"Lainaus lehdestä:#SaPKo-henki on ollut Pekka Lindénin mukaan pari viime vuotta hakusessa – "SaPKon tulevaisuuden kannalta on tärkeintä, että luottamus seuraa kohtaan saadaan palautettua niin kaupungilla, seuran tukijoissa kuin pelaajissakin"#
Hämmentäjät pitäisi saada hallituksesta pois,kun eivät muuta saa aikaiseksi.Naurettavia Boston sekoiluja.Älyäisivät itse erota.
Asiaa Lindeniltä
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Usein vaaditaan savpkon hallituksen eroa tai hallitusten jäsenten eroa.
Miten ajattelitte tehdä sen?- Anonyymi
Eikös se olisi helpointa kun itse älyäisivät erota. Yhtiökokous hommia.
- Anonyymi
Kertoiko Lindén lehtijutussa että mitä kuuluu oikeusjutulle Räsäsen ja Myllyksen irtisanomiskorvauksista ja Eroselle maksettavista korvauksista?
- Anonyymi
Ei tainnut tarkemmin, mutta mitä nuokin sapko kasvatit itkee, onhan ne varmaan liiton rahat/työttömyyskorvaukset saaneet. Erosen erottamista ei oo yksilöity, mutta kai siihen on ollut perusteita, ei kai ketään ilman hyvää syytä eroteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut tarkemmin, mutta mitä nuokin sapko kasvatit itkee, onhan ne varmaan liiton rahat/työttömyyskorvaukset saaneet. Erosen erottamista ei oo yksilöity, mutta kai siihen on ollut perusteita, ei kai ketään ilman hyvää syytä eroteta.
Nämä "liiton rahat/työttömyyskorvaukset" on ainakin meidän alalla hyvin karkeasti noin puolet palkasta, eli se toinen puoli jää saamatta. Ehkä ne sapkokasvatit haluaa myös sen toisen puolen palkasta.
Erosen irtisanomisen taustalla taas oli se, että se oli mennyt vaatimaan, että pelaajat harjoittelee, ja että palkat maksetaan ajallaan. Onko tuo hyvä syy irtisamiselle, sen ratkaisee oikeus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kusetusta Eroselle, kuin tukijoille ja faneille. Moni asian tietää. Ihme, kun eivät nimellään asiaa tuo julki. Seuran pitäisi itse tutkia ja hutkia syylliset.
- Anonyymi
Luvaton lainaus internetistä:
Joutessani näin pikkuisen vaivaa ja tarkastelin runkosarjan kotipelien yleisökeskiarvoja koronaa edeltävällä kaudella 2019-2020 ja tällä kaudella sekä tämän kauden finaalia edeltävissä pudotuspeleissä ja karsintasarjassa. Laskin kaupunkien asukaslukuihin suhteutetut indeksit.
Viimeisellä kaudella ennen koronaa SaPKo:n yleisökeskiarvo oli 858, mikä oikeutti viidenteen sijaan. Talvisalon areenalla kävi 2,6 prosenttia asukasluvusta, mikä oli neljänneksi paras arvo. Suosiomitalit menivät Iisalmeen (4,4,), Keuruulle (4,0) ja Imatralle (3,0). Turku ja Joensuu jakoivat yhdeksännen sijan arvolla 0,7, Vantaa ja Koovee jumbosijan arvolla 0,2.
Tällä kaudella SaPKo:n absoluuttinen keskiarvo 402 tuotti kymmenennen sijan ja suhdeluku 1,2 seitsemännen sijan neljäntoista joukkueen sarjassa. Nyt voittaja oli KeuPa (3,0), kakkonen FPS (2,5) ja kolmonen IPK (2,0). RoKi oli kuudes kuten myös kaksi vuotta sitten (1,4 ja 1,8), Jokipojat kymmenes (0,8). Peränpitäjinä nytkin Vantaa ja Koovee (0,1). - Anonyymi
Olisit jäänyt näyttämästä enää naamaasi. Autokauppias, netsämies, nännimies, vajakki... seura tekee kaltaisekseen
- Anonyymi
Selittelyt on selittelyjä, näyttää tää kasrti olevan hupiveikkoja 🤣. Kai itsekin osaa lähteä kun huomaa ettei mikään pelaa, mut eikun vuodesta toiseen kiitoksella eteenpäin. Mut nyt kun ei enää kiitosta satelee, niin pakko yrittää hakea syytä ja itse ei tietty ole ollenkaan ollu mukana missään. Peili on mukava kaveri, vilkaiskaa sinne, kuten me petetyt katsojat ja vuosien fanit, oma syy kun oon uskonut vuodesta toiseen parempaan. Mut viime kausi vei viimeisen uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282210Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391504
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281035Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327877Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722