Jahas onko nuoruuden lähde löytynyt vai jotain kauneuspillereitä popsittu: https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_0,y_0,w_1920,h_1080/w_1200,ar_1.91,c_fill,g_faces/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/v1618859895/39-796303607dd747d4a61
Purra kaunistui yllättäen!
25
90
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain Purrasta nätin kun piirsin sille viikset, rillit ja mustasin pari hammasta.
- Anonyymi
Mulla on Purran kuva tikkatauluna. Toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Purran kuva tikkatauluna. Toimii.
Sen lähemmäs naista sinä et koskaan tule pääsemäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen lähemmäs naista sinä et koskaan tule pääsemäänkään.
Viherpunikki tumputtaa Riikan kuvalla, Sannasta onkin lihat hävinneet.
- Anonyymi
Purra on samanlainen tuuliviiri ja takinkääntäjä kuin soinilaiset. Ei löydy enäö yhtään puoluetta, joka ei ole parhaillaan Suomen suurimmassa petosjutussa mukana.
- Anonyymi
Ja oliko jossain se kaunistunutkin kuva vertailun vuoksi?
- Anonyymi
Nättihän Purra on ollut aina. Luonnonkaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nättihän Purra on ollut aina. Luonnonkaunis.
Purra syö heiniä. On siis lammas tai lehmä.
- Anonyymi
Purra on pakonomaisen pingoittunut.
- Anonyymi
Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän votkaa. Miksi piti juoda vappuviinat etukäteen ??
- Anonyymi
Äitiys kaunistaa. Purrasta tuli silmänräpäyksessä "ÄITI" mittaamattomalle määrälle ukrainalaisia mamuja.
- Anonyymi
Kuin kuollut lahna.
- Anonyymi
Paras luonnehdinta tähän mennessä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, Sanna on kuin kuollut lahna. Yhtä litteä ja punaiset silmät.
- Anonyymi
Purra kauniinpi kuin vasemmisto
- Anonyymi
Upea aikuinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka on hyvä
https://tinyurl.com/riikkapurraPersujen ihanne maassa sanotaan ''Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän votkaa''
Riikka Purraa ei voi edes juoda kauniiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ihanne maassa sanotaan ''Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän votkaa''
Riikka Purraa ei voi edes juoda kauniiksi.Myös viisaus kaunistaa.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi
Riikka on säteilevän kaunis, näihin muihin silmät päässä seisoviin.
- Anonyymi
Ruma kuin venäläisen pommikoneen rahastaja.
- Anonyymi
17-20v ovat kauniita sitten alkavat lahoamaan , jos et sitä tiennyt .
- Anonyymi
Tuon ikäiset ovat vielä pissiksiä, todellinen naiskauneus puhkeaa vasta keski-ikäisenä.
- Anonyymi
On nättie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838