Venäjän voitonpäivän paraati

Anonyymi

25

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei muuta ku Z takaikkunaan ja menoksi

• Anonyymi

Tuskin saat lasivakuutusta jos sellaisen kirjaimen laitat...

• Anonyymi

Pitäisköhän vähän laittaa stoppia tuollaiselle touhulle Suomessa? Mikäs on lähin raja-asema? Kyyti löytyy..

• Anonyymi

Z ja V tunnuksen käyttö pitää rinnastaa hakaristitunnuksen käyttöön.
        Sama paska eri paketissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Z ja V tunnuksen käyttö pitää rinnastaa hakaristitunnuksen käyttöön.
        Sama paska eri paketissa.

Hakaristikään ei ole Suomessa kielletty, joten ei pidä provosoitua Putinin mieliksi. Senkus ajelevat ja nolaavat itsensä.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Hakaristikään ei ole Suomessa kielletty, joten ei pidä provosoitua Putinin mieliksi. Senkus ajelevat ja nolaavat itsensä.

2018 natsien mielenosoituksessa poliisi kyllä takavarikoi hakaristiliput, tekikö se sen mielestäsi laittomasti?

• Anonyymi kirjoitti:

2018 natsien mielenosoituksessa poliisi kyllä takavarikoi hakaristiliput, tekikö se sen mielestäsi laittomasti?

Itse asiassa taisi tehdä, mutta ilmeisesti kukaan ei valittanut. Ehkä tekosyynä takavarikoinnille oli provosoinnin välttäminen tai se, että lipun salkoa voisi käyttää "aseena". ; )

Samoin syin voi tietysti takavarikoida niin "Z" -lipun kuin sirpin ja vasarankin. Hirveyksiä on tehty kumpienkin alla.

• Anonyymi

Eikös Z ole Zorron merkki, Venäjällä se on sorron merkki.

• Anonyymi

työn orjat zorron yöstä nouskaa...

• Anonyymi

Joensuussa on runsaasti sekä venäläisiä että suomalaisia putinisteja, joten kai täälläkin voiton päivää juhlitaan näkyvästi.

• Anonyymi

Antakaa Venäläisten juhlia, hehän juhlivat 2- maailmansodan voiton päivää, eivät siis Ukrainan takia. Kyllä he tietävät, että kuinka nolossa paikassa he tällä hetkellä ovat. Siis Suomalaiset, älkää provosoiko heitä nyt, ettei mene käsirysyksi, sillä sitä Putin juuri odottaa, että pääsee rähisemään (en tarkoita sotilallisesti) Suomelle. Siis, Suomalaiset, malttia, malttia nyt, tilanne on senverran herkkä tällähetkellä!!

• Anonyymi

Voitonpäivän juhlinta on tarkoituksellista suurvenäläistä kansallismielistä hypetystä ja pullistelua ja on täysin verrattavissa hitlerin massiivisiin natsiparaateihin. Lisäksi tässä maailmantilanteessa tuollaiset kulkueet ja juhlat osoittavat harvinaista piittaamattomuutta ja röyhkeyttä, johon vain putinistit pystyy, kun pystyvät jopa kansanmurhaan ja naapurimaan tuhoamiseen. Nämä putinistit ovat kollaboraattoreita keskuudessamme ja heidän toimintansa pitää olla tiukassa kontrollissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitonpäivän juhlinta on tarkoituksellista suurvenäläistä kansallismielistä hypetystä ja pullistelua ja on täysin verrattavissa hitlerin massiivisiin natsiparaateihin. Lisäksi tässä maailmantilanteessa tuollaiset kulkueet ja juhlat osoittavat harvinaista piittaamattomuutta ja röyhkeyttä, johon vain putinistit pystyy, kun pystyvät jopa kansanmurhaan ja naapurimaan tuhoamiseen. Nämä putinistit ovat kollaboraattoreita keskuudessamme ja heidän toimintansa pitää olla tiukassa kontrollissa.

Olen pitkälti samaa mieltä, ja varmaan moni muukin, mutta nyt pitää ottaa huomioon tämänhetkinen tilanne, eikä ärsyttää Venäjän johtoa!

• Anonyymi

Aloituksen kuva on, ettenkö sanoisi, erittäin osuva! :D

• Anonyymi

Samoin itse suhtaudun Venäjän voitonpäivään. Voisiko osuvampaa varustusta löytyä niille idiooteille jotka tuohon paraatiin osallistuvat.

• Anonyymi

Tokihan voitonpäivää pitää juhlia, muuten voitto saattaa loukkaantua.

• Anonyymi

Onkohan Voitolla juhlien jälkeen krapula...

• Anonyymi

Tuo pullistelu loppuu kun suomi on natossa. Jos venäjä alkaa toimiin suomea vastaan estääkseen natojäsenyyden, loppuu se silloinkin ja nopeasti.

• Anonyymi

Stalin ja marsalkka Zhukov sanoivat, että ilman konevaltio USA:n massiivista materiaaliapua olisimme hävinneet sodan Saksaa vastaan. Siis tähtiliput mukaan paraatiin.

• Anonyymi

Venäjä on pommittanut siviilit maanpakoon, Suomen ja Ruotsin NATOON, omat varusmiehet on sinkkiarkuissa ja kaikki normaalivaltioiden oikeudet on kielletty. Putin oligarkkeineen on tehnyt ennätysajassa Venäjästä Pohjois-Koreaan verrattavissa olevan diktatuurin.

• Anonyymi

Ja ennen ystävällismielisistä naapurimaistaan "natseja". :D

• Anonyymi

Putinin suurin saavutus on se että maailman silmissä hän teki itsestään pellen ja Zelenskyista sankarin.

• Anonyymi

Vasemmistoliitonkin on myönnyttävä ajatukseen, et enää ei olla osa kekkosliittoa. Kohta ollaan osa NATO:a ja valhevaltiosta otetaan etäisyyttä.

• Anonyymi

Tuo paraati pidetään Ukrainassa koska kalustokin on siellä , tosin hujanhajan ja rikkiammuttuna mutta eihän se kovin priimaa ollut sinne vietäessäkään.
      Kunto kuten paraatin vastaanottajan mieli.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe