Kielinaisia, toiset kutsuvat withc

Anonyymi

Osa voi tuntea sanan bitch ❤️😆 ei muuta kuin illan jatkoja 😊 saatte valita mistä valitaan 💛

19

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä aloituksen tarkoitusta. Naisena itse meinaan tulla hulluksi yhdestä miehestä. Näen hänet olevinaan joka puolella ja koko ajan haluaisin nähdä. Joka paikassa näen 1 numeroita. Sitten kuitenkin pelkään kuollakseni hänen näkemistä. Miksi ei vain voi unohtaa ja jatkaa elämää?

• Anonyymi

Mies miksi sä kirjoitat naisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen on ehkä yksinkertaisesti luotava tämä kaivatuksi tulemisen kokemus keinotekoisesti tai sitten kirjoittelee pösilöjä muuten vain. Ehkä hän kokee jopa molempien tähtäävän johonkin suureen päämäärään, mene ja tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen on ehkä yksinkertaisesti luotava tämä kaivatuksi tulemisen kokemus keinotekoisesti tai sitten kirjoittelee pösilöjä muuten vain. Ehkä hän kokee jopa molempien tähtäävän johonkin suureen päämäärään, mene ja tiedä

Niin ja aloitus on muuten samaa settiä, sitä ei varmaan tarvitse esim juuri sinulle erikseen sanoa, mutta muiden fantasioista ei voi olla niinkään varma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotin vähän järkevämpää vastausta tähän kommenttiin. Voi teitä miksi edes kirjoitan kun en ole miestä nähnyt moneen kuukauteen ja silti jäänyt kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päämäärä olisi päästä puhumaan sille miehelle tai viestiä jotain hänen kanssaan edes tätä kautta. Tuntuu vain välillä, ettei hän ole täällä ollutkaan.

• Anonyymi

Mitä kieltä sä sitten osaat, nainen? Ja mitä sä noilla tarkoitat?
      Ootko pelannut sanapeliä? Tuli vaan mieleen.

• Anonyymi

Siis mitä kieliä osaat? Piti olla monikossa.
        Menen nukkumaan.... joo...

• Anonyymi

Opettele edes kirjoittamaan ensin oikein ennenkuin arvostelet muita ihmisiä. Jos itse valitset astua paskaan, niin se ei ole kenenkään muu vika kuin sinun itsesi.

• Anonyymi

Ho capito. Arrivederla!
        🦨🐾💩

• Anonyymi

Miten olen arvostellut sinua, nainen? Uhoat tuntemattomalle anonyymille. Oletko mielestäsi fiksu ja kaiken yläpuolella että sinulla on varaa arvostella muita? Pidätkö itseäsi muita parempana? Oletko "mulle kaikki heti nyt" ihmistyyppi? Etuiletko jonossa? Vietko karkkikulhosta suurimman osan ja ne kaikkein parhaat? Ikää oli? Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

Nyt taitaa jollain väittäjällä tai kirjoitusasujen asiantuntijalla olla hihnat aika katkeamispisteessä kun päättää ihan itse yhä uudelleen valita astua omaan miinaansa ja jatkaa sitä samaa maalituspuuhaa. On se hyvä väittää muiden kirjoittelevan yötä päivää ja narahtaa itse juuri siitä ja vain itse siitä ynnä muusta sisällöstä. Todellakin sivusta tämä kommentti

• Anonyymi

Joo, switch witch or bitch, ditch a snitch.

• Anonyymi

Sairasta seurata uupunutta ihmistä suorittamassa

• Anonyymi

Witch ja which menee helposti sekaisin. Plääh

• Anonyymi

Ei sekaisin. Mieli voi olla kumpaakin. Mutta nyt joo hommiin, päivä täynnä kivoja juttuja 😊 Jätin jälkeni, uskon asioita ei lueta sairauksiksi.

• Anonyymi

1. Joh. 5: 6–8
      Vuorisaarnakin alkaa veellä.

• Anonyymi

Olipa tylsämielinen avaus.

• Anonyymi

Ihanaa ois saaha..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4542
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      303
      2048
    3. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      432
      1695
    4. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      980
    5. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      551
      979
    6. Onko meillä tilanne mies

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?
      Ikävä
      60
      895
    7. Nytkö se taas alkaa - apinarokko ja rokotuspainostus

Valmistautukaa concoy väki. Wef ja muut globalistit eivät saaneet koronalla tarpeeksi kiusattua ihmisiä. Nyt pukkaa kuitenkin taas uutta riesaa: htt
      Maailman menoa
      198
      869
    8. Oot sekottanut mut

Enkä enää tiedä miten päin olla, kiitos tästä ärsyttävän ihana mies 🙃🥰🔥😤🤯😞
      Ikävä
      37
      783
    9. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      52
      745
    10. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      51
      713
    Aihe