Sinä olet tärkeä

Anonyymi

Herätät minussa kunnioitusta. Kiehdot minua. En oikein saa kiinni sinusta. Ehkä juuri siksi. Aistin että sinäkin pidät minusta. Vetovoima on ollut alusta alkaen molemminpuolinen. Erikoinen. Merkityksellinen. Meissä on paljon samaa, mutta et välttämättä ole nähnyt sitä. Olen usein mysteeri ihmisille. Avoin, mutta en sitä kuitenkaan. Samanlaista kärsimystäkin meillä ehkä on ollut.. Jostain syystä olet todella tärkeä minulle, mutta sen sanominen ääneen tuntuisi sopimattomalta.

88

4107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä siitä sanomisesta tekee sopimattoman? Paljon kirjoitit hyvää hänestä ja sitten lässähti.

    • Anonyymi

      Vaik laittaisit tuon noin hänelle ei olisi väärin. Miltään suunnalta katsottuna.

    • Anonyymi

      Rohkaisen sinua ap kertomaan tuon viestisi kaivatullesi...niin kiva olisi kenelle tahansa ja minulle keneltä tahansa saada tai kuulla tuollainen viesti. En usko, että kertomalla pilaisit mitään...

    • Anonyymi

      Meneekö miehelle vai naiselle? Milloin olette puhuneet viimeksi toisillenne?

      • Anonyymi

        Satutarinat menevät kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satutarinat menevät kaikille.

        Pikkuisen liian lyyrinen joo. Mukavahan se tietysti olisi ihmisenä ajatella kuinka suunnattomasti joku kunnioittaa, arvostaa ja nostaa jalustalle, mutta tuota joo jokainen voi miettiä, että mitä katteettomampaa lätinää sitä vähemmän todellisuus kohtaa.


    • Anonyymi

      Ei minun mielestä. Kyllä olisin otettu jos hän tulisi kertomaan minun olevan tärkeä hänelle. Kyllä halaisin häntä kunnolla ja kiittäisin. Toivottavasti sinulla on rohkeutta pyytää häntä vaikka elokuviin tai kahville.
      👩🐱‍👤

    • Anonyymi

      Onpa kiva kirjoitus. Olen samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa, että toivottavasti sanomasi tavoittaa lopulta myös sen oikean vastaanottajan.

    • Anonyymi

      Kaikki mitä kirjoitat tuntuu niin tutulle. Minä olen juuri hyvin avoin, mutta kuitenkin näytän sisinpäni oikeasti vain hyvin läheisille. Hassua on, että vain läheiset ihmiset tajuaa, että avoimen pinnan alla on suojatumpi kerros. Tiedän, että hänkin on juuri kuvaamasi mukainen. Tekstisi kolahti, vaikka se tuskin on minulle.

      Hän näytti tänään väsyneeltä ja jotenkin vaisulta. Pitäisi kysyä onko kaikki hyvin ja miten teillä menee siellä, mutta en ole kehdannut. On hän silti mielessä käynyt. ♥️ Ja oikeasti tekisi mieli halata ja kysyä miten sinä jaksat? Mutta en voi tehdä sitä. Halauksia kuitenkin näin virtuaalisesti, ♥️

      • Anonyymi

        Onko tämä miehelle vai naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä miehelle vai naiselle?

        Joulupukille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä miehelle vai naiselle?

        Miehelle niin kuin luultavasti aloituskin on. On kuitenkin hyvä vertaistukea, että meitä on useampi samoissa elämäntilanteissa. Emme ole yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle niin kuin luultavasti aloituskin on. On kuitenkin hyvä vertaistukea, että meitä on useampi samoissa elämäntilanteissa. Emme ole yksin.

        👽👽👽👽👽👽👽👽👽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukille.

        🎅 Ei muuten ole.


      • Anonyymi

        Vieläkö pitää sanoa, älä puutu toisten asioihin ilmanlupaa! Trolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö pitää sanoa, älä puutu toisten asioihin ilmanlupaa! Trolli!

        Aika paljon sinä sait kyllä irti tuosta kirjoituksesta ja nimität trolliksi, mutta itselläsi on koko ajan tuo jatkuva toisten asioihin puuttumisen teema, joka ei parhaalla tahdollakaan aukene. Ehkä joku kannattelee ajatuksiasi, minä pysyisin hyvin kaukana


    • Anonyymi

      Joskus tapaa ihmisen joka tuntuu melkein kuin itse keksimältäsi kun löytyy sekä yhtymäkohtia menneisyydessä ja polut kokonaisuudessakin jäljitelleet toisiaan, sitä synkroniaa. Muodostuu eräänlainen sielunyhteys. Se voi olla ihan sanoinkuvaamatonkin kokemus kun tunnistaa tuntemattoman, josta tulee lähes osa itseä ja melkein kuin aina olisi ollut niin. Ja vähän ihmisyyden ylittävääkin, siksi kokemus voi viedä eksyksiin. Pelästyy ja ehkä kieltääkin tuon kohtaamisen, ei ehkä ole valmis siihen että ottaisi tuon tunteen tai energian omakseen , jonka toinen saa aikaan. Mutta jo pelkkä tämänkaltainen henkinen yhteys voi ylentää sielun. Ja kaikki on parhaalla mahdollisella tolalla vaikkei tapahtuisi mitään muuta.

      • Anonyymi

        Varmasti käy usein niin, että ihminen pelästyy suuria tunteita. Se on justiinsa sitä monelle vierasta maastoa, jonne pitäisi uskaltautua heittäytyä, että voi saada sen kaiken hyvän sieltä. Kaikki on parhaalla mahdollisella tolalla, kun on saanut kohdata sellaista. Sen jälkeen täytyy kohdata oma itsensä, sellaisena kuin on. Tai ainakin siihen saa mahdollisuuden.


      • Anonyymi

        Omista vastaavanlaisista kokemuksista sen verran, että tiesin heti ettei niistä tule mitään sen kummempaa, kuin pelkkä henkinen yhteys joka kestää aikansa ja loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti käy usein niin, että ihminen pelästyy suuria tunteita. Se on justiinsa sitä monelle vierasta maastoa, jonne pitäisi uskaltautua heittäytyä, että voi saada sen kaiken hyvän sieltä. Kaikki on parhaalla mahdollisella tolalla, kun on saanut kohdata sellaista. Sen jälkeen täytyy kohdata oma itsensä, sellaisena kuin on. Tai ainakin siihen saa mahdollisuuden.

        Paskapuhetta


      • Anonyymi

        Meni suoraan sieluun kirjoituksesi kaikkine yhtymäkohtineen.


    • Anonyymi

      Uhh ahhh puhhh!

    • Anonyymi

      Kirjoitat mies niin kauniisti siitä naisesta. Harmi ettei hän tunne samoin sinua kohtaan.

      • Anonyymi

        Hahhahahah


      • Anonyymi

        Kysynpä vaan mistä niin päättelet? Oma lehmä ojassa, kenties?


    • Anonyymi

      Kyllähän toivoisin mies, että lähentyisimme tästä pian kun molemmat tiedämme pitävämme toisistamme. En ole viime aikoina jaksanut olla kovin herttainen sua kohtaan, koska mitään ei ole tapahtunut. Tiedät että se tarkoittaa minulle luopumista. Luopumista haaveilusta sun suhteen. Olen ollut myös väsynyt liiasta työnteosta ja siihen liittyvistä ongelmista. Jotenkin on lamaantunut olo.

      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin, sama täällä.


    • Anonyymi

      Jokin maailmassa on vääntynyt radaltaan kun se että sanoo ääneen "olet tärkeä minulle" on sopimatonta.

    • Anonyymi

      Samoin ajattelen eräästä miehestä lähelläni. Hän tietää kyllä, että pidän hänestä. Ei tuon kertominen ole missään tilanteessa sopimatonta, ilahtuisin, jos hän edes jotain kertoisi ajatuksistaan.

      • Anonyymi

        Tunnut pitävän vähän jokaisesta miehestä. Ei hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut pitävän vähän jokaisesta miehestä. Ei hyvä!

        Oletkohan sinä tai koetko olevasi täysissä järjissäsi jos jokainen kommentoija on mielestäsi hän jota ilmeisesti ajattelet? Yleensäkin se ns täällä kirjoittelu ja se the hän on kyseenalainen kehys. Kannattaa unohtaa koko juttu jos se perustuu siihen, että syynäät täällä näitä kirjoituksia mustasukkaisena ja luulot päällä. Ei jatkoon


    • Anonyymi

      Toisesta voi välittää ihan ystävyyspohjaltakin ilman muita tunteita. Etenkin kun kotona on oma kulta.

      • Anonyymi

        Tiesin sen olevan noin tietyssä tapauksessa, mutta minulla ei ole mitään tarvetta saada uutta ystävää. Se on ollut tärkein keskeinen asia jo monen vuoden ajan. Siksi kaikki esitys on ollut turhaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin sen olevan noin tietyssä tapauksessa, mutta minulla ei ole mitään tarvetta saada uutta ystävää. Se on ollut tärkein keskeinen asia jo monen vuoden ajan. Siksi kaikki esitys on ollut turhaa!

        Kultasi kotona ei loukkaantuisi siis vaikka yhdesssä vietetty aika hänen kanssa rönsyilisi intiimiin?

        Sivusta tää mutta täällä onkin jääkausi. Mahdollisesti ikuinen. Tilanne ei selviä sinulle ilman senvertaista ystävyyttä että kaikesta puhutaan. Ylpeytesi ehkä estää alentumasta siihen,se myös syy että kaikki jää tähän kun et laskeudu niitä portaita läsnäoloon ja keskusteluun joka ensin joo, sitä ystävyyttä.
        Tämä vain yksi näkemys jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultasi kotona ei loukkaantuisi siis vaikka yhdesssä vietetty aika hänen kanssa rönsyilisi intiimiin?

        Sivusta tää mutta täällä onkin jääkausi. Mahdollisesti ikuinen. Tilanne ei selviä sinulle ilman senvertaista ystävyyttä että kaikesta puhutaan. Ylpeytesi ehkä estää alentumasta siihen,se myös syy että kaikki jää tähän kun et laskeudu niitä portaita läsnäoloon ja keskusteluun joka ensin joo, sitä ystävyyttä.
        Tämä vain yksi näkemys jollekin.

        (Tuli mieleen se sarja; Ylpeys ja ennakkoluulo).
        Kyllä mä mietin kohtaamisen keinoja ja on mulla yksi keino hautomossa kunhan vain uskaltaisin. Kerään parhaillaan sitä rohkeutta siihen. Sydän alkaa jo hakkaamaan kun ajattelen sen toteutusta. Pulssi ja verenpaine nousevat jo huippuunsa. Onkohan hänellä ne ensiaputaidot hallussa? Hänen pitäis seisoa pihalla että laskeutuisin noi portaat alas, on meinaan sellanen räntäkeli, et huvikseni en mene pihalle seisomaan jos ketään ei näy.
        Hänellä on ilmeisesti salainen puhelinnumero, kun ei löydy. Jos olisit hän niin toisin kesän hänen jääkauteensa.
        Sivusta ja hyvin läheltä

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Tuli mieleen se sarja; Ylpeys ja ennakkoluulo).
        Kyllä mä mietin kohtaamisen keinoja ja on mulla yksi keino hautomossa kunhan vain uskaltaisin. Kerään parhaillaan sitä rohkeutta siihen. Sydän alkaa jo hakkaamaan kun ajattelen sen toteutusta. Pulssi ja verenpaine nousevat jo huippuunsa. Onkohan hänellä ne ensiaputaidot hallussa? Hänen pitäis seisoa pihalla että laskeutuisin noi portaat alas, on meinaan sellanen räntäkeli, et huvikseni en mene pihalle seisomaan jos ketään ei näy.
        Hänellä on ilmeisesti salainen puhelinnumero, kun ei löydy. Jos olisit hän niin toisin kesän hänen jääkauteensa.
        Sivusta ja hyvin läheltä

        .

        Jätä paikkakunta pois, etsi pelkällä nimitiedolla numeroa ja käytä päättelytaitoasi. Niin se numero löytyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä paikkakunta pois, etsi pelkällä nimitiedolla numeroa ja käytä päättelytaitoasi. Niin se numero löytyy!

        Niin mä jätinkin ja oli lankapuhelinnumero vaan näkyvillä ja aika pitkät langat saa olla että pohjoisesta tänne yltää.. Tietosuoja on varmistanut sen että on yhä hankalampi saada numeroita tietoon. Yritän myöhemmin uudestaan.
        Annoin sulle/hänelle oman numeroni koodilla (jonka koodi on koko sun nimes vastaan numerot) Vain oikea henkilö voi ne avata, siis sinä jos olet hän.
        Nyt menen takasin pehkuihin joksikin aikaa. Olen hyvin hyvin väsynyt. Ajattelen hän'tä. Nukkumatti antoi liian aikaisin liian vähän unihiekkaa. joten katselin yhtä sarjaa kannettavalla. Heräsin yöllä ja en heti malttanut yksikseni nukkua. Mietin sitäkin et jos veis ihan postilaatikkoon oman numeroni, mutta se vain peloittaa että tää koko juttu on mun hormonien ja aivojen yhteistyössä rakentama kupla.


    • Anonyymi

      Joku taitaa taas tekeytyä joksikin.

    • Anonyymi

      Ihminen voi muodostua tärkeäksi, vaikkei sitä erikseen ajattele. Se olisi sopimatonta, mutta ehkä mukavaa. Houkutus jota ei voi olla ajattelematta. Meissä on paljon samaa, ehkä liikaakin, se olisi takuulla vaikeaa. En tiedä onko niin vaikeaa kun vaikeneminen. Aika hoitaa ja näyttää miten ajatus kestää. Jos tunne kantaa vielä seuraavaan vuoteen, se on sitten niin.

      • Anonyymi

        Ei mitään samaa, romanit ja suomalaiset ovat erilaista geeniperimää!


      • Anonyymi

        Unohda se takuulla-sana. Kyllä kohtalo järjestää, jos niin pitää tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda se takuulla-sana. Kyllä kohtalo järjestää, jos niin pitää tapahtua.

        Mun kohtalo on menettää kaikki mistä oikeasti välitän.


    • Sopimatonta, ei minusta. Joskus kohtaa saman sieluisen, sukulaissielun jonka tuntee heti tutuksi ja läheiseksi. Maaginen voimakas tunne, että kohtasi jotain ihan erityistä. Eikä se tunne jätä rauhaan.

    • Anonyymi

      Omalle peilikuvalleen kannaatakin välillä jutella mukavia. Ehkä te ette sitten voisi niin huonosti kuin nyt näytte moni voivan.

      • Anonyymi

        Minä vastasin tähän, enkä koe voivani huonosti, olen vain ihastunut ihmiseen. Joskus masentuneena näkee kaiken negatiivisena ympärillään. Sinä taidat itse tarvita jotain muuta kuin sen peilin seuraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vastasin tähän, enkä koe voivani huonosti, olen vain ihastunut ihmiseen. Joskus masentuneena näkee kaiken negatiivisena ympärillään. Sinä taidat itse tarvita jotain muuta kuin sen peilin seuraksi.

        Mikset kerro sitä hänelle? Että on tärkeä. Miksi se olisi väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro sitä hänelle? Että on tärkeä. Miksi se olisi väärin?

        Minulla on perhe ja mies josta välitän silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on perhe ja mies josta välitän silti.

        Mitä jos tämä sulle tärkeä henkilö kertoisi että sinä olet tärkeä hänelle? Ohittaisitko asian koska perhe ja mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos tämä sulle tärkeä henkilö kertoisi että sinä olet tärkeä hänelle? Ohittaisitko asian koska perhe ja mies?

        En tiedä, kerranhan sitä vain eletään. Suinpäin mihinkään säntää tai jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kerranhan sitä vain eletään. Suinpäin mihinkään säntää tai jää.

        Hyvin sanottu.

        Jos eräs uskaltautuisi puhumaan, arvostaisin ja kuuntelisin. Kertoisin myös hänelle hänen merkityksestään mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Jos eräs uskaltautuisi puhumaan, arvostaisin ja kuuntelisin. Kertoisin myös hänelle hänen merkityksestään mulle.

        Sen kun vain uskaltaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Jos eräs uskaltautuisi puhumaan, arvostaisin ja kuuntelisin. Kertoisin myös hänelle hänen merkityksestään mulle.

        Ketähän mahdat tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Jos eräs uskaltautuisi puhumaan, arvostaisin ja kuuntelisin. Kertoisin myös hänelle hänen merkityksestään mulle.

        Sivusta sinulle , ihanasti vastattu. En vain osaa ja on väärinkin kaataa huolia toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun vain uskaltaisi.

        Kunpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa.

        Ei ole helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta sinulle , ihanasti vastattu. En vain osaa ja on väärinkin kaataa huolia toiselle.

        😁😁😁!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Jos eräs uskaltautuisi puhumaan, arvostaisin ja kuuntelisin. Kertoisin myös hänelle hänen merkityksestään mulle.

        Meille ujoille se aina ole niin helppoa. Uskaltautua puhumaan... Mutta kirjeen voisin nakata.


    • Anonyymi

      Voisin kertoa nämä samat asiat eräälle tyypille joka mulle kovin tärkeä.... Ihmettelin juuri toissapäivänä että miten meillä voi olla niin samanlainen ajatusmaailma.

      • Anonyymi

        Mikset vaan voi kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset vaan voi kertoa?

        Yksinpihuja! Elämäntapa rikollisen provo valheet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinpihuja! Elämäntapa rikollisen provo valheet!

        Täällä ei ole kuin yksi ja se en ole minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset vaan voi kertoa?

        Niin, kyllä varmaan kerronkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä varmaan kerronkin.

        Yllättävä kommentti palstalla


      • Anonyymi

        Minäkö se olen? Minä nainen siis vai se tyttö jonka kanssa samanlainen ajatusmaailma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinpihuja! Elämäntapa rikollisen provo valheet!

        Ai sinäkö se jankuttaja sitten oletkin....vailla mitään perää tai väärään osoitteeseen tuputtaen, ellet sitten matki tuota toista miestä sillä tarkoittavaa. Muttta onnea ja menestystä sinulle :D Taitaa olla nyt kuitenkin niin, että koska kaikki on ollut sen verran yksipuolisen samaa niin niin


    • Kannattaa pyrkiä sanomaan asia suoraan sille kohteelle. Voit aloittaa kevyemmällä tavalla, tuomalla jotain seikkoja esille tai olemalla aktiivisemmin yhteydessä, mikä nyt sattuukaan sinulle soveltumaan.

      Ääneen lausumattomat unelmat ei toteudu.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Sivusta huikkaan, että sulla on muuten kiva proffakuva. Lisäks sulla on usein kivoja ja asiallisia kommentteja. Kävin vilkasee sun kuvaa ja huomasin samalla et sähän oot melkein huudeilla.... Niin et terkkuja vaan sinne ja hauskaa vappua! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta huikkaan, että sulla on muuten kiva proffakuva. Lisäks sulla on usein kivoja ja asiallisia kommentteja. Kävin vilkasee sun kuvaa ja huomasin samalla et sähän oot melkein huudeilla.... Niin et terkkuja vaan sinne ja hauskaa vappua! :)

        Jaa, kiitokset, vaikka eihän tuo proffakuva *ihan* totuutta enää vastaa, siihen on välimatkaa jo sen verran :)

        Ai, muitakin paikallisia? Sepäs kiva, hyvät Waput sinnekin ;)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa, kiitokset, vaikka eihän tuo proffakuva *ihan* totuutta enää vastaa, siihen on välimatkaa jo sen verran :)

        Ai, muitakin paikallisia? Sepäs kiva, hyvät Waput sinnekin ;)

        Kiitos :D


    • Anonyymi

      Voi ihanaa rakas. Kylläpä tulikin tärkeä olo. Ei enää ole yhtään paha olla kun tietää että välität. Ehkäpä vihdoinkin voin nukahtaa hyvillä mielin enkä tyynyyn nyyhkyttäen.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtäny että miksei ihmiset puhu toisilleen. Mikä siitä niin vaikeaa tekee? Jos kaipaa toista ja haluu purkaa tuntemuksiaan ni miksi ei vaan nosta kissaa pöydälle? Sanat voi olla miellyttävääkin kuultavaa, voi tietysti olla että ne kuullut sanat ei olekaan niitä mitä haluais kuulla. Summa summaarum, jollei asiaa selvitä ni eipä silloin tuu kumpiakaan sanoja tai vastauksia. Se on elämää.

      • Anonyymi

        Vaatii paljon rohkeutta aloitella jutustelu henkilön kanssa, jonka nimeä ei tiedä.toki asia ei varmaan etene,jos tämä henkilö ajattelee samoin :)


    • Anonyymi

      VAU! Hieno aloitus. Harmi kun en voi tykätä kuin näin.

    • Anonyymi

      Tärkeä itselle, mut vähemmän tärkeä toiselle. Nämä huru-ukon mietteitä, kun katseita vaihtanut ikäistään paljon nuoremman kanssa. Harhoissa hyvä elää ja ottaa samalla itselle hyvää mieltä kaupan päälle. Ei kai voi muuta kuin olla kiitollinen saamastaan huomiosta, kiittäisin jos uskaltaisin. Nolojen tilanteiden mies, tahtomattaan.

    • Anonyymi

      Joku siinä niin ihanssa M naisessa vetää puoleensa, aivan ihana ilmestys

      • Anonyymi

        On totta, että toisissa on jotain sellaista mitä muissa ei ole, erityistä ja poikkeuksellisen kiehtovaa. Lohdutuksen sanoiksi toteankin, että jokaisessa on sitä jollekin. Ihan jokaisessa, se on hyvä muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että toisissa on jotain sellaista mitä muissa ei ole, erityistä ja poikkeuksellisen kiehtovaa. Lohdutuksen sanoiksi toteankin, että jokaisessa on sitä jollekin. Ihan jokaisessa, se on hyvä muistaa.

        Jokaisessa on jotakin, mutta vain joku vetää puoleensa. Selittämätön magneetti.


      • Anonyymi

        Missä tämä sinun M vaikuttaa?


    • Anonyymi

      Vetovoima palstalla vai missä?

    • Anonyymi

      Kahden ihmisen välillä voi olla suuri, selittämätön vetovoima ja se ei ole täydellisyyden tavoittelua. Tilanne vain on olemassa.

      • Anonyymi

        Täydellisyyden tavoittelu on lopetettu jo ajat sitten. Elämästä voi yrittää tehdä parhaan mahdollisen. Ei sen tarvitse mennä minkään opin mukaan.


    • Anonyymi

      Jospa tunteesi on vain himoa.Himo lässähtää melko pian,jaäljelle ei jää kuin tyhjä olo.

    • Anonyymi

      Vetovoima ja himo ovat eri asioita, vaikka tietysti voivat vähän sekoittuakin ja varsinkin, jos rakkaudesta on kysymys.

    • Anonyymi

      Mä painan 150 kg niin et varmaan saakkaan

      • Anonyymi

        Älä narraa, painat enemmän. Ihmiset valehtelevat suurimmaksi osaksi painonsa alakanttiin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe