jos minulle joskus kymmenen vuoden päästä tulee sellainen tunne, että halua uuden ystävän, niin ikäeroa voi olla vain muutama vuosi alaspäin.
Näin olen ajatellut
3
55
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kuin eräs kaimani on toiminut. Molemmat seitsemänkymppisiä.
- Anonyymi
En tiedä, haluanko enää olla ystäväsi. Et tuota pelkästään hyvää vaan myös pahaa. Menestymisen olet varannut vain itsellesi. Määrittelet muita kovasti (usein ilkeästi) mutta kuka määrittelee sinua? Kontrolloiko sinua kukaan?
Jäänkö ikuisesti palstalle yrittämään sinua, kun elämä menee ohi? Annat ikuisesti ymmärtää mutta et ikuisesti ymmärrä antaa. Myös sinä olet tunkeutunut minun elämääni kutsumatta. Mikä sinä olet minun kohtalostani päättämään?
Me emme ole ystäviä ja pärjäämme kyllä ilmankin toisiamme. Minä en halua olla edes ystäväsi. Minulla on omat ystäväni. - Anonyymi
Luulen, että on parasta, että emme ole tekemisissä. Tätä on kestänyt yli 20 vuotta eikä mun elämä mene eteenpäin. Haluan vaikuttaa siihen vain itse. Apua voi aina pyytää lähipiiriltä. Pyydän anteeksi, jos olen jotenkin tunkeutunut elämääsi. En tee sitä enää. Minä halua elää omaa elämääni ja varmasti sinä haluat elää omaa elämääsi. Varmasti toivomme toisillemme hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.31511220Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko313436- 793037
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan952741- 892611
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542331Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2712223- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131445Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1401366