Volvo on nyt arvostetuin auto

Anonyymi

14

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme volvo hehkutusta täällä. Ei se niin ihmeellinen auto ole.

      • Anonyymi

        Mutta silti arvostetuin auto. Ja tämän vuoden toisiksi myydyin Suomessa, vaikka eivät ole ihan halpoja. Volvon laatu on parantunut valtavasti sen jälkeen kun ensimmäinen uusi Volvo esiteltiin eli XC90 silloin joskus 2015 paikkeilla. Sen jälkeen on menestystä tullut. Kiina on suurin syy tähän laadun muutokseen sillä Kiinassa tunnetusti tehdään laadukkaimmat autot. Siksi MB ja Bmw:kin tekevät suurimman osan autoista Kiinassa. Toivottavasti Volvo siirtää myös pian Belgian tuotannon Kiinaan jotta saadaan huippulaatua.


      • Anonyymi

        Hintaluokassaan ykkönen.


    • Anonyymi

      Mullakin on kaksi Volvoa. Ensimmäistä ei ole vielä tehtykkään, ja toinen on jo paalattu.

      • Anonyymi

        Juu, noin se menee kateellisella.


    • Anonyymi

      Volvolta tulee hienoja sähköautoja. Niistä Volvo tunnetaan. Ei enää bensa autoja.

    • Anonyymi

      Volvo C40 on Ruma kottero , ei edes pärjää Mazda Cx-kuuskymppiselle vaik oliskin Volvo täyssähköauto 🤭

      • Anonyymi

        Cx60 on tutkimustwn mukaan yksi huonoimmista autoista ikinä😂 olen kuullut että sillä ajaa köyhät


      • Anonyymi

        Sinä se jaksat nolata itseäsi Mazda juttusi kanssa.
        Volvo on auto ja Mazda aasialainen helistin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cx60 on tutkimustwn mukaan yksi huonoimmista autoista ikinä😂 olen kuullut että sillä ajaa köyhät

        Köyhät ajaa halvalla, ei tuo kovin halpa ole ja kovin suosittu luokassaan.


    • Anonyymi

      Volvo on aina paras ja kaunein tietysti. Muistaakseni rumia autoja esim dacia sandero ja mazda cx60

    • Anonyymi

      Rumia autoja ovat VOLVO C40 , MAZDA ON KYLLÄ IHAN AUTO JA SE VOITTA KYLLÄ TON C40 LELUN Eikä Cx-kuuskymmpiseen edes ole tehtykään mitään tutkimuksia , kun Sitä ei edes myydä edes vielä tänne

    • Anonyymi

      Volvo teollisuuden kyllä itse nolaa itsensä Volvo juttujensa takia

      • Anonyymi

        Trolli*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3935
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2990
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2774
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2515
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      2367
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      224
      2073
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1977
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1937
    Aihe