Jos kohtelit häntä huonosti, hän ei palaa.
Jos kohtelit häntä huonosti, sinun on todistettava, että olet palaamisen arvoinen.
Jos et todista, hän ei koskaan palaa. - Anonyymi
Toivottavasti ihmiset eivät tämän ajatuksen kanssa antaudu huonosti kohdeltaviksi. Takaisin ei kannata ottaa jos näyttää siltä että jojoilu on toistuva kuvio.
- Anonyymi
Rakkaus ei kahlitse.rakkaus ei vaadi eikä pakota.rakkaus on kaikkialla ja meissä kaikissa.Jos sielu uskaltaa katsoa, löytää se rakkauden tästä hetkestä, läsnäolosta. Rakastuminen saa sielun tekemään hurjia voltteja, käymään läpi vaikeat ja huumaavat tunteet: katseellani löysin kaltaiseni, kuitenkin oman itseni vastakohdan.ennalta määrättyä elämissämme varmasti on, "kuinka paljon?"riippuu uskalluksestamme rakastaa.tahtoisin kävellä suoraan syliisi ja avata ❤️ juuri sinulle.
- Anonyymi
Se mies (hän) voisi myös antaa vinkin, että takaisin voisi tulla.
- Anonyymi
Semmoisia ne panosuhteet on
Joistakin ei ole parisuhteeseen. - Anonyymi
Koira ja koiramaiset ihmiset ovat tylsän yksinkertaisia. Samaa toistoa, toistoa, toistoa...
- Anonyymi
Lopeta tuollainen kirjoittelu, esim. avaat... Teet vain itsestäsi pellen.
Vrt. Edellinen kirjoittaja oli nokkela.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984