PAKANOIDEN ETSIKKOAIKA ON PÄÄTTYMÄSSÄ 4-5 VUODEN KULUTTUA

Anonyymi

Maailmanloppu tulee 10-15 vuoden kuluttua.

Tälle on saatu Taivaasta vahvistus.

36

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo ei voi pitää paikkansa.
      Ennen maailman loppua on vielä tapahduttava.

      Maailmanloppu ei voi vielä tulla. Ensin on Jeesuksen haettava omansa pois taivaaseen ja siellä olemme määrätyn ajan. Sen jälkeen Jeesus palaa omiensa kanssa maailmaan ja antikristus joutuu pois.
      Sen jälkeen seuraa tuhatvuotinen rauhan valtakunta.

      Jeesuksen omat:

      1. Piet. 2 :
      24. Kristus itse kantoi meidän syntimme ruumiissaan ristinpuulle, että me synneille kuolleina eläisimme vanhurskaudelle. Hänen haavojensa kautta teidät on parannettu.
      25. Te olitte "eksyksissä niin kuin lampaat", mutta nyt te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan luo.

      Ef. 1 :
      11. Kristuksessa me olemme myös saaneet perintöosan, niin kuin meistä oli ennalta määrätty hänen suunnitelmassaan, hänen, joka vaikuttaa kaiken oman tahtonsa ja päätöksensä mukaan,
      12. että me, jotka olemme jo ennalta panneet toivomme Kristukseen, eläisimme Jumalan kirkkauden ylistykseksi.
      13. Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki,
      14. joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.

      • Anonyymi

        No ei maailmanloppu ihan heti tulekkaan mutta nuitten vuosien sisään voi tulla jos tulee.Israelin ikä lähentelee jo 80vuotta ja tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin nämä kaikki tapahtuu.


    • Anonyymi

      Haleluja. Onneksi oon sillon jo 75v.

    • Anonyymi

      Pakanoiden aika vasta alkaa

      • Kerrotko, mikä on pakana?


    • Anonyymi

      Pakanoitten etsikkoaika?
      Eihän Jeesus ole etsinyt muuta kuin sen omia.

      • Anonyymi

        Israelin kadotettuja lampaita joita varten sanoi tulleensa.


      • Selitätkö tarkemmin?


    • Anonyymi

      Kuka sen on sinulle ilmoittanut, kun Jumalan Poikakaan ei sitä tiedä…lopunajan merkit ovat kyllä nähtävissä!

      • Anonyymi

        Eihän alottajakkan kerro tästä tarkkaa aikaa.Mutta näitten vuosien sisään voi ihan hyvin tapahtua maailmanloppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän alottajakkan kerro tästä tarkkaa aikaa.Mutta näitten vuosien sisään voi ihan hyvin tapahtua maailmanloppu.

        Mutta Raamattu sen kertoo tarkkaan, prikulleen, kun lukee sieltä.


    • Anonyymi

      nyt kyllä näytetään taivaalla tuomion kellot. tuomion kello näyttää aikaa 13,5 vuotta ja pakanoiden etsikkoaikaa näyttävä kello 3,98 vuotta.

    • Anonyymi

      Enään noin kymmenisen vuotta ja 50 - luvulla syntyneiden suurten ikäluokkien kiihkofundisten sukupolvi alkaa poistua rivistä.
      Todellakin tämä ennustus ja maali ei siirry aina vaan eteenpäin.

      • Tarkka laskennallinen päivämäärä, jonka Jeesus ilmoittaa, on 14,05, 1948. Matt 24 luvussa.


    • Valvokaa

      Matt. 25:
      13. Valvokaa siis, sillä te ette tiedä päivää ettekä hetkeä."

      Matt. 24:
      42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

      Viikunapuu on Israel.
      Luuk. 21:
      29. Vielä hän kertoi heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
      30. Kun näette niiden puhkeavan lehteen, te tiedätte kuin itsestään, että kesä on jo lähellä.
      31. Samoin nähdessänne tämän tapahtuvan tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
      32. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki tapahtuu.
      33. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa."
      34. Valvokaa!
      "Pitäkää varanne, ettei päihtymys ja juopottelu eivätkä maalliset murheet raskauta teidän sydäntänne, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
      35. niin kuin ansa. Se päivä näet saavuttaa kaikki, jotka maan kamaralla asuvat.
      36. Valvokaa siis kaiken aikaa ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paeta kaikkea sitä, mikä on tapahtuva, ja seisoa Ihmisen Pojan edessä."

      • Oli asiaa.


    • Höpsis.
      Maailma ei mihinkään häviä, asuttavaksi jää Uusi, iso Jerusalem.
      Tempaus, jonka Jeesus toteuttaa omilleen aloittaa Prosessin, joka jatkuu Vaivan ajalla, 7v ja milleniumilla 1000v sekä 1335 pv kun Hän tulee ja puhdistaa Pahan, ja sen jälkeen vasta Jumala tuo Valtakuntansa alas, jonka Hän on tehnyt Taivaassa, josta Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

      Jumalan Valtakuntaa johtaa AINA Jumala, jolloin saamme asua siellä, kaikki Jeesuksen kutsumat.

      • Anonyymi

        Jussi höpöttää omiaan.
        Ilm.21:
        1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13]


      • Anonyymi

        Eiköhän vaivan aikaa ole ollut kautta aikojen maailmassa ja jota vaivaa nähdään nyt Ukrainassa, missä perkeleen omat Venäläiset tappavat, raiskaavat, kiduttavat, varastelevat, tuhoavat ja hävittävät ja lisäksi valehtelevat silmät ja korvat täyteen Perkeleen oman Putinin johdolla.
        Siis taivaassa vasta pyyhitään surun kyyneleet ja jokaiseltako henkilö kohtaisesti ?
        Sitten pitää muistit nollata jokaiselta taivaaseen tulijaltako ?
        Miten taivaallinen hallitsija jaksaa istua valtaistuimella halki ikuisuuden ?
        Ja se pyhä kaupunki, joka laskeutuu taivaasta alas maan päälle. Moni käsittää sen tarkoittavan oikeata kaupunkia, mutta lestadiolainen sananpalvelija selittää sen tarkoittavan aivan muuta, eli Jumalan näkymätöntä maailmaa uskovaisten mielen maailmassa.
        Kukahan kummassa osaa rakentaa maailman uudestaan, jos se kerran uhataan polttaa niin, ettei jää kiveä kiven päälle. Uusi maailmako syntyisi tuosta noin vaan hokkus pokkus ?
        Vai ei uudessa maassa ole enää merta. Höpsistä keikkaa, eihän ilmastoa voi olla olemassa ellei ole merta. Tietenkin henkiolennot pystyy kaikkeen yliluonnolliseen, kuten seinien läpi menemään, mutta ei varmaan oel kivaa olla sellaisena olentona, jolla ei ole ruumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi höpöttää omiaan.
        Ilm.21:
        1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13]

        Vai höpöttää omiaan, niitä tekee vain puhvelit systemaattisesti. Pinnasänky siteeraa Raamattua, johon lestat ei pysty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän vaivan aikaa ole ollut kautta aikojen maailmassa ja jota vaivaa nähdään nyt Ukrainassa, missä perkeleen omat Venäläiset tappavat, raiskaavat, kiduttavat, varastelevat, tuhoavat ja hävittävät ja lisäksi valehtelevat silmät ja korvat täyteen Perkeleen oman Putinin johdolla.
        Siis taivaassa vasta pyyhitään surun kyyneleet ja jokaiseltako henkilö kohtaisesti ?
        Sitten pitää muistit nollata jokaiselta taivaaseen tulijaltako ?
        Miten taivaallinen hallitsija jaksaa istua valtaistuimella halki ikuisuuden ?
        Ja se pyhä kaupunki, joka laskeutuu taivaasta alas maan päälle. Moni käsittää sen tarkoittavan oikeata kaupunkia, mutta lestadiolainen sananpalvelija selittää sen tarkoittavan aivan muuta, eli Jumalan näkymätöntä maailmaa uskovaisten mielen maailmassa.
        Kukahan kummassa osaa rakentaa maailman uudestaan, jos se kerran uhataan polttaa niin, ettei jää kiveä kiven päälle. Uusi maailmako syntyisi tuosta noin vaan hokkus pokkus ?
        Vai ei uudessa maassa ole enää merta. Höpsistä keikkaa, eihän ilmastoa voi olla olemassa ellei ole merta. Tietenkin henkiolennot pystyy kaikkeen yliluonnolliseen, kuten seinien läpi menemään, mutta ei varmaan oel kivaa olla sellaisena olentona, jolla ei ole ruumista.

        Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän vaivan aikaa ole ollut kautta aikojen maailmassa ja jota vaivaa nähdään nyt Ukrainassa, missä perkeleen omat Venäläiset tappavat, raiskaavat, kiduttavat, varastelevat, tuhoavat ja hävittävät ja lisäksi valehtelevat silmät ja korvat täyteen Perkeleen oman Putinin johdolla.
        Siis taivaassa vasta pyyhitään surun kyyneleet ja jokaiseltako henkilö kohtaisesti ?
        Sitten pitää muistit nollata jokaiselta taivaaseen tulijaltako ?
        Miten taivaallinen hallitsija jaksaa istua valtaistuimella halki ikuisuuden ?
        Ja se pyhä kaupunki, joka laskeutuu taivaasta alas maan päälle. Moni käsittää sen tarkoittavan oikeata kaupunkia, mutta lestadiolainen sananpalvelija selittää sen tarkoittavan aivan muuta, eli Jumalan näkymätöntä maailmaa uskovaisten mielen maailmassa.
        Kukahan kummassa osaa rakentaa maailman uudestaan, jos se kerran uhataan polttaa niin, ettei jää kiveä kiven päälle. Uusi maailmako syntyisi tuosta noin vaan hokkus pokkus ?
        Vai ei uudessa maassa ole enää merta. Höpsistä keikkaa, eihän ilmastoa voi olla olemassa ellei ole merta. Tietenkin henkiolennot pystyy kaikkeen yliluonnolliseen, kuten seinien läpi menemään, mutta ei varmaan oel kivaa olla sellaisena olentona, jolla ei ole ruumista.

        No kuule, kukahan kummassa osasi rakentaa tämän nykyisen maailman, kun 'maa oli autio ja tyhjä ja pimeys kulki vetten päällä' ?

        Ja pitää sen edelleen yllä, mutta vain määrähetkeensä saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai höpöttää omiaan, niitä tekee vain puhvelit systemaattisesti. Pinnasänky siteeraa Raamattua, johon lestat ei pysty.

        Saalemin lakeija asialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, kukahan kummassa osasi rakentaa tämän nykyisen maailman, kun 'maa oli autio ja tyhjä ja pimeys kulki vetten päällä' ?

        Ja pitää sen edelleen yllä, mutta vain määrähetkeensä saakka.

        Jumala sen rakensi, mutta antoi vallan Pojalleen, Hänen ollessa n 32 vuotias, joka jatkuu vieläkin kaikkivaltiaana.
        Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Asian vahvistaa VT;ssä Daniel 7;14.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saalemin lakeija asialla.

        Joku vastavoima on oltava Jeesuksessa lestoillekin.


      • Anonyymi

        Uusi Jerusalem eli Kristuksen seurakunta, Jumalan maja ihmisten keskellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, kukahan kummassa osasi rakentaa tämän nykyisen maailman, kun 'maa oli autio ja tyhjä ja pimeys kulki vetten päällä' ?

        Ja pitää sen edelleen yllä, mutta vain määrähetkeensä saakka.

        Eikö aurinko ollut päällä kun niin oli pimeää, noin 6000 vuotta sitten ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Jerusalem eli Kristuksen seurakunta, Jumalan maja ihmisten keskellä!

        Kristuksen seurakunta on sen ihmiset, mutta Valtakunta on Jumalan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jussi höpöttää omiaan.
        Ilm.21:
        1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13]

        Lueppa enemmän; Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jumala sen rakensi, mutta antoi vallan Pojalleen, Hänen ollessa n 32 vuotias, joka jatkuu vieläkin kaikkivaltiaana.
        Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Asian vahvistaa VT;ssä Daniel 7;14.

        Miten niin kaikki valta taivaassa ja maan päällä ? Varmasti Jeesuksella ei ole mitään valtaa tällä haavaa maan päällä ja lieneekö taivaassakaan, joka on saastunut eli puhutaan ilmastomuutoksesta, kun ilmakehässä on niin paljon ihmisten tuottamia kaasuja.
        Valtaa käyttää tällä hetkellä suurvallat ja tuo yksi Pirun penikka Putini, jota USA nyt koettaa sen valtaa suitsia antamalla Ukrainalle koko ajan mittavaa aseapua. Tämä on nerokas juoni USA.lta saada Venäjä kuluttamaan asearsenaalinsa loppuun, jolloin sen voima heikentyy koko ajan. Oikeastaan Jeesuksella ei ollut silloin mitään kaikkivaltiutta eikä nytkään. Hengellinen valtakaan ei näytä hääppöiseltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kaikki valta taivaassa ja maan päällä ? Varmasti Jeesuksella ei ole mitään valtaa tällä haavaa maan päällä ja lieneekö taivaassakaan, joka on saastunut eli puhutaan ilmastomuutoksesta, kun ilmakehässä on niin paljon ihmisten tuottamia kaasuja.
        Valtaa käyttää tällä hetkellä suurvallat ja tuo yksi Pirun penikka Putini, jota USA nyt koettaa sen valtaa suitsia antamalla Ukrainalle koko ajan mittavaa aseapua. Tämä on nerokas juoni USA.lta saada Venäjä kuluttamaan asearsenaalinsa loppuun, jolloin sen voima heikentyy koko ajan. Oikeastaan Jeesuksella ei ollut silloin mitään kaikkivaltiutta eikä nytkään. Hengellinen valtakaan ei näytä hääppöiseltä.

        >>>Miten niin kaikki valta taivaassa ja maan päällä ?** Siksi niin, kun se on UTssa 4 kertaa esillä, kaksi niistä Jeesuksen sanomana ja ja kaksi kirjeissä?
        VT;ssa vahvistus 2 kertaa, josta Dan 7;14 on paras?

        Etkö ole kristitty, kun et tunne Jumalan Sanaa.

        ""Varmasti Jeesuksella ei ole mitään valtaa tällä haavaa maan päällä ja lieneekö taivaassakaan, joka on saastunut eli puhutaan ilmastomuutoksesta, kun ilmakehässä on niin paljon ihmisten tuottamia kaasuja."**** Vähän naurattaa, oletko muslimi?
        >>>Valtaa käyttää tällä hetkellä suurvallat ja tuo yksi Pirun penikka Putini, jota USA nyt koettaa sen valtaa suitsia antamalla Ukrainalle koko ajan mittavaa aseapua.** Eihän Hänellä ole siellä valtaa, tajuatko, vaan Hän yrittää saada sodalla siellä Vallan.
        Montako vuotta jo olet? 6,7????

        Tiedätkö, olet hieman sekaisin.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        >>>Miten niin kaikki valta taivaassa ja maan päällä ?** Siksi niin, kun se on UTssa 4 kertaa esillä, kaksi niistä Jeesuksen sanomana ja ja kaksi kirjeissä?
        VT;ssa vahvistus 2 kertaa, josta Dan 7;14 on paras?

        Etkö ole kristitty, kun et tunne Jumalan Sanaa.

        ""Varmasti Jeesuksella ei ole mitään valtaa tällä haavaa maan päällä ja lieneekö taivaassakaan, joka on saastunut eli puhutaan ilmastomuutoksesta, kun ilmakehässä on niin paljon ihmisten tuottamia kaasuja."**** Vähän naurattaa, oletko muslimi?
        >>>Valtaa käyttää tällä hetkellä suurvallat ja tuo yksi Pirun penikka Putini, jota USA nyt koettaa sen valtaa suitsia antamalla Ukrainalle koko ajan mittavaa aseapua.** Eihän Hänellä ole siellä valtaa, tajuatko, vaan Hän yrittää saada sodalla siellä Vallan.
        Montako vuotta jo olet? 6,7????

        Tiedätkö, olet hieman sekaisin.

        Pirukin tuntee Sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirukin tuntee Sanaa.

        Totta, tuntee Jumalan, mutta ei tunnusta, että Jeesus on kaikkivaltias, Luvattu messias. Paljon on Pirulla ja sinulla yhteistä.


    • Anonyymi

      tähän avaukseen on tullut kultareunukset, näen Hengen silmin.

    • Anonyymi

      Vihreä menninkäinen ilmestyi minulle metsässä ja sanoi, että maailmanloppu tulee huomenna.
      Menninkäisen kirjeet 5:12

    • Ajallisesti aikaa on vielä vuosikymmeniä jos ajallisesti katsotaan sillä Jumala on säätänyt ja rajoittanut ihmisen iän 120v ja se on hyvin pitänyt.
      Nyt toki saatana yrittää senkin muuttaa ,kuten kaikki muutkin asiat mitkä Jumala on säätänyt ja siunannut.
      Se vaan että mistä kohtaa laittaa 100varmasti kellot käyntiin v 1948 ?? Vai 1914?? Salattu on asia kaikilta .Salaamalla sinetöimällä salattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe