Ympäri Eurooppaa ja maksansiirtoja jouduttu tekemään.
Suomessa ei kuulemma ole tullut esille tällaisia.
Sen voi hyvin kuvitella, kun täällä ei tutkita sairaita ihmisiä. Luuleskellaan ja arvaillaan höpöhöpöjuttuja.
Voi lapsiraukkoja täällä Suomessa, jotka tämän maksasairauden ovat saaneet, kun ei sitä edes tiedetä.
Maksatulehduksia lapsilla
5
<50
Vastaukset
Esim lasten diabetes on osiltaan virusperäinen.
Näin maallikkona tulee mieleen sama virusperäisyys?
https://www.muma.fi/sairaudet/lapsi_ja_nuori/maksa.
On myös ehkä otettava huomioon ilmaston muutos?
Ihmisten kehoista on nykyään eroitettu Muovia?- Anonyymi
Kenenkään lapsista ei tiedetty olleen rokotettu COVID-19-virusta vastaan, mikä sulkee pois mahdollisen yhteyden rokotteeseen. Mutta kaikki maksavikaiset olivat sairastaneet koronan
- Anonyymi
"Ei ainakaan myönnetä"!!!
- Anonyymi
Suomessa aletaan tutkia vasta sitten kun on jo liian myöhäistä. Köyhä maa, jonka terveydenhuolto on alas ajettu.
- Anonyymi
sotiminen ja EU vie rahat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706