Tästä kaikesta? Mä välitän susta oikeasti.
Mitähän ajattelet J
130
2889
Vastaukset
- Anonyymi
Olen j, mies kylläkin. En omi täällä enää mitään viestejä. Ne ei kuitenkaan ole mulle, eikä häneltä. Se olisi ihan mahdotonta.
- Anonyymi
Miksi se olisi mahdotonta? Sivu naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se olisi mahdotonta? Sivu naiselta.
Koska irl ei ole tapahtunut aikoihin mitään. Ja täällä helposti omii sellaistakin mikä ei varmasti ole minulle. Ja on minulle käyty kommentoimassa, että hän tuskin on lukemassa viestejäni täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska irl ei ole tapahtunut aikoihin mitään. Ja täällä helposti omii sellaistakin mikä ei varmasti ole minulle. Ja on minulle käyty kommentoimassa, että hän tuskin on lukemassa viestejäni täällä.
Onko kyseessä se n nainen vieläkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä se n nainen vieläkin?
No mitä luulet? Kyllä arvaan mitä seuraavaksi sanot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla. Vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö uuden aloituksen niin jutellaan. Sinun kanssa on niin mukava jutella pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö uuden aloituksen niin jutellaan. Sinun kanssa on niin mukava jutella pitkästä aikaa.
Teen sen vähän myöhemmin. Miten aloitan sen että tunnistat? Olen vielä vähän kiireinen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen sen vähän myöhemmin. Miten aloitan sen että tunnistat? Olen vielä vähän kiireinen nyt.
Laita joku hymiö mitä olet aikaisemmin käyttänyt. Kyllä minä löydän sinne joka tapauksessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita joku hymiö mitä olet aikaisemmin käyttänyt. Kyllä minä löydän sinne joka tapauksessa :)
Ok koitan keksiä... Menee vielä joku aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok koitan keksiä... Menee vielä joku aika.
Ei mitään kiirettä. Ei tässä ole muuta kuin aikaa. Rupean kohta nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään kiirettä. Ei tässä ole muuta kuin aikaa. Rupean kohta nukkumaan.
Aloitus tehty. Voithan kirjoitella huomennakin jos et nyt yöllä jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi helevetissä te ette sitten voi jutella tässä vaan pitää tehdä uusi ja miettiä onkohan tuo se sama? Sinä varsinainen palstavedättäjä olet.
- Anonyymi
Niin varmaan, puhut lämpimikseen
- Anonyymi
Minäkin sinusta rakas.
- Anonyymi
Kenestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä?
Minä Jmies ikävöin ihanaa Mnaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä Jmies ikävöin ihanaa Mnaista.
Kuka ja ketä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ja ketä?
Minä reilusti vanhempi mies, reilusti nuorempaa kaunista ihanaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä reilusti vanhempi mies, reilusti nuorempaa kaunista ihanaa naista.
Nyt minäkin kiinnostuin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt minäkin kiinnostuin....
Minä myös. Onko mul kilpailija vai trolli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös. Onko mul kilpailija vai trolli?
Kertokaahan miksi kiinnostuitte? Ja ketä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaahan miksi kiinnostuitte? Ja ketä olette.
No, on tässä ollut jo todella pitkään tilanne, että minä kaunis ihana nainen tunnen edelleenkin vuosien jälkeen vahvaa vetovoimaa itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen. Ja hänkin tunsi aikanaan minua kohtaan . Tosielämässä keskustelu tilanteestamme on kyllä käyty ja kaikki hyvin ja selvää. Kunhan silti käyn palstalla toisinaan vain haihattelemassa. Silloin, kun hän on hyvin vahvasti ajatuksissani. Ehkä hänkin ajatteli minua.
Jaa-a, kenpä lienee. Luulis ilahtuvan, että välitetään.
- Anonyymi
mä välitän kans sinusta.kerron vaan sulle.
- Anonyymi
Tääl yks J joka välittää paljon yhdestä H:sta
- Anonyymi
Kysymys kuuluikin mitä ajattelet
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuuluikin mitä ajattelet
Sivusta.No mä ajattelen et oispa ihana vaan saada olla hänen lähellä, mut tuskinpa häntä ikinä saan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä ajattelen et oispa ihana vaan saada olla hänen lähellä, mut tuskinpa häntä ikinä saan
Mahdatko tehdä mitään asian eteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatko tehdä mitään asian eteen?
Haluaisin tehdä, mut ei oo helppoo. Välillä tuntuu, että hänelläkin voisi olla jotain mielessä, ja välillä taas ei vaikuta kiinnostuneelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tehdä, mut ei oo helppoo. Välillä tuntuu, että hänelläkin voisi olla jotain mielessä, ja välillä taas ei vaikuta kiinnostuneelta
Ok, jätät siis hänen varaan, mutta hyvä ottaa huomioon että voi olla uupunut työstä tai omia murheita ettei joka hetki näytä potkua olevan. Tulkitset ehkä välinpitämättömyytenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, jätät siis hänen varaan, mutta hyvä ottaa huomioon että voi olla uupunut työstä tai omia murheita ettei joka hetki näytä potkua olevan. Tulkitset ehkä välinpitämättömyytenä.
En toki ajattelekaan, että joka hetki potkua olisi. Saatanpa vaikuttaa välillä itsekin samalta kun näen hänet. Vaikka mieli tekisi sanoa jotain niin sitä menee niin "lukkoon":)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en jätä kaikkea hänen varaan, teen jotain kun vaan keksisin miten..
- Anonyymi
Ja yks pöhkö H välittää yhä paljon yhdestä J.stä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en jätä kaikkea hänen varaan, teen jotain kun vaan keksisin miten..
Helpointa vain kysäistä, vaikka voihan sitä jotakin 'ansoja' viritellä.
Riippuu myös missä olosuhteissa näet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pöhkö, mikäli H on kova hikoilemaan😎
- hikoilu paikka kaveri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pöhkö, mikäli H on kova hikoilemaan😎
- hikoilu paikka kaveriKuntosalit eivät valitettavasti ole juttuni. Ja kyllä, ehkä pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu myös missä olosuhteissa näet.Juu, kysäistä pitäisi, mutta tosiaan olosuhteet asettaa oman haasteensa. Ja hän H kenestä olen puhunut ei ole kuntosalituttu, se viesti oli joltain muulta. Eikä hän pöhkö ole jos multa kysytään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu myös missä olosuhteissa näet.Ja mitä muuten tarkoitat "ansoilla"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä muuten tarkoitat "ansoilla"?
Itse en näe kysymistä haastavana, aikataulut sen sijaan voivat sitä olla. Mutta järjestelykysymyksiä toki, ja yleensä kuitenkin sujuvia.
Leikkimielinen ilmaisu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en näe kysymistä haastavana, aikataulut sen sijaan voivat sitä olla. Mutta järjestelykysymyksiä toki, ja yleensä kuitenkin sujuvia.
Leikkimielinen ilmaisuOkei, näinhän se kyllä on. Kiva kun annat näkemyksiä ja autat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, näinhän se kyllä on. Kiva kun annat näkemyksiä ja autat.
Millainen Hoosi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen Hoosi on?
Nuori nainen, fiksu ja kaunis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori nainen, fiksu ja kaunis
Ja hänen silmänsä ovat aivan upean harvinaiset ja kauniit, väriä en osaa edes tarkkaan sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänen silmänsä ovat aivan upean harvinaiset ja kauniit, väriä en osaa edes tarkkaan sanoa
Sitten ei ole kyllä syytä jarrutella, rohkeutta peliin tai pian tuo nuorikko on toisen..joku rohkeampi vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ole kyllä syytä jarrutella, rohkeutta peliin tai pian tuo nuorikko on toisen..joku rohkeampi vie.
No kyllä.. hänellä varmasti ottajia riittää. Oon vaa niin huono näis, mitä hänelle sanoisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä.. hänellä varmasti ottajia riittää. Oon vaa niin huono näis, mitä hänelle sanoisi..
No nuoria kun olette on aina se some käytössä, jos et kerran uskalla sanoa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nuoria kun olette on aina se some käytössä, jos et kerran uskalla sanoa mitään.
Niin heitä viesti somessa , niin helppoa se on.
- Anonyymi
Täällä yksi J miettii että olisiko vielä valmis kiinnostumaan siitä T naisesta?
- Anonyymi
Missäpäin tämä T asuu?
- Anonyymi
No kääk
- Anonyymi
Ole vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tämä T asuu?
Täällä yksi J odottaa viestiäsi, soittoasi, olisiko sinulla aikaa joku päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos J:llä on heti uusi kierroksessa kun edellisestä pääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos J:llä on heti uusi kierroksessa kun edellisestä pääsi.
Tyypillinen pleijerimies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä seurataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä seurataan.
Ei kannata seurata. Bensa on kallista Olet varmaan huomannut turhat kolmen vuoden ajot.
Kyseessä ei ole tarkoittamasi nainen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä seurataan.
Ei hyvää päivää
- Anonyymi
Ei kai kenenkään ihmiseen ole pakko tutustua tai kiinnostua.
Minä otin yhteen J mieheen yhteyttä mutta hän ei joko huomannut tai ei halunnut olla minuun yhteydessä.
Minulle se on ihan ok asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää
Jos ei osaa pysyä sanojensa takana niin sillä on seuraukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei osaa pysyä sanojensa takana niin sillä on seuraukset.
Mitähän sanoja mahdat nyt tarkoittaa? Kommentoin vain tätä feikkikeskustelua, mutta ihan kiinnostavaa traagisuutta tietysti ilmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä seurataan.
Joo, joo... ei kuulu sivistykseen seurailla toisia, kahta ihmistä ilman syytä. Tiedä se, apina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, joo... ei kuulu sivistykseen seurailla toisia, kahta ihmistä ilman syytä. Tiedä se, apina!
Erikoista sekoilua kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sivistykseen kuulu valehtelu. Mua ei huijata tai jos huijataan niin sitä kadutaan jälkeenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tämä T asuu?
Oli silloin Ylöjärvellä mahtava pakkaus persoonana , blondi käytti silloin aina todella kireitä mustia wet look housuja,
Oli erittäin suora puheinen mikä oli on hyvä,
Oli sopivasti ylpeä itsestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä seurataan.
Seuraan teitä moottoripyörällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kenenkään ihmiseen ole pakko tutustua tai kiinnostua.
Minä otin yhteen J mieheen yhteyttä mutta hän ei joko huomannut tai ei halunnut olla minuun yhteydessä.
Minulle se on ihan ok asia.Tälle j.lle tuli viesti elokuussa jonka poistin koska luulin sen olevan roskaposti viesti,siinä luki että haluaisin tutustua sinuun laita uudestaan vastaan kyllä.
- Anonyymi
Täällä J. Kuuntelen.
- Anonyymi
Onpa nyt paljon J täällä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa nyt paljon J täällä. Sivusta.
Älä usko ihan kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko ihan kaikkea.
Miksi joku valehtelisi täällä? Ei ole mitään järkeä kun ei tunnista kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla erittäin tylsä elämä kun ei keksi muuta kuin vedättää palstalla. Kohde tuskin on edes tietoinen siitä että joku yrittää vedättää täällä vaan elää omaa elämäänsä.
Jokainen käyttää aikansa niin kuin tahtoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla erittäin tylsä elämä kun ei keksi muuta kuin vedättää palstalla. Kohde tuskin on edes tietoinen siitä että joku yrittää vedättää täällä vaan elää omaa elämäänsä.
Jokainen käyttää aikansa niin kuin tahtoo.Onko jollain sitten niin tylsä elämä, että vedättää täällä? En oikein näe siinä mitään järkeä. Siinähän huijaa vain itseään kun joutuu täälläkin esittämään toista mitä oikeasti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen käyttää aikansa niin kuin tahtoo.Jos nyt vedetään ajatusta vielä pidemmälle niin onko se mahdollista, että juuri hän on sitten täällä? Jos on valehdellut tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö nettipalstoilla ei kukaan valehtele :DDD
Taitaa olla suurin osa kirjoitukista pelkkää paskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla suurin osa kirjoitukista pelkkää paskaa.Mutta onko siinä mitään järkeä kun ei tunnista muutenkaan. Siinähän valehtelee vain itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla suurin osa kirjoitukista pelkkää paskaa.Näihin jiiketjuihin ilmestyy aina mitä ihmeellisintä arvailua ja nimenomaan sitä kakkaa ja ihmiset ei tunnu lainkaan ymmärtävän missä mennään. Joku tuossa kirjaimessa tuntuu ihmisiä päräyttävän, sillä ei jokainen sekokommentti ole siltä samalta MIEHELTÄ joka tuona jiinä on esiintynyt jo vaikka kuinka kauan kuten myös hänen kaipaajanaan. Välillä se on M nainen, sitten S ym ja ei mene millään kupletin juoni perille. Naurattaa ja ei .
- Anonyymi
No ei varmaan enää hirveesti ajattele mitään, hullunmylly on tehnyt tehtävänsä, ehkä tarkoituksellisesti? Ihan perstuntumalla tässä mennään ja katellaan mitä tuleman pitää.
- Anonyymi
Joo, täytyy miettiä täsä yöhukin aikana: nimittäin ainakin Sinnuu, ihana oot ikuisesti!😘💕
Täälläpä on nyt J- miestä kovasti liikenteessä. Mutta vain yksi on oikea, tiiät kyllä! Mutta Sä oot huippu kaikesa niin erotat huijarikoijarit, feikit jne. , tiiän senkin. 😚
Jaksuja ja nuku hyvin! 😍 Palataan... (pian) - Anonyymi
Takaisin sinne metsään.
- Anonyymi
Mistä metsästä sinä oikein puhut, et ilmeisesti ole sporttisia tai luontoihmisiä? Erittäin kaukaa sivusta, kuinkas muutenkaan. Luonnossa muuten mieli selkenee, suosittelen kokeilemaan ja aineelliset taakat saattaa keventyä
- Anonyymi
Uskonkin, että ihan oikeasti välität minusta.!Olethan auttanut minua niin pitkään. Kirjoitan tätä yöllä, koska yöllä tulee oivalluksia usein. Tänä yönä minä lopullisesti tajuan olevani mielisairas. Mieleni ei ole normaali. Kun taustalla on harhainen mieli, on vaikeata saavuttaa normaalia todellisuudentajua. Minä olen syntyjään tällainen, kukaan ei ole minulle tätä tuottanut.
Minun elämäni on vaikeaa tämän mielen kanssa. Sinä olet joutunut kokemaan tätä minun ihastumistani. Ei tahdo millään mennä ohi. Olethan ihana ihminen ja ehdottomasti oikeassa oleva ja oikein toimiva. Anteeksi, kun arvostelin. Se oli kateellisuutta ja harhaisuutta. Lupaan, että en enää yhteyksiä ota.
Mieleen on tullut välillä epätoivoisiakin ajatuksia näiden ongelmien kanssa. En kuitenkaan voi toteuttaa lapsien enkä omien vanhempienkaan takia, vaikka ovatkin jo edesmenneitä. Elän omaa pientä elämääni ja yritän olla positiivinen. Vaikeampiakin sairauksia on. Näyttää siltä onneksi, että lapset eivät ole perineet.
Anteeksi kaikesta, mitä olen tuottanut. Sinä olet todella hieno ihminen etkä ollenkaan ansaitse nykyistä paikkaasi elämässä. Olet johtajaluonne myönteisessä mielessä. Kaikkea hyvää sinulle toivottaen ja anteeksi pyytäen. Olet kestänyt tätä vuosikausia. Mitään yhteyksiä en enää ota tai muuten minä oikeasti vedän itseni hirteen. Voitko antaa anteeksi?- Anonyymi
Olet aivan terve! Mielisairaat kannattaa tätä hullujen hallitusta.
- Anonyymi
Kirjoitat yöllä siksi, että saat kirjoitettua salaa vaimoltasi. Hänhän nukkuu sikeästi vieressäsi, eikä valvo tekemisiäsi, kuten päiväsaikaan. Tämä ihan vain sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat yöllä siksi, että saat kirjoitettua salaa vaimoltasi. Hänhän nukkuu sikeästi vieressäsi, eikä valvo tekemisiäsi, kuten päiväsaikaan. Tämä ihan vain sivusta.
Juu juu 🤣Sinähän sen tiedät. Sulla on mukamas kamerat toisten kotona. mene vanha itsesi tyrkyttäjä muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu 🤣Sinähän sen tiedät. Sulla on mukamas kamerat toisten kotona. mene vanha itsesi tyrkyttäjä muualle.
Ehkä eniten kertoo kuitenkin sinusta itseStäsi, että halvennat itseäsi tarttumalla näihin kalasteluihin. Ja haluanko edes tietää mihin tämä kameraviittaus liittyy? Näin käy ihmiselle joka lukee liikaa trollauksia ja väitteet ei kohtaa totuutta missään suhteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman silmiin pistävää on muuten sekin, että sivuutit tässä feikkikeskustelussa täysin ensimmäisen järjenvastaisen kirjoituksen ja käyt tarttumassa vain niihin, jotka jollain tavalla tukee sinun räikeää disinformaatiota. Siitäkin näkee, että et ole terveiden kirjoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä K mies
Täällä Y mies
Täällä R mies
Täällä P mies
Täällä Ä mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä K mies
Täällä Y mies
Täällä R mies
Täällä P mies
Täällä Ä miesKullervo Ylermi Risto Pasi Ätmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä 45 ja lähes 60nen mies pariskunta trollaavat keskenään, keksivät eri kijailla alkavia naisia ja miehiä, et saisivat mahdollisimman monen oikean pariskunnan tiet eroamaan. Trolleja ovat, paskanpuhujia! Samoja puheita jatkuvalla syötöllä. Älkää vastatko noihin sekojen kirjoituksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä 45 ja lähes 60nen mies pariskunta trollaavat keskenään, keksivät eri kijailla alkavia naisia ja miehiä, et saisivat mahdollisimman monen oikean pariskunnan tiet eroamaan. Trolleja ovat, paskanpuhujia! Samoja puheita jatkuvalla syötöllä. Älkää vastatko noihin sekojen kirjoituksiin!
Minulle ei mene tämä juonto kyllä läpi, minun mielestä mikään psriskunta ei ole tänne koskaan kirjoitelllut, vaan yksi mies joka kirjoittelee ja jossain vaiheessa esiintyi jonain pariskuntana. Jos jonkun tiet muuten eroaa anonyymien kirjoitusten vuoksi, niin ei ole kyllä kaikki intiaanit kanootissa.
- Anonyymi
Ihan vain kuriositeettina minun mieheni ei millään tavalla valvo tekemisiäni. Minä olen se outo, ei kukaan muu.
- Anonyymi
Oot nyt jonkin toisen puolesta kirjoittaja ja muka asioiden tietäjä. Et tee muuta kuin jauhat vaan paskaa.
- Anonyymi
Ymmärsin tuonkin kai ihan väärin. Tämä on viimeinen kirjoitukseni täällä. Elämä jatkuu aina😊
- Anonyymi
Kiva tietysti, että välitetään.
Mulla on oma elämä ja oma onni.
Elä sinäkin omaasi. Tutustu ihmisiin ja tapaa heitä. Puhko kupla.- Anonyymi
Et ole J.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole J.
Täällä on joku pahasti mustasukkainen jostain Jsta ollut ennenkin. Varmaan hän taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on joku pahasti mustasukkainen jostain Jsta ollut ennenkin. Varmaan hän taas.
Joo, hieman miten sen nyt sanoisi järjestä irrallaan olevaa tekstiä
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Vielä on jäljellä matkaa
- Anonyymi
Hmm minne menos ulkomaille
- Anonyymi
SM-liiga (markkinoidaan vain Liigana vuodesta 2013 lähtien), jota kutsutaan englanniksi suomenkieliseksi Eliittiliigaksi, on Suomen paras ammattilaisjääkiekkoliiga. Se on yksi Mestarien liigan kuudesta perustajaliigasta, ja sillä on tällä hetkellä viisi paikkaa - enimmäismäärä - aiempien painosten menestyksen perusteella. Se luotiin vuonna 1975 korvaamaan SM-sarja, joka oli pohjimmiltaan amatööriliiga. SM-liigaa ei suoraan valvo Suomen Jääkiekkoliitto, mutta liigalla ja yhdistyksellä on yhteistyösopimus. SM on suomenmestaruuden yleinen lyhenne, "Suomen mestaruus".
SM-liigassa oli aiemmin automaattinen ylennys- ja putoamisjärjestelmä suomen toiseksi korkeimman kilpailutason Mestiksen välillä, mutta automaattinen järjestelmä päättyi vuonna 2000. Liiga avattiin vuonna 2005, ja se antoi KalPalle mahdollisuuden saada ylennyksen. Vuonna 2009 otettiin käyttöön uusi järjestelmä, joka sisältää viimeisen sijoitetun SM-liigajoukkueen, joka kohtaa Mestiksen mestaruuden paras seitsemästä pudotuspelisarjasta. Vuonna 2013 putoamisjärjestelmästä luovuttiin jälleen ja korvattiin menettelyllä, jossa Mestiksen menestyvät seurat voivat hakea ylennystä, jos ne täyttävät lopulliset taloudelliset kriteerit. Vuodesta 2013 lähtien Jokerit siirtyi KHL:ään ja Espoo Blues meni konkurssiin, mutta Sport, KooKoo ja Jukurit saivat ylennyksen. Siksi Liiga on 15 joukkueen kilpailu kaudesta 2016–2017 lähtien.
Sisällys
1 Historia
2 Klubit
2.1 Aiemmat osallistujat
2.1.1 Nimetty uudelleen, edelleen Liigassa
2.1.2 Pudotettu ennen vuotta 2000
2.1.3 Vetäytyi liigasta
2.2 SM-liigan/liigan aikajana
3 Formaatti
4 Voittaja
Pa- Anonyymi
Sanoja virtsiksessä
Teot puhuu
- Anonyymi
Milloin mahdat rauhoittua ja lopetat sen vouhottamisen?
- Anonyymi
Vouhottajat on eräs poppoo, joka yrittää musertaa ihmisiä, keinolla millä hyvänsä. Yrittävät kanssaihmisistään saada ylivaltaa keinoja kaihtamatta, mikä on todella sairasta.
Syytetään jotain yhtä miestä, joka aloituksesta ja vihjaillaan ihmisistä ja eritoten valehdellaan ihmisistä, syytellään varkaiksi.
Kaikki tämä, että omat tekosensa jäisivät huomiotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vouhottajat on eräs poppoo, joka yrittää musertaa ihmisiä, keinolla millä hyvänsä. Yrittävät kanssaihmisistään saada ylivaltaa keinoja kaihtamatta, mikä on todella sairasta.
Syytetään jotain yhtä miestä, joka aloituksesta ja vihjaillaan ihmisistä ja eritoten valehdellaan ihmisistä, syytellään varkaiksi.
Kaikki tämä, että omat tekosensa jäisivät huomiotta.Taidat olla totuuden jäljillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tämä, että omat tekosensa jäisivät huomiotta.En tiedä mistä tässä koskettavassa vuodatuksessai on kyse, mutta aloittaja on kyllä mies jonka nimi ei ala kyseisellä kirjaimella. Vähänkään pidempään seuranneet on kyllä kiinnittäneet huomiota miehen roolileikkiin milloin jiinä esiintyen ja milloin muina, jotka muka tälle jiille kirjoittelee
- Anonyymi
Mistä kaikesta?
Mulla on muuten aika monta J-naista historiassani.- Anonyymi
Matti ja Teppo on paras
- Anonyymi
Iso Dee
- Anonyymi
Feikki vai oikee?
- Anonyymi
Minäkin tykkään oikeasti. Tj
- Anonyymi
Melkeen ois voinu luulla, että leikisti.
- Anonyymi
Täällä yksi J mies läsi Tampereella nauttii olostaan.
- Anonyymi
J miestä lännessä Tamperella riittää!!! Minäkin siellä silloin tällöin oleskelen...
TAPPARA IS THE BEST!!! 😉
"Mitähän ajattelet J
Anonyymi
27.04.2022 21:36
Tästä kaikesta? Mä välitän susta oikeasti."
Palattaisiinko aiheeseen aloittajan kanssa viikolla vielä??? Minäkin välitän Susta oikeasti. 💕
- Anonyymi
Joh. 10: 16 🔥
Aiheita riittä kiittää- Anonyymi
Mitäköhän ns aineistoa sinä kuvittelet tämän ukkelin kirjallisista tuotoksista kasaavasi? Kysynpähän vain, kannattaa ainakin tuo lähdeluettelo hoitaa tarkistuskelpoiseen kuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän ns aineistoa sinä kuvittelet tämän ukkelin kirjallisista tuotoksista kasaavasi? Kysynpähän vain, kannattaa ainakin tuo lähdeluettelo hoitaa tarkistuskelpoiseen kuntoon
Rahallisuus on vähän kuin rehellisyys. On se.
- Anonyymi
Niin kauan kuin irl ei osoiteta tuota välittämistä mitenkään, niin se on fantasiaa täällä. 🐂
- Anonyymi
Minulla on väliä ! sillä minä pidän sinusta ja lienen ainoa sellainen kohdallasi .
- Anonyymi
Yliarvioit oman tärkeytesi ja aliarvioit vieraan ihmisen.
YÄK. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliarvioit oman tärkeytesi ja aliarvioit vieraan ihmisen.
YÄK.Ja mistä vetoa, että se vieras ihminen ei edes PIDÄ SINUSTA. EIKÄ OLE AINOA KOHDALLASI, joka ei sinusta pidä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä vetoa, että se vieras ihminen ei edes PIDÄ SINUSTA. EIKÄ OLE AINOA KOHDALLASI, joka ei sinusta pidä!!!
Edelliset viestit (40 ja 41) samalta kirjoittajalta.
Moro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelliset viestit (40 ja 41) samalta kirjoittajalta.
Moro.Solong
- Anonyymi
Olen J ja puolisoni kysyy joka päivä välitänkö tai miksen välitä. Totuus on se että kyllä minä välitän mutta puolisoni ei osaa sitä tuntea enkä voi kukkia ojentamalla sitä kertoa toistuvasti koska en halua tehdä niin eikä se ole minun tyylistä. Hymy, sanat, teot riittää. Usein ei muista tai jaksa hymyillä mutta silloinkaan kyse ei ole sinusta tai meistä. Voi olla uuvuksissa ja työ asia mielessä kun juttu ja hymy ei loista.
- Anonyymi
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä J:tä. Toisilla on piikit ja toisilla puheet pehmoiset. Luottamusta aina rakentaa ja rakentaa. Vaan mitenkähän tunteet pysyy aina pinnalla.
Hyvää yötä, kauniita unikuvia ja iloa huomiseen päivään. 🙃 Sivusta tietenkin. - Anonyymi
Ihan pientä se oli ennen tätä
https://youtu.be/v72kceqZ8W0
prlz
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760